jack74 Опубліковано 10 Серпня, 2013 в 23:29 #2251 Опубліковано 10 Серпня, 2013 в 23:29 ...підключають абонентів КС у будинках, на даху є якийсь ящик? від якого тянуть вітупару
dimmaxim Опубліковано 11 Серпня, 2013 в 17:15 #2252 Опубліковано 11 Серпня, 2013 в 17:15 то чи можливий варіант підключення від сусіднього будинку якщо кабель натягнути, хтось з таким стикався?
Гість rl72 Опубліковано 12 Серпня, 2013 в 15:33 #2253 Опубліковано 12 Серпня, 2013 в 15:33 "Украинская биржа" приостановила торги акциями Укртелекома из-за обвала цен12 августа 2013 | 17:30Фондовая площадка "Украинская биржа" в 15:27 заморозила на час торги бумагами "Укртелекома" (тиккер UTLM) из-за ситуации ценовой нестабильности, передает на веб-сайте фондового учреждения.Согласно информации местного ресурса, торги бумагами восстановятся в 16:26. За время приостановки торгов возможно снятие заявок, заключение соглашений на основе адресных заявок и РЕПО, а также пересылка их на расчеты.По информации УБ, курс акций "Укртелекома" к 15:19 понедельника рухнул на 21,93% - до 0,11 гривен за штуку.В то же время, торговый оборот с акциями составил 36,2 тысячи гривен.Напомним, что "Укртелеком" почти в пять раз сократил чистую прибыль на фоне полумиллиардных убытков своего владельца.ПодробностиПо материалам: Интерфакс-Украина
Foross Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:32 #2254 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:32 цілий день немає інтернета, надоїв він вже, але що робити якщо нічого іншого немає.
SunSeth Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:16 #2255 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:16 цілий день немає інтернета, надоїв він вже, але що робити якщо нічого іншого немає.ти ніпавєріш, скільки можна зробити всього, коли зникає інтернет.
HWman Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:42 #2256 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:42 Наприклад штурмувати гарячу лінію(0-800-506-800).
Foross Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 22:13 #2257 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 22:13 Наприклад штурмувати гарячу лінію(0-800-506-800).роблю все що можна)) штурмував 2 рази, але таке враження що там сидять одні ******** , я кажу що у мене немає підключення навіть з їхніми сайтами, а вони мене переводять до особи яка займаєтся юридичними справами.можливо,я щось не розумію навіщо мені та дівка яка.займаєтся юридичними справами притому що, у мене проблема явно тех. параметру.п.с завтра піду штурмити наш укртелеком^^
Basil Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:36 #2258 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:36 п.с завтра піду штурмити наш укртелеком^^лишня трата часу і нервів. краще і ефективніше на 0-800-506-800. тільки через колл-центр приймаються офіційні заявки.
Foross Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:42 #2259 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:42 п.с завтра піду штурмити наш укртелеком^^лишня трата часу і нервів. краще і ефективніше на 0-800-506-800. тільки через колл-центр приймаються офіційні заявки.так пробував, посилають по розумному..
Basil Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:53 #2260 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 05:53 чомусь інших не посилають, можливо ви не можете пояснити, що ви хочете. опишіть но свою проблему. можете в приват.
Foross Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 08:51 #2261 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 08:51 да раніше я теж звонив все нормально було.да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' , інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.а проблема в тому що я навіть на початкову сторінку зайти не можу, навіть на їхні безкоштовні сайти, пише 'страница не найдена' ось і все. на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится.ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)да раніше я теж звонив все нормально було.да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' , інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.а проблема в тому що я навіть на початкову сторінку зайти не можу, навіть на їхні безкоштовні сайти, пише 'страница не найдена' ось і все. на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится.ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)да раніше я теж звонив все нормально було.да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' , інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.а проблема в тому що я навіть на початкову сторінку зайти не можу, навіть на їхні безкоштовні сайти, пише 'страница не найдена' ось і все. на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится.ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)
Basil Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:19 #2262 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:19 давненько я такого брєду не читав.... не дивно, що колл-центр вас не зрозумів...да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' ,інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.яка вишка? де вона взялася? можливо ви підключаєтесь через wi-fi точку укртелекому?на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится. о це вже ближче до правди. ще залишилось вказати яка модель вашого модема?"dsl" світиться постійно чи періодично моргає?ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)Ваш (місцевий, Луцький) Укртелеком не зобов"язаний надавати технічну підтримку за телефоном, згідно організаційної структури це функції сервісного кол-центру (0-800-506-800).То все ж таки, як ви підключаєтесь до інтернету? через публічний хот-спот Укртелекому чи через власний ADSL-модем?
biter Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:31 #2263 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:31 можливо хтось знає, якщо провести телефонну лінію(~500m) кабелем П-274, як буде працювати АДСЛ?
