Shkoder Опубліковано 3 Травня, 2010 в 19:18 #26 Опубліковано 3 Травня, 2010 в 19:18 2 Шкодер.. Заіпацца можна і за 10 км, а тим більше за 30... ))) если ехать за тобой по лесу на полном ходу, то запросто >_ _< но Superman говорил о "не быстро, не медленно"
VeryFate Опубліковано 3 Травня, 2010 в 19:39 #27 Опубліковано 3 Травня, 2010 в 19:39 2) Що до гуми. Black Jack - це компроміс між сліком і "шипованою"? Якщо у когось є досвід використання її, як вона себе веде на дорозі? І особливо на крутих поворотах. Black Jack - різні бувають Лише як компроміс в сторону міста. А так хороша резіна, надійна. Вистачить надовго. Самий жир, поки не зітреш, або не захворієш на вагоманію - не міняй. Далі залежить від покритя твоїх основних маршрутів. Завжди є краща резіна. (Контіненталькі, Ральфи с фредами) Чим більше, тим мякіша, легша, надійніша на поворотах але дорожча у випадку асфальта 80% на 20% грунта даремна трата коштів. А якщо навпаки (код смайла .ahuet. - чесна) можно коли на швидкості входиш в віраж. Офтоп. Прошу вибачення за невдачну гру слів - шкодер - то що шкодить, найблище за тлумаченням шкідник чи Албанське місто ? Запутався.
Lexx_Giant Опубліковано 3 Травня, 2010 в 23:16 #28 Опубліковано 3 Травня, 2010 в 23:16 На Блек Джек.. старого зразку в Криму валив 68 км/год на серпантині. Розганяв на рівнині вел до 53 км/год. Тримав швидкість 27 км/год при боковому зустрічному вітрі їдучи в 1 парі з рюкзаком кілограм з 25, катався по карпатських річках і вздовж і впоперек, провалив Арабацьку стрілку (пісок, трава, "шифер"), 2 зими відкатав на такій гумі... зараз зняв.. ще проживе одну. Дуже хороша, надійна унівесальна гума. За рахунок центральних блоків добре котить по асфальту.. (надував 4 атм..) боковігрунозацепи дозволяють гребти багнюку без питань, добре самоочищається. Один мінус... ВАГА !! Майже 1 кіло. Варіант заміни Смат Сем... скромніші експлуатаційні якості на бездоріжжі, але асфальтом котить краще за Блек Джек + важить реально менше... Повторю ще раз.. купуй вел і катайся ніщо так не вчить, як практика і душевна копанія.. )))) Шкодера он дітвора спортсменом назавала.. то він після цих слів до самого виїзду з лісу тримався за нами з КМД .. не відставав. :ok2:
Shkoder Опубліковано 3 Травня, 2010 в 23:34 #29 Опубліковано 3 Травня, 2010 в 23:34 VeryFate, спасибо за упоминание про Black Jack 2010 года. с такой ценой он выглядит очень перспективно. попробую поставить его супруге на летонасчет происхождения Shkoder ты пока не угадал, да и вряд ли осмыслишь - длинная история. сама же тема - баян, уже неоднократно обсуждалась.
Superman Опубліковано 4 Травня, 2010 в 07:04 Автор #30 Опубліковано 4 Травня, 2010 в 07:04 Почув все що хотів. Дякую всім, хто відписався, а саме Shkoder, Lexx Giant, VeryFate, Venom, Andrey XP, Igrek, кум Буду чекати кінця травня для купівлі !
TreNeR Опубліковано 4 Травня, 2010 в 11:49 #31 Опубліковано 4 Травня, 2010 в 11:49 Один мінус... ВАГА !! Майже 1 кіло. Варіант заміни Смат Сем... скромніші експлуатаційні якості на бездоріжжі, але асфальтом котить краще за Блек Джек + важить реально менше...СмартСэм 26х2,25 перфоманс весит ~570-580 грамм. Взвешивал лично.
Lexx_Giant Опубліковано 4 Травня, 2010 в 19:08 #32 Опубліковано 4 Травня, 2010 в 19:08 Ну во.. майже в половину... А це ой як відчутно при прискоренні і при їзді вгору. За те проколоти БД набагато важче ніж СС і гребучість.. особливо під вантажем.. у неї реально вища.
