Перейти до змісту

Введення нових тарифних пакетів


Рекомендовані повідомлення

на скільки розвели то фігня, просто реально вже чуть не рік буде як боримось за ціни, а саме головне ціни нема де глянути,

як дзвониш, то в них індивідуальний підхід, запропонувати ж таку ціну як у укртелекома не можуть, чи хотя б близьку... берем як приклад укртелеком тому що маштаби і якість не гірша як в датагруп, візору ж далеко, доречі на фортаком перейшли з візора, хоча умови у Візора кращі, просто там окрім фотакома нема техможливості нікого підїднати.

просто в даній ситуації, якщо не поцікавитись, то б і на 10000 розвели.... а чо багато клієнтів влаштовує і інет і ціна, а реально можна те ж саме купити в 5 разів дешевше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 61
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Ясно просто дорого!?....ціни на інтернет і канали передачі данних ніхто не видумує...ви ж не приходите в супермаркет і не кажете продати вам ковбасу 5 разів дешевше.....інтернет це такий же самий товар. Так само ваша фірма неважливо чим займається торгівлею або надає якісь послуги...ви також ціни з пальця не висмоктуєте а тільки берете виходячи з ринку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага, тільки цікава ситуація, ви ходите в конкретниймагазин, і там купуєте хліб по 3 грн, тут через місяць хліб у всіх дешевшає до 1 грн, і хто про це взнав, чи ходить в інші магазини в цьому маг хліб по 3 грн вже не купує бо дорого, почали всі возмущатись, і хто возмущається тому кажуть в нас є хліб по 3 грн і ви його купуєте, бо ви завжди його купували, але ми зробили й по 1 грн, то можите його купувати він точно такий самий, просто ціна інша - ринкова. во а багато людей влаштовує по 3 грн і вони не цікавляться і не знають, бо чомусь на хлібі цінників нема, і ніхто не оголошує цін, а може мені привозять продукти додому і я взагалі не бачу шо робиться з цінами, то я можу 30 років платити по 3 грн, а ж поки десь не побачу ціну, чи добрий товаришне підкаже шо мене за 30 років розвели приблизно на так тис 20 грн

так якщо навіть буде хліб по 10 коп, то всеодно хто купував по 3 купує далі... а шо такоє, в нас тоже є хліб по 10 коп, то ваші проблеми шо вихочите по 3 грн купувати...

ну пісець якісь.... так взяв 10 клієнтів які ше платять по тарифам 90-х і нах нових клієнтів шукати

це не дорого це реально розвод на гроші, якщо шось міняється, то клієнта думаю потрібно попередити, незважаючи ні на шо

а то шо у Датагруп дорого, це факт, но не по темі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже хтось про договір казав, умови договору дотримані ? Все у повному обсязі? То які питання.?

Якщо вже такі економні - то чому не питалися? Куди дивилися?

Як Уртелеком знизив тарифи - я подзвонив у відділ продаж ДГ і сказав :" Що за?...Або давайте шото рішати, або я йду на Укртелеком!"

Вирішили в сторону рішати. І за ті ж гроші я тепер маю безліміт та втричі швидший нет (в порівнянні із тим, який був на момент мого приходу на роботу) .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це за хоме чи за Юридичний з блоком айпі? :-)

договір договором, якраз і на основі договору багато є розводі - типу а ви тут читали (дрібним отут шрифтом написано): ви повінні сплачувати сумашедші гроші, за наші послуги в повному обсязі на протязі 5 років, а якшо нє то просто вам штраф на ту саму суму

:-)

такшо договір договором, а відношення до клієнта то інше..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Юридичний+біла ІР

бач як тобі класно, ти знаєш до кого підходити ;-)

в мене ше один знайомий з фотакомом теж багато шо вирішував метедом переговорів... ги ... ну типу подушам, так вони йому теж пішли на поступки...

тільки от тут справа в тому шо коли балакали з менеджером (на протязі довго періоду часу), то ніяких рішень не було, були пропозиції, які аж зовсім нікого не зацікавили, от і скажіть мені... звісно вже є нова ціна, класно, але чого ж тянулося це більше як півроку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже говорилося - ВСЕ вирішується в індивідуальному порядку.

Якщо в мене невеличкий офіс десь на околиці міста, і АДСЛ 256К (пошта та аська) то лізти із закидонами типу "Давайте дешевше бо я там кудись піду !" Скажуть "іди!" На моє місце завжди хтось знайдеться.

А от коли я представляю фірму в якої pri-потік кілька ір оптика і т.д. То коли я піду, втратяться великі кошти.. і якийсь менеджер постраждає, що не втримав такого клієнта.

Все просто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от як раз не просто...

я писав раніше, можна взяти клієнта який платить по тарифах 90-х років, і такого, як описав Zheny@, але який платить по актуальним тарифам, то можна буде поспорити з кого буде більше вигоди :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

договір договором, якраз і на основі договору багато є розводі - типу а ви тут читали (дрібним отут шрифтом написано): ви повінні сплачувати сумашедші гроші, за наші послуги в повному обсязі на протязі 5 років, а якшо нє то просто вам штраф на ту саму суму

дрібним чи не дрібним, а якщо написано і ти підписався то змушений будеш виконувати.. кишенькова лупа коштує не так дорого :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Ptk в корні не правий.

Спасіння утопаючих діло рук самих утопаючих. Хочеш платити меньше слідкуй і крутись, за тебе на шарік того ніхто не зробить.

А то що манагерята і маркетинг компаній намагається втримати дохід, в цьому нічого дивного. У них таке розпорядження від топ менеджменту компанії і її власників.

Нема бабла нема розвитку. Телекомунікаційна сфрера їсть гроші шо дурна, перестанеш кормити завиє, і ляже на всіх своїми довгим та товстим. :)

Так шо хоч ти 1міліон разів возмущайся, толку ніякого.

+ Вже сказано, договірних обов'язків дотримано. Вільний.

Не подобається, шукай альтернативу. Там де тобі надані усі прелєсті які ти хочеш.

Всю Україну наімпали, возмущались, возмущається. А толку? :)

Та блін ну гляньте ж на мобільних операторів :)

Та на всю Уркаїну гляньте. :)

Таки хочуть настрій споганити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kmd не приймай до серця, забий.

Ptk не скули, нічого не вийде 100%, сам був провайдером і такі проблеми вирішув за 3-5 хв... -1 клієнт і голова свіжа та настрій залишається.

Tum@n напиши в аську, замучився я вже чекати відповіді від тебе....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...Візор з його ліцензією на 802.11 "накрив" район і область, домашнім "вайфайникам" надавали по-руцям,...

у визора не все так сладко с вайфаем.. а "домашние" так вообще цветут буйным цветом...

да и тяжело делать провайдерские сети на основе "пользовательской" а не "провайдерской" технологии и оборудования ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kmd думаю глубоко ... та й суть не в людях а в компанії..

власне і Tum@n і kmd і Zheny@ всі праві.... і навіть я правий...

можу сказати відмінний сервіс повинен саме стільки коштувати, але мене вбило те що коли я спілкувався з менеджером фотакома, то мені про сервіс, розвиток, договір, умови ніхто нічого навіть не сказав, а сказанули типу то політика компанії така, тут і получається -1, як писав DrFaust, який сам був провайдером :-)

Шановне панство, скули не скули дійно нічого не буде, просто за державу обідно, і

поки в нас не буде здорової конкуренції та людського відношення до клієнтів, то рядові користувачі, в яких витрати + 20 грн це великі буде в дуп, та й будуть дурити нашого брата і ше й казати шо це вкорні клієнт неправий...

суть не в тому шо я купую інтернету на 10грн, а хтось на 1000, знач я не цікавий клієнт, а хтось пуп землі... от це вкорні неправильно.

ех

мало того шо розводять на гроші, та й ще звинувачують шо сам винен...

от поробуй шось з такими домовся

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kmd думаю глубоко ... та й суть не в людях а в компанії..

власне і Tum@n і kmd і Zheny@ всі праві.... і навіть я правий...

можу сказати відмінний сервіс повинен саме стільки коштувати, але мене вбило те що коли я спілкувався з менеджером фотакома, то мені про сервіс, розвиток, договір, умови ніхто нічого навіть не сказав, а сказанули типу то політика компанії така, тут і получається -1, як писав DrFaust, який сам був провайдером :-)

Шановне панство, скули не скули дійно нічого не буде, просто за державу обідно, і

поки в нас не буде здорової конкуренції та людського відношення до клієнтів, то рядові користувачі, в яких витрати + 20 грн це великі, будуть дурити нашого брата і ше й казати шо це вкорні неправий...

суть не в тому шо я купую інтернету на 10грн, а хтось на 1000, знач я не цікавий клієнт, а хтось пуп землі... от це вкорні неправильно.

ех

мало того шо розводять на гроші, та й ще звинувачують шо сам винен...

от поробуй шось з такими домовся

не панікуй ))) просто кантори приватні не для тебе, візьми телеком і все буде ок ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не панікуй ))) просто кантори приватні не для тебе, візьми телеком і все буде ок ;)

так то не мені раз, а варіантів нема два, а я й не панікую три..

а з телекомом воше хрен договришся чотири

;-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а з телекомом воше хрен договришся чотири

у них и портов нет,

даже бизнес-клиентам с номерами 77-хххх

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

суть не в тому шо я купую інтернету на 10грн, а хтось на 1000, знач я не цікавий клієнт, а хтось пуп землі... от це вкорні неправильно.

с моральной точки зрения - ДА .. но сам понимаеш любое предприятие создается для того чтобы заработать ДЕНЕГ - а не для того чтобы угодить клиенту .. зависимость доход/сервис может корелировать только в развитом рынке .. у нас етого нет

итог - не парься

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я доречі нету купую менше ніж на 1000 грн.

І фірмі насправді цікавий любий клієнт. Аби він не нив! (грубо зате правда, я поясню)

Є у ДГ один клієнт (kmd знає про кого я) так він нету купує мало, платить - хз як. Але його тримають, хоча він постійно ниє, обслуговувати його неприємно. Але ж тим паче він все одно клієнт. Більшість граблів, що у нього виникає - через нього самого.

100 клієнтів по 10 грн - сттабільно -1000 грн

а щодо 2-3 по 1000 грн - то 20/80 принцип Парето. 20% користувачів дають 80% прибутку.. .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так то не мені раз, а варіантів нема два, а я й не панікую три..

а з телекомом воше хрен договришся чотири

;-)

ну якшо так стоїть ситуація то думаю не варто було і починати цю тему. потрібно взяти і поїхати на офіс провайдера і нормально поспілкуватись.... а загалом все зводиться до одного.. або уважно читати все що підписуєш, або ж совати за собою постійно адвоката який в свою чергу буде знову ж УВАЖНО ЧИТАТИ ЩО ТОБІ ПИДПИСУВАТИ, вибір за тобою чи для кого ти там стараєшся ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а з телекомом воше хрен договришся чотири

у них и портов нет,

даже бизнес-клиентам с номерами 77-хххх

а я ше маю про запас один, так типу в резерві...

вибачте за офтоп

ну якшо так стоїть ситуація то думаю не варто було і починати цю тему. потрібно взяти і поїхати на офіс провайдера і нормально поспілкуватись.... а загалом все зводиться до одного.. або уважно читати все що підписуєш, або ж совати за собою постійно адвоката який в свою чергу буде знову ж УВАЖНО ЧИТАТИ ЩО ТОБІ ПИДПИСУВАТИ, вибір за тобою чи для кого ти там стараєшся ;)

доречі слушна думка, треба перчитати шо там по договору у разі зміни тарифів, мо є предлог в суд подати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а саме головне ціни нема де глянути

http://www.datagroup.ua/retail/ru/tariffs/price_inet/adsl/

договір договором, якраз і на основі договору багато є розводі - типу а ви тут читали

Договір - нормативний документ, який регулює відносини сторін. І маленькими буквами там нічого не написано, як і великими - все стандартним шрифтом однакового розміру. Єдине, шо відношення в наших людей до подібного роду документів - нарівні печерних людей. Я на 100% впевнений, що вся необхідна інформація присутня в договорі, а якщо не в договорі, то в супровідних документах. Читайте договір.

ЗІ Це не вони в двадцять пятому столітті живуть - це ми в дев'ятнадцятому. Фраза одного російського чувака.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ptk, расскажу тебе замечательный случай.

Дело было, когда тебя не стало на одной известной торговой фирме.

Без тебя стало скучно :) и я, погасив долги-баллансы, начал работать с кем придется, хотя там остался в своем статусе "вип-клиента". Так вот когда "у вас" мне сказали цену на фотик 545 баксов, а в таком же представительстве, но в другом городе сказали "487, но попробуем что-то скинуть" (для всех: это оптовая торговля, где битва за каждый процент скидки). Я тоже думал, что меня разводят и все время разводили на бабки. Но вопрос не в том. Каждый хочет заработать, и способы для этого не описаны в книгах по экономике. Вот если бы к тебе тогда пришел дядька с золотой цепью в палец толщиной и сказал: хочу Кэнон Марк и восемь объективов к нему!

Ты бы что сделал?

1. Накинул на базовую цену 20% (все равно ж купит , бабла ж немеряно)

2. Продал бы по оптовой (а хуле - клиент нормальный)

3. Побежал бы к начальству выбивать суперцену.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Ну всі хто мене знають вкурсі.

Як я люблю продажників на ДГ :)

Так що захищати їх чи інтереси компанії я не буду.

Я можу захищети тільки те що від мене залежить.

А те що в них установка на заробляння, хоча і мутними методами, то я їм не дохтор :)

Але всетаки не завжаючи на ситуацію, я думаю з маркетосами всетаки можна домовитись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори
а з телекомом воше хрен договришся чотири

у них и портов нет,

даже бизнес-клиентам с номерами 77-хххх

звонили, умоляли взять, даже мопеды в довесок давали, айпи правда зажали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...