Перейти до змісту

При крушении Ту-154 погиб президент Польши


Zevs_Isver

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Хлопці, що ви тут гадаєте, поляки забрали тіла всіх пасажирів Ту-154, і якщо при повтроній експертизі(а вони її зроблять) виявлять вогнепальні поранення, тоді і буде чим аргументовати на світой арені. А так гадати - що воду в ступі товкти.

  • Відповідей 143
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

А еще нет визализации крушения с моделю самолета и синхронизированым звуком (переговорами пилота)? Почему так долго ее нет?

Опубліковано

Виникає декілька питань до відео та оператора.

1. З даного відео нічого конкретно сказати не можна.

2. Якщо і добивали то це мали робити висококваліфіковані спеціалісти.

2.1 То як це тоді так вийшло що оператор гуляв біля самого літаки знімав тих трьох мудаків а вони його навіть не помітили.

3.Не самий кращий метод добивати вогнепальною зброєю, вона залишає очевидні сліди на тілі.

4. Якби це було правда то автора вже б давно не було серед нас, а тим паче такого відео на всіх сайтах.

100% поддерживаю!

  • 2 тижня потому...
  • 2 тижня потому...
  • 7 місяців потому...
Опубліковано

Родина Качинського звинуватила Росію у вбивстві президента

1295339152.jpg Родина Леха Качинського, президента Польщі, який 10 квітня 2010 року загинув в авіакатастрофі під Смоленськом, вважає, що ця трагічна подія була організована Москвою. Як повідомляє newsru, остаточний звіт МАК про причини катастрофи не тільки не переконав родичів Качиньського в тому, що в аварії винні польські пілоти, але навіть зміцнив їх антиросійську позицію.

"Сьогодні гіпотеза про змову з метою вбивства польського президента правдоподібніша, ніж будь-коли", - заявив польським ЗМІ Марцин Дубенецьки, чоловік і представник Марти Качинської-Дубенецьки, єдиної дочки президента і його дружини, загиблих в катастрофі.

"Є багато ознак, які вказують, що росіяни хотіли б убити Леха Качинського", - сказав Дубенецьки польському телеканалу TVN24. "Я говорю це як представник Марти Качинської", - підкреслив він. Серед причин, з яких Москва бажала смерті польському президентові, - його ймовірна перемога на наступних виборах, реакція на серпневі події 2008 року в Грузії і політика Польщі в Євросоюзі. Дубенецьки звинуватив Міждержавний авіаційний комітет, який розслідував авіакатастрофу, у приховуванні важливих фактів - наприклад, спроби пілотів за 22 секунди до загибелі літака відмовитися від приземлення і набрати висоту. Ця спроба не вдалася, оскільки екіпаж не мав в своєму розпорядженні достовірних відомостей про висоту літака і його положення щодо посадкової смуги, стверджує Дубенецьки, якого цитує, зокрема, британська газета The Daily Telegraph.

Опубліковано

Россия, покайся в своём существовании, ибо каждый кто не русский - кристально чистый душой, не запятнаный демократ и просто не упырь.

Опубліковано

летайте самолётами Аэрофлота

Покупайте железнодорожные авиабилеты-плавайте поездами Аэрофлота

Таки там уже никто не разберется.Слабо верится что супер профи пилот мог так банально ошибиться.Да и смерть президента была выгодна.теперь сам черт ногу сломит

Опубліковано

запись однозначно показывает что екипаж проигнорировал предупреждения земли ,

"невозможность набрать высоту" ето вобще за гранью... то-есть приземлятся можно - а взлететь нельзя!!??? у поляков кисель вместо мозгов чтоли?

Опубліковано

запись однозначно показывает что екипаж проигнорировал предупреждения земли ,

"невозможность набрать высоту" ето вобще за гранью... то-есть приземлятся можно - а взлететь нельзя!!??? у поляков кисель вместо мозгов чтоли?

ну тяги не хватает и не могут набрать высоту

как то так

Опубліковано

Польська версія стенограм: росіяни спотворили слова пілотів Качинського

Російські експерти, які розшифровували записи розмов в кабіні пілотів польського урядового літака Ту-154, що розбився 10 квітня 2010 року під Смоленськом, приписали пілотам слова, яких вони не говорили.

Як передає кореспондент УНІАН у Польщі, про це свідчить стенограма розмов зроблена польськими експертами.

За даними польської сторони, навігатор Артур Зєнтка не говорив слів „розізлиться” за 3 хвилини до катастрофи, як подав у своєму кінцевому рапорті Міждержавний авіаційний комітет (у першій версії стенограми, які МАК передав полякам у червні, слова навігатора були: „він розізлиться, якщо”. Росіяни вважали ці слова головним підтвердженням тиску на екіпаж з боку президента Леха Качинського, який нібито вимагав посадки за будь-яких умов – УНІАН).

Крім цього, командир екіпажу Аркадіуш Протасюк після того, як довідався про складні погодні умови у Смоленську не говорив директору дипломатичного протоколу Маріушу Казану: „Прошу запитати (шефа), що будемо робити далі”.

Натомість польські експерти прочитали із записів „чорної скриньки” такі слова командира: „Прошу подумати над рішенням, що будемо робити”.

Польським експертам також вдалося прочитати низку важливих записів, які не були вміщені в підготовлену росіянами стенограму.

Зокрема, нововиявлені записи підтверджують, що польські пілоти знали про яр перед злітно-посадочною смугою.

