Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

ну на торрентах там швидкість буде до мегабіта доходити з часом. На спідтестах буде так показувати, тому що пінгі великі і швидкість не встигає набратись

в мене зараз швидкість приблизно та сама. Також наявні втрати пакетів :(

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

мда з tracert 10.50.1.2 шось непонятно на google пінг нормальний ше

да нє, в теме всьо в нормі. зірочки, це внутрішня мережа просто. пінг 30 десь і має бути ;)

Опубліковано

Подтвердите / опровергните пожалуйста информацию на счёт новых тарифов.

в день дурака всё опровергнут =))

Опубліковано

Дозвонився до так званої техпідтримки - оператор №78 - таке враження що сам з собою поговорив, - весь час мене перепитував чи роутером чи бріджем модем налаштований, щось жував, мені здалось що він перший раз за компьютером сидить, каже-поміняйте ай-пі ДНС-сервера, поміняв-ніхера, ще гірше стало. Тоді каже-я вас записав, передам заявку технічному відділу хай розбираються на протязі 24год., і треба щоб весь час модем був включений. Брєд, я Дууууже злий:mdr:

А що, на твою думку, він повинен був зробити?

Купити білет на поїзд і примчатись до тебе розбиратись з проблемою, яка може бути, наприклад, в твоєму модемі?

Опубліковано

в мене підключено 1 мб.швидкість стабільна, не жалуюсь. без розривів все працює добре(тху тху тху щоб ненаврочити :)) , модем D-link DSL-2640 U (по Wi-Fi ще 2 сусіди підключені)

але дуже часто буває що швидкість міняється з 1 мб на 8мб, що мене дуже радує :rolleyes::0123:

post-7867-1269935540,86_thumb.jpg

http://www.speedtest.net/

хз чого так...можливо через те що модем працює круглосуточно :rotate::0031:

Опубліковано

А що, на твою думку, він повинен був зробити?

Купити білет на поїзд і примчатись до тебе розбиратись з проблемою, яка може бути, наприклад, в твоєму модемі?

На мою думку він повинен перевірити лінію чи ДСЛАМ, а там 100% неполадки, я ж писав вище що перед тим раптово відрубали PPoE-сесію і на сапорті сказали шо проблема по всьому Західному регіону, до ранку вирішать,- я бачу що не вирішили. Мій модем тут нідочого. Я в цьому трохи розуміюся, тому й кажу-таке враження що з тобою повний "Чайник" спілкується, - що ж то за тех. підтримка?

Опубліковано

працівники УТК не вкурсі того, що будуть зміни тарифів.

Або їх не повідомляють зарання, щоб не розповсюджувати інформацію.

або ніяких змін тарифів не передбачається.

Опубліковано

Я взагалі не розумію, звідки інформація про нові тарифи на ОГО з 1 квітня. На форумі ogo.in.ua ніхто і словом не обмовився, офіційні (і "напівофіційні") джерела теж мовчать. Може переплутали з новими тарифами на електроенергію з 1 квітня? :)

Опубліковано (змінено)

на ogo.in.ua один працівник УТ вказує, що питання по нових тарифах актуально ставити починаючи з квітня, хоча так йому не сильно довіряють, якщо не сказати більше :lol: . Ось і все. Також хтось вказує там 1 травня. Хоча, імхо, нових тарифів весною і літом не буде (90% проти 10%)

Змінено користувачем Slate
Опубліковано

Хто стикався з питанням розірвання договору на підключення інтернету ОГО від Укртелекому, підкажіть, теоретично інтернет має бути від"єднано на протязі 30 днів після подання заяви , а практично на протязі якого приблизно терміну це відбувається ?

Опубліковано

Хто стикався з питанням розірвання договору на підключення інтернету ОГО від Укртелекому, підкажіть, теоретично інтернет має бути від"єднано на протязі 30 днів після подання заяви , а практично на протязі якого приблизно терміну це відбувається ?

По договору надо письменно предупредить за 20 дней, но у меня знакомый уезжал из Луцка, пошёл написал заяву про расторжение, заплатил штраф (что-то в районе 120-140 грн) и сразу отключили.

Опубліковано

Хто стикався з питанням розірвання договору на підключення інтернету ОГО від Укртелекому, підкажіть, теоретично інтернет має бути від"єднано на протязі 30 днів після подання заяви , а практично на протязі якого приблизно терміну це відбувається ?

По договору надо письменно предупредить за 20 дней, но у меня знакомый уезжал из Луцка, пошёл написал заяву про расторжение, заплатил штраф (что-то в районе 120-140 грн) и сразу отключили.

Тоді вже дешевше не платити штрафу, а просто заплатити 60 грн за інтернет наступного місяця :)

Опубліковано

По договору надо письменно предупредить за 20 дней, но у меня знакомый уезжал из Луцка, пошёл написал заяву про расторжение, заплатил штраф (что-то в районе 120-140 грн) и сразу отключили.

При підключення по акції то звичайно заплатить штраф 120 грн.

Як ні то тільки за поточний місяць якщо на початку написав заяву, а ні то правильно заплатить за 2 міс .

Як не крути 120 грн і Ви вільні.

Опубліковано

Звонив на КийоФФ сказали тарифи незабаром з'являться.

так що ждемо)) :0123:

А приблиизительных сроков не говорили? А то вскоре это понятие растяжимое )))

Опубліковано

Звонив на КийоФФ сказали тарифи незабаром з'являться.

так що ждемо)) :0123:

А приблиизительных сроков не говорили? А то вскоре это понятие растяжимое )))

Ні більше нічого не сказала. залишається тільки чекати :blush:

Опубліковано

О, в мене на сайті my.ukrtelecom.ua в виборі майбутнього тарифного плану зникли всі тарифи крім 256+, 1+ і 2+. Щось УТК вже мутить.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...