Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

нуууу,

это они делают "а друг заплатит"....

а 100 грн наперед им не разу не лишние

юрикам тоже приходит с авансом.... а там не разу не 100 грн... с того и живут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

sergmaestro, аванс не є обов'язковою оплатою, я плачу суму за місяць, а з авансом хай постять. :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

sergmaestro, аванс не є обов'язковою оплатою, я плачу суму за місяць, а з авансом хай постять. :dont:

так і зроблено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інтернет в мене як був тиждень тому гавном, так і залишається. :mdr:

Дві заявки мої розглянуто, результати - все нормально, все по тарифу, якість супер! А на ділі - цілий тижеднь стабільно download 120-160 кб/с, upload - 200-300 кб/c. Сьогодні офіційно оформили скаргу і пообіцяли протягом 10 днів розглянути і про результати проведеної роботи мене повідомити.

Піду, мабуть, завтра в укртелеком дізнаватися як припинити надання послуг ОГО. Напевно до Київстара треба буде підключатися...

P.S. За три роки користування серйозних проблем з інтернетом не було, як тільки продали телеком, почалося... Збіг. Але, напевно, це на краще.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а многие платят :(

я плачу как юрлицо и только "Выходное сальдо", без авансов. никогда никаких проблем.

инет "шалит" последние пару дней. использую вместо них Датагруп, а что делать..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інет останнім часом (особливо вечорами) повне га*но! Замість обіцяних 4 мегабіт швидкість далі 20 кілобіт не піднімається!

Хто може допомогти організувати Wi-Fi мережу на відстань до 500м зі стабільною швидкістю хочаб 10 мегабіт?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені сьогодні самі дзвонили з Укртелекому. Попався якийсь нормальний чоловік, розказав, що в них серйозні проблеми зі зв"язком, і був здивований тим, що мені в підтримці про цю ситуацію нічого не сказали. Запевнив, що вони працюють над ліквідацією проблем, але почекати ще кілька днів доведеться всеодно.

Тепер питання до знаючих людей: чи можна написати якусь заяву, щоб я не платив за інтернет за ці дні коли в мене швидкість взагалі ніяка? Які аргументи потрібно наводити, що саме писати?

І ще: я підключався до ОГО старт, тепер, щоб припинити надання послуг мені потрібно тільки написати заяву і все?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

такая же фигня, в службе поддержки сказали потерпеть до конца марта, будут расширять канал...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ребята, не знаю як там у вас, але в мене на роботі 16.5 Мб/с довнлоад, 1.8 Мб/с аплоад стабільно... канешно на торентах... правда це вдень - до 19.00. А на рахунок підтримки - так недавно взяв в них модем в оренду - дзвонив в підтримку так як за першу ніч було 2 обрива... так вони до мене передзвонювали разів з 5. І спеціалісти там толкові і поговорити на професійній технічній мові можна... З тих пір ніяких проблем з нетом не маю... птху-птьху). А до того стояв длінк 2500Ю так працював років з три точно - перегружався тільки як світло виключали)), а це було дуже рідко...

Звісно пропозиції на ринку є кращі...

З.І. До укртелекому ніякого відношення не маю! такий же споживач як і ви!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

такая же фигня, в службе поддержки сказали потерпеть до конца марта, будут расширять канал...

Дивно якось, в Укртелекома іде постійний відтік абонентів, а вони збираються розширювати канал. ІМХО, лапша, проблема в чомусь іншому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кто подскажет как настроить Calist 821+ бриджом для IPTV? в режиме роутера работает все нормаль, а в режиме бридж чего-то не получается.

По умолчанию модем уже настроен бриджом, добавляю новое подключение, выбираю RFC 1483 bridged, VCI выставляю 33. Потом в Bridge -> Forward All/Unregistered Entries в FWDALLMCAST и FWDUNREGMCAST добавляю RFC 1483, но Тв все равно почему-то не работает.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ребята, не знаю як там у вас, але в мене на роботі 16.5 Мб/с довнлоад, 1.8 Мб/с аплоад стабільно... канешно на торентах... правда це вдень - до 19.00. А на рахунок підтримки - так недавно взяв в них модем в оренду - дзвонив в підтримку так як за першу ніч було 2 обрива... так вони до мене передзвонювали разів з 5. І спеціалісти там толкові і поговорити на професійній технічній мові можна... З тих пір ніяких проблем з нетом не маю... птху-птьху). А до того стояв длінк 2500Ю так працював років з три точно - перегружався тільки як світло виключали)), а це було дуже рідко...

Звісно пропозиції на ринку є кращі...

З.І. До укртелекому ніякого відношення не маю! такий же споживач як і ви!

mlmn, так і в мене протягом трьох років користування послугами ОГО особливо великих проблем не було. А тепер ще з минулого четверга інтернет взагалі ніякий, майже те саме, що я мобільний телефон в якості модема на GPRS використовувати буду. Мене такий інтернет не влаштовує абсолютно, і, чекати, до кінця місяця поки там щось владнається - це вже занадто. Так що, буду, напевно, на Київстар переходити.

З.І. І за ці дні, мягко кажучи галімого інтернету, напевно, заплатити прийдеться як зазвичай по тарифу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кто подскажет как настроить Calist 821+ бриджом для IPTV? в режиме роутера работает все нормаль, а в режиме бридж чего-то не получается.

а бріджом і не буде працювати, тільки роутером.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

такая же фигня, в службе поддержки сказали потерпеть до конца марта, будут расширять канал...

Дивно якось, в Укртелекома іде постійний відтік абонентів, а вони збираються розширювати канал. ІМХО, лапша, проблема в чомусь іншому.

Це у кількох великих містах! А в маленьких містечках він все ще монополіст.

На мою думку розширувати канали треба було раніше, ще рік тому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

mlmn, так і в мене протягом трьох років користування послугами ОГО особливо великих проблем не було. А тепер ще з минулого четверга інтернет взагалі ніякий, майже те саме, що я мобільний телефон в якості модема на GPRS використовувати буду. Мене такий інтернет не влаштовує абсолютно, і, чекати, до кінця місяця поки там щось владнається - це вже занадто. Так що, буду, напевно, на Київстар переходити.

З.І. І за ці дні, мягко кажучи галімого інтернету, напевно, заплатити прийдеться як зазвичай по тарифу.

Ну я не замітив ніяких проблем з четверга... Можливо якісь казуси в тебе на лінії... Хоча ми в укртелекома бізнес клієнти - можливо таке і обслуговування...

Змінено користувачем mlmn
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1211503184.png

Сколько пользуюсь инетом от укртелекома по большому счету было только несколько раз что пропадал нет, один раз было на целый день, единственное плохо что пинг большой.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот за шо все таки поважаю Укр телеком, в пятницю в обід позвонив, і сьогодні на 11 годину дня уже попрравили повністю лінію. Укртел це сила.

Рекомендую ОГО Укртелеком. у мене Ультра тарифний план маю 18 мегабит з 24 як на мене вполнє нормально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот за шо все таки поважаю Укр телеком, в пятницю в обід позвонив, і сьогодні на 11 годину дня уже попрравили повністю лінію. Укртел це сила.

Рекомендую ОГО Укртелеком. у мене Ультра тарифний план маю 18 мегабит з 24 як на мене вполнє нормально.

Реклама? :glare:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановні друзі!А який кабель потрібно мати,до провідного інтернету?Мені скоро вже мають провести інтернет.Сьогодні маю піти в магазин,за кабелем.Підкажіть мені пожалуста,буду дуже вам вдячний!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До сплітера - звичайний телефонний, після сплітера до модема - "віта (звита) пара". :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...