Так, за дві хвилини до зіткнення із землею, коли літак був на висоті 400 метрів, другий пілот двічі нагадав командиру про нерівність перед смугою: „Там є заниження, Арек”. „Знаю, зараз буде”, - відповів Аркадіуш Протасюк. Крім цього, за 16 секунд до катастрофи неідентифікована особа сказала: „нічого не видно”.

Як заявив в інтерв’ю TVN24 пілот Міхал ФІШЕР, польська стенограма спростовує поставлену росіянами тезу про тиск високопосадовців на пілотів літака.

Міністр внутрішніх справ та адміністрації Єжи МІЛЛЕР відмовився коментувати різницю у польській та російських стенограмах.

Як повідомляв УНІАН, російський МАК у кінцевому рапорті назвав основною причиною катастрофи намагання пілотів посадити машину „будь якою ціною” нібито через тиск високопосадовців на борту.

Водночас, за даними польських експертів, пілоти не намагалися посадити машину, а лише підійшли до висоти прийняття рішення - 100 метрів - звідки намагалися відійти на друге коло, але не встигли цього зробити.

Польські власті вважають співвідповідальними за катастрофу росіян, які, усвідомлюючи неможливість посадки в таких погодних умовах, дозволили пілотам підійти до висоти прийняття рішення, дезінформували про правильність курсу посадки та запізно наказали припинити зниження.

Опубліковано

Почитайте на досуге.

10:41:14 РП Бл***, ну где он?

10:41:16 РЗП А *** знает где он.

10:41:18 РП 101

10:41:20 РП ** твою ма–а–а–а–а–ать!

10:41:21 Красн. **аный ты в рот, б**–я–я–я.

10:41:24 РП Уход на 2–й круг, 101.

10:41:21 Красн. По–моему бл***…

10:41:31 РП Бл***!

10:41:34 РП 101.

10:41:38 Красн. Бл***!

10:41:44 РП 101.

Опубліковано

какие нафиг пилоты профессионалы?

Моего батю только после 3000 часов налета допустили на сдачу всех нормативов на командира самолета АН2, на большие типы и то строже было и больше нужно налета иметь.

Виноват командир самолета, как бы там диспетчер что ему не говорил, окончательное решение остается за командиром самолета, для правильных решений он должен был быть профессионалом, на чем и сэкономили польские власти, что привело к катастрофе. Потому как эти пилоты даже не проходили запланированные (во всем мире планируются тренинги для летчиков), а на этом типе самолета они налетали не много часов.

И разбор катастроф как правило не делается для выявления виновных, а делается в первую очередь для того чтобы понять "почему так случилось", и какие методы выработать чтобы такого не повторилось, а уже во втором случае искать виновных в катастрофе.

Экспертизу вели совместно с польской стороной, про что польская сторона официально не отрицает, так что "приписать" что-то там врятли кому бы удалось, потому как есть оригинал записи, который можно всегда расшифровать.

Сочувствую родственникам погибшим.

PS: В авиации все законы и правила написаны кровью!

Опубліковано

интересно что для польских политиканов меняет было или не было зафиксировано прямое давление со стороны вип пасажиров на екипаж ? типа обелить образ мучеников , а заодно и постараться свалить вину с командира на РП ? для политики оно конечно пофигу что супратив банальной логики - главное поднять волну в тёмном електорате и срубить на етом голосов ... лицемерие рулит миром.. sad

Опубліковано
' timestamp='1295517136' post='1052292154']

якщо чесно вже за#пала польська параноя "кого б зробити винним"

особливо версії про те, що вмисне напустили туману і ходили дострілювали - це просто звіздєц.

і що, всеодно знаходяться індивідууми, які у це вірять.

І цього відео теж не існує, зі звуками пострілів. :)

Опубліковано

В трагедії є вина і Росії і Польщі (це я так узагальнено, щоб не перечислювати) і кожен хоче зняти з себе вину і перекласти на когось іншого, це природньо.

Але ми, прості люди, можем тільки догадуватись, що сталось насправді.

І цього відео теж не існує, зі звуками пострілів. :)

Ти думаєш, якби це відео несло якийсь компромат, то воно просто так лежало б на ютубі?

Опубліковано

Виною у тому що сталось, є наше слов'янське роздолбайство, одні роздолбаї летіли в літаку, а інші сиділи на землі і гуртом вони успішно розбили літак.

Опубліковано

Поляки и тут облажались, впереди планеты всей угробили всю так сказать "свиту"...

как бы то нам, украинцам, так "облажатся"...

Опубліковано

Поляки и тут облажались, впереди планеты всей угробили всю так сказать "свиту"...

как бы то нам, украинцам, так "облажатся"...

Так, блін, карма в нас така чи що...

Опубліковано

Туман под Смоленском распылили русские - польский адвокат

Польский адвокат заявил, что у него есть доказательства того, что густой туман, сделавший невозможной посадку на аэродроме "Северный", был "запланирован российской стороной".

«В материалах по катастрофе отсутствуют доказательства того, что туман был естественным и не распылялся русскими», - цитирует Gazetа Wyborczа слова Рарфала Рогальского, представителя интересов ряда семей жертв катастрофы польского правительственного Ту-154 под Смоленском.

Адвокат также заявил, что «искусственный туман был запланирован Россией за месяц до катастрофы». Он утверждает, что существуют доказательства этого, но «они не являются прямыми». Правозащитник отказался предъявить эти доказательства, ссылаясь на тайну следствия.

Адвокат напомнил, что политика Леха Качиньского не устраивала Россию и выразил также подозрение в том, что «это российские диспетчеры довели польский самолет до катастрофы». В то же время, он заметил, что пока не может точно утверждать, что катастрофа 10 апреля была результатом покушения на Леха Качиньского.

фокус.юа

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...