Перейти до змісту

Питання повернення товару належної якості


zluden'

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ситуація така:

хлопчині був привезений товар на замовлення

гарантійка зроблена

через 2 дні він заявляє що одна з функції товару не працює (не бачить його флешку). оглянувши товар було встановлено, що все справне, працює без збоїв, що було продемонстровано покупцю. хоча і справді його флешку не бачило. давши рекомендацію поміняти флешку товар був повернений покупцеві.

через годину лунає дзвінок і чути наступне: "я посовєтувався з сестрою, я хочу віддати товар і повернути гроші, бо є захист справ споживачів..."

далі покупець став стверджувати що колір йому неподобається і меню неподобається )))

питання:

-я як продавець повинени йому вернути кошти? адже:

1. товар належної якості (противне не доведено)

2. товар був привезений під замовлення (замовлення відбувалося по асці і моб телефоні)

-як поступати в цій ситуації?

Опубліковано

Може, в нього флешка відформатована не в FAT32, а в NTFS? І із-за цього вся проблема?

Протягом 14 днів продавець зобов'язаний поміняти товар належної якості, (незалежно від того, яким чином відбувалося замовлення товару) якщо покупець доведе, що товар не використовувався, і збережено всі ярлики, упаковку та ін.

Перевірка роботоздатності товару не є "використанням".

Опубліковано

та ні я дивився NTFS

так суть в тому що поміняти, а не віддати гроші

а має бути фат32. флешку в нтфс-і може не побачити

Опубліковано
що колір йому неподобається і меню неподобається

если цвет не оговаривался - не катит на отмазку

если меню одинаковое в таких моделя - тоже не каит на отмазку

ИМХО

Опубліковано

Фсе катит. В течение 14 дней можно возвращать, даже если тебе просто разонравился логотип производителя.

Опубліковано

Взагалі це питання регламентується Стетею 9 Закону України "Про захист прав споживачів"

[hide] Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної

якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної

якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо

товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном,

кольором, розміром або з інших причин не може бути ним

використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом

чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не

використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі

властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ,

виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню)

( 172-94-п ) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується

Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу,

споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного

асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати

договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого

товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж

надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у

день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який

вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із

споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його

купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день

розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день

розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не

пізніше ніж протягом семи днів. [/hide]

Поняття "використовувся" в законі не розкрите, але саме через нього виникають суперечки. Для продавців воно служить зачіпкою, щоб відмовити в обміні товару. Пломби на місці, споживчі властивості збережено, упакування і т.д. - все є. Але ви ж товар використовували. Наприклад, здійснили 2-3 дзвінки з ного телефону чи подивилися ввечері трохи новий телевізор. І все. Нікого ж не цікавить, що телевізор на вітрині дивиться трохи не так, як вдома, битий піксель на LCD не завжди відразу можна помітити, передбачити зручність підключення кабелів і т.д. Ви товар вже використовували і повернути не можете.

Опубліковано

Ну от суд і розсудить - використовували, чи ні. І що можна вкладати в термін "використання". ІМХО, якщо я включив товар для перевірки роботи - це не використання. Або якщо я приміряв куртку. Але якщо я включив товар, і дійсно використовував його - день, два... або ж погуляв у куртці півдня - тоді, якщо продавець доведе мною факт використання - він не зобов'язаний буде мені нічого міняти.

Опубліковано

Ну от суд і розсудить - використовували, чи ні. І що можна вкладати в термін "використання". ІМХО, якщо я включив товар для перевірки роботи - це не використання. Або якщо я приміряв куртку. Але якщо я включив товар, і дійсно використовував його - день, два... або ж погуляв у куртці півдня - тоді, якщо продавець доведе мною факт використання - він не зобов'язаний буде мені нічого міняти.

думаю за 2 дні він встиг нормально покористуватися

Опубліковано

навіть не знаю як поступити в цій ситуації

закон на стороні покупця

а якщо ссилатися на те шо користувався, то хто дасть заключення покористований він чи ні? суд? доводити до суду геть не хочеться

є ж такі люди...

Опубліковано

думаю за 2 дні він встиг нормально покористуватися

Тоді навіщо законом передбачено аж 14 днів? якщо кожен продавець знає, що два дні цілком достатньо, щоб нормально покористуватися товаром. Сьогодні купив, завтра приніс - все, не проходить, бо ти користувався.

Опубліковано

От чи є причина міняти коли меню не сподобалось..Адже не дізнався б якби не покористувався (ввімкнув/вимкнув/прослухав якесь мп3)..то вже покористувався а не перевірив роботоздатність?....

 

  • Адміністратори
Опубліковано

А топікстартер продавець?

Що таке "продавець" в поняттях закону?

Опубліковано

навіть не знаю як поступити в цій ситуації

закон на стороні покупця

а якщо ссилатися на те шо користувався, то хто дасть заключення покористований він чи ні? суд? доводити до суду геть не хочеться

є ж такі люди...

Якщо товаром користувався, то закон на твоєму боці. Мені вистачало розмови з клієнтом, щоб зробити висновок, користувалися товаром чи ні. Якщо так, то клієнту відмовляв у поверненні грошей. На погрози про звернення до "захисту прав", давав телефон і адресу "захисту прав". Якщо клієнт і звертався туди, то там йому пояснювали те саме. За 1.5 року роботи в одному з найбільших магазинів побутової техніки, не було жодного судового позову. Але це політика фірми, а як людина раджу повернути гроші.

Опубліковано

Тобто все відбувається на розсуд продавця. Хочу міняю, не хочу - не міняю. Клієнт правий лише до того часу, поки не заплатив гроші.

Опубліковано

До конкретного даного випадку флешку форматуєм як треба при ньому і показуєм повну роботоздатність товару як прийде споживач..тоді чи маєш ти повертати гроші за товар що користований точно бо флешка пхалась, вмикався девайс і по зрозумілій причині не працювало. За що тоді вчепиться ?..товар належної якості ..що й продемонстровано. так думаю. можливо на таймері розмов ще щось буде...

Я так розумію якщо у присутності клієнта доведено його неправоту (ця функція вимкається але от так, флешка погана у нас краща і читається, Сімка брудна ось і проблеми)..

Як перевірити наприклад телевізор чи його не вмикали - не відомо..колір, фасон, габарити видно і без цього 

Опубліковано

Як перевірити наприклад телевізор чи його не вмикали - не відомо..колір, фасон, габарити видно і без цього 

Дуже-дуже уважно вислухати клієнта - це золоте правило. І якщо клієнт розказує, що користувався, попросити написати заяву з проханням повернути гроші, в якій все описати. Клієнт сам дасть тобі козир в руки.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...