Перейти до змісту

Кабмин увеличил скорость передвижения автомобилей


kvit

Рекомендовані повідомлення

От мені цікаво - що тепер "Візир" буде фіксувати 92, 93 км/год замість 82, 83 :D

А вот ты и не угадал! :) РЖУ нимагу. Раньше было можно 60км/ч и допуск 20 км/ч . Теперь станет 70км/ч и допуск 10км/ч. А теперь угадайте сколько наловят тех кто по старинке будет валить на 15 - 18 км/ч быстрее :) Я конечно могу ошибаться , но что то тут не то :)

To Plum: Поддерживаю целиком и полностью. Если в центре (по пр.Воли) разрешить ехать 300км/ч , я очень сомневаюсь что кто то это сможет сделать в 4 часа дня, там даже и 40 за счастье.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так а шо - тепер зменшать до 10кмч перевищення за яке не буде приходити лист щастя?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

когда же вы поймете

что от вас зависит жизнь других
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди, ну що ви спорите? Ніби зараз всі їздять 60 км/год і не більше... Давно вже водії керуються не стільки правилами, скільки об'єктивною оцінкою дорожньої ситуації. І спорять з цим лише ті, хто не їздить за кермом. Якщо в нас в центрі більше ніж 40 км/год немає де їхати, то ніхто і не їде, хоча дозволено 60. А на Набережній реально без загрози будь-кому (при дотриманні інших ПДР) можна їхати 80-90 -- так і їздять. В Києві як їдеш в лівій смузі 100-110, то ззаду мигають фарами щоб пропустив. Тільки зараз за це боляче б'ють штрафами. Так ІМХО що єдине, що зміниться -- це кількість оштрафованих водіїв.

Так само і на трасі -- ну чому на чистій прямій дорозі я повинен сунутись 90 км/год, до яких моя машина розганяється за 7.5 секунд на другій передачі без захода тахометра в червону зону? Дорога до Києва, якщо їхати за правилами, займає 6 годин, а якщо їхати так як реально комфортно їхати -- то 4 години (я заїжджав з Луцька через весь Київ по Великій Окружній на Бориспільську трасу за 3:15, але це вже був екстрим). І я вам скажу, що водій, який проїхав за кермом 6 годин на швидкості 90 км/год набагато більш стомлений, ніж той, який проїхав 4 години на швидкості 110 км/год. А стомлений водій = неуважний водій = небезпечний водій. А якщо їхати в Київ, по Києву 3-4 години і потім ще з Києва в Луцьк, то порівняйте рівень стомленості водія і його небезпечність для оточуючих... Та і реально -- ну НІХТО не їде по трасі 90 км/год, навіть маршрутки і автобуси. Хіба що під загрозою штрафів...

100% +

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100% +

Абсолютно згідний. Більшість автопригод не від обмеження швидкості чи ще чогось залежить а від прокладки між сидінням та кермом )).

Це піде тільки на корист, по трасі легше і бещпечніше 100-110(120) км\год а не 80-90.

Якби ще як в европі зробили (в містах траса віділена бетонним забором) то булоб +100 владі ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto, так якщо їхати 20 км/год -- то взагалі майже будь-яка аварія не страшна. То давайте всі їздити 20 км/год?..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тот, у кого хоть раз в жизни отказывали тормоза, ездит так, чтобы быть всегда к этому готовым. У меня отказывали два раза :)

100 км/ч можно ездить, даже 130. Но при этом все участники дорожного движения должны ехать строго по правилам!

У тебя хорошая машина, хороший водитель, хорошие тормоза, АБС, ты летишь сотню по своей полосе, никому не мешая и вдруг...

Что там будет - придумайте сами: то ли беспечная блондинка заговорилась по телефону и вылезла на дорогу в 30 метрах перед вами, то ли шумахер на копейке выехал с перекрестка в надежде, что успеет... и , кстати, все они имеют право полагать, что вы едете 60 км/ч и они успеют перейти/сменить полосу/повернуть, пока до вас остается сто метров. Но при 60 км/ч вы проедете 100 метров за 6 секунд, а при 120 км/ч - всего за три! Если отнять от 0,5 до 1 секунды на реакцию и моторику организма, то на оттормаживание останется 2 секунды и тут уже ни АБС, ни тормоза, ни резина не спасут. Да, вы не виноваты, кроме превышения вы все сделали верно, только подумайте, как вам будет житься с мыслью о двух-трех трупах на вашей совести или о том, как вы будете смотреть в глаза матери, пятилетняя дочка которой выбежала на дорогу за мячиком.

Вам решать - нарушать или не нарушать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ді, +1

Максимальна швидкість руху була вибрана виходячи не з тхнічних характеристик авто. і 40 років тому на дорогах були авто які спокійно розганялись до 150+км/год. 60-ка була вибрана виходячи з часу реакції водія на дорожню обстановку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кожна людина, яка сідає за кермо -- потенційний вбивця. Нещастя стаються і через неуважність, і через збіг обставин, і через неочікувані проблеми з технічним станом автомобіля, і через погодні умови, і з вини інших учасників дорожнього руху -- варіантів тисячі. Щоб потім не мучила совість -- ходіть пішки.

imp13, 40 років тому така швидкість була екстримом як для автомобіля, так і для водія, який ним керував. Нинішні автомобілі зовсім інші. Вони швидше розганаяються, швидше зупиняються, легше керуються, обладнані системами курсової стабільності, різноманітними брейк-асистентами, системами розподілу гальмівного зусилля, антиблокувальною системою і купою інших систем, які дозволяють навіть новичкам зберігати контроль над автомобілем під час екстренного гальмування і в інших екстримальних ситуаціях. Гальмівний шлях автомобіля скорочується з кожним роком завдяки новим гальмівним механізмам і системам і новим колесам з покращеними зарактеристиками. 40 років тому автомобілі не проходили відповідних краш-тестів і не були обладнані засобами активної і пасивної безпеки (як для водія/пасажирів, так і для пішоходів). В свій час навіть оленя на капоті 21 волги зняли через те, що він став причиною сильного травматизму під час ДТП за участю пішоходів.

Я те і маю на увазі, коли кажу про об'єктивну оцінку ситуації на дорозі: характеристики автомобіля, вміння і стан водія -- далеко не найменш важливі фактори в цій оцінці. Ну а якщо якийсь дятел, який вчора отримав права, на ВАЗ-2101 з лисими колесами літає 150 км/год, рівняючись на новенькі БМВ, Мерседеси і Лексуси, водії яких по 10-20 років за кермом і щодня наїжджають сотні кілометрів -- ну то хто йому лікар?..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Plum мені здається що всі технічні удосконалення направлені на зменшення аварійності та на безпеку дорожнього руху а аж ніяк на збільшення швидкості... А от тим от дятлам мають бути лікарем ПДР, обмеження швидкості та штрафи!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну а якщо якийсь дятел, який вчора отримав права, на ВАЗ-2101 з лисими колесами літає 150 км/год, рівняючись на новенькі БМВ, Мерседеси і Лексуси, водії яких по 10-20 років за кермом і щодня наїжджають сотні кілометрів -- ну то хто йому лікар?..

Паталогоанатом- теж лікар :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Plum мені здається що всі технічні удосконалення направлені на зменшення аварійності та на безпеку дорожнього руху а аж ніяк на збільшення швидкості...

при швидкості 30 км/год жодна з тих систем не потрібна. Влесне, боротьба йде за зменшення кількості жертв при збільшенні щільності і швидкості потоку автотранспорту. А збільшення швидкості неминуче разом зі збільшенням темпу життя в великих містах і у світі вцілому. Прогрес, будь він неладний...

Раніше поїздка в Київ своїм автомобілем була з розряду героїчних вчинків, а сьогодні це мало не щоденна потреба сотень чи тисяч людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кожна людина, яка сідає за кермо -- потенційний вбивця. Нещастя стаються і через неуважність, і через збіг обставин, і через неочікувані проблеми з технічним станом автомобіля, і через погодні умови, і з вини інших учасників дорожнього руху -- варіантів тисячі. Щоб потім не мучила совість -- ходіть пішки...
- зіб"ють на тротуарі, гарантія

Навіть я на своєму досить і досить недосконалому авто спокійно тримаю 80 км/год там, де це дозволяє мені дорожня обстановка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ИМХО нововведения разумные. За городом 110 в самый раз. В городе где не сможешь ехать 60, там и не сможешь 70. (ул. Кравчука, например, на которой снег сошел вместе с асфальтом;))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На сьогоднішній день проект Постанови ухвалено і знаходиться на розгляді у всіх зацікавлених міністерствах.

МВС України в особі міністра Луценка категорично ПРОТИ зазначених змін мотивуючи ці зміни очікуваним збільшенням кількості загиблих людей в аваріях.

Однак, прес-служба КМУ обіцяє на цьому чи наступному тижні оприлюднити Постанову в Урядовому Кур"єрі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

ага, розмріялись їздити швидше

Кабмін схвалив дозволену швидкість руху у містах 60 км/год

Кабінет міністрів схвалив внесений Міністерством внутрішніх справ проект постанови про внесення змін у Правила дорожнього руху. Відповідно до нього, швидкісний режим в українських містах для транспортних засобів буде збережено на рівні 60 км/год, повідомляє радіо "Свобода" з посиланням на заступника керівника Департаменту Державної автоінспекції Сергія Будніка.

"МВС запропонувало зберегти швидкісний режим у містах, а на автомагістралі - дозволити рух зі швидкістю 130 км/год", - сказав він. С.Буднік додав, що в Україні до категорії автомагістралі належить тільки одна дорога Київ - Бориспіль. "За містом, за умови наявності розділової смуги або бетонного огородження між смугами руху, швидкість руху не повинна перевищувати 110 км/год", - повідомив він, додавши, що відповідно до Кодексу про адміністративні правопорушення, перевищення швидкісного режиму на 20 км в Україні не фіксується.

Заступник начальника Департаменту ДАІ також повідомив, що обмеження швидкості на трасах може здійснюватися за допомогою встановлення спеціальних попереджувальних знаків тільки за умови проведення дорожніх робіт.

Нагадаємо, що Державтоінспекція виступала проти підвищення швидкісного режиму на дорогах країни.

Україна є однією з небагатьох країн Європи, де на сьогодні дозволена в населених пунктах максимальна швидкість становить 60 км/год плюс 20 км перевищення швидкості, за яке не наступає адміністративна відповідальність. У більшості європейських країн дозволена швидкість у населених пунктах не перевищує 50 км/г.

За даними ДАІ, понад 60 % ДТП у межах міст становлять наїзди на пішоходів. В 2008 р. таких випадків було 17 тис., 20% пішоходів загинули.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто все лишається як і було. Змінилося лише:

За містом, за умови наявності розділової смуги або бетонного огородження між смугами руху, швидкість руху не повинна перевищувати 110 км/год

А якщо рух односторонній, в дві полоси, то яка максимальна швидкість допустима?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по ідеї 90 лишилося...

як я розумію, тепер можна їхати 110 + за 20км/год не штрафується, це 130 виходить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

imp13, 40 років тому така швидкість була екстримом як для автомобіля, так і для водія, який ним керував. Нинішні автомобілі зовсім інші. Вони швидше розганаяються, швидше зупиняються, легше керуються, обладнані системами курсової стабільності, різноманітними брейк-асистентами, системами розподілу гальмівного зусилля, антиблокувальною системою і купою інших систем, які дозволяють навіть новичкам зберігати контроль над автомобілем під час екстренного гальмування і в інших екстримальних ситуаціях. Гальмівний шлях автомобіля скорочується з кожним роком завдяки новим гальмівним механізмам і системам і новим колесам з покращеними зарактеристиками. 40 років тому автомобілі не проходили відповідних краш-тестів і не були обладнані засобами активної і пасивної безпеки (як для водія/пасажирів, так і для пішоходів). В свій час навіть оленя на капоті 21 волги зняли через те, що він став причиною сильного травматизму під час ДТП за участю пішоходів.

от тільки люди не навчилися реагувати швидше. А тільки навпаки. Стали все більше і більше покладатися на авто.. вживати більше алкоголю, з'явилися нові наркотики..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

знайшов нарешті постанову від 22 квітня 2009 р. N 395 , але на сайті ДАІ в Правилах Дорожнього Руху пише таке

{ Зміни по Постанові КМ N 395 ( 395-2009-п ) від 22.04.2009 будуть внесені після її опублікування }
Тобто постанову ще не опублікували ? Чи просто на сайті ДАІ не поновили інформацію?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...