Basil Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:35 #2264 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:35 Якщо новий і цільний, то, імхо, добре. Це ж майже "вита пара"
biter Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:40 #2265 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:40 не новий, ще військові запаси) але в гарному стані. те що там мідні і сталеві жили - не впливатиме на адсл?зараз на цій ділянці висить вита пара 2х0,5мм, є декілька скруток, є сенс міняти на п-274?
Basil Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:46 #2266 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:46 сталева жила там для міцності в якості троса. в місцях підключення використовуйте тільки мідні жили, сталеві обкусіть кусачками.перевірте скрутки, якщо неокислені та добре скручені, то проблем саме з цим куском лінії не повинно бути.думаю, немає.
Foross Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:06 #2267 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:06 давненько я такого брєду не читав.... не дивно, що колл-центр вас не зрозумів...да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' ,інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.яка вишка? де вона взялася? можливо ви підключаєтесь через wi-fi точку укртелекому?на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится. о це вже ближче до правди. ще залишилось вказати яка модель вашого модема?"dsl" світиться постійно чи періодично моргає?ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)Ваш (місцевий, Луцький) Укртелеком не зобов"язаний надавати технічну підтримку за телефоном, згідно організаційної структури це функції сервісного кол-центру (0-800-506-800).То все ж таки, як ви підключаєтесь до інтернету? через публічний хот-спот Укртелекому чи через власний ADSL-модем?так саме через цей віфі хот- спот.цей спот поставили дуже давно) з того часу до нього ніхто не приходив))здаєтся .ZyXEL P600 ,дсл в більшості світится ніж блимає, дуже рідко може блимнути.
Saddy Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:11 #2268 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:11 можливо вся проблема в налаштуванні модема? скиньте до заводських Reset'ом та переналаштуйте.
Foross Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:20 #2269 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:20 можливо вся проблема в налаштуванні модема? скиньте до заводських Reset'ом та переналаштуйте. можливо, мене питали логін до модема, але я його незнаю а можна конкретніше?
Saddy Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:26 #2270 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:26 при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.
Foross Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:34 #2271 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:34 при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.цей логін і пароль має сис. адміністратор який встановлював цей хот- стоп.я маю тільки свій логін та пароль до входу в інтернет.при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.цей логін і пароль має сис. адміністратор який встановлював цей хот- спот.я маю тільки свій логін та пароль до входу в інтернет.
charlie Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:36 #2272 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 10:36 при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.при PPP over Ethernet (PPPoE) треба було водити логінь і пароль, але останній раз коли налаштовували на роботі інтернет, сказали що тепер можна без логіну по MAC Encapsulation Routing (MER), правда вони дзвонили, щоб активувати підключення по MAC/ Не знаю, чи у всіх так можна, у нас бізнес лінія здається.
Andruha_gpz28 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 11:17 #2273 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 11:17 Укртелеком давно перейшов на dhcp. Фтопку логін-пароль, vpi/vci 1/40 і все буде люкс.
Basil Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 11:24 #2274 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 11:24 так саме через цей віфі хот- спот.цей спот поставили дуже давно) з того часу до нього ніхто не приходив))здаєтся .ZyXEL P600 ,дсл в більшості світится ніж блимає, дуже рідко може блимнути.о, тепер трохи ясніше. де знаходиться цей хот-спот?ви є в цьому переліку?при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.не радьте того, чого не знаєте достаменно. і не вводьте людей в оману.то трохи інша історія. там трохи інший логін і пароль. і інша технологія налаштування.Укртелеком давно перейшов на dhcp. Фтопку логін-пароль, vpi/vci 1/40 і все буде люкс.не всі ще перейшли. не всі модеми то нормально підтримують.
Foross Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 11:27 #2275 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 11:27 так саме через цей віфі хот- спот.цей спот поставили дуже давно) з того часу до нього ніхто не приходив))здаєтся .ZyXEL P600 ,дсл в більшості світится ніж блимає, дуже рідко може блимнути.о, тепер трохи ясніше. де знаходиться цей хот-спот?ви є в цьому переліку?при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.не радьте того, чого не знаєте достаменно. і не вводьте людей в оману.то трохи інша історія. там трохи інший логін і пароль. і інша технологія налаштування.Укртелеком давно перейшов на dhcp. Фтопку логін-пароль, vpi/vci 1/40 і все буде люкс.не всі ще перейшли. не всі модеми то нормально підтримують.є)) на перемоги 32)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.