Liberta Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 13:22 #1701 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 13:22 Мені завтра в апеляцію у Львів їхати...,і ще сьогодні дві повістки прийшли: на 05 березня та на 07 березня теж у Львів порад, кудою краще їхати я не прошу - знаю дорогу і через Дубно, і через Горохів, просто поспівчувайте мені((((((((((((((
Sirgo Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 14:07 #1702 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 14:07 Мені завтра в апеляцію у Львів їхати...,і ще сьогодні дві повістки прийшли: на 05 березня та на 07 березня теж у Львів порад, кудою краще їхати я не прошу - знаю дорогу і через Дубно, і через Горохів, просто поспівчувайте мені(((((((((((((( Співчуваєм звичайно, Але не знаєм про що більше треба співчувати. Про дорогу чи про повістки?
Liberta Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 14:09 #1703 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 14:09 Про дорогу чи про повістки? лише про дорогу)) повістки - то мій хліб)
Sirgo Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 14:17 #1704 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 14:17 Про дорогу чи про повістки? лише про дорогу)) повістки - то мій хліб) Тепер ясно, Значить співчуваємо про дорогу. Вірніше про напрямок, тому що доріг немає.
Sirgo Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 14:29 #1705 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 14:29 Будьте обережні, на всіма нами улюбленому піш.переході від Променя до Укртелекому, Зі сторони телекома блище до тротуару, величезна ЯМА залита водою. Або відкритий каналізаційний люк. Сьогодні декілька разів бачив як туди попадав транспорт.Тойота аж бампером до асфальту достала, а маршрутний Богдан сильно перехилився на бік ,тому що повільно їхав. Мабуть не перший раз проїзжав.Тільки вчора написав, сьогодні в 15.30 бачив як у цій вибоїні стояла Хонда, на вигляд роззута (стирчали з під крила залишки шини або можливо підкрильника)
Dream Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 15:07 #1706 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 15:07 Мій пост несе інформацію у вигляді згадки про минуле і порівняння з теперешніми часами.*рукаліцо* так я ж і кажу - КЕП! Люди пишуть про ями, відео викладають, а тут ти, зі своїм конфуціанством... Написав би коротко - "А при Ющенку такого не було!". *троллфейс* *сарказм*такі тролі як були б тут непотрібніти забув слово "Я" вставити.І ти вторичний по відношенню до мене і інших користувачів.я аж засмутився. LOL
Abrikos Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 15:26 #1707 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 15:26 крім звичних вже ямок, ям і ямищ появляються довгі повздовжні тріщини - дороги вже розходяться по швам ))
Dream Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:17 #1708 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:17 А як Набережна між Ковельською і Шевченка - тримається?
Dream Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:22 #1709 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:22 Мені завтра в апеляцію у Львів їхати...,і ще сьогодні дві повістки прийшли: на 05 березня та на 07 березня теж у Львів їдеш туди на машині - лишаєш машину десь на стоянці за 10грн. Вертаєшся назад рейковим автобусом (чи як там він називається), через день їдеш знову залізницею за машиною і нею вертаєшся назад. Profit! 1
taurus07 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:26 #1711 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:26 А як Набережна між Ковельською і Шевченка - тримається?майже без вибоїн. одну вулицю Шиба в Луцьку зробив, зате на совість. (це не агітація, він тоді напевно ще не знав як що робиться))) 2
Black Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:28 #1712 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:28 (змінено) Її зробили по технології тоді і дали гарантію. Змінено 27 Лютого, 2013 в 16:29 користувачем Black
Ha3aP Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:55 #1713 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:55 А як Набережна між Ковельською і Шевченка - тримається?майже без вибоїн. одну вулицю Шиба в Луцьку зробив, зате на совість. (це не агітація, він тоді напевно ще не знав як що робиться)))Що означає майже? Саме там де її тоді робили (а це від кільця до перехрестя) я не бачив ще жодної ямки!
special Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:07 #1714 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:07 Все таки там 17 млн. грн.
Dream Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:34 #1715 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:34 Будьте обережні, на всіма нами улюбленому піш.переході від Променя до Укртелекому, Зі сторони телекома блище до тротуару, величезна ЯМА залита водою. Або відкритий каналізаційний люк. Сьогодні декілька разів бачив як туди попадав транспорт.Тойота аж бампером до асфальту достала, а маршрутний Богдан сильно перехилився на бік ,тому що повільно їхав. Мабуть не перший раз проїзжав. Тільки вчора написав, сьогодні в 15.30 бачив як у цій вибоїні стояла Хонда, на вигляд роззута (стирчали з під крила залишки шини або можливо підкрильника)
Liberta Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:41 #1716 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:41 їдеш туди на машині - лишаєш машину десь на стоянці за 10грн. Вертаєшся назад рейковим автобусом (чи як там він називається), через день їдеш знову залізницею за машиною і нею вертаєшся назад. Profit!так і до гужового транспорту недалеко)
Dream Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:47 #1717 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:47 Та лаааадно. Аби по часу встигала, а економія грошей і нервів очевидна.
nemo Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 18:00 #1718 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 18:00 Та лаааадно. Аби по часу встигала, а економія грошей і нервів очевидна. Рейковий автобус на Львів-Луцьк-Львів, супер, виїзд з Луцька 6-00, на Луцьк здається 21-00.
