Перейти до змісту

Підвищення акцизу


Alto®WoLF

Рекомендовані повідомлення

а чому кильки в бочку взалит больше чем хамсы? ;)

Ну, це аргумент достойний свого автора, не заперечую.

+ современные забугорные тачанки даже 5летней давности по нормам CO гораздо чище гавнидла от нашего автопрома, которое таким образом пытаются дополнительно стимулировать.

Это намеренное выдавливание бабла из тех слоев населения, которое хоть как-то выбилось из черты бедности, "раскулачивание по новоукраїнськи"

А при чому тут це? Мова йшла за європейські малолітражки, а не про СО старих зарубіжних і нових вітчизняних автомобілів. А конкретно - була теза "вся Європа їздить на малолітражках". Так що твій крик душі тут не по суті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 71
  • Створено
  • Остання відповідь
Чому там реально на вулицях так часто не побачиш Паджеро, Лексусів, і Крузерів?

за месяц пребывания в Афинах не видел ни одной из вышеперечисленных машин :)

популярно:

Smart, Citroen C1, Peugeot 107, 206, Skoda Fabia, Chevrolet Lanos

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому там реально на вулицях так часто не побачиш Паджеро, Лексусів, і Крузерів?

за месяц пребывания в Афинах не видел ни одной из вышеперечисленных машин :)

популярно:

Smart, Citroen C1, Peugeot 107, 206, Skoda Fabia, Chevrolet Lanos

А в Греції взагалі є своя специфіка: в парні дні дозволяється їздити автомобілям, в яких ноемр закінчується на парну цифру, (чи щость вроді того), а в непарні - навпаки. Тому в багатьох грецьких родинах є два автомобілі: один - на парні дні, інший - на непарні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в Греції взагалі є своя специфіка: в парні дні дозволяється їздити автомобілям, в яких ноемр закінчується на парну цифру, (чи щость вроді того), а в непарні - навпаки. Тому в багатьох грецьких родинах є два автомобілі: один - на парні дні, інший - на непарні.

откуда дровишки инфа? :)

не, что-то не так... у меня коллега эвридей приезжал на одном и том же авто (Fiat Palio вроде)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

откуда дровишки инфа? :)

Я трошки поплутав...

http://www.greece-best.ru/auto/

В Афинах лучше воспользоваться такси, т.к. узкие улицы и огромное количество машин создают пробки. К тому же въезд в центр разрешен по четным дням автомобилям с четными номерами, по нечетным дням - с нечетными.

Колись давно в якомусь туристичному журнальчку про це читав, і вже підзабулося, що то не в усій Греції, а лише в центрі Афін :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а чому кильки в бочку взалит больше чем хамсы? ;)

Ну, це аргумент достойний свого автора, не заперечую.

а если чуть-чуть подумать, то совсем понятно что автор хотел сказать, и сарказм немного не в тему.

смарты и прочая популярны потому что проблем с парковкой намного меньше чем с линкольном навигатором, и государством решение проблемы парковок стимулируется, а в следующую очередь уже расход топлива и такое прочее.

А у нас проблема совсем дургая - бабла срубить по легкому, про улучшение ситуаций в городах и на трассах никто речи не ведет.

Но, конечно, проще авторитетно ляпнуть про автора свысока своего пьедестала <_<

А при чому тут це? Мова йшла за європейські малолітражки, а не про СО старих зарубіжних і нових вітчизняних автомобілів. А конкретно - була теза "вся Європа їздить на малолітражках". Так що твій крик душі тут не по суті.

так то европа а то мы, разницу чувствуешь? Европа ездит на европейских автомобилях, а мы - на чем прийдется :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

угу, в Німеччині всі їздять на смартах, пижах 107 і т.д. :D :D :D

а що до транспортного ПОБОРУ - там (за бугром) він включений в ціну палива, що є найправильніше!

наведу приклад, є в людини ГАЗ 69 на якому вона виїзждає разів 10 в рік на полювання, так якого уя вона повинна платити в повному розмір цей тран. збір, а вмене машина в ремонті буде з пів року - чому я маю платити?

