Перейти до змісту

Фотаком жжот


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

мав цікаву ситуацію...

в супорті Фотакома нова фішка, дзвониш на супорт, а там все тебе випитують, навіть страшно розповідати, таке враження шо досє пишуть, тай ше після 5 хв випитування кажуть чекайте годинку вам зазвонять...

але то ще не саме смішне...

прикол в тому що звонить черговий, можливо адмініс тратор, а можливо не дуже, ну і звісно питає чо то сталось...

так мол і так, а потрібно було поправити АДСЛ модем... сам я модеми Фотакомівські строю раз в рік то й забуваю шо до чого ..

от так суть в чому він мені сказав шо в різних модемів то все по різному, а на кінець ляпнув шо пппоє мені якраз буде в пору, я звісно чуть з стільця не звалився...

ОТАКЕ БУВАЄ...

Дуже велике дякую KMD за допомогу...

приношу вибачення що потурбував в неробочий час по такім мєлочам...

Робіть висновки панове...

  • Відповідей 76
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

з одної сторони розумію ледащого адміна, кожні модеми налаштовуються по-різному, але суть налаштування одна і та ж, міг би й розповісти що за чим, може ти б далі і сам додумався; також як варіант: йому впадло було виясняти що за модем і розкладати по полочкам що і як) міг відмазатись типу інет вам підключений, а що ви намутили з модемом це вже не наші проблеми)

але якщо модем при підключенні брався в фотакомі то вони зобовязані були б допомогти.

я не користуюсь послугами даного провайдера тому нічо детальніше сказати не можу)

  • Адміністратори
Опубліковано

Відділ передачі даних та інтернет(системних адміністраторів) з абонентами по таким питанням не спілкується.

  • Адміністратори
Опубліковано

Дзвінки приходять до дівчаток, які виясняють хто і я ка проблема, потім спускають цю заявку змінним інженерам.

Які вже телефонують до клієнта і намагаються допомогти.

Видно в результаті цього вийшло якесь непорозуміння.

Дуже дивно що ляпнули про пппоє. :) ДГ в Волинській області його на даний момент не використовує.

Опубліковано

КМД не в обіду напевно краще платити гроші дівчаткам на САLL центрі DG чим людям що скоротили :( ти знаэш я про кого

Опубліковано

і доречі, напевне, якщо їм дати інфу, часом буде швидше і простіше коли ті ж дівчата шось знатимуть, а то ми чекали чуть не годину, щоб нам подзвонили та сказали шо ппоеу фоотакома!!

я власне чого зі стільця чуть не впав, ми з колегою ржали довго і голосно, а з людиною яка нам зателефонувала про щось балакати не було сенсу, бо шо шо а ппое це точно не фотаком -)

навіть позвонивши до знайогомого, який не є спеціалістом в АДСЛ справах ві і то сказав третій пункт знизу, і був правий.. тобто некомпетентна людина більше допомогла чим спеціаліст :-)

А дівчатам можна просто дати шось на зразок факи, і замість того щоб випитувати іформацію про користувача (близько 5 хв), що нас теж повеселило, можна було б дати нам відповідь!

а з ше спитавши логін, думаю можна всю інформацію про користувача глянути по базі...

Опубліковано
мав цікаву ситуацію...

в супорті Фотакома нова фішка, дзвониш на супорт, а там все тебе випитують, навіть страшно розповідати, таке враження шо досє пишуть, тай ше після 5 хв випитування кажуть чекайте годинку вам зазвонять...

Сьогодні стикнувся з ними..

Це такий перепрошую ДИБІЛІЗМ ці дівчатка... Вони до речі не винні, а ті ххто їх там посадив.

Це те саме, що приходиш в магазин а в тебе записують що тобі потрібно - хліб булочки, майонез і через годину приносять сир масло і все що ти не просив... Куди воно лізе (йде)?

Опубліковано

а ви часто звертаєтесь в службу технічної допомоги до операторів дебільного зв'язку? Я колись одного разу звернувся, - більше немає терпіння... Ось і тут, мабудь, прогрес.

Опубліковано

Власне не охота звертатись до супорта який таким не являється..

і не треба казати що от там воше не який супорт, от, не буду писати де, супорт цілодобовий проте там піся 18 - 19 00 нікого на телефоні нема :-), а шо такоє на сайті є супорт там і дивіться...

звісно недобре, проте нічого ніхто не зморозить...

добре шо є до кого зазвонити та спитати... :-)

Опубліковано

ОФФтоп

і не треба казати що от там воше не який супорт, от, не буду писати де, супорт цілодобовий проте там піся 18 - 19 00 нікого на телефоні нема :-), а шо такоє на сайті є супорт там і дивіться...

Блін, ледве очі зранку не поламав таку каляку-маляку читати...

Опубліковано

На датагрупівський супорт було діло звонив, знайомій пошту потрібно було налаштувати. Після роботи було діло десь в 19.40-20.00 нормальний чувак сидів, всі необхідні дані надав, притензій ніяких взагалі. Номер супорта на бумажці там де логін і пароль для мила був вказаний. Блін, мож ми з різними супортами спілкувалися?

а ви часто звертаєтесь в службу технічної допомоги до операторів дебільного зв'язку? Я колись одного разу звернувся, - більше немає терпіння..

Декілька разів звонив, шоб ММS помогли налаштувати, бо для мого патіфона немає автоматичних настройок - абсолютно без проблем супорт видав саме ту інформацію, яка мені була потрібна, тепер шлю і приймаю ммсочки. Люди, можливо вам потрібно вчитись культурі спілкування, ну хоч трішечки?

Опубліковано

На ДГ мали робити всеукраїнськи колцентр. Можливо 780003 вже туди завернули, тому й така ситуація виходить?

Опубліковано
На датагрупівський супорт було діло звонив, знайомій пошту потрібно було налаштувати. Після роботи було діло десь в 19.40-20.00 нормальний чувак сидів, всі необхідні дані надав, притензій ніяких взагалі. Номер супорта на бумажці там де логін і пароль для мила був вказаний. Блін, мож ми з різними супортами спілкувалися?

может ты не в DataGroup, а случайно не тот номер набрал =)

Опубліковано

Zheny@ про розриви я недавно кричав :D після перевстановлення віндовса. Але потім таки сам все налаштував без допомоги майстра.

Опубліковано

Тоді зразу питання: а тих дівчаток є доступ до інформації про користувачів (ПІБ по логіну до прикладу)?

Опубліковано
Тоді зразу питання: а тих дівчаток є доступ до інформації про користувачів (ПІБ по логіну до прикладу)?

Нет, нету, они сразу же выдают "Вам на протяжении часа перезвонят" и все тут... :angry:

Опубліковано

звонив я знову якось до них, шось вони мене лякають...

дивні якісь вони там, мо то шо не месні? :-)

Опубліковано

Да все таки весело побудували вони свою роботу.

Але от таке питання до абонентів ДГ, а особливо до тих хто в ДМ....якщо хтось користується такою програмкою як TeamSpeak.

Чи немає у вас з нею проблем?

Моя ситуація: TS сервери погано пінгуються(або взагалі не пінгуються), а маршрутизація чомусь має дивний вигляд з зірочками на перших точках (на будь-якій IP) Ще одна дивина (якщо все ж таки вдається підключитись) мене люди чують нормально, а я їх ні Оо.

Не довелося правда перевірити інші аналогічні програми....але вони мені і не потрібні. Разом з цим інтернет працює нормально, інтернет-радіо безперебійно, закачка різніх файлів також на відбувається на високій швидкості.

Така ситуація не вперше...але зараз це вже затянулось на декілька днів.

(Ніяких змін на компьютері не проводилось, у багатьох людей з інших областей України та інших країн все працює як завжди добре)

Опубліковано

Ще раз про супорт ДГ.

Довелося поспілкуватися з годинку тому з ними ще раз...дізнався про "надсекретний" відділ якогось там контролю, та те, що з ними можна звязатися тільки через [email protected]. Відчуваю, що довгенько прийдеться чекати відповіді від них, так як моїй проблемі присвоїли стутус "специфічна"....хоча хто знає ^_^

А ось телефонував я їм з такого приводу: інтернет є, все працює як завжди стабільно, а от ресурси відмовляються як слід пінгуватися...результат іноді навіть 100% втрат, при чому перелально відкріваю сторінку ресурсу...відкрівається без проблем в секунді. (перепінгував з добрих півтора десятка довільно вибраних великим Google)

tracert - також як би нормальні результати дає (майже без зірочок), з прийнятним відкліком в залежності від місця знаходження ресурсу.

Ніхто в себе такого не спостерігає...спробуйте заради цікавості, та відпишіть хоть що-небудь.

P.S. Невже з сотень користувачів ДГ(ДМ) ніхто не користується тімспіком :ohmy:

Опубліковано

На ДГ був один нормальний спеціаліст на сапорті, який тягнув на собі весь інтернет напрямок, та й того звільнили, деб%ли. Головному керівнику пофіг що робиться з кадрами, кум на кумі, сват за свата. Які були спеціалісти - майже всі вже повтікали або звільнили за скороченням. Залишилось тільки кілька старих перевірених тєхнарєй, на яких ще й тримається вся робота (Серьога, кдм, дімка - привіт, заздрю вашому терпінню). Сумно це все...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...