BOLUH9HUH Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 13:01 Поділитися #2151 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 13:01 Друг хоче відключити ОГО. Що йому потрібно для цього зробити?Якби друг хотів відключити, він би зателефонував в укртелеком, відключив би і вже давно і забувся, а не розпитував би в друзів як це можна зробити, а ті в свою чергу питали б на форумах 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fog Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 13:08 Поділитися #2152 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 13:08 Друг хоче відключити ОГО. Що йому потрібно для цього зробити?0-800-506-800 цілодобово Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sasha1991 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 13:19 Поділитися #2153 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 13:19 Друг хоче відключити ОГО. Що йому потрібно для цього зробити?іти в укртелеком..2 поверх неповн. який саме кабінет(напротів сходів)..заповняєте заяву.модема якційного небрали?.вони починають розказувати що інтернет буде відключений після 30 днів згідно договору..але відключили на слідуючий день) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 14:24 Поділитися #2154 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 14:24 Я надіюсь у друга більше немає альтернативи, ато якість бажає кращого... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skybass Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 16:12 Поділитися #2155 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 16:12 (змінено) За останній тиждень декілька раз падає швидкість з 5 мб до1мб і нижче, Сьогоднішній тест: В когось ще є така проблема? Змінено 2 Лютого, 2013 в 16:19 користувачем Skybass Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skybass Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 16:32 Поділитися #2156 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 16:32 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 16:44 Поділитися #2157 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 16:44 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
serg49 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 17:03 Поділитися #2158 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 17:03 Я надіюсь у друга більше немає альтернативи, ато якість бажає кращого...Колись я користувався послугами Укртелекому але перейшов на Київстар На даний момент не шкодую про це, якість послуг задовольняє мене, збоїв у наданні послуг немає, яку обіцяють швидкість, таку дають. Навіть тарифи бачу менші ніж в Укртелекомі 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sasha1991 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 17:12 Поділитися #2159 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 17:12 була така сама проблема...надоїло чекати покращень перейшов на Київстар і нежалію! 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skybass Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 17:32 Поділитися #2160 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 17:32 Перейшов би зрадістю на Київстар, однак проживаю в часному секторі (район УДАЇ), альтернатива - 3G. Обриви інтернету напротязі року дуже часті особливо зараз, так мало того ще швидкість падає. Плачу ж то за 5мб а отримую 1мб. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 17:38 Поділитися #2161 Опубліковано 2 Лютого, 2013 в 17:38 може є специ по ДСЛ і роз'яснять трохи звідки AAL5 errors. чи підкажуть може де які таймаути підкрутити тощо З.І. відписати в тему вишло з разу 10-го… Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 3 Лютого, 2013 в 07:38 Поділитися #2162 Опубліковано 3 Лютого, 2013 в 07:38 ... Плачу ж то за 5мб а отримую 1мб. троха не так ти платиш не за 5, а за ДО 5-ти http://ukrtelecom.ua/services/customers/internet/ogo/tariff 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
serg49 Опубліковано 3 Лютого, 2013 в 10:03 Поділитися #2163 Опубліковано 3 Лютого, 2013 в 10:03 троха не так ти платиш не за 5, а за ДО 5-ти То так і можна отримувати і 128 кб, то також буде норма 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 3 Лютого, 2013 в 12:01 Поділитися #2164 Опубліковано 3 Лютого, 2013 в 12:01 троха не так ти платиш не за 5, а за ДО 5-ти То так і можна отримувати і 128 кб, то також буде норма саме так. тільки не "норма", в "в нормі" бо "норма" там "ВІД 0 ДО 5" 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 7 Лютого, 2013 в 15:31 Поділитися #2165 Опубліковано 7 Лютого, 2013 в 15:31 мля а я думаю шо то сталось сцуко Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vitaliy82 Опубліковано 10 Лютого, 2013 в 13:51 Поділитися #2166 Опубліковано 10 Лютого, 2013 в 13:51 тарифний план "Ультра" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 10 Лютого, 2013 в 13:53 Поділитися #2167 Опубліковано 10 Лютого, 2013 в 13:53 може є специ по ДСЛ і роз'яснять трохи звідки AAL5 errors. чи підкажуть може де які таймаути підкрутити тощоЗумів розібратись? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
victorlutsk Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 09:04 Поділитися #2168 Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 09:04 (змінено) Після переходу на DHCP підключення послуга в плані швидкості працює стабільно. Змінено 11 Лютого, 2013 в 09:05 користувачем victorlutsk Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 11:59 Поділитися #2169 Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 11:59 Після переходу на DHCP підключення послуга в плані швидкості працює стабільно.Як глянути як у мене працює? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
victorlutsk Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 19:39 Поділитися #2170 Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 19:39 послуга не працюватиме на деяких типах DSLAM(можуть перепіврити лише в телекомі) та модемах(Calisto821+ ). Для перехода на цей протокол необхідно зробити заявку на 0800506800 або звернутись на відділення Укртелеком(Перемоги 2). По зверненню переналаштують абонентський порт і потім залишиться переналаштувати модем(можна на відділенні).В модемі замінити в налаштуваннях модему VPI/VCI 1/32 на 1/40 та ,енкапсуляцію з PPPOE (на DHCP в модемах ZTE i HUAWEI, на MER.... в DLINK, та ENET ENCAP в Zyxel) якщо тобі не переналаштовували то скоріш за все працює по pppoe. Подивитись можна в статусі зьєднання на модемі тариф 10Мбіт/с 11.02.2013 21:39 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 20:22 Поділитися #2171 Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 20:22 А є сенс? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fog Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 20:26 Поділитися #2172 Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 20:26 Для перехода на цей протокол необхідно зробити заявку на 0800506800 або звернутись на відділення Укртелеком(Перемоги 2).У службі підтримки сказали, що вони на це жодним чином не впливають."Переведення відбувається сегментно та автоматично"На Перемоги це ж саме повторять? Не хочеться зайвий раз кататись. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Jl6owa Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 20:47 Поділитися #2173 Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 20:47 Мене Укртелеком автоматично перевів на DHCP, змін я не помітив. Як не бачив 1мб\сек при скачуванні, так і зараз не бачу.Хоча одразу після переходу на 10Мбіт швидкість закачки перевалившу за 1мб\сек бачив дуже часто. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ko3bMa Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 21:04 Поділитися #2174 Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 21:04 Мене Укртелеком автоматично перевів на DHCP, змін я не помітив. Як не бачив 1мб\сек при скачуванні, так і зараз не бачу. Швидкість з'єднання не залежить від протоколу аутентифікації. У службі підтримки сказали, що вони на це жодним чином не впливають."Переведення відбувається сегментно та автоматично" Автоматично хіба що на стороні АТС. Мій ZTE довелось руками колупати Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Jl6owa Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 21:17 Поділитися #2175 Опубліковано 11 Лютого, 2013 в 21:17 Швидкість з'єднання не залежить від протоколу аутентифікації.Я розумію, просто вище було згадано, що швидкість стала стабільніша. Можливо конектитись модем швидше трохі став. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти