Перейти до змісту

Вітчизняний автопром


Саня

Рекомендовані повідомлення

Маю приятеля, в нього королла з вродє 1,4л. двигуном. Коли влітку треба швидко прискоритись на обгоні, він каже: "вмикаєм турбіну!" і вимикає кондиціонер . :D

Попитайте у власників авео, як воно їде вгорку з 5 людьми при ввімкненому кондиціонері ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь

offtop: Про лямпочки і витрати пального

Перенесено у флейм у вигляді окремої теми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Данный вопрос является достаточно актуальным, если учесть, что двигатель в общем-то бюджетного Ланоса и так не имеет лишних лошадиных сил.

Не много ни мало, но включённый кондиционер отнимает 20% мощности двигателя. Для полуторалитрового восьмиклапанного Ланоса, с двигателем мощностью в 86 л.с., после включения кондиционера останется всего лишь приблизительно 67 л.с. Если на трассе это является не столь заметным, то при езде в городских условиях данное явление проявляется сильнее. Машина становится заметно более «тупой» и тяжёлой на подъём – ухудшаются динамические характеристики.

Кроме того, при использовании кондиционера необходимо учитывать одну важную вещь. Мало того, что согласно эксплуатационному руководству, кондиционер увеличивает расход топлива на 1-1,5 литра для каждой сотни километров, из-за того, что двигатель потерял в мощности, для поддержания скоростного режима приходится увеличивать обороты, в результате чего расход увеличивается ещё больше. Для того, что однажды не встать с пустым баком посреди шоссе между двумя города, необходимо не забывать о этой особенности кондиционера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Попитайте у власників авео, як воно їде вгорку з 5 людьми при ввімкненому кондиціонері ;)

Вмикаю турбіну :D . Трошки поправила ситуацію чіповка на тільки 95 бенз.

А якщо по темі, то Сенс нормальна машина, якщо купувати новим для себе.

А от про -20% потужності при ввімкненому кондиціонері то забагато. 5-7% "кушає" кондиціонер, але з нашими "потужними" двигунами це теж помітно суттєво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну були б у більшості з нас гроші купити і головне УТРИМУВАТИ новий мерс/бмв - мало б хто звертав увагу на вітчизняні авто.

Кожному своє, як то кажуть. В мене Сенс після різних б/у іномарок. Катаюсь 4-й рік. Задоволений.

На рахунок доводити до пуття машинку, так це не є дорого і не обов'язково. Багато людей і на повному стоці їздять. Кузов міцний, машинка невибаглива.

Тусклість світла вирішується легенько - інший дріт до фар замість стокового і сильніші лампи. Мені чуть переробленого варіанта по фарам вистачає повністю.

Розхід на бензині в мене 7,5 по місту... на газу (пропан) біля 9.

Якщо за машинкою трохи слідкувати - нормальний варіант.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

offtop: Про лямпочки і витрати пального

Саня, ти хоч сам розумієш, що ти написав? Щоб доказати вашу правоту, достатньо було вказати чому при включенні фар, генератор почне споживати більше механічної енергії, яку отримує від двигуна і як результат - збільшена витрата пального, для виробництва більшої к-сті мех.енергії. Поясню сам (розібрався): тому що при збільшенні споживання ел.енергії (включенні фар), регулятор напруги збільшує час включення обмотки ротора в ел.мережу авто. Ще простіше: ротор довший час буде магнітом (електричним), який довший час намагатиметься "прилипнути" до стальної частини статора. Генератор більше часу відбиратиме мех.енергію в двигуна, щоб провернути ротор відносно статора - розхід палива зростає. І все ясно без жодних цифр, формул і розрахунків.

Моя помилка була в тому, що я думав що у автогенераторах, в роторах використовуються постійні магніти, як в генераторах на уроках фізики, отже генератор відбирав би постійно однакову к-сть мех.енергії двигуна. Але така система тільки в УАЗиків і то там на статорі є електромагніти.

То Dі, кондюк приводиться в дію мех.енергією двигуна, а не ел.енергією виробленою генератором, тому їх до уваги не берем. Нормальний кондюк хаває не > 10% потужності двигуна.

То bonZzz, поясни мені темному, будь-ласка, що таке СТОКові автозапчастини (питання без під...обки, дійсно не знаю).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То bonZzz, поясни мені темному, будь-ласка, що таке СТОКові автозапчастини (питання без під...обки, дійсно не знаю).

Стокова (заводська) комплектація - те що тобі дістається при покупці. Так, принаймі, на всіх автофорумах називають :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

......

Я так помітив, що на Ланосах/Сенсах часто їздять досить рєзво. На автомобілі встановлюють прямотоки, фільтри нульового опору і т.д. Неодноразово по трасі обганяли мене на таких автомобілях зі швидкістю 130-140 км/год. Невже вони так гарно себе поводять на таких швидкостях? Так добре тримають дорогу, що аж прям таки провокують на постійні порушення швидкісного ліміту?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ти в черговий раз помиляєшся :-( Навіть при використанні постійних магнітів ситуація не зміниться. Генератор на постійних магнітах не відбирає постійно однакову кількість механічної енергії від двигуна.