Їздиш на авто - платиш! Великий об"єм двигуна, велика витрата пального - купиєш більше пального, платиш більше!

Це ж логічно!

Але нашому БИДЛУ в ВР і Кабміні з прищавим п...ом цього не зрозуміти! Їм краще щоб люди платили збори і побори, а гроші уходили в невідомому напрямку!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а що до транспортного ПОБОРУ - там (за бугром) він включений в ціну палива, що є найправильніше!

це реально правильно, супер.

Тут чинуші бідкаються сильно про екологію і придумують все нові і нові податки, а потрібно просто виконувати законодавство, ось наприклад проходження ТО, як це ТО може пройти 20-річний камаз з труби якого така фігня вивалюється, що їдучи ззаду в тумані можна просто очманіти. Хто видає дозвіл на рух такою тарадайкою, чому б його не посадити, або краще розстріляти ту скотину, як дозволяє забруднювати середовище прикрившись службовим становищем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут чинуші бідкаються сильно про екологію і придумують все нові і нові податки, а потрібно просто виконувати законодавство, ось наприклад проходження ТО, як це ТО може пройти 20-річний камаз з труби якого така фігня вивалюється, що їдучи ззаду в тумані можна просто очманіти. Хто видає дозвіл на рух такою тарадайкою, чому б його не посадити, або краще розстріляти ту скотину, як дозволяє забруднювати середовище прикрившись службовим становищем.

romaxa11, так камаз це ж дизель. наскільки ще з школи пам'ятаю, викиди дизелю якими б хмарами не йшли - все одно екологічніші за викиди бензинового двигуна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийнятим же законом транспортний збір на автомобілі із двигуном від 1, 8 л до 2,2 л залишається незмінним (як нові, так і старі), а з 2,2 л до 3 л становить 75 грн за 100 куб. см для нових та 90 грн для експлуатованих до 8 років, і залишається незмінним для авто старших 8 років - 750 грн за 100 куб.см. На автомобілі з двигуном від 3 л ставки відповідно встановлені в розмірі 120 грн, 135 грн та 1 тис. грн за 100 куб.см.

Народ я правильно читаю закон: 75 грн это от 2201 до 3000, а уже с 3001 - 120грн., или 75 грн с 2200 до 2999, а с 3000 уже 120 грн.?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я щось думаю що від 2200 до 2999 і від 3000 і вище ;) Хоча в технічних характеристиках трьохлітрового мотору найчастіше буде зазначено 2998 кубічних сантиметрів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я щось думаю що від 2200 до 2999 і від 3000 і вище ;) Хоча в технічних характеристиках трьохлітрового мотору найчастіше буде зазначено 2998 кубічних сантиметрів.

В техничных да, но вот у меня в техпаспорте сейчас например 2000 написано, а реально по данным опеля 1998. Вот и думаю что если буду брать 3000 надо еще решать чтобы красиво было написано в техпаспорте чтобы не было потом казусов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене в техпаспорті чітко пише **98 см3

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В техничных да, но вот у меня в техпаспорте сейчас например 2000 написано, а реально по данным опеля 1998. Вот и думаю что если буду брать 3000 надо еще решать чтобы красиво было написано в техпаспорте чтобы не было потом казусов.

Рішай так, щоб писало в техпаспорті так само, як в технічних характеристиках машини в супровідній документації на авто - не помилишся :) Всі виробники знають про можливі нюанси, і тому двигун об'ємом 2,5 - реально від 2489 до 2499 кубиків, і т.п. Навіть скутера-полтінніки всі, як один, мають 49 куб. см.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

........я зрозумів що основній массі на форумі все пофігу?! "Треба платити більший податок - заплатимо! - які проблеми <_< "....... А діди батьки на волгах і узиках нехай теж платять!!!???? .... Що тому ж самому депутату заплатити за ХАММЕР на пару балабасів більше, а що мужичку з села віддати піврічну зарплату!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так камаз це ж дизель. наскільки ще з школи пам'ятаю, викиди дизелю якими б хмарами не йшли - все одно екологічніші за викиди бензинового двигуна

від нормально працюючого дизеля ні диму ні запаху майже немає (приклад - Freightliner з двигуном CATERPILLAR ) у мене на роботі, який зі Штатів пригнали вже з пробігом від Землі до Місяця, а він як годинник.

