biter Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 13:51 #226 Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 13:51 Хто підкаже, за яким номером телефону можна пожалітися на погану якість нету? А то розриви вже достали...
fog Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 14:01 #227 Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 14:01 747030 Якщо не знаєш телефону, значить договір не читав
biter Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 14:14 #228 Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 14:14 а в мене договору немає я подавав заявку через інет
Terrable Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 16:09 #229 Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 16:09 а в мене договору немає я подавав заявку через інет Я тоже через интернет подавал заявку, и есть договор. Может не забрал?
Andruha_gpz28 Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 20:14 #230 Опубліковано 18 Вересня, 2009 в 20:14 747030Є ще 747031, але цей тільки в робочий час, а 747030 -цілодобово.
vanus Опубліковано 20 Вересня, 2009 в 07:43 #231 Опубліковано 20 Вересня, 2009 в 07:43 в когось є ОГО на 3-ку на Дубнівській, цікаво як працює якщо є.
Basil Опубліковано 21 Вересня, 2009 в 10:42 #232 Опубліковано 21 Вересня, 2009 в 10:42 в когось є ОГО на 3-ку на Дубнівській, цікаво як працює якщо є.Якість роботи ОГО не залежить від того, чи телефон на трійку, двійку, четвірку чи семірку...Якість роботи ОГО напряму залежить від якості телефонної ліннії, прокладеної від АТС до тебе.Якщо лінія в тебе є хорошою, то і ОГО буде працювати без проблем.
biter Опубліковано 21 Вересня, 2009 в 11:12 #233 Опубліковано 21 Вересня, 2009 в 11:12 Я тоже через интернет подавал заявку, и есть договор. Может не забрал? Так, не забирав договір, але про нього мені нічого не говорили - через 3-4 дні після подачі заявки, подзвонили - сказали купуйте модем, порти вільні є ... і все.
Basil Опубліковано 21 Вересня, 2009 в 14:09 #234 Опубліковано 21 Вересня, 2009 в 14:09 Я тоже через интернет подавал заявку, и есть договор. Может не забрал? Так, не забирав договір, але про нього мені нічого не говорили - через 3-4 дні після подачі заявки, подзвонили - сказали купуйте модем, порти вільні є ... і все. Все вірно. Ти напевно при замовленні вибрав самостійне підключення. В такому випадку договір не оформляється.
Mazafaka Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 08:59 #235 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 08:59 Хто підкаже як вирішити проблему, маю на роботі ОГО, як взнати на якій швидкості підключено, в договорі нічого не сказано, працівники в нічого не знають, а на Телеком звонити бесполезно, або трубку не беруть, або зайнято. Просто сладається таке враження, що швидкість 512 або 1024... Підключали його десь роки 2 тому... Може можна якось взнати?
ptk Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:11 #236 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:11 Хто підкаже як вирішити проблему, маю на роботі ОГО, як взнати на якій швидкості підключено, в договорі нічого не сказано, працівники в нічого не знають, а на Телеком звонити бесполезно, або трубку не беруть, або зайнято. Просто сладається таке враження, що швидкість 512 або 1024...Підключали його десь роки 2 тому... Може можна якось взнати? заходиш на сайт http://my.ukrtelecom.ua/ і тиснеш там кніпку статистика просто...\ ну і буде показувати діючий тариф...
Mazafaka Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:26 #237 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:26 заходиш на сайт http://my.ukrtelecom.ua/ і тиснеш там кніпку статистика просто...\ну і буде показувати діючий тариф...Дякую, я і сам про це знаю, але варіант не проходить, логіна та пароля ніхто не знає...А з договором на телеуком їхати в облом, може прога якась є...
ptk Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:34 #238 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:34 там не треба логіна та пароля, там окремо є кніпка, навіть не кніпка а ссилко "Статистика - просто", де відображається просто статистика і буде написано діючий тариф...а ше мона подзвонити на 747030(29,31) і попросити шоб вони убрали аккаунт, тоді заново зарегаєшся на сайті...
