TreNeR Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 12:20 #26 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 12:20 Я бы еще посмотрел в сторону универсалов
Marshall Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 15:00 #27 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 15:00 во во ауді авант м"яка, зручна, багато всього влазить і запчастин на шротах вагон. а якщо ще квадро - то й в ліс на шашлики заїде
opel95 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 15:47 #28 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 15:47 во во ауді авант м"яка, зручна, багато всього влазить і запчастин на шротах вагон. а якщо ще квадро - то й в ліс на шашлики заїде ето да...але за ті гроші ауді буде 13-15 років а каддіку 3-4. і ціна проїзду 100км. на ауді 100гр., а на каддіку-40гр. про пробіг авто вже мовчу
Plum Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 15:52 #29 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 15:52 D@ve, нарахунок дизеля я з тобою не згідний. Нові покоління дизелів дуже динамічні, екологічно чисті, економічні, відносно тихенькі і досить надійні. І повір мені, що з ремонтом сучасного бензинового двигуна можна "попасти в копійку" нічуть не менше, ніж з дизелем, зате зекономити на пальному з дизелем набагато простіше, ніж з бензиновим двигуном. А тому автомеханіку можеш відписати, що навіть на спортивні боліди для ЛеМан 24 вже ставлять дизельні двигуни, а значить з динамікою і надійністю в них все чудово.І ще стосовно динаміки -- трилітровий дизель BMW "вставляє" бензинові BMW аналогічного об'єму (принаймні на швидкості до 100 км/год, далі бензиновий виривається вперед), а пального споживає на четвертину менше, до того ж дизпальне дешевше, ніж бензин.
romaxa11 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 17:47 #30 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 17:47 спочатку покажи бабло а тоді вже будемо радити
TreNeR Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 08:57 #31 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 08:57 во во ауді авант м"яка, зручна, багато всього влазить і запчастин на шротах вагон. а якщо ще квадро - то й в ліс на шашлики заїде Ну можно посмотреть на Фабию, Октавию, Лачетти. Не так пафосно как Ауди, то не менее практично
ursa Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:01 Автор #32 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:01 Ну можно посмотреть на Фабию, Октавию, Лачетти. Два байка в них не влезут аж никак
Venom Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:16 #33 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:16 Ну можно посмотреть на Фабию, Октавию, Лачетти. Два байка в них не влезут аж никак А на крышу багажник присобачить и ставить 2 вела никак низя? Кстати, если Октавия универсал - адназначна 2 байка туда влезет.
kostya Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:20 #34 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:20 В октавию два байка влазит легко при откидывании задних сидений.При снятии колеса оба байка легко помещаются в багажник.Плюс остается еще масса объема для чего то еще.
ursa Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:21 Автор #35 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:21 Багажник надо купить, крепление надо купить, в Октавию-универсал байки надо ложить, а в "ботинка" их можно поставить
Zeuss Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:22 #36 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:22 Два байка в них не влезут аж никак А любий автомобіль і стандартні кріплення на два вело не катіт? З твого переліку Volkswagen Caddy, або новий Renault Logan MCV (два-три роки експлуатації без проблем, лише заміна масла і після зими заглянути на ходову) Але приблизно в ті самі гроші Renault Trafic або Opel Vivaro 1.9(74кВт). Універсальний компакт. Витрати пального ідентичні. Місця мама дарахая ну і т.д. До габаритів швидко звикнеш.
ursa Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:39 Автор #37 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:39 Да вот размер-то критичен Что-то больше Доблы уже не катит. Да, бус - это прикольно, но слегка передоз по вместительности kostya, говоришь, без проблем помещаются в багажник два байка?
kostya Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:48 #38 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:48 У меня есть октавия (не универсал) и два байка (мой и жены) помещал их в багажник. если было лень снимать колесо то просто откидывал заднее сидение. машинка практичная, семейная. кроме двух байков в багажнике на заднем сидении легко помещаются два ребенка в детских креслах ))
Venom Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:51 #39 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:51 Больше Доблы не катит по причине не влезания в гараж? Поверь мне - по вместительности передоза не бывает. Лучче болше, но лучче.
FOX Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:57 #40 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 10:57 А може глянути в сторону мінівенів? Типу ford c-max, а якщо бюджет дозволяє то vw touran
TreNeR Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 19:42 #41 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 19:42 В Октавию комби ИМХО и три байка влезут без съема колес и откидывания сидулек. У меня в Сенс два байка влазят(правда и колесо надо снять и сидульки откинуть).
b0rg Опубліковано 13 Квітня, 2010 в 12:01 #42 Опубліковано 13 Квітня, 2010 в 12:01 І ще стосовно динаміки -- трилітровий дизель BMW "вставляє" бензинові BMW аналогічного об'єму (принаймні на швидкості до 100 км/год угу. забув тільки приставочку ТУРБО перед дизелем поставити а так, для справедливості експерименту, дай бензину турбіну - і буде ще той ефект... для прикладу не дарма Ауді так довго тримає в строю свій класичний v8 4.2 - він забезпечує прекрасні показники, і при цьому він атмосферник, немає нагнітання, турбін, надвисоких температур і тиску - конструкція надійніша, собівартість ремонту/запчастин/обслуговування менша, моторесурс більший в рази. це дійсно треба поїздити і зрозуміти яке твоє. мені бензиновий двигун краще. правда пишуть що нові vgt-дизелі класні, от добре було б попробувати...
ursa Опубліковано 13 Квітня, 2010 в 12:03 Автор #43 Опубліковано 13 Квітня, 2010 в 12:03 У меня есть октавия (не универсал) Хэтчбэк или лифтбэк? Второй вариант, наверное, удобнее запаковывать
TreNeR Опубліковано 13 Квітня, 2010 в 12:47 #44 Опубліковано 13 Квітня, 2010 в 12:47 Октавии все лифтбэки. Или универсалы.
ursa Опубліковано 13 Квітня, 2010 в 13:05 Автор #45 Опубліковано 13 Квітня, 2010 в 13:05 Да? Ну, может, путаю с Сьюпербом, который может открываться и со стеклом, и без него
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.