Інша справа МАЗи, що з армійського запасу,котрим по 20-25 років, що сучасні з турбінами, коптять всі нещадно і труять навкруги все...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

........я зрозумів що основній массі на форумі все пофігу?! "Треба платити більший податок - заплатимо! - які проблеми dry.gif

офф напевне,більш в політику :

як я бачу,тенденція така - защемити народ по повній - штрафи, потім податок, ринковий збір, сигарети+алкоголь , коливання долара -

наш уряд певно хоче вигнати народ на вулиці, потім посилаючись на масові страйки - обявити дефолт - і вуаля кредит від МВФ в кого потрібно кишені ;)

petrofm, таки офтоп. надалі утримайся!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут есть табличка тарифов:

http://www.epica.kiev.ua/forum/index.php?s...ost&p=39223

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про борьбу с поборами нашел недавно:

http://gaz-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=11613

Кто за?

borius

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обов'язкова автоцивілка тільки початок збору урожаю виходить?

За який х.р платити як в більшості випадків навіть чотири цифри об'єма двигуна правильно вписати неможуть. Невже держказну за рахунок автомобілістів (наповняти/рятувати) будуть? І як же не згадати про ГОСТ на автомобільні покриття, його вимоги, і що ми маємо.

Доречі чи можливо законним чином вимагати заміну техпаспорта з правильними данними?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Возможно, высокий налог на транспортные средства с большим объемом двигателя отменят. В Верховной Раде зарегистрирован проект Закона Украины "О внесении изменений в Закон Украины "О налоге с владельцев транспортных средств и других самоходных машин и механизмов (относительно описания объектов налогообложения)" N3030 от 16 января 2009 года.

Законопроектом предлагается установить при первой регистрации ставку налога на легковые автомобили с объемом цилиндров двигателя от 2201 до 2500 см. куб. вместо 75 грн за 100 см3 – 25 грн, если автомобиль новый. А при перерегистрации и ТО снизить ставку до 25 грн за 100 см3. Так, при первой регистрации для новых автомобилей с объемом цилиндров двигателя от 2201 до 2500 см. куб., предусматривается уменьшение ставки налога с 75 до 25 грн со 100 см. куб., для бывших в использовании до 8 лет – с 90 до 30 грн со 100 см. куб.

Вместе с тем, предлагается установить ставку налога на легковые автомобили с объемом цилиндров двигателя от 2501 до 3000 см. куб., а именно, для новых автомобилей в размере 75 грн со 100 см. куб. Для авто, используемых до 8 лет, – 90 грн со 100 см. куб. За авто, бывшие в употреблении более 8 лет, предполагается ставка налога в размере 850 грн со 100 см. куб.

При перерегистрации или ТО с таких авто (2501-3000) будут взимать 75 грн за 100 см3.

Согласно этому законопроекту, среднестатистический владелец "Волги" должен будет заплатить 600 грн в. При этом в Украине действует 50%-ая скидка на авто до 90-го года.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за 2,3 двіж - 575 грн/рік... уже щось більш-менш реальне... Хоча краще б не ділили проміжок від 1,8 до 2,5 як це було до кінця 2008...

А от відігралися на стареньких авто які 1 раз реєструються...

850 грн со 100 см. куб.

За 1,9 літровий гольфик 2000 року - 16150 грн в МРЕВ

Нічорта не вигідно гнати тачку з-за кордону... Тачка вартістю 4000 в німця 2000року буде коштувати 12000 Euro в Україні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

значить пожвавішає ринок наявних і уже розмитнених б/у авто з гевропи. вони можна сказати "останні" в такій ціні що зараз продаються. точно таку машину пригнати буде в 1,5-2 рази дорожче

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головне не хвилюватись, зараз нову схему ввозу придумають ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От результати голосування за "подарунок". Знайте хто подарував нові ставки Добрі дяді і тьоті

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...