Abrikos Опубліковано 15 Травня, 2009 в 14:27 Поділитися #1 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 14:27 Днями у с. Несвіч перевернувся 20-тонний гусеничний (!!!) екскаватор, який проривав землю для сполучення ставка рибгосподарства з річкою. Після дощу підкопав занадто під себе і просто-напросто перевернувся )) Декілька спроб витягнути його залишилися невдалими. Зліва на фото видно збиту нашвидкоруч греблю - викачували воду і чіпляли троси, щоб витягнути іншим "важковиком". Але витягнути не вдалося, а греблю прорвало... На даний час до підйому екскаватора підключилося ще 2 одиниці техніки, позвозили здоровенні балки для опори - будуть робити наступну спробу. Власник у відчаї, і це дійсно велика біда: навіть якщо витягнути екскаватор вдасться без дуже великих затрат, його ремонт коштуватиме ду-у-у-уже дорого - затопило весь пульт і електроніку. Але цей випадок наглядно демонструє прояв халатності та недбалості - варто бути максимально обачливим при проведенні такого роду земляних робіт. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Harvester Опубліковано 15 Травня, 2009 в 15:50 Поділитися #2 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 15:50 Авось пронесет Якщо нічого не замкнуло, звісно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Serpent Опубліковано 15 Травня, 2009 в 18:14 Поділитися #3 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 18:14 Авось пронесет Власника вже напевно "пронесло", причому не один раз. Машинка то напевно ду-у-у-же дорога. Ну нічого, втрата грошей - це завжди покупка досвіду. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 15 Травня, 2009 в 20:15 Поділитися #4 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 20:15 imho, сделать вокруг экскаватора временную плотину и откачать воду будет дешевле. а как подсохнет, можно оценить обстановку и выдергивать. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Luka Опубліковано 15 Травня, 2009 в 20:42 Поділитися #5 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 20:42 Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 15 Травня, 2009 в 21:04 Поділитися #6 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 21:04 Luka, ты хочешь чтобы экскаватор пополам порвало? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yurik Опубліковано 16 Травня, 2009 в 10:54 Поділитися #7 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 10:54 Легкові автомобілі яких зара багато на дорогах Луцька споживають також по 1 л на 1 км, а тут розміри набагато більші, так що нічого дивного в цьому нема Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ipua Опубліковано 16 Травня, 2009 в 11:11 Поділитися #8 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 11:11 Легкові автомобілі яких зара багато на дорогах Луцька споживають також по 1 л на 1 км, а тут розміри набагато більші, так що нічого дивного в цьому нема 100 л на 100 км? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yurik Опубліковано 16 Травня, 2009 в 11:41 Поділитися #9 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 11:41 вот блін, щось я затупив, це по 1 грн кілометр виходив, а я щось літр палива приписав, сорі Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
S-driver Опубліковано 16 Травня, 2009 в 19:09 Поділитися #10 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 19:09 Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/ Такий гігант, а всього 525 к.с... А, наприклад, маленький Porsche Cayenne має 500 к.с.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
snight Опубліковано 16 Травня, 2009 в 20:52 Поділитися #11 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 20:52 В нього кінські сили тягнуть а не гонятькрутящий момент 2200 Н-м Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Songoku Опубліковано 17 Травня, 2009 в 06:59 Поділитися #12 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 06:59 Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/ Такий гігант, а всього 525 к.с... А, наприклад, маленький Porsche Cayenne має 500 к.с.... Не рівняй порше з цим. На порше ти навіть буса за собою нормально не потянеш. А це за собою невеликий будинок потягне. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
S-driver Опубліковано 17 Травня, 2009 в 07:49 Поділитися #13 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 07:49 Не рівняй порше з цим. На порше ти навіть буса за собою нормально не потянеш. А це за собою невеликий будинок потягне.Я не про те, що Прош міг чи не міг бі витягнути цей єкскаватор... Але все таки для такої техніки двигун міг бі бути потужніший і більш економічний... Та й потужність, вказана в технічних характеристиках МАЗів чи КАМАЗів, навряд чи відповідає дійсності... Мабуть, багатьом доводилось бачити, з яким трудом долає навіть невеликий під"йом МАЗ чи КАМАЗ, і з якою легкістю проходять цей самий відрізок дороги, скажімо, MAN чи VOLVO, хоча потужність, вказана в їх характеристиках, приблизно однакова... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Orfey Опубліковано 17 Травня, 2009 в 09:31 Поділитися #14 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 09:31 да і маса "почті" однакова Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
