Перейти до змісту

BGM Dark Dust'10


Superman

Рекомендовані повідомлення

Чи варто купувати BGM Dark Dust 2010 року?

Хто що знає, плюси, мінуси..

Схожі велосипеди (по ціні), але бажано саме про цей.

Прошу відписатись.

Чув що Altus - це погано (хтось на форумі писав це).. це правда?

Дуже люблю їздити по бездоріжжю, зокрема в лісі (наприклад Ківерцівський, Панський) та по полях,

шосе не люблю, але звісно по Луцьку їздити буду, тому думаю що 40% - це бездоріжжя і 60% - асфальт.

(Хоча враховуючи наші дороги, скоріше 80% на 20% :) )

Також ще прошу написати що потрібно купити відразу після купівлі велосипеду.

І скільки це буде коштувати.

Ціна у Луцьку близько 2800 грн.

bergamont-dark-dust-kiev.jpg

п.с. б\у не розглядаю і "Тимца" не пропонувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 70
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

хороший ровер за ті гроші , і все є для апгрейду в майбутньому, такшо проблем я небачу ..

є кріплення під багажник , можна і в похід і так поїздити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купуй і насолоджуйся.

Агресивно - поміняєш все на що хватить коштів.

Спокійно - 2-3 роки в стоці відкатаєш. Продасиш і забудеш.

п.с. б\у не розглядаю і "Тимца" не пропонувати.

А зря.

В нього є гарні деталі за вкусною ціною. Да і рами є нормальні за ціною 150-200$, + обвіска на 100$ - в цілому буде байк на 2-3 рівня кращий за нового в таку саму ціну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VeryFate, є багато причин чому не б/у..

По-перше, це відчуття нового, що це твій щойно куплений велосипед.

По-друге, він новий і все там "ідеальне" і якщо щось почне барахлити то я буду знати що це я винен,

а якщо він б/у то я можу купити і через тиждень щось зламається і невідомо чи то я дурний чи вел продали поганий мені.

По-третє, мені абсолютно не потрібний велосипед з вищим рівнем обладнання. Я не професіонал і не вимагаю невідомо чого.

п.с. забув сказати що мені 16 років, практично 17 (буде в травні), 184см ріст.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене був (ще ніби є, але вже не їжджу ним :), точніше, він мій, але їжджу не я :) ) Dark Dust 2007. Абсолютно задоволений, що купив саме його. В мене, правда, Acera була ззаду і переклюки Revoshift. Пройшов 6400 км за 2,5 роки - мінялися тільки гальмівні колодки, цеп і задні зірочки.

Після цього часу вже:

- стирається задня покришка (хоча ще 1-2 тисячі може пройти)

- трішки люфтить вилка (хоча ще 1-2 тисячі, мабуть, пройде)

- бажано міняти тросики/"рубашки" (хоча не критично і можна їздити так)

Але поки стільки наїздиш, вирішиш сам чи міняти запчастини на цей (або, ймовірно, апгрейдити), чи купувати новий :)

Я за Dark Dust. Але треба врахувати, що велосипед позиціонується як "Leisure Cross Country", тобто катання поза асфальтом в своє задоволення. Гонки по лісу, серйозне кроскантрі - трохи ризиковано, тому що компоненти не розраховані на гоночні навантаження.

Відразу міняй стандартні педалі. Там в комплекті йдуть пластмасові. За різницю в ціні можеш поставити собі інші.

Ще можна пошукати когось знайомого із знижкою в "Велозоні" 3-5% :)

До велосипеда в першу чергу бери:

1. Запасну камеру і набір для заклейки - пробився, замінив і поїхав далі, а вже вдома клеїш пробиту (гривень 30-40)

2. Насос (гривень 40-50)

3. Велосипедний набір ключів все в одному (гальма підправити, сидіння підняти/опустити, нахил ручок/переклюків змінити...) (Гривень 30-50, мабуть)

Далі, вважаю, що від фінансових можливостей, потреби і "тараканів в голові" (це про шолом, їзду без фар...)

4. Задню фару-маячок - 20 грн. на базарі.

5. Передній або маячок, щоб тебе бачили (гривень 30), або фару, щоб і ти щось бачив (це вже від 50 і до 1000 грн. :) ) В мене CatEye 300, я перебрав трохи недорогих фар, ця як на 70 гривень, то і світить, і на чотирьох пальчиках, що практично. Ще є такі, здається, в Велозоні (з виробництва вже зняті).