Dream Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 20:00 #1719 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 20:00 В "Укравтодорі" назвали справжні причини поганих дорігМережа автомобільних доріг загального користування України сформована здебільшого у 70-х роках минулого століття. Існуюча мережа доріг запроектована та побудована за старими нормативами, тобто розрахована на певне навантаження (10 тс на дорогах I – IV категорій; 6,0 тс на дорогах V категорії), повідомили в “Укравтодорі”.Сьогодні цими дорогами їздять транспортні засоби, фактичне навантаження на вісь яких значно перевищує розрахункову в півтора рази.Варто також відзначити, що з 2000 року капітально відремонтовано лише близько 5 тис. км автомобільних доріг, або 4% від передбаченого нормативами. У відомстві зазначають, що це дуже мало відносно всієї довжини мережі доріг загального користування.В Україні дороги складаються з різних типів покриття, які, в свою чергу, мають різні терміни служби. Так, автомобільні дороги з асфальтобетонним покриттям складають лише 35,2%. Чорні шосе (дорожнє покриття з використанням рідких бітумів, кам’яновугільних смол і дьогтів) – 41,9%. Цементобетонні – 1,3%, бруківки – 4,6%, а білі щебеневі і гравійні – 14,9%.В “Укравтодорі” акцентують увагу на тому, що кожен тип покриття має свій міжремонтний термін служби:- Асфальтобетонне: 9-12 років.- Цементобетонне: 18-21 років;- Чорнощебеневе: 9-10 років.Якщо враховувати, що дороги побудовані в 70-х роках, вони без ремонту експлуатуються 30-40, а іноді і 50 років.В період інтенсивного будівництва доріг загального користування заповнювачем в органомінеральних сумішах були місцеві матеріали та відходи промисловості, які мають малу морозостійкість (до 30 циклів).У сумішах використовували переважно не дефіцитні бітуми, а кам’яновугільний дьоготь, смоли та інші відходи виробництва. З часом органічні в’яжучі матеріали втратили свої когезійні і адгезивні властивості – в результаті цього дорожні покриття покриваються тріщинами, через які в конструкцію дорожнього покриття просочується вода.Збільшення циклів заморожування-розморожування цієї зими, коли їх кількість досягла 32 (що вдвічі більше, ніж за останні зими), призводить до масового руйнування дорожнього покриття, яке з кожним роком буде збільшувати свої масштаби, якщо не будуть вжиті заходи щодо виправлення існуючої ситуації зі станом доріг.фінанс.юа
Black Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 07:19 #1720 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 07:19 (змінено) Сніг прибирати треба було, опадів вже давно нема, а дороги мокрі і зараз, бо зсунутий обабіч сніг розтає вдень і замерзає вночі, розпі...чи дороги далі. Вони так будуть їх щовесни робити, якщо не зроблять нормальне покриття і не прибиратимуть сніг. Змінено 28 Лютого, 2013 в 07:25 користувачем Black
Arden Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 07:38 #1721 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 07:38 Тематичний ресурс:Укряма
Abrikos Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 15:47 #1722 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 15:47 Девять нелепых способов ремонта дорог в Украине (відео) Еще одна технологическая новация - если яма заполнена водой, жидкость можно выдавить с помощью свежей асфальтной смеси.
Volyniaka Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 16:05 #1723 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 16:05 Хто вкрав дороги? У ціні бензину акциз становить близько 20%, або 2,2 грн/л (за середньої вартості літра 11 грн), у дизпальному — приблизно 50 коп./л. Відповідно є й певна логіка — що більше їздиш, то більше платиш державі за дороги. Тільки в нашому випадку вийшло якось негоже: пальне купили, податки сплатили, а доріг немає. Куди пішли сплачені автомобілістами мільярди гривень? ... Візьму на себе сміливість стверджувати, а нижче спробую довести, що й нині головне джерело проблем — контрабанда... Однак схоже на те, що пан Калетнік зазначене ним порівняння митних і залізничних даних не робив. Інакше цього інтерв'ю не було б. І ось чому. У згаданому листі Мінфіну йдеться про імпорт торік 2,03 млн т бензину. Своєю чергою, за даними "Укрзалізниці" 2012 р. в Україну з-за кордону в режимі імпорт надійшло 2,742 млн т бензину. Різниця в даних становить трохи більш як 700 (!) тис. т, або 25% від усього імпорту! Після цього починаєш розуміти, чому пан Калетнік волів залишитися в парламенті... ... У своєму депутатському запиті Юрій Сиротюк стверджує, що схему контрабандних поставок нафтопродуктів 2012 р. було розроблено і реалізовано групою компаній "Газ Україна", лідером якої є такий собі Сергій Курченко (син генпрокурора фігурував у запиті як куратор групи від реальних бенефіціарів). Цей молодик 27-ми років недавно став власником харківського "Металіста", за який, за даними ЗМІ, міг заплатити попередньому власникові Олександру Ярославському до 300 млн дол. Повністю ТУТ 1
special Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 20:47 #1724 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 20:47 Як там дорога на Ковель, можна в порівнянні..
MaestroA Опубліковано 1 Березня, 2013 в 06:08 #1725 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 06:08 Як там дорога на Ковель, можна в порівнянні..Анус! Особливо від Луцька десь до Кременця. Часто-густо просто не має куди крутити руля. В порівнянні дорога "Кременець - Турійськ" - це автобан.Наполегливо рекомендую не їхати в темну пору доби!
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти