Перейти до змісту

На Богдана Хмельницького слоників ганяють


romaxa11

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

насчет втулили кредитку - неудачный пример :)

А все "болезни" привата из-за его масштабности, ИМХО. Много отделений, много клиентов, много персонала. Отсюда много недовольных клиентов и много неквалифицированного персонала.

Сам обслуживаюсь в Авале - отделений знаю только два(!!!) - на Л. Украинки и Соборности(строится), но бестолковых работников мало (но есть :)) замечаний по кредитной линии не было. Кредиты "просто так" не давали (наш бизнес две недели проверяли на ликвидность, чтобы не оказалось как у всех сейчас происходит) тут закрою скобку и отдельно продолжу.

Мой бизнес, с которым я пришел за кредитом, в меру доходный, с большой оборачиваемостью. То есть при наличии минимума капитальных средств, т.е. товара , можно свой капитал оборачивать за месяц.... сам запутался :) Короче: у меня есть 50 тыс. у.е. в товаре, при этом в месяц валовый доход тоже около 50 тысяч(в среднем за год) При этом, если пополнить кредитными средствами оборотные средства, можно нормально повысить доходность за счет дополнительного оборота, с чем мы и пришли в Аваль. И там не попросили "паспорт и код", а две недели изучали наше дело: белый нал, чёрный нал, приходили домой, на склады, смотрели: а нет ли у меня восьмикамерного холодильника и не играю ли я в рулетку. В итоге вместо 10 тыс. у.е. кредита на год предложили для развития бизнеса кредитную линию в 15 тыс. у.е.. С первым траншем в 10 тыс. На два года.

Что мне нравится, ОСОБЕННО СЕЙЧАС: с таким подходом я бы даже сейчас СПОКОЙНО гасил свой кредит без ущерба бизнесу, поскольку аналитики банка все продумали за меня. От такэ... думаю, все поняли :)

Опубліковано

Yarchik, знов все приблизно і не конкретно. Пп. 2, 3, 4 яке мають відношення до "нечесності"?

Помилки в роботі, некорректність з клієнтами, скажіть, де і в кого їх не буває? А особливо у тих, з ким найбільше і найчастіше працюєш і вони найбільш помітні? На кого найбільше нарікань серед провайдерів? На ДГ і УТ. Чому немає нарікань, наприклад, на Інфоком? На кого найбільше нарікань серед магазинів? На Там-Там і Фуршет, а не на манімаркет на зупинці. По поштових послугах - Укрпошта. І тд... difoto вище ту ж думку висловив іншими словами.

Опубліковано
Yarchik, знов все приблизно і не конкретно. Пп. 2, 3, 4 яке мають відношення до "нечесності"?

Мають. Тому що, як правило, людина приходить гасити кредит в останні дні. І якщо, вирвавшись з роботи, простоїть півгодини чергу - не зможе заплатити, то цілком очевидно, що завтра наступить прострочка. Це по-чесному?

До речі, питання затягування банком розрахунків по карточках також не раз піднімалося. Банк робить все, аби клієнт залишився в боргах. Жодного разу, коли я хочу заплатити по кредитці, мені не відповіли, який в мене залишок - хоча ж це елементарно (я не вірю, що в оператора немає цієї інфи. Інакше що виходить - що я можу прийти до оператора з карточкою, на який ліміт 400 грн. і зняти з неї 8000 грн.? Брєд!) Всі оператори направляють до банкомата, за інфою про залишок. Чому? Тому що хочуть, щоб я заплатив "приблизно" потрібну суму для закриття боргу, а не точну - це дасть змогу нарахувати відсотки на залишок боргу.

Якщо ти не погодишся зі мною - тоді пунктів 1, 5, 6, 7 має бути достатньо, щоб засвідчити нечесність і непорядність.

А коли підприємство перераховує гроші працівникам на карточки, а їх день-два-три немає? Гроші ж то йдуть з рахунку в приваті - на рахунок в приваті. Відомості в Приват давно передані, і оброблені. Але ж начальник відділення пообіцяв овердрафт знайомому бізнесмену, бо є кошти - "якраз бюджетникам гроші перекинули на зарплату"... Це відомі випадки, повір.

Діфото, от якраз так банки й повинні працювати. Коли я прийшов у банк брати кредит на машину - мене теж довго вивчали. Але в мене всі документи в порядку, дохід - "чистий", ніякої чорнової бухгалтерії. Тому поради бувалих "позичальників" на зразок: "Подавайте заяви в 5-10 банків одночасно, в якомусь та получиться!" для мене були дикістю. Само собою, кредит я отримав в тій сумі, яку хотів, на той строк, на який хотів. Якби хотів - міг би під свої доходи брати не Шевроле Епіку, а Каптіву, чи навіть Тойоту РАВ4, але побоявся, і утримався.

Але якщо це дівчатка сиділи в Фокстроті, і туди прийшло чудо з намальованою довідкою про доходи, щоб взяти плазму, від якої в чуда слюні до підлоги - то це інший випадок. Для того чуда кредит - це не обов'язок повернути гроші, а "жажда обладания" гаджетом. Відповідно, виникають проблеми і по кредиту.

Опубліковано
Вдогонку, щоб не бути голослівним.

По п. 1 попереднього мого поста - http://board.lutsk.ua/index.php?s=&sho...st&p=288431

По п. 5 попереднього мого поста - http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=30408

По п.1: окремий дятел - це ще не весь банк.

По п. 5: тема давно в неті пережована і нічого не доводить. І взагалі: "А бил лі мальчік"? Може, це наклеп недоброзичливців чи конкурентів.

П.С. Щось ми далеко від теми відійшли.

Опубліковано

SunSeth - а ти представник того самого банку?

Так от я тобі заявляю, ваш банк мені не подобається і не подобався. Ті часи, коли із ними можна було мати справу - пройшли.

Про кредитки: Прийшов на роботу а мені кажуть тримай на 2000 грн кредитку. кажу не хочу, кажуть не *бе, бо не дам ЗП. Добре. взяв. Пішов в банк і відмовився. З боями. Але відмовився.

Саппорт - тупоголовий зброд кончених блондинок.:

коли пограбували дружину, вона ОДРАЗУ після інциденту кинулася заблоковувати усі картки (ЗП, кредитки). Відповіла на усі необхідні питання саппорта і чекала (в надії на чесність та порядність, що все так, як слід).. ага - вже!

Коли її (нас) серед ночі викликали на упізнання - менти захотіли "повечеряти", нам повернули одну із карток щоб ми могли зняти гроші - і вона НЕ БУЛА ЗАБЛОКОВАНА!!! Дружині зателефонували ЧЕРЕЗ ТИЖДЕНЬ! і спитали янгольським голоском: "то Вам що, картку заблокувати?" У одному із відділень "вибачилися" і вручили фірмовий блокнот і ручку.. тьфу *ля..

І ти мені будеш говорити про те, який він хороший? .. слухати гидко..

соррі за оффтоп.. наболіло.

Опубліковано

Нам для участі в тендері потрібно було матеріальне підкріплення -- тіпа шо ми не геть зовсім бідні і в випадку виграшу тендера будемо мати за що його виконувати. Поскільки на рахунку таких грошей не тримаємо (порядка 150 тис. грн.), то звернулись до Приватбанка з проханням дати фінансову гарантію. Приват сказав "нівапрос, давайте заставу В П'ЯТИКРАТНОМУ РОЗМІРІ". І це при тому, що реально їм ні однієї копійки нікуди перераховувати не потрібно. Це далеко не перший такий прикол з Приватом (варто, наприклад, згадати ватрість зняття готівки з рахунку через чекову книжку, або терміни переводів готівки на зарплатні картки), але після такого жлобства ми накінець вирішили всі стосунки з Приватом розірвати, хоча ми і є їхнами клієнтами більше десяти а то й п'ятнадцяти років. Зажерлись вони, гади.

Опубліковано

Ну, в каждом банке есть финдиректора, менагера , ну и тупо блондинки. Финдиректора боятся пролететь на чем-то, манагера боятся, что блондинки накосячат и им влетит от директора, а блондинкам, как правило, насрать на всех, потому как у них синдром вахтёра: я тут ничем не управляю, но вам нервов вымотаю! И так во всех банках. Просто если этих отдеений много, очень много, просто не хватит толкового персонала, а другими словами, количество блондиног будет зашкаливать. А те, кто спрыгивает с привата - на их место десяток придет :)

И шоб не рассказываи баек: Аваль тоже перечисяет деньги между своими счетами по 3-4 дня. А за "срочное" перечисление(в тот же день) берет дополнительно 1%.

Опубліковано
Ну, в каждом банке есть финдиректора, менагера , ну и тупо блондинки. Финдиректора боятся пролететь на чем-то, манагера боятся, что блондинки накосячат и им влетит от директора, а блондинкам, как правило, насрать на всех, потому как у них синдром вахтёра: я тут ничем не управляю, но вам нервов вымотаю!

Завдання директорів і менеджерів - брати на роботу КВАЛІФІКОВАНИЙ персонал, а не тупих ідіотів. Проводити навчання для своїх співробітників. Чому ресторатор-Бровін може навчити своїх офіціантів ввічливості при роботі з клієнтом, а Приват - не може? Тому що риба гниє з голови. Які верхи, такі й низи, під стать одне одному.

А те, кто спрыгивает с привата - на их место десяток придет :)

Популізм, як і багато де інакше. Наша контора і всі наші адвокати, СПДшники свого часу теж пішли з Привата, без найменшого жалю і бажання туди вернутися. І багатьох таких знаю. Слава Богу, зараз вибір банків - чималий, і можна можна знайти такий, де тебе хіба що в дупу не цілуватимуть, аби ти був їх клієнтом - індивідуальний підхід, знижки, зручна схема роботи, консультант і т.п. Приват до таких точно не належить. В привата все це є, але в ВІП-відділеннях. Тобто, те, що в нормальному банку є нормою, в Приваті досутпно лише ВІП-клієнтам.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
Хтось хотів підірвати всіх банкірів разом взятих ;)

вантуз, а тебе прям не терпится...

только ты немного ошибся - в том здании нет банков.

я тебе скажу: глядя на дороги - взрывать надо дорожников.

Опубліковано

я за вантуза не образився, банкірам зараз і так важко, а ще якщо на них образяться дорожники з катками і грейдерами... :P

доречі хтось говорив що всі банкіри і толстосуми - євреї, ось зміст моєї точки зору що викладена вище

Опубліковано
Аваль тоже перечисяет деньги между своими счетами по 3-4 дня. А за "срочное" перечисление(в тот же день) берет дополнительно 1%.

Про Аваль говорити не буду, а про Приват цю інформацію підтверджу. Коли скидаю зарплату на картки, всі податки і банківська комісія проходять миттєво, а сама з/п знімається з рахунку і зависає в невідомості, дня так два-три. Інший момент, коли з рахунку підприємця скидаєш гроші на картку, щоб потім забрати готівку. При знятті готівки знімають 0,75%. Але завжди при знятті коштів на касі відповідають, що сума прийшла менша, або на картці недостатній залишок і все в тому роді. Суть одна - де ходять гроші, невідомо.

Опубліковано
Аваль тоже перечисяет деньги между своими счетами по 3-4 дня. А за "срочное" перечисление(в тот же день) берет дополнительно 1%.

Про Аваль говорити не буду, а про Приват цю інформацію підтверджу. Коли скидаю зарплату на картки, всі податки і банківська комісія проходять миттєво, а сама з/п знімається з рахунку і зависає в невідомості, дня так два-три. Інший момент, коли з рахунку підприємця скидаєш гроші на картку, щоб потім забрати готівку. При знятті готівки знімають 0,75%. Але завжди при знятті коштів на касі відповідають, що сума прийшла менша, або на картці недостатній залишок і все в тому роді. Суть одна - де ходять гроші, невідомо.

