Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Дорожня обстановка для Android: Дороги України

Як це працює

За допомогою Android-додатку ми отримуємо дані про стан дороги під час руху автомобіля. Датчики сучасного смартфону здатні передати силу струсу на окремих ділянках дороги.

Для того, щоб почати збір даних, встановіть додаток на смартфон і вирушайте в подорож, увімкнувши запис.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За словами Івана Кубіцького, пріоритетними напрямками ремонту дорожнього покриття на 2014 рік є:

– капітальний ремонти пр. Соборності, (орієнтовна вартість робіт 10,0 млн грн) (проект виготовляється);

– капітальний ремонт вул. Гнідавської (орієнтовна вартість робіт 3,5 млн грн);

– капітальний ремонт вул. Чернишевського (орієнтовна вартість робіт 650,0 тис. грн);

– капітальний ремонт вул. Грабовського (орієнтовна вартість робіт 500,0 тис. грн);

– капітальний ремонт вул. Окружної (орієнтовна вартість робіт 800,0 тис. грн);

– капітальний ремонт вул. Львівської (орієнтовна вартість робіт 500,0 тис. грн) та інші відповідно до рішення виконкому Луцької міської ради від 11.03.2014 № 131-1;

– поточний ремонт вул. Набережної та вул. Карпенка-Карого та інші відповідно до рішення виконкому Луцької міської ради від 11.03.2014 № 132-1.

http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/u-lucku-tryvaye-remont-dorig-ta-prybudynkovyh-terytoriy-0

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

– капітальний ремонт вул. Чернишевського (орієнтовна вартість робіт 650,0 тис. грн);

Прошлого року тільки капітально ремонтували...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За словами Івана Кубіцького, пріоритетними напрямками ремонту дорожнього покриття на 2014 рік є:

А Теремнівська і так НаРМАльна. :0156:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прошлого року тільки капітально ремонтували...

Один лікар мав терміново їхати у відрядження, тому залищив свого сина, який нещодавно закінчив медінститут, за головного у своєму приватному кабінеті.

Через 2 тижні він повертається, а син йому вихваляється:

-- Тату, я зміг вилікувати язву шлунка у тієї пані, яку ти не зміг вилікувати уже 20 років.

-- Ну й дурень же ти, та язва дозволяла мені вивчити тебе у школі, коледжі та інституті...

(с) анекдоти з життя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та звичайно, що то все саботаж і злодійство у відповідних підприємствах (автодорах, ДЕДах і т.д.)

Он, коли дорогу від моста до "пушки" (ну, хто її ще пам'ятає :)), тобто попід готелем "Світязь", як зробили "по-європейському", так вона і досі нормальна! А до того там же ш завжди були ями, і її тільки латали - вистачало на місяці два - максимум пів-року! Воправдовувались, що там болотиста місцевість, і неможливо на болоті зробити нормальну дорогу... Але, виявилось, якщо робити НОРМАЛЬНО (так, як вимагають технології), то і дорога надовго буде нормальною.

Так що треба люстрація дорожників! :)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

jack74, там і відповідна вартість робіт була. Де ти бачив, щоб ще робили дорогу фактично з нуля? Здирають шар асфальту і накладають новий. А останнім часом просто засипають ями старим асфальтом, наприклад на Кравчука біля 21 школи, цього вистачає на кілька днів.

Змінено користувачем Black
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Black, і що? Звичайно вартість відповідна (про те, що і грунт там складний все ж таки не забуваємо). Але й вистачає надовго! Якщо порахувати латання два рази в рік, тобто, два рази в рік ганяння купи техніки, людей, матеріалів, то, думаю, небагато дешевше виходить.

Ніхто не сперечається, що робити НОРМАЛЬНО (тобто, по-технології) - це дорожче, але з гівна кулю не зробиш, так і дорогу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну я з цим згоден, але щоб зробити нормально, потрібно робити фактично з нуля. І я думаю, що коштує це в десятки разів дорожче. Могли б робити хоча б по якійсь ділянці в рік.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та не з нуля. За бугром (я бачив лише Польщу, але, думаю, і цього достатньо для висновку) теж ремонтують. Але їх ремонт лежить роками, а не пів-сезону, як в нас (в нас асфальт злазить частіше як шкіра в змії, два рази в рік - восени і весною).

Та І сам ремонт там робиться з головою, не в дощ, на в самий час-пік (як в нас це люблять). Коротше, я давно не вважаю, що в нас нема спеціалістів, я вважаю, що в нас нема керівників, які б не думали по-хазяйські, я б не думали "де б ще вкрасти".

Керівників я маю на увазі не цих наших в самому низу (хоча й цих теж гнати потрібно), а тих, що там на верху сидять, тих, які розподіляють і виділяють кошти на ремонти доріг (яких тільки і вистачало що на "ямковий ремонт"). А якщо ці кошти мають йти з бюджету області, то й надходити туди (в бюджет області) вони мають відповідно. А не всі "дорожні збори" йшли на Київ, а там вже потім вирішували дати чи ні...