Мені аж цікаво стало. Пропоную аргументовану дискусію через приват, щоб тему не засмічувати. Для чистоти експерименту генератор спростимо до мінімуму: магніт на валу (ротор) стальні пластини з мідною обмоткою (статор). Що в цій конструкції змінного?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

......

Я так помітив, що на Ланосах/Сенсах часто їздять досить рєзво. На автомобілі встановлюють прямотоки, фільтри нульового опору і т.д. Неодноразово по трасі обганяли мене на таких автомобілях зі швидкістю 130-140 км/год. Невже вони так гарно себе поводять на таких швидкостях? Так добре тримають дорогу, що аж прям таки провокують на постійні порушення швидкісного ліміту?

На Ланосах восновном маладьошшш і "таксота-наглота".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще дещо скопіюю сюди з теми "Сьогоднішня чергова ДТП"

nickel, поддерживаю. Славута берет свои корни в старых "запорожцах", а Ланос/Сенс - что-то натырили с VW Golf плюс собственные корейские разработки :ok2:

Ланос/сенс-це куплений корейцями опель-кадет який був знятий з виробництва десь у 1988-х і був замінений астрою і ніяких vw/

Ствердужують, що Lanos був першою власною розробкою корейської компанії Daewoo Motor Ltd., але замовчують про Daewoo Nexia. Саме цей автомобіль був здертий з Opel Kadett. Потім корейці доопрацювали його, підлаштували під свої пореби і таким чином появився Daewoo Lanos також пізніше відомий як Chevrolet Lanos i ZAZ Lanos.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про Таврію скажіть шонебуть..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От на рахунок пасивної безпеки Славути, Таврії, ВАЗи і єжи з ними - тюнінг-пропозиція: при 120 бортовий комп'ютер починає читати "Отче наш..." :D

ІМХО: Ланоса чи Сенса не куплю, бо нема в них дизелів! :_07: І взагалі ці авто - ідеальні дуповози при умові, що на них вмієш економити...

Ганяти умудритись можна на будь-чому: недавно чувак на Сенсі "рісанувся" - на трасі Ковель-Луцьк (покриття траси жахливе) обігнав мене на 110 км/год, а я цікавості ради вже від нього не відставав... Перед найближчим селом на спідометрі в мене було 165 :0157::0118: . З майже новим Сенсом поки ще нічо, а от у мому 13-річному Форді-дизелі глушак прогорів остаточно <_< . Висновки для кожного свої...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замість свого базового Ланоса куплю хіба що Ланос в максимальній комплектації.

Машина крепка і при встановленому ГБО економна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От на рахунок пасивної безпеки Славути, Таврії, ВАЗи і єжи з ними - тюнінг-пропозиція: при 120 бортовий комп'ютер починає читати "Отче наш..." :D

Перед найближчим селом на спідометрі в мене було 165 :0157::0118: . З майже новим Сенсом поки ще нічо, а от у мому 13-річному Форді-дизелі глушак прогорів остаточно <_< . Висновки для кожного свої...

Повезло тобі що обійшовся лише глушаком. Твій мотор на 13-річному дизелькові при 165км. також напевно читав те саме :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повезло тобі що обійшовся лише глушаком. Твій мотор на 13-річному дизелькові при 165км. також напевно читав те саме :)

По тій дорозі мій мотор точно Отче наш згадував + в салоні 5 людей було і картоплю з села віз... :) Уявляю шо сенс свому хазяїну читав :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напарник по роботі Таврію взяв. Не нарадується хлопець. Після кожної поїздки має щось нове розказати :-).

То був все грішив на карбюратор. Два рази їздив мили-чистили-настроювали. Потім на бензонасос переключився. Поміняв на новий - не помогло. Взявся бака чистити. Скучати не приходиться :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От на рахунок пасивної безпеки Славути, Таврії, ВАЗи і єжи з ними - тюнінг-пропозиція: при 120 бортовий комп'ютер починає читати "Отче наш..." :D

ІМХО: Ланоса чи Сенса не куплю, бо нема в них дизелів! :_07: І взагалі ці авто - ідеальні дуповози при умові, що на них вмієш економити...

Ганяти умудритись можна на будь-чому: недавно чувак на Сенсі "рісанувся" - на трасі Ковель-Луцьк (покриття траси жахливе) обігнав мене на 110 км/год, а я цікавості ради вже від нього не відставав... Перед найближчим селом на спідометрі в мене було 165 :0157::0118: . З майже новим Сенсом поки ще нічо, а от у мому 13-річному Форді-дизелі глушак прогорів остаточно <_< . Висновки для кожного свої...

мдя... 13-річний Форд на швидкості 165 - це нормально, а новенький Сенс на 110 - рісанувся? Дійсно висновки для кожного свої.

