Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

поки мучив одну сторону зарядки, з іншой відірвався провідок, де був не знаю, і не тямлю куди вчіпити.

хтось може підказати куди його під'єднати?

Ic5o.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Строго вниз від місця пайки синього проводка, є два контакти і слід від пайки між ними, от туда і був він припаяний.

А взагалі, куди були припаяні провода може зорієнтувати великий конденсатор на низьковольтній стороні, якщо придивитись до плати, то синій провід припаяний до "-" конденсатора, а червоний відповідно має бути припаяний до "+".

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

QZlPGA6U.jpg

осюдаво

обережніше мучте :) всетаки 220.

Змінено користувачем amadey777
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

З'явилася ідея "форсувати" свій юсб що на передній панелі ПК для швидшої зарядки телефону, перше що прийшло на думку - використати стандартну лінію 5 В, але є одне але, струм там огого, треба буде поставити якийсь резистор який би не пускав більше 1-1.5 А.

Так от, хочу від'єднати + і - живлення що підключаються до материнки, дані(DATA+ і DATA-) чіпати не буду, просто від'єднаю живлення і підведу окремі провідники які будуть вже з струмообмежуючим резистором(я тут підрахував - 4 Ома буде для струму 1.25 А).

Власне хто що думає стосовно цього приводу?

Змінено користувачем HWman
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перше що "-" відєднувати неможна, буде нестабільно працювати порт.

Для обмеження струму треба або електронній запобіжник ставити або самовідновлюючий, резистор тут непідійде.

І не факт що після переробки телефон буде заряджатись швидше, зазавичай телефони, яким для зарядки потрібний великий струм, самі обмежують струм споживання при підключенні до ЮСБ, і скільки їм не подавай заряджатись швидше вони не будуть, так веде себе мій смарт, хоча порт і може видати 1,5А (більше чим штатна зарядка) заряджається він повільно і про це висить повідомлення на смарті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм... можливо треба резистори до шини підпаяти, щоб телефон зрозумів, що це не звичайне юсб а заряде яке видає більше чим може звичайний юсб 2.0 порт. Треба експериментувати...

На рахунок мінуса, він там же скрізь загальний скоріш за все, тобто мінус живлення юсб це той самий мінус лінії 5 В, хоча можу і помилятись...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мінус то той самий, але для слаботочних ліній не той самий. Почитай літературу про розводку друкованих плат, там зазвичай описані ці нюанси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно перевірив тестером зарядне, ніяких резисторів по шині даних немає, очевидно що мій телефон, точніше контролер заряду сам визначає на скільки потужне джерело струму.

Ще однією причиною від'єднувати мінус живлення на материнці є доволі тонкий провід, не думаю, що він витримає 1 Ампер.

Як руки дійдуть обов'язково продзвоню чи мінус загальний чи ні.

Змінено користувачем HWman
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В зарядці від мого смарта, лінії даних замкнуті між собою, скоріш за все по цьому смарт і визначає що він підключений до зарядки, відповідно обманути його при підключенні до компа не вийде так щоб і зарядка йшла повним струмом і передача даних працювала.

Смарт не може визначити наскільки потужне джерело живлення, про те куди він підключений йому має щось вказувати.

Мінус там загальний, але тільки фізично. Для сигнальних ліній є певні правила щодо розводки землі, яких потрібно дотримуватись, інакше нічого працювати не буде, тому стосовно сигнальних ліній земля там не загальна, якось так якщо на пальцях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В зарядці від мого смарта, лінії даних замкнуті між собою, скоріш за все по цьому смарт і визначає що він підключений до зарядки...

Так і є, нажаль :( лишається лише просто зробити юсб роз'єм для зарядки на передній панелі, реально лінь возитись з зарядним... але таки запобіжник на 2 А і резистор поставлю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Lisovic

,

Почитай літературу про розводку друкованих плат, там зазвичай описані ці нюанси.

літературу в студію. :)

HWman, +5В можеш взяти від молекса.

Далі - напруга на юсб порті коммутується(тобто ОС може вмикати вимикати живлення на порті) - звідси - в ланцюгу живлення юсб стоїть якийсь ключ який має заводське значення струму яке може через нього протікати. Не факт шо той елемент витримає КЗ(варто згадати юсб кружки з підігрівом.)

От шось накидав може поможе. З резистором.

R1 вираховуєш по формулі: [ R=0.6 / I ] . Потужність R1: [ P = 0.6 x I ] .

Т2 любі малопотужні але з низькою напругою спрацювання. Т1 - силові.

Хто побачить баг - виправте. А то після трудоВиєбудня шось нелегко думається :D

PS: бля, походу той R1 буде давати спад напргу до 0,5В. Як би то замінити той каскад з біполярним транзюком?

tLYxnpux.png

Змінено користувачем amadey777
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

літературу в студію. :)

Да будьласка

Навіщо городити цілу схему, якщо можна взяти осьтаку річ, і стоїть копійки, або і взагалі самовідновлювальний запобіжник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіщо городити цілу схему, якщо можна взяти осьтаку річ, і стоїть копійки, або і взагалі самовідновлювальний запобіжник.

Ухти, чого тільки немає у світі електроніки :) цікаво такі реально дістати у нас в місті ?

Ааа він не самовідновлюючий.

Змінено користувачем HWman
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво такі реально дістати у нас в місті

на материнках є схожі штуки. Правда вони можуть бути смд корпусах. ;)

Так шо придивись уважніше на свою мат. плату.

Самовідновлюючі. Особисто бачив і тестував.

