Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Да, однозначно ЗА обидва світлофори :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шевченка-Чернишевського - тільки "за".

я б не був таким категоричним, поруч - кільце, та й вулиця досить вузька, при достатній кількості транспорту на кільці буде затор

якщо правильно виставлять час роботи світлофорів, то всьо буде добре. :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо правильно виставлять час роботи світлофорів, то всьо буде добре.
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

LOL

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перехід на вулиці Перемоги, 20 - небезпечний для пішоходів та автомобілістів. Про це йшлося 30 січня під час сесії Луцької міської ради.

Депутат Луцькради Аскольд Пекарський звернувся з проханням прибрати пішохідний перехід на вулиці Перемоги, 20. Він розташований на з’їзді з мосту, тому за поганої погоди водіям майже нереально там зупинитись, а це може призвести до ДТП. До того ж, за 50 метрів там розташований регульований пішохідний перехід. А для того, аби люди за звичкою не перебігали там дорогу, Пекарський пропонує зробити загорожу на тротуарі.

Його підтримав і Луцький міський голова Микола Романюк, який зауважив, що на проспекті Перемоги від мосту й до стадіону «Авангард» є п’ять пішохідних переходів.

Обранці громади підтримали ідею забрати небезпечний перехід.

© От якось так.

В секретаріаті кажуть що ще ніякий перехід нікуди не забирають. То було всього навсього депутатське звернення, яке має підписати/розписати мер, яке потім буде розглядатись відповідними службами. А як ми вже знаєм той перехід перехід офіційно розміщений за усіма діючими нормами і стандартами :)

Отже, історія завершилась як і очікувалось особисто мною :0011: - у секретаріаті міської ради по телефону повідомили що 11.02.13 року депутату Пекарському А.Г. була надана відповідь на його запит, в якій йому повідомлялось що відповідно до відповіді ДАІ на лист від 22.10.2012 року даний перехід встановлений згідно норм і його ліквідація є недоцільною (якось так).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

250-300 тис. грн. за світлофор - не "кісло"... А мо краще було б пару ямок залатати?

Змінено користувачем bodia88888
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо правильно виставлять час роботи світлофорів, то всьо буде добре.
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

LOL

...і опит - син ашибок трудних.... ;)

bodia88888, апіздав - видаляйся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

bodia88888, апіздав - видаляйся.

затупив скопіював-виправився)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

повернути, наприклад, з Ківерцівської на Стрілецьку досить непросто - треба пропускати всіх...

В минулу п'ятницю біля 18-години простояв так хвилин 8! В результаті нагло проскочив, ризикуючи створити ДТП.

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

повернути, наприклад, з Ківерцівської на Стрілецьку досить непросто - треба пропускати всіх...

В минулу п'ятницю біля 18-години простояв так хвилин 8! В результаті нагло проскочив, ризикуючи створити ДТП.

так так там проблема завжди така є. один тільки варіант - повертаємо на право як до газової заправки і зразу двивмось в зеркала чи нема перешкоди\даї робимо розворот і їдемо по головній. хоть і порушення є зате ризик дтп на мою думку менший.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

другий варіант - повертаємо на право як до газової заправки і зразу двивмось в зеркала чи нема перешкоди\даї робимо розворот через АГЗП і їдемо по головній. хоть і порушення є зате ризик дтп на мою думку менший.

буває так роблю.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще світлофора не хватає на вул. Карпенка-Карого - Зої Космодем'янської. Там теж можна стояти і стояти. Плюс висока аварійність на перехресті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще світлофора не хватає на вул. Карпенка-Карого - Зої Космодем'янської. Там теж можна стояти і стояти. Плюс висока аварійність на перехресті.

Не буде його там - залізничний переїзд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора їхав на Сарни.Туди їхав в об'їзд Колок,а назад через Колки.В Колках дороги немає-лише напрямок руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А дійсно, для чого?

oK0rbzIS91M.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так так там проблема завжди така є. один тільки варіант - повертаємо на право як до газової заправки і зразу двивмось в зеркала чи нема перешкоди\даї робимо розворот і їдемо по головній. хоть і порушення є зате ризик дтп на мою думку менший.

Будьте обережні!!!

Аналогічно біля заправки Белоіла що на автостанції, спостерігав як водій миттєво вскочив в авто з мигалками і "підрізав" на виїзді з заправки громадянського авто. Схема:

GKZyq.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналогічно біля заправки Белоіла що на автостанції, спостерігав як водій миттєво вскочив в авто з мигалками і "підрізав" на виїзді з заправки громадянського авто.

я так зрозумів, що авто транзитом через азс їхало? тоді - правильно, ніззя так робить )

Але нє, щось не то - з кільця ж не видно що робиться на азс. Ніпанятно... Можна детальніше?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правильно транзитом ніззя.

Стрілкою показав де стояли мигалки і приблизно де піймали. З місця стоянки прекрасно проглядається вул. Коньякіна.

Часто бачив що на червоне туди повертали, можливо то якраз той випадок. Доречі авто носом стояло в напрямку стрілки, як би націлене в потрібному напрямку. Коли вскочив в машину рванув як на перегонах. Детальніше важко сказати, хоча в той час напарник також когось муштрував.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Часто бачив що на червоне туди повертали, можливо то якраз той випадок.

Швидше всього. Бо розказати про транзит тепер, коли поставили ряд бутіків в санітарно-захисній зоні АЗС (до речі!), які закривають від кільця територію заправки, важкувато буде...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще світлофора не хватає на вул. Карпенка-Карого - Зої Космодем'янської. Там теж можна стояти і стояти. Плюс висока аварійність на перехресті.

Не буде його там - залізничний переїзд.

А чи не простіше змінити напрямок головної дороги, щоб не було тої аварійності?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще світлофора не хватає на вул. Карпенка-Карого - Зої Космодем'янської. Там теж можна стояти і стояти. Плюс висока аварійність на перехресті.

Не буде його там - залізничний переїзд.

А чи не простіше зміни напрямок головної дороги, щоб не було тої аварійності?

десь хтось на борді писав, мо десь і підтвердження є в нормативних документах, що не можна дорогу з переїздом перед перехрестям робити другорядною. Типу щоб за будь якого розкладу не зупинялись на коліях, а проїжджали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

десь хтось на борді писав, мо десь і підтвердження є в нормативних документах, що не можна дорогу з переїздом перед перехрестям робити другорядною. Типу щоб за будь якого розкладу не зупинялись на коліях, а проїжджали.

Так і є, навіть логічно.

От лише більш-менш комфортно проїхати через той переїзд зараз можна лише танком))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колії ідуть як впоперек головної так і другорядної.

Вихід: шлагбаум, світлофор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якби так латали :

MLCUA.jpg

то хоча б ями було б видно.

З.І. жпег вкрав з сусідньої теми у користувача Ura

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

після цьогорічної зими та весни в більш-менш нормальному стані (та і то не всі) залишилися лише одні дороги - залізничні

81.jpg

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...