5. Перчатки, щоб руки не натирати (гривень 60-70)

6. Шолом (без нього головою битися боляче, а іноді буває. Мені довелося... тому зараз без шолома не виїжджаю, і ще на ньому маю дзеркальце закріплене, щоб не обертатися назад) - гривень 250

7. Окуляри (гривень 150) - пил і комахи в очі летять.

8. Замок (гривень 50), якщо збираєшся велосипед десь залишати (але тільки дуже ненадовго, бо надовго замок може і не допомогти :) )

9. Лопатки для зняття покришок (деякі непросто знімаються з обода) - гривень 20.

10. Велокомп'ютер - цікаво бачити, яка швидкість, скільки проїхав і за скільки часу... (гривень 100)

11. Захист на перо рами (гривень 30 або самому зробити...), якщо слух ріже бряцання цепа по перу.

А вже пізніше, ймовірно, піде левел-ап і будеш брати всякі сумочки (може і з багажником), спецінструменти, зручніший одяг, можливо взуття і контактні педалі.

P.S. Сорі за багато тексту :) Але сам починав з таких питань і ділюся досвідом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже дякую, Igrek!

Не забагато! Якраз для того я і створював тему, щоб відписували багато і толково! ;)

Насос, перчатки, заклейки, велокомп"ютер є !

Найбільшу потребу бачу в окулярах.

Вітер + пил і т.д.. Очі болять завжди.

А як отримати скидку у 5%? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Йти купувати з тим, хто вже має два велосипеди куплених у "Велозоні" і має на них паспорти :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Йти купувати з тим, хто вже має два велосипеди куплених у "Велозоні" і має на них паспорти :)

Lexx Giant, Difoto, Ursa?

Вони напевно ?)

Буду просити як піду ;)

Вел коштує приблизно 2800 грн.

Скільки, на вашу думку, мені потрібно збирати?

3500?

Ну на окуляри і інші важливі речі.

Зауважу, що грошей зайвих немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарахував 3300 грн приблизно.

А щодо мастил?

І ще..

Шолом дуже потрібний в місті?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, точно. Змазку для цепу треба взяти. Щоб недорого, можна масло для швейних машинок. Спеціалізовані кращі, але ціна...

Шолом... Це як пощастить :) Ніхто взагалі-то падати не збирається спеціально, але якось воно так іноді виходить...

Краще, звичайно, щоб шолом був, але ним не довелося користуватися за призначенням :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб не створювати нову тему, запитаю тут.

1) При їзді завжди треба тримати 4 пальці на гальмівних ручках?

Ну тобто напоготові в разі чогось..

Але ж це не зручно і якщо треба швидко зреагувати і звернути в якусь сторону то це важко зробити.

Крім цього руки не дуже тримаються руля, тобто немає хватки, вони практично лежать на "ручках"..

Як ви їздите?

2) В комп'ютері сіли батарейки, все що показується ледь видно, тобто потрібно їх змінити, звісно.

Але ще проблема в тому, що він показує все не так як є, тобто їдучи 40-50км/год він показує швидкість 10-15км/год.

І відстань не така, яка проїхана.

Це спостерігалось і при нормальних батарейках, але у менше.

Питання: проблема з комп'ютером, чи просто батарейки замінити?

Комп'ютер китайський, 60 грн на базарі.

3) Якщо на дискових гальмах диск погнувся (від удару наприклад) то його можливо вирівняти? Якщо так, то як і де це роблять, чи само можна?

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1) Хто як, залежить від багатьох факторів: на скільки пальців ручка, гідра чи трос, передача зусилля, стан рубашок/троса/рідини, гальмівних колодок, ротора/ободної доріжки, натяжки троса/тиску гальмівної рідини.

Катайся, з досвідом забудещ за таку дрібницю.

2) Комп настроювати потрібно - діаметр колеса, ширина покришкі. Батарейку міняй, і комп тоже - кітайське гуано працює 50 на 50, тобто кому як пощастить з покупкою.

Вчора гопота стирила спідометр, помітив через 3 хв :(. Знову Сігму куплю - зарекомендували себе спідометри під сонцем/снігом/дощем. Житя батарейкі більше 2 років при мінімальному контрасті.

3) Виправити можна прямими руками і жлобством, але навіщо :blink: , якщо погнувся - значить діск гавно, купуй якісний, учись не вбивати себе і ровер.

По діскам не чекай тут поради від майстрів-лосів :closedeyes:, а умнікі шкодники порадять :cat: в мішку. Краще на вечірній/недільний покатушці попитай Лекса, Урсіка, Андрюху, Командора, Студента і Альпініста... визначиш по яскравому одязі :D , яля попугайчікі :0020:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Гальмую двома пальцями. В нормальних умовах пальці на ручках не тримаю - це незручно, та й досить швидко можна перекинути як на мене... Але в пожвавленій пішоходній зоні, перед перехрестям тощо по два пальці переношу на ручки, щоб швидко загальмувати у випадку потреби.

2. Можливо завелика відстань до датчика на колесі? Я б за 60 китайця не брав, краще трохи докласти і взяти щось надійне (біля сотні Sigma 500 коштує)

3. Пишуть, що розводним ключем затискають і рівняють... Але практики не маю :) Попитай в Гугля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за відповіді!

Щодо дискових гальм, в мене цієї проблеми немає, як і самих гальм, просто в друга проблема така.

Спідометру вже 3+ років.

Як буду купувати БГМ то куплю сігму напевно.

Є ще кілька питань по використанню даного велосипеду:

1) Всі ж були у Панському лісі і йому подібних.

Дорога туди це поле а там вже ліс. Як він там себе веде?

А не збираюсь на якісь перегони по бездоріжжю.

Темп звісно не повільний, але й не швидкий.

25км/год середня по лісі приблизно (ну звісно які умови і т.д., але нехай буде так :) )

2) Що до гуми. Black Jack - це компроміс між сліком і "шипованою"?

Якщо у когось є досвід використання її, як вона себе веде на дорозі?

І особливо на крутих поворотах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головне, щоб ти знав що ти хочеш. Гальма, обода та ін. можна замінити, але прокладку між сидінням і рулем-ніяк. Якщо це твій перший вєл- це дуже непогано.

Ні, вел не перший. Було 2: 1 - дешевий хардтейл, 2 - КК, Урсовський (Conway 6015).

Але якщо говорити про серйозні велосипеди - то перший ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Гальмую, як правило, одним пальцем руки (гальма дискові гідравлічні). Погіршення керованості при триманні одного пальця на ручці гальм не відчував. Палець з гальм знімаю тільки при пересуванні за містом або в лісі, ну і при швидкому прискоренні. При потребі екстренного гальмування пальці підсвідомо лягають на ручки гальм.

2. Відразу після придбання байка придбав велокомп Echowell 9W. Безпровідний. Б\в. За період його роботи міняв батарейку в датчику. Настроюється легко - необхідно лише правильно заміряти окружність колеса і ввести її в комп. Для нормальної роботи датчик повинен знаходитись на відстані до 5 мм від магніта, який прикріплений на колесі. До речі комп купував б.в. в Тімцо.

3. Диски гальмівні гнуться незалежно від бренда. Правда це залежить від стилю їзди та місця. Ніхто не застрахований від того, що під час покатушки в лісі попадеться підступна гілка або корінь (камінь), який відскочить (відпружинить) та вдарить по диску. Пишуть, що порівняти дійсно можна розвідним ключем. Але чи вийде ідеально - залежить від рівних рук людини, яка рівняє. Дуже вде маленька відстань від диска до гальмівний колодок.

4. На рахунок резини. Зараз поставив Швальбе Смарт Сем 2.1. Як на мене досить непогана, але в повороти по грунтовим дорогам входити поки що не навчився. Підзаносить трохи. Тим не менше для польвих доріг досить непоганий варіант. Я думаю до ПЛ можна і на сліках докотити.

2VeryFate  - чому ж ти такий злий? Тебе ж тут поради попросили, а не образи свої висловити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1) При їзді завжди треба тримати 4 пальці на гальмівних ручках?

Ну тобто напоготові в разі чогось..

всегда держать не нужно, разве что ты едешь по Леси в час дня. 1-2 пальцев вполне достаточно. вообще, хват должен быть ненапряжный и удобный чтобы снизить нагрузку на руки. я вот поставил мелкие рожки чтобы еще больше хватов получить.

2) В комп'ютері сіли батарейки, все що показується ледь видно, тобто потрібно їх змінити, звісно.

