Abrikos Опубліковано 15 Травня, 2009 в 14:27 #1 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 14:27 Днями у с. Несвіч перевернувся 20-тонний гусеничний (!!!) екскаватор, який проривав землю для сполучення ставка рибгосподарства з річкою. Після дощу підкопав занадто під себе і просто-напросто перевернувся )) Декілька спроб витягнути його залишилися невдалими. Зліва на фото видно збиту нашвидкоруч греблю - викачували воду і чіпляли троси, щоб витягнути іншим "важковиком". Але витягнути не вдалося, а греблю прорвало... На даний час до підйому екскаватора підключилося ще 2 одиниці техніки, позвозили здоровенні балки для опори - будуть робити наступну спробу. Власник у відчаї, і це дійсно велика біда: навіть якщо витягнути екскаватор вдасться без дуже великих затрат, його ремонт коштуватиме ду-у-у-уже дорого - затопило весь пульт і електроніку. Але цей випадок наглядно демонструє прояв халатності та недбалості - варто бути максимально обачливим при проведенні такого роду земляних робіт.
Harvester Опубліковано 15 Травня, 2009 в 15:50 #2 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 15:50 Авось пронесет Якщо нічого не замкнуло, звісно
Serpent Опубліковано 15 Травня, 2009 в 18:14 #3 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 18:14 Авось пронесет Власника вже напевно "пронесло", причому не один раз. Машинка то напевно ду-у-у-же дорога. Ну нічого, втрата грошей - це завжди покупка досвіду.
Shkoder Опубліковано 15 Травня, 2009 в 20:15 #4 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 20:15 imho, сделать вокруг экскаватора временную плотину и откачать воду будет дешевле. а как подсохнет, можно оценить обстановку и выдергивать.
Luka Опубліковано 15 Травня, 2009 в 20:42 #5 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 20:42 Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/
Shkoder Опубліковано 15 Травня, 2009 в 21:04 #6 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 21:04 Luka, ты хочешь чтобы экскаватор пополам порвало?
Yurik Опубліковано 16 Травня, 2009 в 10:54 #7 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 10:54 Легкові автомобілі яких зара багато на дорогах Луцька споживають також по 1 л на 1 км, а тут розміри набагато більші, так що нічого дивного в цьому нема
ipua Опубліковано 16 Травня, 2009 в 11:11 #8 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 11:11 Легкові автомобілі яких зара багато на дорогах Луцька споживають також по 1 л на 1 км, а тут розміри набагато більші, так що нічого дивного в цьому нема 100 л на 100 км?
Yurik Опубліковано 16 Травня, 2009 в 11:41 #9 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 11:41 вот блін, щось я затупив, це по 1 грн кілометр виходив, а я щось літр палива приписав, сорі
S-driver Опубліковано 16 Травня, 2009 в 19:09 #10 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 19:09 Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/ Такий гігант, а всього 525 к.с... А, наприклад, маленький Porsche Cayenne має 500 к.с....
snight Опубліковано 16 Травня, 2009 в 20:52 #11 Опубліковано 16 Травня, 2009 в 20:52 В нього кінські сили тягнуть а не гонятькрутящий момент 2200 Н-м
Songoku Опубліковано 17 Травня, 2009 в 06:59 #12 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 06:59 Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/ Такий гігант, а всього 525 к.с... А, наприклад, маленький Porsche Cayenne має 500 к.с.... Не рівняй порше з цим. На порше ти навіть буса за собою нормально не потянеш. А це за собою невеликий будинок потягне.
S-driver Опубліковано 17 Травня, 2009 в 07:49 #13 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 07:49 Не рівняй порше з цим. На порше ти навіть буса за собою нормально не потянеш. А це за собою невеликий будинок потягне.Я не про те, що Прош міг чи не міг бі витягнути цей єкскаватор... Але все таки для такої техніки двигун міг бі бути потужніший і більш економічний... Та й потужність, вказана в технічних характеристиках МАЗів чи КАМАЗів, навряд чи відповідає дійсності... Мабуть, багатьом доводилось бачити, з яким трудом долає навіть невеликий під"йом МАЗ чи КАМАЗ, і з якою легкістю проходять цей самий відрізок дороги, скажімо, MAN чи VOLVO, хоча потужність, вказана в їх характеристиках, приблизно однакова...