В Промінвесті навіть в скрутні часи кошти між своїми рахунками проходили в той же день. Скидаєш гроші на картку і через дві години знімаєш їх в банкоматі з комісією 0.5 %. Шкода, що такий банк москалям ПРО@#$ЛИ :(

Опубліковано

Универсал-банк закидывает на карточку за 15 минут: я тут положил, человек в Ровно или Киеве, к примеру, через 15 минут снимает нал.Без комиссии!

Опубліковано

В приваті на госпвитратні карточки все бистро закидається, а вот зарплата дуже довго йде. Це дуже мені неприємно оскільки мої працівники переважно з сіл і там банкоматів і близько немає. Хоча це не є причиною ненависті до євреїв. майже гумор це все, но з фактами.

Опубліковано
Только вчера вернулся из Израиля.....узнал....офигел....достали..... :(

Чому ж тоді повернувся, якщо вже так "дістали"?

Тепер і нашим жидам пару копійок світові сіоністи перекинуть. А то видно до цих пір жодне жиденя навіть в руки хуліганів не потрапило. Ну, і я так розумію, що локального єврейського кладовища теж немає, щоб поваленими надгробками можна було обмежитись. Мусили пляшками інформаційний привід створювати.

Опубліковано

Як стало відомо з поінформованого джерела, до розслідування резонансної справи начебто замінування приміщення єврейської громади в Луцьку долучилася СБУ. Про це повідомляють «Волинські Новини».

У прес-центрі УСБУ у Волинській області підтвердили, що міліція вчора, 4 лютого, передала до Служби матеріали по цій справі.

Наразі триває досудове слідство і фахівці СБУ проводять додаткові експертизи. Ймовірно, після вивчення справи через десять днів буде прийнято відповідне процесуальне рішення, – повідомили у прес-центрі УСБУ. Однак відмовилися надавати будь-яку інформацію щодо того, яка саме речовина була виявлена у шестилітровій пластиковій пляшці.

Як стало відомо із джерела в іншій правоохоронній структурі, у приміщенні єврейської громади в Луцьку виявили начебто горючу речовину. Однак наразі невідомо, чи могла вона насправді вибухнути.

http://www.volynnews.com/news/society/4805/

  • Адміністратори
Опубліковано

А я думаю що самі замутили і тепер про "холокост" кричать на всі сторони.

Опубліковано

я тож думаю шо "піаряться" =)

хоча чесно кажучи мене не радує відношення, так сказать, більшості до меншинств ...

Опубліковано

СБУ уже дала ответ, но вопрос не закрыт, поэтому пока я не имею права публиковать официальную информацию. Поделюсь с вами, как только буду вправе это сделать.

Опубліковано

Цікаво, чи такою ж була б реакція влади, такий ж розголос справи, якби знайшли "пляшку", скажімо, в приміщенні "Просвіти"? :)

Опубліковано
я тож думаю шо "піаряться" =)

хоча чесно кажучи мене не радує відношення, так сказать, більшості до меншинств ...

Що ви знаєте про піар?

Піар де? на інтернетсайті Волинські новини?

Коли один падає і йому боляче, другий сміється. В такому випадку шкода другого,

бо скоро впаде сам і ще сильніше. Такий закон, однако.

Опубліковано

якшо ти нероздупляєш шо слово в кавичках може трохи відходити від змісту або слєхка перебільшувати той самий зміст ... + смайлик .... то я тут помочь уже ніяк нісмагу

+ мені не подобається шо коли "вас" трогають ... то шуму на пів міста .... а коли "нас" то всьо в обичном рєжимє ....

Цікаво, чи такою ж була б реакція влади, такий ж розголос справи, якби знайшли "пляшку", скажімо, в приміщенні "Просвіти"? :)

вот я прімєрно про це і хотів сказати ...

а тут на тобі ...

там щей нідавольних куча ....

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...