snight Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:01 Поділитися #15 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:01 Мабуть, багатьом доводилось бачити, з яким трудом долає навіть невеликий під"йом МАЗ чи КАМАЗ, і з якою легкістю проходять цей самий відрізок дороги, скажімо, MAN чи VOLVO, хоча потужність, вказана в їх характеристиках, приблизно однакова... Не ображайся але в машинах ти не дуже. КАМАЗи якраз от підйоми дуже з великим трудом долають, зате більш швидкісні чим МАЗи. МАЗу з нормальним двигуном підйом не набагато тяжче буде ніж Вольво чи МАНу. В мене на роботі є один МАЗ, там два моста ведучих з блокуванням диференціалу, ( доречі зимою всі вольво і мани і т.д під горки буксують а він їде) об'єм біля 15 літрів десь 400 коняк, і 25 тон суне і тримає 100 км без проблем... на лєгке. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
S-driver Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:40 Поділитися #16 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:40 А все-таки цікаво, яка доля цього екскаватора? Витягнули його? І якщо так, то яким чином? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:46 Поділитися #17 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:46 раскопать сверху, снизу помост сделатькакто такв програме АРСЕНАЛ показывали как вытягивали Т34 который в войну утонул (полностью) в болотесо второго раза вытянули Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Scorpio Опубліковано 17 Травня, 2009 в 16:49 Поділитися #18 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 16:49 Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/ Такий гігант, а всього 525 к.с... А, наприклад, маленький Porsche Cayenne має 500 к.с.... Зараз по Німеччині на Porsche Cayenne S катаюсь, не його це справа з болота екскаватори діставати. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Deemon Опубліковано 17 Травня, 2009 в 20:02 Поділитися #19 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 20:02 КАМАЗ та МАЗ від еуропейських побратимів відставші і морально устарівші на 300 років. Тут навіть порівнювати смішно. Ресурс Мерседеса чи МАНа вимірюється мільйонами кілометірів, Як приклад америкоський 2 вісний сідловий тягач Freightliner Century (в мене на роботі), пробіг 850 000 миль, движок CATERPILLAR, і хоч би хни, ще стількі набігає...Лише розходнікі міняються А про савєтскі вантажівки, промовчу, моторист має роботу постійіно. Snight і Sungoku вірно підмітили, тут актуальний крутний момент, тобто тягове зусилля. Тому ці "дрємучі" двигуни (робочі обороти до 2 000 min-1), мають паравозну тягу і так довго живуть. Крім цього в європейських та американських вантажівках немає поняття про ресорну підвіску, ходова і трансмісія знаачно досконаліші, і місце пілота та комфорт само собою. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
snight Опубліковано 17 Травня, 2009 в 20:28 Поділитися #20 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 20:28 Ресурс Мерседеса чи МАНа вимірюється мільйонами кілометірівКрім цього в європейських та американських вантажівках немає поняття про ресорну підвіску, ходова і трансмісія знаачно досконаліші, і місце пілота та комфорт само собою Згідний на всі сто. Але ті є ще один МАЗ старий як світ, то він вже наганяв 1,5 млн, ясно шо капремонт пережив не одни, але їздить ще, за лісом наприклад, Не буду хвалити нашу техніку, але моментами нормальна попадається Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Songoku Опубліковано 18 Травня, 2009 в 05:41 Поділитися #21 Опубліковано 18 Травня, 2009 в 05:41 Аналогічно. Маємо МАН, Камаз, МАЗ і там Газіки, Зіли.Найдешевший в обслуговуванні, і найефективніший МАН мови немає. Але серед вітчизняних найкраще МАЗ. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lev Опубліковано 19 Травня, 2009 в 19:57 Поділитися #22 Опубліковано 19 Травня, 2009 в 19:57 Щоб витянути цей трактор треба троха бабок викласти... Там без крана не обійтеться... Година такого крану перед кризою була 800 гр !!!...+ тягач. Водій трактора буде місяця 2 мити його від болота )) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fedot Опубліковано 20 Травня, 2009 в 18:04 Поділитися #23 Опубліковано 20 Травня, 2009 в 18:04 Водій трактора буде місяця 2 мити його від болота )) Хоча вже певно тиждень, як звільнений....А взагалі - Керхер в зуби і за максимум 3 годинки всьо болото буде змито Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Abrikos Опубліковано 20 Травня, 2009 в 21:33 Автор Поділитися #24 Опубліковано 20 Травня, 2009 в 21:33 Екскаватор витягнули. Без крана. Відкачували воду і клали опорні деревяні балки як плацдарм, тягнули іншим "важковиком", ще кількома машинами втримували за нижні троси.Апарат їздить, ходова і поворот банші в повному порядку. А от сам ковш... вся електроніка накрилася аж бігом ))))Вартість такого б/у-шного - 60000 дол. Втрати за ремонт і простій - колосальні! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
b0rg Опубліковано 21 Травня, 2009 в 07:10 Поділитися #25 Опубліковано 21 Травня, 2009 в 07:10 нда, жаль господаря...але що тут скажеш - про страхування думаємо тільки як грім вдарить... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.