Зрозуміло, що дороги різні, є обласного значення, є загальнодержавні, є міжнародного значення... От, відповідно, й кошти на них мають виділятись з відповідних бюджетів. Але саме головне, щоб ці розподілення коштів, надхлдження з наших податків, освоєння цих грошей БУЛИ ПРОЗОРІ і ВІДКРИТІ, тобто, щоб будь-хто будь-де і будь-коли міг бачити цю всю інформацію у дійсно відкритому доступі.

Ну... будем тепер покладати всю надію на правдивість слів нашої "нової" влади про вікритість, прозорість і швидке реформування держустрою з метою збільшення повноважень місцевих громад.

Змінено користувачем jack74
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

jack74, там і відповідна вартість робіт була. Де ти бачив, щоб ще робили дорогу фактично з нуля? Здирають шар асфальту і накладають новий. А останнім часом просто засипають ями старим асфальтом, наприклад на Кравчука біля 21 школи, цього вистачає на кілька днів.

Я від такої технології в шоці. Ніхто не хоче порахувати скільки коштує раз в місяць засипати цим старим асфальтом ями і суільки пригод може статись на цьому "сипучому" покритті. Ні щоб зробити один раз, вони постійно, принаймі раз в місяць сиплять (Зої теж так постійно ремонтують). Хоч би цементу добавили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За кермом 16років,доволі часто,незлим тихим словом,відзивався про автодор за наші дороги.Вже 3 місяці вечорами керую дитячим візочком,взагалі в шоці від наших тротуарів,бровок.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Шопена зремонтували лежачій поліцейський. Можна за звичкою не сильно скинути швидкість і добре отримати в підвіску

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

біля палацу? там був

на лежачому поліцейскому по Глушець, біля парку, повилазили анкера, треба акуратно проїзжати

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на вул. Чернишевського, світлофор 13 школи, теж оновили відірвані секції, також каряво якось закручені

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

біля палацу? там був

тож написав, що зремонтували. там була колєйка на поліцейскому - можна було так проскочити, а зараз на тих місцях навпаки бугри

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Шопена зремонтували лежачій поліцейський. Можна за звичкою не сильно скинути швидкість і добре отримати в підвіску

вчора там - "скакнув"... (((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Карпенка-Карого на роділювальній смузі(навпроти Сафрона) зробили розворот.Але розворот можна робити тільки в напрямку руху від Варшавки.Якщо їхати до варшавки,то на розвороті стоїть знак "рух тільки прямо".Тобто розвернутись можна лише в кінці розділювальної смуги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще там вліпили знак "Пішохідний перехід" , та ще й куди??!!!??? по-нашому - під дерево! ТАк що заглядайте - можливо побачите. Ось тут, за цим червоним бусом http://maps.yandex.ua/-/CVrVMAo-#

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо я не помиляюсь, то на К.Карого напроти ПортМіті розворот заборонений, знак тільки прямо. І ті, хто хоче в центр по К.Карого повинні їхати на розворот аж то заправки БРСМ. Але мені сказали, що на вул.Чорновола зі сторони "Срібних лелек" поклали асфальт аж до 5-ти поверхівок і проїха більш-манш можна. От і виходить, щон не нарушати можна їхати по Чорновала аж до переїзду на Зої.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але мені сказали, що на вул.Чорновола зі сторони "Срібних лелек" поклали асфальт аж до 5-ти поверхівок і проїха більш-манш можна.

Поклали, але тих 150 метрів що залишились в надто плачевному стані, не рекомендую тудою їздити поки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мда... проблема в Луцьку проїхати лишні 150м, щоб розвернутися... от потрібно нарушати...

покаталися ви б Києві по їхнім розвязкам, Луцьк стане для вас дитячим майданчиком.

Безпека - перш за все !

Змінено користувачем -=Mr.BrooX=-
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але мені сказали, що на вул.Чорновола зі сторони "Срібних лелек" поклали асфальт аж до 5-ти поверхівок і проїха більш-манш можна.

Поклали, але тих 150 метрів що залишились в надто плачевному стані, не рекомендую тудою їздити поки.

Там 150 м., ана К.Карого майже вся в ямах, от і написав, що можна тудой.

мда... проблема в Луцьку проїхати лишні 150м, щоб розвернутися... от потрібно нарушати...

покаталися ви б Києві по їхнім розвязкам, луцьк стане для вас дитячим майданчиком.

Безпека - перш за все !

Їздили, знаємо, мова не про довжину шляху, а про безпеку руху та якість покриття доріг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще там вліпили знак "Пішохідний перехід" , та ще й куди??!!!??? по-нашому - під дерево! ТАк що заглядайте - можливо побачите. Ось тут, за цим червоним бусом http://maps.yandex.ua/-/CVrVMAo-#

Ось він, зьобри ще немає

uWqMVxMkV9w.jpg

x4aoqt3A054.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Більш дибільного розташування не придумаєш. Виїзд, зупинка і перехід. Стаєш або на виїзді або на переході.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...