Сам на тій трасі можу йти на 120, більше собі не дозволяю - опиту маловато. Зрозуміло, що часом когось і обганяю, але де тут "рісованіє" - не розумію. Один раз за ВЕСЬ час свого водіння заївся. Це був Москвич, але заїв не москвич, а дибіл за кермом. Мало того що він "летів" з постійною крейсерською швидкістю ~85км як поза нас.пунктами так і в них, при цьому через густоту сіл, він щоразу мене обганяв (мене не задіває коли мене обходять не тільки новенькі сенси, а й старі москалі). Але коли він виліз на зустрічну без поворотніка, в той час коли я його обганяв з включеним поворотніком, виліз перед самим носом так, що пришлось екстренно гальмувати на швидкості 120. Тоді був готовий порвати його.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... а новенький Сенс на 110 - рісанувся?...

Я мав на увазі, що ганявся за Сенсом на 160 км/год... а на моїх 110 він мене обігнав, ніби я пішком їхав :blink:. По-моєму, робити так стрьомно з боку водія Деу... хоча поправ, якщо не я правий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я мав на увазі, що ганявся за Сенсом на 160 км/год... а на моїх 110 він мене обігнав, ніби я пішком їхав :blink:. По-моєму, робити так стрьомно з боку водія Деу... хоча поправ, якщо не я правий.

Ну тут вже не поправлю, як веде себе Ланос чи Сенс на 160 не знаю, мій потолок 120.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну тут вже не поправлю, як веде себе Ланос чи Сенс на 160 не знаю, мій потолок 120.

А це ти правильно, що потолок 120! :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То може дійсно вітчизняні автомобілі такі хороші, чудово керуються, відмінно тримають дорогу, що аж провокують власніків на швидку їзду?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну вставлю і я свої 5 коп хоча не дуже хотілось... Мій 2107 на двіжку 1,5і веде себе на трасі доволі жваво... до 150 проблем нема, а далі на свій страх і ризик я кататися не хочу. По трасах їзджу до 110 і далі нікому не раджу ні на яких авто. Хіба на трасах типу на Бориспіль чи Львів-Дубно, то там до 130 спокійно...

На рахунок маневреності і впевненості в керуванні скажу що потрібно купа досвіду і теор знання щоб знати як коли що можна і як. Сам деколи пристроююсь в колону коли між містами їду за іномарками і тримаюсь спокійно до пункту призначення. Ну хоча бували ідіоти на мерсах що в них середня 150 шв. За такими взагалі толку нема гнатись, бо в населених пунктах з принципу тримаюсь 80 і інших за собою стараюсь втримати. Наші авто дуже навіть так нічого для наших доріг і ПДР, а про комфорт це на смак і колір всі різні!

Всім "водіям", які гальмують на поворотах і "літають" на наших авто - СПІВЧУВАЮ! Треба неабиякий фанатизм щоб купити наше авто, а потім купу сил щоб втримати його на дорозі )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мій батько 20 (!) років водив Москвич 88 р.в. і був упевнений, що для наших доріг і т.д нема нічо кращого. Думка змінилась кардинально в момент, коли купив собі Пасат Б2 87 р.в. Проїхався сотню кілометрів по тих же наших дорогах і сказав: "І чого ж раніше було не купити хоча б таку машину??" Зараз на вітчизняні авто не дивиться принципово (невже за 20 років вони так в печінках сидять?).

П.С. Питання до власників автомобілів вітчизняного автопрому: на трасах на швидкості 80-90 на обгон авто виходить легко? запасу потужності вистачає обігнати у насиченому автотрафіку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Більш чим достатньо... саме воно приходить на бездоріжжі коли всі іномарки курять ) Ну і 600 кг піску не повозиш та і будь що важке ) Мучити іномарки черевато наслідками подорожче і самому там вже нічого не зробиш. Мені подобається що я чую мотор і чи норм він паше і що є ефект "присутствія" і мої 100 це як на іномарці 150. Я чомусь на всіх іномарках що їздив, просто засинаю і відчуваю інформаційний голод. На них в місті мона 120 валити а враження що 60... це недобре ( та і через тишину треба музику вмикати, а це теж недобре бо мене відволікає від дорожньої ситуації. ХЗ мо я і дивний, але це моє ІМХО. НА такії як в мене машині їздити безпечніше для справжніх водіїв. А для наїздників нізащо такого неможна купувати. Мені ще подобається знущатися з наівних типу водіїв котрі думають що жигуль більше 100 не їде чи на розгоні нічого не може. Еоли курять ззаду то їх думка якото міняється. Я от Лексус один на трасі Львів-Дубно так на 150 кмгод тянув 10км, а той навіть не водій. В поворотах гальмує, що смішно і обігнав коли 2 смуги зявилось а так і місця не було ) А втопив як потім... певно всіх дрючив за те що так довго за мною плівся. ТАк само ці всі старі іномарки... курять на трасі... до 120 норм, а далі нічого не представляють (особливо дізеля). Копоті багато понту багато а шоб помучити свою 10 чи 15 річну тачку навіть і не пробують хоча перед тим жваво наганяли до 120 км коли їх жигуль обігнав. Я ж кажу, кожному своє.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...