Але ще проблема в тому, що він показує все не так як є, тобто їдучи 40-50км/год він показує швидкість 10-15км/год.

І відстань не така, яка проїхана.

Це спостерігалось і при нормальних батарейках, але у менше.

Питання: проблема з комп'ютером, чи просто батарейки замінити?

Комп'ютер китайський, 60 грн на базарі.

аналогичная проблема наблюдалась у супруги с компом assize - просто магнит чуть съехал по спице вверх. лучший способ проконтролировать работу датчика - поднести к нему ухо. геркон будет весьма заметно щелкать при прохождении магнита рядом с ним. если этого не происходит - подобрать положение магнита (1-2 мм от датчика, найти высоту). если щелкает, но спидометр глючит - в некоторых случаях помогает замена батарейки. и намного чаще - чистка контактов, особенно после дождя.

3) Якщо на дискових гальмах диск погнувся (від удару наприклад) то його можливо вирівняти? Якщо так, то як і де це роблять, чи само можна?

кривизна до 1 мм правится пальцами. упираешь большими пальцами в основание диска и тянешь на себя за кромки. или отталкиваешь большими пальцами от себя - смотря куда погнул диск.

кривизна от 1 мм (и наверное до 2-3 мм - больше мне не встречалось) правится разводным ключом с плоскими губками при помощи аккуратного покачивания в сторону правки. на словах это сложно пояснить - лучше я как-нить покажу у себя в мастерской.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за відповіді !

Дякую за пропозицію, це проблема мого друга, якщо схоче то заїду до тебе, Шкодер ;)

Хотілося б почути відповідь на питання з 15-того повідомлення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

лично мне ответить очень трудно - в Панский Лес я ездил неоднократно, но на хардтейле Wheeler 19 Pro (проблем не возникало), и подвесе (тем более дорога в кайф - легкий и приятный кросс-кантри). почти уверен, что на новом байке получишь удовольствие

насчет диска я отправил тебе в личку свои контакты. правку желательно делать на байке, так как диск чуть выгибается при креплении и затяжке

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А проблем з перекидкою не повинно бути?

Я про задню. Завжди після катань за містом барахлить задня перекидка..

п.с. питання абсолютно не в тему, але все ж: ви їздите на короткі дистанції, десь біля 30 км разом в ту і в ту сторону?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не совсем понятно о каких проблемах идет речь. в болото лезть не обязательно, да и песка там немного

алсо, Tappa (Wheeler 900 Pro Lady) с перекидкой Acera постоянно ездит в ПЛ с нами. неудобств не наблюдается =)

п.с. питання абсолютно не в тему, але все ж: ви їздите на короткі дистанції, десь біля 30 км разом в ту і в ту сторону?

да, и с огромным удовольствием! ^_________^ лично я до сих пор не понимаю кайф многокилометровых рейдов "чтобы за$%баться"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю на увазі, що при їзді з нормальною швидкістю по бездоріжжі страшно гробиться задня перекидка.

Чи я не правий?

Ок, це добре!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шімано.. особливо нижніх моделаей.. при швидкій їзді по пересічній місцевості розбивається дуже швидко. Срам в цьому відношення стабільніша.

Хоча.. раз на раз не випадає. Он Мартенз і КК гонки, і марафони .. і трофі рейди (у народі гавноміси) .))))) а Х9 пох.. жива.. тільки замінив ролики... а Андрюха.. вбив Х.0 ((( вартість якої, як Дарк Даст весь... В мене Шімано ХТ теж не викликала ніяких питань і попередня.. яку благополучно добивав ще КМД після 15000 мого пробігу, і ХТР в Клімбера теж живе...

Хоча це топові моделі, але Срам трясе менше за Шімано ФАКТ !!! А з дуру.. я к то кажуть.. можна і.. йух зламати... :g16:

Я дивлюсь забагато в тебе питань.. як для власника третього велосипеду. ;) Ти купи, покатайся... як тобі розписав Ігрек.. а там, якщо не зрозумієш, то вже по ходу будеш задавати конкретні питання.

2 Шкодер..

Заіпацца можна і за 10 км, а тим більше за 30... ))) :ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за відповідь.

Питань багато, бо хочу побачити вашу думку.

Для себе я відповіді на все знаю, але це лише моє бачення проблем.

Можливо я не правий..

Більшість співпадає, це радує =)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...