Dimaxa Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:07 #33 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:07 накачав і я Смарт Семи 26х2,25 до 4-х атмосфер (як писав TreNeR в одній із тем)) і помітив таку штуку, накат здався мені ліпший ніж на сліках...правда, мабуть, вітер в той день був в спину, бо по місту "насадив" не одне авто...
ursa Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:12 #34 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:12 А прочуствовал ли каждый камешек на дороге при таком давлении?
Dimaxa Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:24 #35 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:24 після шосера майже на восьми атмосферах, хардтейл для мене пливе
VeryFate Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:31 #36 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:31 Я качаю по 2-2,5 атмосфери, мякенько, саме то гавнецо місити. На матрас нада докачувати до "дзвіна від щілбана" по покришці. Але слід врахувати фактори:ширину покришкі, вагу рейдера. Наприклад для тебе мягенько і приємно, а спробує важчий їздок - йому спущено і обід б•є. З любої сторони це все ІНДИВІДУАЛЬНО, накачано мусить бути так шоб було приємно
ursa Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:34 #37 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 14:34 Накачивали задние SS до 3.5+ атмосфер. Накат - суперовый (60-70 кг веса). Но чувствуется ВСЁ На 3- идёт намного мягче и слегка хуже по накату. Не знаем, что и выбрать - ищем точку комфорта
Superman Опубліковано 7 Травня, 2010 в 13:42 Автор #38 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 13:42 Сьогодні зайшов у велозону.. І мене "порадували", що у них є лише 1 Дарк Даст 42см ростовка.. (в мене ріст 184см, явно замалий..) і більше не буде!.. Заказати теж не можна.. От і думаю що робити.. Є Команч Томагавк моєї ростовки 2900грн коштує.. Що про нього скажете? Які + та - порівняно з Дарк Дастом? І чи варто взагалі брати? п.с.
Shkoder Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:11 #39 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:11 на томагавках у нас пол-города ездит, включая моего родного брата весьма надежный и ремонтопригодный аппарат. правда, я весь родной обвес снял и продал "приподняв" его байк до Deore/Alivio. ну и вилка родная там хреновенькая. в остальном - супер
Superman Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:33 Автор #40 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:33 Чесно кажучи, Команчі з виду не подобають взагалі..Якби поїздити на томагавку.І ще..Заказати з Києва\Львова реально?Ну тобто не так що 500 грн платити, а дешевше.Бо у Києві бачив на сайтах по 2500 дарк даст, у нас 2800Якби за 200-300 грн довезти було б непогано.Єдине що гірше, що гарантії не буде і велосипед може мати недоліки.Що скажете?Про інтернет-закази взагалі нічого не знаю.
VitaliyS Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:33 #41 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:33 ... правда, я весь родной обвес снял ... ну и вилка родная там хреновенькая. в остальном - супер тобто остаєтся рама. мабуть тяжка, більше двох кілограм ? Якщо міняти "обвіс" та вилку ,краще тоді добавити та купити щось класом вище - дешевше вийде . Перевезення ,мабуть, передадуть перевізников в коробці , гривень 50-60гривень вийде. В мене є товариш,він раніше "переганяв " велосипеди ,так було б надійніше,він там може перевірити і сюди привезти,правда не знаю скільки за це візьме . Це про Київ . Можу запитати.
