Перейти до змісту

Подяка Датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Нічого платити не потрібно. Реєструєшься на сайті. По вказанному контактному телефону до тебе телефонує приємний жіночий голос і роз"яснює що до чого.

  • Відповідей 207
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

Що знов з інетом мля:

Обмен пакетами с board.lutsk.ua [193.109.80.194] по 32 байт:

Превышен интервал ожидания для запроса.

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=3мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=2мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=1408мс TTL=62

Превышен интервал ожидания для запроса.

Превышен интервал ожидания для запроса.

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=151мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=1220мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=1078мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=1700мс TTL=62

Превышен интервал ожидания для запроса.

Превышен интервал ожидания для запроса.

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=663мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=1719мс TTL=62

Превышен интервал ожидания для запроса.

Превышен интервал ожидания для запроса.

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=872мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=3мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=2мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=834мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=1754мс TTL=62

Превышен интервал ожидания для запроса.

Превышен интервал ожидания для запроса.

Превышен интервал ожидания для запроса.

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=3мс TTL=62

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=1011мс TTL=62

Превышен интервал ожидания для запроса.

Превышен интервал ожидания для запроса.

Ответ от 193.109.80.194: число байт=32 время=1689мс TTL=62

Трассировка маршрута к board.lutsk.ua [193.109.80.194]

с максимальным числом прыжков 30:

1 1 ms 1 ms 3 ms 10.42.0.1

2 3 ms 2 ms 2 ms v2.corecat.itt.net.ua [193.238.96.30]

3 <1 мс <1 мс <1 мс dm-gw.itt.net.ua [193.109.80.217]

4 1176 ms 2936 ms * itt.net.ua [193.238.96.2]

5 3 ms 2 ms 2 ms board.lutsk.ua [193.109.80.194]

Трассировка завершена.

Горе-провайдер мля.

Опубліковано

Слушай, когда это нытьё наконец прекратится? Звони в техподдержку, а не доставай всех здесь.

P.S. Может, это из-за твоей подписи Интернет тебя не любит?

Опубліковано

Black мені здається адміністрація провайдера вже надала вичерпну інформацію.

Якщо її об`єм, або якість тебе не задовільняє раджу змінити провайдера.

Те що у тебе немає тех. можливості підключення іншого ISP тут абсолютно нікого не хвилює.

Опубліковано

Зміню, як тільки будуть вільні порти в Укртелекома. А вам я теж можу порадити надавати кращі послуги, а захисникам Датагрупа подивитись на речі реально - якість послуг відсутня, в провайдера постійно якісь проблеми.

Опубліковано

можу написати слідуюче:

користуюсь послугами, фотакома, візора, укртелекома, більше не хочу розплоджувати поставщиків послуг, і цих вистачає по саме нехочу...

так от, в них у всіх проблеми...

багато проблем від персоналу аж ніяк не залежить, і до кого б не підключитись всеодно да колись глюки будуть,

вихід є: підключитись до 5 відразу, тоді стопудов без нету не залишишся...

є другий варіант, взяти нет 256к за 2000 грн, з умовою якість послуги 99,99 відсотків от тоді провайдер дійсно буде забезпечувати безвідмовну роботу...

так шо успіхів...

Опубліковано
А вам я теж можу порадити надавати кращі послуги, а захисникам Датагрупа подивитись на речі реально - якість послуг відсутня, в провайдера постійно якісь проблеми.

Я не являюсь працівником, або захисником ДГ.

Форум не є власністю провайдера, а тому модераторський склад і користувачі не повинні восхвалять ДГ.

Маючи певний досвід я просто можу висловити свою думку, але поскільки провайдинг це територіально і технічно велике господартсво то робити якісь загальні висновки про роботу підприємства важко.

Твій провайдер визнав наявність проблеми на твоїй ділянці, але було сказано, що для її усунення потрібні значні кошти, які на даний момент ніхто не збирається виділяти.

Опубліковано
....

Твій провайдер визнав наявність проблеми на твоїй ділянці, але було сказано, що для її усунення потрібні значні кошти, які на даний момент ніхто не збирається виділяти.

короч реально клієнт попав не на ту ділянку і не в той час, одним словом "непофортило"!

є варіант рішення цієї проблеми, яке задовільнить дві сторони, оплатити проведення робіт та купівлю обладнання самим клієнтом, напрклад, з подальшим занесенням потрачених коштів на баланс інтернету, і тоді всім буде добре, і в клієнта буде інет оплачено років так на 5-10...

а чому б і ні?

Опубліковано
:P Заради одного ніхто не буде формувати договір, який би гарантував виконання зобов'язань при такому виді оплати)
Опубліковано

Tum@n: Я користуюсь послугами мобільного зв'язку МТС 8 років, проблеми бувають дуже рідко, можливо раз в рік, кілька років супутниковим телебаченням з 4 супутників - проблем не буває, 4 роки послугами хостингу HostBizUa - проблем практично не буває. Це теж технічно великі господарства і висновок з їхньої роботи позитивний.

До речі, проблему усунули хвилин за 15-20 і вона була не в моєму будинку. Це дрібниці, але вони занадто часто.

ursa, цей розділ створено для обговорення роботи інтернет-провайдерів, що я і роблю. Ніхто ж не примушує тебе читати це. ;)

Опубліковано
Я користуюсь послугами мобільного зв'язку МТС 8 років

- інший рівень інвестицій

- відносно мало факторів, які можуть вплинути на якість звязку зі сторони абонента

- мізерний об'єм інформації, яка передєаться при розмові

кілька років супутниковим телебаченням з 4 супутників - проблем не буває

- даний вид послуг не передбачає передачу інформації від тебе, що набагато спрощує обслуговування

4 роки послугами хостингу HostBizUa - проблем практично не буває

- сумніваюсь, що володіння даного хостингу виходять за межі одного приміщення

- з провайдерами підписано SLA

- сумнівно, що ти перевіряєш доступність ресурсу в 5-30 ночі кожного дня

ursa, цей розділ створено для обговорення роботи інтернет-провайдерів, що я і роблю. Ніхто ж не примушує тебе читати це. ;)

Насправді обговорення повинно містити якусь корисну інформацію для оточуючих, або певне питання, у вирішенні якого тут можуть допомогти... з кожною твоєю скаргою на ДГ цих факторів стає менше

Опубліковано

Tum@n, але є багато інших складнощів в тих операторів. Виправдань можна знайти чимало.

Звісно в 5,30 я не буду моніторити свого хостера, замість мене постійно це робить host-tracker з 49 точок:

Поставлен на проверку 2005-11-11

Аптайм 1298 day(s)

День 100.00%

Месяц 100.00%

Квартал 100.00%

Год 100.00%

За весь период 99.80%

Опубліковано

Black, тут вже правильно все написали. Тобі просто не повезло.

В мене з "Візором" ситуація ще гірша. Гроза пройшла - пів дня інтернету немає. Нема грози - свіч підвіс чи світло виключили, чи на вашій ділянці проводяться якісь роботи на даху. Оце недавно робота три дні стояла, бо в них чергові технічні проблеми.

Пару хвилин вдома без інету не йде ні в яке порівняння з годинами простою на роботі.

Опубліковано

Саня, я не спорю, Датагруп - не найгірший провайдер в Луцьку, тут їх і так небагато. По якості мабуть найкращий Укртелеком, всі говорять що проблем практично не буває. По швидкості інтернет ДМ взагалі думаю найкращий, от щойно протестував Спідтестом, в Житомир і Чернігів взагалі рекордні швидкості:

І це в переповненому абонентами будинку. Але якщо десь щось підглючує, то важко добитись від оператора рішень вирішення проблем :( Швидко вирішується лише повна відсутність інтернету. Швидкість задовільняє цілком, хочеться ще стабільності і безперебійності. ;)

Опубліковано

Хотілось запитати в датагрупівців, чи можливо підняти ще один DNS-сервер або щоб надали доступ луцьким абонентам до одного з цих:

ns3.datagroup.com.ua [80.91.160.9]

ns.datagroup.com.ua [80.91.160.2]

ns2.datagroup.com.ua [80.91.160.3]

Один ДНС добре, а два - краще :)

Не знаю, як у інших у мене страшно глючить щось єдиний.

  • Адміністратори
Опубліковано
Хотілось запитати в датагрупівців, чи можливо підняти ще один DNS-сервер або щоб надали доступ луцьким абонентам до одного з цих:

ns3.datagroup.com.ua [80.91.160.9]

ns.datagroup.com.ua [80.91.160.2]

ns2.datagroup.com.ua [80.91.160.3]

а що, туди нема доступу?

Опубліковано

Так, немає. Тоді як ти їх дав, кілька днів на них попрацювало і все.

nslookup

DNS request timed out.

timeout was 2 seconds.

*** Can't find server name for address 80.91.160.9: Timed out

Default Server: ns.itt.net.ua

Address: 193.109.80.2

Опубліковано

а шо днс тільки датагруп має?

вагон інших днс, чому б ними не скористуватись?

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Щось останнім часом на 1-2хв(3-4 рази в день) сайти замирають(усі),тобто не відкриваються.Аська,скайп,качає(в цей час)-всё гуд.Шо такое? :mellow:

Опубліковано
Щось останнім часом на 1-2хв(3-4 рази в день) сайти замирають(усі),тобто не відкриваються.Аська,скайп,качає(в цей час)-всё гуд.Шо такое? :mellow:

+1, остнаннім часом частенько таке буває... укр. сайти відкриває без проблем, а закордон не виходить :(

Опубліковано
+1, остнаннім часом частенько таке буває... укр. сайти відкриває без проблем, а закордон не виходить

Підозрюю десь ТАМ якусь бяку. В нас - на Телекомі така сама фігня.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...