Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Хто підкаже, за яким номером телефону можна пожалітися на погану якість нету? А то розриви вже достали...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

747030

Якщо не знаєш телефону, значить договір не читав :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а в мене договору немає :P я подавав заявку через інет

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а в мене договору немає :P я подавав заявку через інет

Я тоже через интернет подавал заявку, и есть договор. Может не забрал? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

747030

Є ще 747031, але цей тільки в робочий час, а 747030 -цілодобово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в когось є ОГО на 3-ку на Дубнівській, цікаво як працює якщо є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в когось є ОГО на 3-ку на Дубнівській, цікаво як працює якщо є.

Якість роботи ОГО не залежить від того, чи телефон на трійку, двійку, четвірку чи семірку...

Якість роботи ОГО напряму залежить від якості телефонної ліннії, прокладеної від АТС до тебе.

Якщо лінія в тебе є хорошою, то і ОГО буде працювати без проблем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тоже через интернет подавал заявку, и есть договор. Может не забрал? :)

Так, не забирав договір, але про нього мені нічого не говорили - через 3-4 дні після подачі заявки, подзвонили - сказали купуйте модем, порти вільні є ... і все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тоже через интернет подавал заявку, и есть договор. Может не забрал? :)

Так, не забирав договір, але про нього мені нічого не говорили - через 3-4 дні після подачі заявки, подзвонили - сказали купуйте модем, порти вільні є ... і все.

Все вірно. Ти напевно при замовленні вибрав самостійне підключення. В такому випадку договір не оформляється.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто підкаже як вирішити проблему, маю на роботі ОГО, як взнати на якій швидкості підключено, в договорі нічого не сказано, працівники в нічого не знають, а на Телеком звонити бесполезно, або трубку не беруть, або зайнято. Просто сладається таке враження, що швидкість 512 або 1024...

Підключали його десь роки 2 тому... Може можна якось взнати? :blush:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто підкаже як вирішити проблему, маю на роботі ОГО, як взнати на якій швидкості підключено, в договорі нічого не сказано, працівники в нічого не знають, а на Телеком звонити бесполезно, або трубку не беруть, або зайнято. Просто сладається таке враження, що швидкість 512 або 1024...

Підключали його десь роки 2 тому... Може можна якось взнати? :blush:

заходиш на сайт http://my.ukrtelecom.ua/ і тиснеш там кніпку статистика просто...\

ну і буде показувати діючий тариф...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

заходиш на сайт http://my.ukrtelecom.ua/ і тиснеш там кніпку статистика просто...\

ну і буде показувати діючий тариф...

Дякую, я і сам про це знаю, але варіант не проходить, логіна та пароля ніхто не знає...А з договором на телеуком їхати в облом, може прога якась є...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там не треба логіна та пароля, там окремо є кніпка, навіть не кніпка а ссилко "Статистика - просто", де відображається просто статистика і буде написано діючий тариф...

а ше мона подзвонити на 747030(29,31) і попросити шоб вони убрали аккаунт, тоді заново зарегаєшся на сайті...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую, я і сам про це знаю, але варіант не проходить, логіна та пароля ніхто не знає...А з договором на телеуком їхати в облом, може прога якась є...

Швидкість можеш тут помірятиhttp://speedtest.net/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

заходиш на сайт http://my.ukrtelecom.ua/ і тиснеш там кніпку статистика просто...\

ну і буде показувати діючий тариф...

Дякую, я і сам про це знаю, але варіант не проходить, логіна та пароля ніхто не знає...А з договором на телеуком їхати в облом, може прога якась є...

ага є так і називається " Для взлому аккаунта " ))))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага є так і називається " Для взлому аккаунта " ))))))

вона зараз не актуальна, оскільки на сьогодні в Укртелекома аккаунт привязується до порта, так шо ламай неламай, скористатись не за призначенням не вийде...

а відносно питання я дав, на мою думку, вичерпну відповідь...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вона зараз не актуальна, оскільки на сьогодні в Укртелекома аккаунт привязується до порта, так шо ламай неламай, скористатись не за призначенням не вийде...

а відносно питання я дав, на мою думку, вичерпну відповідь...

Дякую, допомогло :smile-zachot: , але, я в ШОЦІ - 128!!! Шо робити шоб швидкість підняти? бо на 15 компів + Я ;) , цього реально мало :closedeyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую, допомогло :smile-zachot: , але, я в ШОЦІ - 128!!! Шо робити шоб швидкість підняти? бо на 15 компів + Я ;) , цього реально мало :closedeyes:

дивимся пост 242,

це ти прикинь, контора платить по 200 грн за 128к, вже два роки, ото капець...

а я колись вже таке питання піднімав... виявляється воно ше актуально...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дивимся пост 242,

це ти прикинь, контора платить по 200 грн за 128к, вже два роки, ото капець...

а я колись вже таке питання піднімав... виявляється воно ше актуально...

Це ти хочеш сказати, шо я можу сам поміняти тарифний план, прямо на сайті? Бо контора платить тоже і навіть не знають за що

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

подзвони 295054, я все поясню, а то вже болять пальці тут розписувати.. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вона зараз не актуальна, оскільки на сьогодні в Укртелекома аккаунт привязується до порта, так шо ламай неламай, скористатись не за призначенням не вийде...

а відносно питання я дав, на мою думку, вичерпну відповідь...

Дякую, допомогло :smile-zachot: , але, я в ШОЦІ - 128!!! Шо робити шоб швидкість підняти? бо на 15 компів + Я ;) , цього реально мало :closedeyes:

Так, звичайно можеш. На тому самому сайті my.ukrtelecom.ua. Авторизуєшся, чи заново реєструєшся. Попередню реєстрацію можна скинути за номером 747030 або 8-800-506-8-800.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую, за допомогу. ptk +1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую, за допомогу. ptk +1

зажди, будь-ласка....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто підкаже, за яким номером телефону можна пожалітися на погану якість нету? А то розриви вже достали...

Сьогодні передзвонили - сказали що лінію відремонтували, глянув в модем- параметри справді стали кращі. :ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та деколи самі адміни забивають болт )) я два дня звонив до них коли підлючався ! а вони мені , шо в них все нормально то в мене шось!! а як оказалося вони не включили лінію! А говорили вже все робить!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...