Нагрівається. Втрачає провідність. Охоложується. Проводить струм далі. Ще зустрічаються на вінчестерах.

Змінено користувачем amadey777
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім привіт, порадьте польові транзистори із N-канальних є такі що класика?

Ну щоб тримали до 7 А струм, напругу у 30-40 В і керувались напругою від 3 В для 3.3 В МК техніки і при цьому були доступні і дешеві.

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Поняв, біполярний транзистор у поміч.

Наразі займаюсь контролером заряду, спаяв все на макетній платі, схема виглядає ось так:

42d6307cf910048ebb9fc2301880c812.png

МК працює так як я його і запрограмував, при досягненні 14 В змінює стан порту РВ0 з логічної одиниці на 0, коли напруга впаде до 13.6 то подає 1, резистором R5 можна прямо пропорційно піднімати і опускати межі вмикання і вимикання, це тимчасове рішення аби задовольнити свою цікавість.

Замітив цікаву річ, навіть коли транзистор закритий то всерівно на виході є якась напруга, так от, коли акумулятор повністю зарядився то напруга на ньому не тримається у межах 13.6 - 14 В а росте чомусь, перевірив порт МК - логічний 0.

Прошу якоїсь поради, що ж я роблю не так.

Знаю що не вистачає кераміки для стабілізатора, це тимчасово, немає звідки випаяти.

ЗІ схему по великому рахунку ліпив з того що є, резистор R1 має занадто великий номінал, знаю, але більше нічого іншого під руками не опинилося, транзистор теж який був.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

схема початково має недолік.

зокрема - нижній вивід R2, R5, GND2 мають бути приєднані до Vin-.

В такій ситації як зараз на схемі невідомо в якому стані буде польовик.

R3, R4 - це мабуть подільник напруги яка є на батареї. Між подільником і джерелом живлення має бути якийсь опір, інакше напруга джерела живлення буде завжди рівна напрузі на подільнику(або ж батареї), опір польовика тут надто малий і тому він не враховується.

Нерозумію від чого має змінюватись напруга від 13.6 до 14В. Цей подільник R3, R4(але в трохи іншому варіанті аніж тут) можна використати для стабілізації напруги (скажем 14В). Опісля цього ставити опір, і знімати спад напруги на ньому який буде прямопропорційний струму заряду(низьковольтний компаратор в допомогу).

Якшо то для гелевого акума - то дві LM317 в допомогу(на одній стабілізація напруги, за нею - стабалізація струму).

Тінка не має аналогових блоків всередині. Тобі ж треба детектувати аналогову зміну напруги. Наслідково шоб узгодити аналогову і цифрову частини треба використовувати обв*язку. Ну вліпиш ти подільники на резисторах, вони будуТь там якось впливати на пороги лог. 0/1/Z, раз спрацює, раз неспрацює. А то вже не є добре.

Не бійся використвувати обв*язку навколо тінки.

Змінено користувачем amadey777
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тінка не має аналогових блоків всередині.

Чому немає? Має

То 2313 немає :)

Скрін поправив, забув поставити землю:

462adb7548c6bc477abf9d06a3dc31fa.png

В принципі схему можна заживити від входу і дільник туди ж, але тоді буде проблема як відкрити транзистор, на вході напруга варіюється від 20В до 13В, струм невеликий 700-800 мА так що при підключенні навантаження напруга відразу падає до тієї ж що і на акумі. Суть цього пристрою полягає в тому, щоб не перезарядити акум.

Компаратори на жаль мені не цікаві, я звісно не сперечаюсь, що вони потрібні але на даному етапі я обійдусь без них.

Змінено користувачем HWman
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗІ схему по великому рахунку ліпив

Розказати вам схему на 2-х ел. компонентах, яка б виконувала б майже ті самі захисні ф-ції?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я роблю такого роду "проекти" не зметою винайти велосипед, а з метою отримати досвід.

Такого роду схеми бачив навіть на 555 таймері.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Написав маленьку програмку для себе, ато часом треба постійно перераховувати значення АЦП і значення на дільнику напруги, вирішив поділитись, виглядає ось так:

%d1%ed%e8%ec%ee%ea.PNG

Що вона робить? Вираховує напругу на дільнику і відразу ж конвертує її у значення яке буде приймати АЦП мікроконтролера.

Скачати можна ось тут http://hwman.ho.ua/files/ADC_calc/ там же і код і все інше.

Звичайно код написаний як-небудь, але все працює, та й доволі симпатичний інтерфейс вийшов як на мене.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Маю ще одне салабонське питання:

83517f2d8786c82dabb151591fdf421a.png

А є сенс у конденсаторі?

Від нього починає пищати транзистор і погано регулюється струм, ну як погано, так так плавно як без нього.

АКБ - 3.7 В, МК до речі теж живиться від цього.

Змінено користувачем HWman
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кондюк тут для постійного світлового випромінювання діода(щоб не було мерехтіння).

тобто коли транзистор закривається, конденсатор починає розряджатись через світлодіод.

далі знову відкривається транзитор, через світлодіод протікає струм, заряджається конденсатор

і процес повторюється.

глянь осцилографом шо робиться на Drain.

викинь конденсатор.

знов глянь шо робиться на Drain.

з отриманої форми сигналу зрозумієш треба там кондюк чи не.

Змінено користувачем amadey777
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З конденсатором практично пряма лінія, але частота імпульсів доволі велика, оком не видно мерехтіння, мені здається що з конденсатором схема буде споживати більше чим без...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...