Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

У мене цей параметр Line Rate - Upstream (Kbps): 1052 Line Rate - Downstream (Kbps): 14907 чи можливо його змінити самому, чи це прерогатива уктелекомівців?

У Вас максимальна швидкість підключення обмежена портом до 14 Мбіт/с.

телефонуйте 0-800-506-800 (з МТС безкоштовно) залишайте заявку на розширення порта, а то платите за повітря.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Saddy, чи можу я вимагати перерахунку за послугу яку отримував не в повній мірі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Saddy, чи можу я вимагати перерахунку за послугу яку отримував не в повній мірі?

теоретично так. але важко буде довести з якого саме часу у Вас зажатий порт, відповідно скільки часу Ви отримували послугу в неповній мірі. Телефонуйте прямо зараз та залишайте заявку, проятгом 2-х днів повинні зробити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а статистика з роутера не допоможе?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а статистика з роутера не допоможе?

якщо є така функція, де відображено всі дані, то повинно допомогти. Але трохи часу та нервів прийдеться потратити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Покажіть ще крім швидкості, значення SNR з модема

PS: Слово "до 24 мб\сек" ні про що не говорить?

PSS: Є ще такі провайдери, що для масової послуги гарантують швидкість?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Saddy, чи можу я вимагати перерахунку за послугу яку отримував не в повній мірі?

:)вимагати? можеш :) але не перерахують...

...нагадати де ми живемо і що таке Укртелеком? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коротше я зрозумів, що не варто рипатись, хлопчина з колцентру сказав мені що максимально можлива швидкість у мене десь до 17 мбіт, на даний момент, порадив перезавантажити роутер і подивитись на скільки він "завяжеться", якщо не буде більше знову телефонувати їм

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

максимальної швидкості все-одно не буде. Переходь на нижчий тариф (наприклад на 10 Мб/с). На швидкості будеш мати тих же 1,2-1.3 Мбайта/с при закачці, але при економії на абонплаті.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Переходь на нижчий тариф (наприклад на 10 Мб/с)

я вже про це подумав, перезавантажував 5 раз, значення те ж саме -+ 100, 14400 кбпс, що я можу добитись не переходячи з цього тарифу навіть якщо подам заявку на розширення порту?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вже про це подумав, перезавантажував 5 раз, значення те ж саме -+ 100, 14400 кбпс, що я можу добитись не переходячи з цього тарифу навіть якщо подам заявку на розширення порту?

більше всього на твоїй тел.лінії немає технічної можливості для швидкості в 24 Мб/с.

з сайту укртелеком:

* Примітка. Конкретні параметри підключення до мережі Інтернет за технологією ADSL (якість, швидкість) обумовлюються технічними характеристиками Вашої абонентської телефонної лінії та визначаються після тестування, що проводиться спеціалістами ПАТ «Укртелеком» при підключенні.

а добитися нічого не зможеш, бо в договорі думаю, чітко написано - що швидкість до абонента становить ДО 24 Мб/с. Ключове слово "до". тобто, формально, даючи тобі 15-17 Мб при тарифі "ультра" вони виконують свої зобов"язання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

лінія стара, вул Огієнка, телефон на 23****, модель роутера впливає? у сусіда роутер huawei hg530, значення DSL Description

ADSL State Show Time

Data Path Interleaved

Operation Mode G.dmt.bisplus

Max. Bandwidth Down/Up(kbps) 18396 / 1154

Bandwidth Down/Up(kbps) 9824 / 925

SNR Margin Down/Up(dB) 14.5 / 11.7

Attenuation Down/Up(dB) 26.9 / 19.1

Power Down/Up(dBm) 18.1 / 11.3

CRC Down/Up 10077 / 0

FEC Down/Up 53313 / 3436

HEC Down/Up 4848 / 0

System Up Time 629:42:27

DSL Up Time 442:30:16

він платить 40 чи 60 грн, чи варто експерементувати самому чи то треба спеців з укртелекому однозначно?

Змінено користувачем dimmaxim
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

експериментувати з чим?

хлопчина з колцентру сказав мені що максимально можлива швидкість у мене десь до 17 мбіт, на даний момент,

танець з бубном тут явно не допоможе. я думаю, тут проблема в лінії. тарифи укртелеком є 10Мб та 20Мб, якщо "ОГО! поліпшення", то мабуть 15Мб та 24Мб за ті ж гроші. Мені здається, що краще платити за 10Мб та фактично мати їх, ніж платити за 20Мб, але мати в кращому випадку 15Мб.

дуже рідко перевалює за 1 мбайт

тобто фактична швидкість не більша 10Мб.
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

SNR Margin Down/Up(dB) 14.5 / 11.7

Attenuation Down/Up(dB) 26.9 / 19.1

Досить пристойні показники, але що є то є і прижка вище не варто очікувати. А от спригнути на 10 мбіт саме те, що треба.

На сьогоднішній день Я особисто не розумію для чого мені може бути потрібна більша швидкість, маю 5 мбіт від урктелекома, для браузинга вистачає і в паралельному каналі на кухні рідні дивляться їх iptv.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому то він на G.DMT модуляції робить?..АДСЛ 2+ хочаби(спробуйте налаштувати примусово-виставити галочку тільки біля АДСЛ2+)..не кажу вже про Аннекс М(навіть на ультрі не вмикають)-в більшості випадків там масимум-16-18 Мб..Ну і аплод зажали..Рік тому мав 3 Мб легко.. зараз он теж 1 Мб як тут пишеться вище

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

покажіть мені сліпому де на сайті мійукртелеком можна змінити тариф?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вкладка ОГО! - Управління - там вибрати "Вибір майбутнього тарифного плану"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

повинно було б бути

post-13465-0-73014600-1380042138_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибір тарифного плану доступний якщо ви зайшли на сайт мійукртелеком з свого ж домашнього підключення. Тобто з того тарифний план який хочете змінити.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мабуть я зайшов на сайт з сусідського підключення, так як рився у своїх і його (сусіда) налаштуваннях модема, сьогодні був в укртелекомі де мені оформили заявку на зміну тарифного плану, а потім в дома зайшов з свого підключення де побачив оформлену заявку і ті вкладки яких не було вчора

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, у всех все нормально с интернетом? У меня уже несколько вечеров, а иногда и утров, подряд какой то треш творится. Пропадает связь. Как будто кто-то модем перезагружает постоянно. Через 5с появляется снова. Держится примерно 10с и снова пропадает. И так примерно по 15-20 минут. Не знаяю на кого грешить. Даже сейчас пытаюсь словить момент, чтобы отправить это сообщение. Может модему труба или с телефонной линией что то?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене та сама біда грішив на модем але бачу діло в телекомі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо діло в телекомі, чому тоді в мене все добре ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може по районам? Я с рыббазы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...