Shkoder Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:46 #42 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:46 рама, кстати, там нетяжелая. ~1900 грамм при ростовке 21". родная осталась рулевая - она довольно крепкая. вилку сменил на пружино-масляный сантур. шатуны + каретку поставил Alivio под окталинк. переклюки Deore (сзади) и Alivio (спереди). комбо-манетки Alivio и тормоза Tektro снятые когда-то с Wheeler'а 19 Pro. колеса тоже с Wheeler'а - там и обода и ступицы получше будут. мне это обошлось в 0.00 гривен, так как остатки апгрейдов все равно лежали на полке. братец же получил более интересный и легкий аппарат. обул колеса в "злые" Tioga XC 2.3 хотя, как сказал бы сейчас один вечный критик, "все это панты. можна било ездить и так"
Igrek Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:48 #43 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:48 Чесно кажучи, Команчі з виду не подобають взагалі..Якби поїздити на томагавку.І ще..Заказати з Києва\Львова реально?Ну тобто не так що 500 грн платити, а дешевше.Бо у Києві бачив на сайтах по 2500 дарк даст, у нас 2800Якби за 200-300 грн довезти було б непогано.Єдине що гірше, що гарантії не буде і велосипед може мати недоліки.Що скажете?Про інтернет-закази взагалі нічого не знаю.Багато інтернет-магазинів взагалі велосипеди безкоштовно надсилають, а навіть якщо платно, то навряд чи більше сотні гривень буде доставка. За гарантію взнавай точніше - на раму гарантія повинна залишатися, а все решта в Дарк Дасті недороге. Там більше 150 гривень тільки шатуни і вилка коштують.
Shkoder Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:55 #44 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:55 вариант первый, покупал там неоднократно : http://velo.net.ua/index.php?cat=240вариант второй, чуть дороже, но я могу там сделать скидку : http://www.velostyle.com.ua/index.php?cat=647&sort=&sid=8be9de06e51768e10c9a0c6e1549ddbb&filter_id=80
Superman Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:55 Автор #45 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 14:55 До VitaliyS: Взнай будь ласка.Напишеш в приват чи тут скільки бере.Коли може поїхати і т.д.Подивлюсь на цих сайтах.Але інтернет щось дуже помалий..Вже 4 день. Щось ДГ робить..
VeryFate Опубліковано 7 Травня, 2010 в 15:02 #46 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 15:02 І чи варто взагалі брати?Забудь про Команч, купуй якійсне.Не сподобаєьться, будеш продавати. Бергамонтіка легше продати за Команч, це факт.
Shkoder Опубліковано 7 Травня, 2010 в 15:06 #47 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 15:06 если ты про Велостиль, то скидка будет 5% (соотв цена ~2550 гривен). отправят в виде набора для сборки Новой Поштой.VeryFate, как думаешь, легче продать "десятку" или "ланос"? тут примерно тот же расклад - бюджетный байк в нормальном состоянии продать не проблема, пока этот рынок растет, спрос на них будет постоянный
VeryFate Опубліковано 7 Травня, 2010 в 15:26 #48 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 15:26 Прирівняв: Команча до Жигуліків нехай, а Бергамонта до Ланоса При одинаковій стартовій ціні на 2 нових велосипеда, рама Бегемота буде в 2 рази дорожча за Команч. Обвіс буде різний.
Shkoder Опубліковано 7 Травня, 2010 в 15:57 #49 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 15:57 VeryFate, это ты подходишь с позиции продавца бэушного аппарата. а производитель с завода тебе винтика лишнего не вкрутит, если можно без него обойтись. то, что ты называл "сбалансированностью", на самом деле сугубо экономический подход - купить подешевле у 2-3 производителей чтобы на доставке сэкономить (а лучше какой-нить OEM чтобы свои лейбы вбить), да еще и слух распустить, что наша рама якобы лучше, прочнее, мега-пупер-баттированнее. в общем, придумать все, что рядовой покупать проверить не сможет, но зато красиво звучит.это как вьетнамский адидас за 20-30 баксов. да, это действительно адидас, самый неподдельный. но стоимость лейбла в составе товара намного превосходит стоимость материала и работы. какой-нить крепкий, но малоизвестный у нас китай/тайвань за те же деньги, наверняка окажется качественнее
NeoN Опубліковано 7 Травня, 2010 в 16:06 #50 Опубліковано 7 Травня, 2010 в 16:06 Ну не знаю, я на томагавку вже два роки, і задоволений як слон (міняв з самого початку педалі (ну так всі роблять ) і через сезон змазував каретку (як я зрозумів трішкі бракована попалась - ну взначенні маслом мене явно обділили)) ПС: можливо скажуть - якби спробував платон, плював би на того томагавка, можливо, але я не пробував, тай не було грошей стільки на вел при покупці!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.