biter Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:35 #239 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:35 Дякую, я і сам про це знаю, але варіант не проходить, логіна та пароля ніхто не знає...А з договором на телеуком їхати в облом, може прога якась є...Швидкість можеш тут помірятиhttp://speedtest.net/
DrFaust Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:35 #240 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:35 заходиш на сайт http://my.ukrtelecom.ua/ і тиснеш там кніпку статистика просто...\ну і буде показувати діючий тариф...Дякую, я і сам про це знаю, але варіант не проходить, логіна та пароля ніхто не знає...А з договором на телеуком їхати в облом, може прога якась є...ага є так і називається " Для взлому аккаунта " ))))))
ptk Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:49 #241 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:49 ага є так і називається " Для взлому аккаунта " ))))))вона зараз не актуальна, оскільки на сьогодні в Укртелекома аккаунт привязується до порта, так шо ламай неламай, скористатись не за призначенням не вийде...а відносно питання я дав, на мою думку, вичерпну відповідь...
Mazafaka Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:58 #242 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 09:58 вона зараз не актуальна, оскільки на сьогодні в Укртелекома аккаунт привязується до порта, так шо ламай неламай, скористатись не за призначенням не вийде...а відносно питання я дав, на мою думку, вичерпну відповідь... Дякую, допомогло , але, я в ШОЦІ - 128!!! Шо робити шоб швидкість підняти? бо на 15 компів + Я , цього реально мало
ptk Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:09 #243 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:09 Дякую, допомогло , але, я в ШОЦІ - 128!!! Шо робити шоб швидкість підняти? бо на 15 компів + Я , цього реально мало дивимся пост 242, це ти прикинь, контора платить по 200 грн за 128к, вже два роки, ото капець... а я колись вже таке питання піднімав... виявляється воно ше актуально...
Mazafaka Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:21 #244 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:21 дивимся пост 242, це ти прикинь, контора платить по 200 грн за 128к, вже два роки, ото капець...а я колись вже таке питання піднімав... виявляється воно ше актуально...Це ти хочеш сказати, шо я можу сам поміняти тарифний план, прямо на сайті? Бо контора платить тоже і навіть не знають за що
ptk Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:27 #245 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:27 подзвони 295054, я все поясню, а то вже болять пальці тут розписувати..
Basil Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:52 #246 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:52 вона зараз не актуальна, оскільки на сьогодні в Укртелекома аккаунт привязується до порта, так шо ламай неламай, скористатись не за призначенням не вийде...а відносно питання я дав, на мою думку, вичерпну відповідь... Дякую, допомогло , але, я в ШОЦІ - 128!!! Шо робити шоб швидкість підняти? бо на 15 компів + Я , цього реально мало Так, звичайно можеш. На тому самому сайті my.ukrtelecom.ua. Авторизуєшся, чи заново реєструєшся. Попередню реєстрацію можна скинути за номером 747030 або 8-800-506-8-800.
Mazafaka Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:58 #247 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 10:58 Всім дякую, за допомогу. ptk +1
ptk Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 15:41 #248 Опубліковано 22 Вересня, 2009 в 15:41 Всім дякую, за допомогу. ptk +1зажди, будь-ласка....
biter Опубліковано 25 Вересня, 2009 в 13:15 #249 Опубліковано 25 Вересня, 2009 в 13:15 Хто підкаже, за яким номером телефону можна пожалітися на погану якість нету? А то розриви вже достали... Сьогодні передзвонили - сказали що лінію відремонтували, глянув в модем- параметри справді стали кращі.
cube Опубліковано 27 Вересня, 2009 в 19:38 #250 Опубліковано 27 Вересня, 2009 в 19:38 Та деколи самі адміни забивають болт )) я два дня звонив до них коли підлючався ! а вони мені , шо в них все нормально то в мене шось!! а як оказалося вони не включили лінію! А говорили вже все робить!!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.