Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

У мене цей параметр Line Rate - Upstream (Kbps): 1052 Line Rate - Downstream (Kbps): 14907 чи можливо його змінити самому, чи це прерогатива уктелекомівців?

У Вас максимальна швидкість підключення обмежена портом до 14 Мбіт/с.

телефонуйте 0-800-506-800 (з МТС безкоштовно) залишайте заявку на розширення порта, а то платите за повітря.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Saddy, чи можу я вимагати перерахунку за послугу яку отримував не в повній мірі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Saddy, чи можу я вимагати перерахунку за послугу яку отримував не в повній мірі?

теоретично так. але важко буде довести з якого саме часу у Вас зажатий порт, відповідно скільки часу Ви отримували послугу в неповній мірі. Телефонуйте прямо зараз та залишайте заявку, проятгом 2-х днів повинні зробити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а статистика з роутера не допоможе?

якщо є така функція, де відображено всі дані, то повинно допомогти. Але трохи часу та нервів прийдеться потратити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Покажіть ще крім швидкості, значення SNR з модема

PS: Слово "до 24 мб\сек" ні про що не говорить?

PSS: Є ще такі провайдери, що для масової послуги гарантують швидкість?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Saddy, чи можу я вимагати перерахунку за послугу яку отримував не в повній мірі?

:)вимагати? можеш :) але не перерахують...

...нагадати де ми живемо і що таке Укртелеком? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коротше я зрозумів, що не варто рипатись, хлопчина з колцентру сказав мені що максимально можлива швидкість у мене десь до 17 мбіт, на даний момент, порадив перезавантажити роутер і подивитись на скільки він "завяжеться", якщо не буде більше знову телефонувати їм

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

максимальної швидкості все-одно не буде. Переходь на нижчий тариф (наприклад на 10 Мб/с). На швидкості будеш мати тих же 1,2-1.3 Мбайта/с при закачці, але при економії на абонплаті.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Переходь на нижчий тариф (наприклад на 10 Мб/с)

я вже про це подумав, перезавантажував 5 раз, значення те ж саме -+ 100, 14400 кбпс, що я можу добитись не переходячи з цього тарифу навіть якщо подам заявку на розширення порту?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вже про це подумав, перезавантажував 5 раз, значення те ж саме -+ 100, 14400 кбпс, що я можу добитись не переходячи з цього тарифу навіть якщо подам заявку на розширення порту?

більше всього на твоїй тел.лінії немає технічної можливості для швидкості в 24 Мб/с.

з сайту укртелеком:

* Примітка. Конкретні параметри підключення до мережі Інтернет за технологією ADSL (якість, швидкість) обумовлюються технічними характеристиками Вашої абонентської телефонної лінії та визначаються після тестування, що проводиться спеціалістами ПАТ «Укртелеком» при підключенні.

а добитися нічого не зможеш, бо в договорі думаю, чітко написано - що швидкість до абонента становить ДО 24 Мб/с. Ключове слово "до". тобто, формально, даючи тобі 15-17 Мб при тарифі "ультра" вони виконують свої зобов"язання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

лінія стара, вул Огієнка, телефон на 23****, модель роутера впливає? у сусіда роутер huawei hg530, значення DSL Description

ADSL State Show Time

Data Path Interleaved

Operation Mode G.dmt.bisplus

Max. Bandwidth Down/Up(kbps) 18396 / 1154

Bandwidth Down/Up(kbps) 9824 / 925

SNR Margin Down/Up(dB) 14.5 / 11.7

Attenuation Down/Up(dB) 26.9 / 19.1

Power Down/Up(dBm) 18.1 / 11.3

CRC Down/Up 10077 / 0

FEC Down/Up 53313 / 3436

HEC Down/Up 4848 / 0

System Up Time 629:42:27

DSL Up Time 442:30:16

він платить 40 чи 60 грн, чи варто експерементувати самому чи то треба спеців з укртелекому однозначно?

Змінено користувачем dimmaxim
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

експериментувати з чим?

хлопчина з колцентру сказав мені що максимально можлива швидкість у мене десь до 17 мбіт, на даний момент,

танець з бубном тут явно не допоможе. я думаю, тут проблема в лінії. тарифи укртелеком є 10Мб та 20Мб, якщо "ОГО! поліпшення", то мабуть 15Мб та 24Мб за ті ж гроші. Мені здається, що краще платити за 10Мб та фактично мати їх, ніж платити за 20Мб, але мати в кращому випадку 15Мб.

дуже рідко перевалює за 1 мбайт

тобто фактична швидкість не більша 10Мб.
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

SNR Margin Down/Up(dB) 14.5 / 11.7

Attenuation Down/Up(dB) 26.9 / 19.1

Досить пристойні показники, але що є то є і прижка вище не варто очікувати. А от спригнути на 10 мбіт саме те, що треба.

На сьогоднішній день Я особисто не розумію для чого мені може бути потрібна більша швидкість, маю 5 мбіт від урктелекома, для браузинга вистачає і в паралельному каналі на кухні рідні дивляться їх iptv.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому то він на G.DMT модуляції робить?..АДСЛ 2+ хочаби(спробуйте налаштувати примусово-виставити галочку тільки біля АДСЛ2+)..не кажу вже про Аннекс М(навіть на ультрі не вмикають)-в більшості випадків там масимум-16-18 Мб..Ну і аплод зажали..Рік тому мав 3 Мб легко.. зараз он теж 1 Мб як тут пишеться вище

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

покажіть мені сліпому де на сайті мійукртелеком можна змінити тариф?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вкладка ОГО! - Управління - там вибрати "Вибір майбутнього тарифного плану"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибір тарифного плану доступний якщо ви зайшли на сайт мійукртелеком з свого ж домашнього підключення. Тобто з того тарифний план який хочете змінити.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мабуть я зайшов на сайт з сусідського підключення, так як рився у своїх і його (сусіда) налаштуваннях модема, сьогодні був в укртелекомі де мені оформили заявку на зміну тарифного плану, а потім в дома зайшов з свого підключення де побачив оформлену заявку і ті вкладки яких не було вчора

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, у всех все нормально с интернетом? У меня уже несколько вечеров, а иногда и утров, подряд какой то треш творится. Пропадает связь. Как будто кто-то модем перезагружает постоянно. Через 5с появляется снова. Держится примерно 10с и снова пропадает. И так примерно по 15-20 минут. Не знаяю на кого грешить. Даже сейчас пытаюсь словить момент, чтобы отправить это сообщение. Может модему труба или с телефонной линией что то?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...