Orfey Опубліковано 17 Травня, 2009 в 09:31 #14 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 09:31 да і маса "почті" однакова
snight Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:01 #15 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:01 Мабуть, багатьом доводилось бачити, з яким трудом долає навіть невеликий під"йом МАЗ чи КАМАЗ, і з якою легкістю проходять цей самий відрізок дороги, скажімо, MAN чи VOLVO, хоча потужність, вказана в їх характеристиках, приблизно однакова... Не ображайся але в машинах ти не дуже. КАМАЗи якраз от підйоми дуже з великим трудом долають, зате більш швидкісні чим МАЗи. МАЗу з нормальним двигуном підйом не набагато тяжче буде ніж Вольво чи МАНу. В мене на роботі є один МАЗ, там два моста ведучих з блокуванням диференціалу, ( доречі зимою всі вольво і мани і т.д під горки буксують а він їде) об'єм біля 15 літрів десь 400 коняк, і 25 тон суне і тримає 100 км без проблем... на лєгке.
S-driver Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:40 #16 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:40 А все-таки цікаво, яка доля цього екскаватора? Витягнули його? І якщо так, то яким чином?
Zevs_Isver Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:46 #17 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 11:46 раскопать сверху, снизу помост сделатькакто такв програме АРСЕНАЛ показывали как вытягивали Т34 который в войну утонул (полностью) в болотесо второго раза вытянули
Scorpio Опубліковано 17 Травня, 2009 в 16:49 #18 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 16:49 Цікаво, ось така техніка на Волині є? http://www.maz537.ru/ Такий гігант, а всього 525 к.с... А, наприклад, маленький Porsche Cayenne має 500 к.с.... Зараз по Німеччині на Porsche Cayenne S катаюсь, не його це справа з болота екскаватори діставати.
Deemon Опубліковано 17 Травня, 2009 в 20:02 #19 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 20:02 КАМАЗ та МАЗ від еуропейських побратимів відставші і морально устарівші на 300 років. Тут навіть порівнювати смішно. Ресурс Мерседеса чи МАНа вимірюється мільйонами кілометірів, Як приклад америкоський 2 вісний сідловий тягач Freightliner Century (в мене на роботі), пробіг 850 000 миль, движок CATERPILLAR, і хоч би хни, ще стількі набігає...Лише розходнікі міняються А про савєтскі вантажівки, промовчу, моторист має роботу постійіно. Snight і Sungoku вірно підмітили, тут актуальний крутний момент, тобто тягове зусилля. Тому ці "дрємучі" двигуни (робочі обороти до 2 000 min-1), мають паравозну тягу і так довго живуть. Крім цього в європейських та американських вантажівках немає поняття про ресорну підвіску, ходова і трансмісія знаачно досконаліші, і місце пілота та комфорт само собою.
snight Опубліковано 17 Травня, 2009 в 20:28 #20 Опубліковано 17 Травня, 2009 в 20:28 Ресурс Мерседеса чи МАНа вимірюється мільйонами кілометірівКрім цього в європейських та американських вантажівках немає поняття про ресорну підвіску, ходова і трансмісія знаачно досконаліші, і місце пілота та комфорт само собою Згідний на всі сто. Але ті є ще один МАЗ старий як світ, то він вже наганяв 1,5 млн, ясно шо капремонт пережив не одни, але їздить ще, за лісом наприклад, Не буду хвалити нашу техніку, але моментами нормальна попадається
Songoku Опубліковано 18 Травня, 2009 в 05:41 #21 Опубліковано 18 Травня, 2009 в 05:41 Аналогічно. Маємо МАН, Камаз, МАЗ і там Газіки, Зіли.Найдешевший в обслуговуванні, і найефективніший МАН мови немає. Але серед вітчизняних найкраще МАЗ.
lev Опубліковано 19 Травня, 2009 в 19:57 #22 Опубліковано 19 Травня, 2009 в 19:57 Щоб витянути цей трактор треба троха бабок викласти... Там без крана не обійтеться... Година такого крану перед кризою була 800 гр !!!...+ тягач. Водій трактора буде місяця 2 мити його від болота ))
fedot Опубліковано 20 Травня, 2009 в 18:04 #23 Опубліковано 20 Травня, 2009 в 18:04 Водій трактора буде місяця 2 мити його від болота )) Хоча вже певно тиждень, як звільнений....А взагалі - Керхер в зуби і за максимум 3 годинки всьо болото буде змито
Abrikos Опубліковано 20 Травня, 2009 в 21:33 Автор #24 Опубліковано 20 Травня, 2009 в 21:33 Екскаватор витягнули. Без крана. Відкачували воду і клали опорні деревяні балки як плацдарм, тягнули іншим "важковиком", ще кількома машинами втримували за нижні троси.Апарат їздить, ходова і поворот банші в повному порядку. А от сам ковш... вся електроніка накрилася аж бігом ))))Вартість такого б/у-шного - 60000 дол. Втрати за ремонт і простій - колосальні!
b0rg Опубліковано 21 Травня, 2009 в 07:10 #25 Опубліковано 21 Травня, 2009 в 07:10 нда, жаль господаря...але що тут скажеш - про страхування думаємо тільки як грім вдарить...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.