biter Опубліковано 28 Травня, 2013 в 08:42 Поділитися #2226 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 08:42 А прочитати у важно релігія не дозволяє? там же в моєму пості пише: Активація тарифного плану «ОГО!Поліпшення» 1. Тарифні плани не доступні абонентам для вибору на персональній сторінці на сайті my.ukrtelecom.ua 2. Активація тарифних планів програми лояльності «ОГО!Поліпшення» можлива тільки через АРМ УС фахівцями відділень «Телекомсервіс» та операторами контакт-центру (група telesales ). Зміна тарифного плану у відділеннях «Телекомсервіс» відбувається лише за письмовою заявою абонента. 3. Переведення абонента на тарифний план «ОГО!Поліпшення» з діючих тарифних планів, які не передбачені умовами програми лояльності (варіанти, що не наведено в таблиці) – заборонено. тепер краще видно? 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 28 Травня, 2013 в 10:59 Поділитися #2227 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 10:59 Де тут підступ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Jl6owa Опубліковано 28 Травня, 2013 в 11:12 Поділитися #2228 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 11:12 Де тут підступ?Ніде напвено, правда щоб відбулось "Поліпшення" потрібно чекати поки укртелеком зробить шось з лініями(а здається шо без знайомих в укртелекомі, або щоденних дзвінків це буде відбуватись дууже довго). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
timoha2010 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 11:46 Поділитися #2229 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 11:46 Де тут підступ?Підступу немає. Якщо маєш бажання скористатися тп поліпшений, то береш паспорт на кого зареєстрований №тел і йдеш на Перемоги 2 в абон. відділ і пишеш заяву, перехід на тарифні плани "поліпшений" тільки по письмовій заяві абонента. Перейти можна тільки з меншого ТП на більний, наприкл. з Легкого на Стандарт-поліпшений і якщо ти не користуєшся якимось ін акційним тарифом, ну і звичайно якщо профіль на порту відповідний 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SunSeth Опубліковано 28 Травня, 2013 в 17:21 Поділитися #2230 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 17:21 ТП )) Покращення )) Зачот! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savoy Опубліковано 28 Травня, 2013 в 18:14 Поділитися #2231 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 18:14 ТП )) Покращення ))Зачот!...хватить "стібатись" всі добре знають що УКРТЕЛЕКОМУ жопа ... перейдіть до іншого провайдера... імхо... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 28 Травня, 2013 в 18:51 Поділитися #2232 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 18:51 Хай ціни збавляють і не буде жопа, не можуть забезпечити якість то нехай стануть доступними. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laser Опубліковано 28 Травня, 2013 в 20:29 Поділитися #2233 Опубліковано 28 Травня, 2013 в 20:29 Де тут підступ?Підступу немає. Якщо маєш бажання скористатися тп поліпшений, то береш паспорт на кого зареєстрований №тел і йдеш на Перемоги 2 в абон. відділ і пишеш заяву, перехід на тарифні плани "поліпшений" тільки по письмовій заяві абонента. Перейти можна тільки з меншого ТП на більний, наприкл. з Легкого на Стандарт-поліпшений і якщо ти не користуєшся якимось ін акційним тарифом, ну і звичайно якщо профіль на порту відповіднийя до цього рази три звертався в УТК з проханням підвищити тариф, на що мене посилали нафік і казали що моя лінія більше не витягне… я не вірю тому, що вони пропонують. у них нема вільних портів і свобідних каналів. иої знайомі роками в черзі стояли щоб підключитись до інету. і поки не знайшли знакомих в телекомі, то діло не двигалось. ширини каналу теж не вистачає — приходить вечір, і жопа, швидкість в деяких районах падає до нуля. одним з яскравих прикладів пару років тому був ОГО мобільний.ТП )) Покращення ))Зачот!...хватить "стібатись" всі добре знають що УКРТЕЛЕКОМУ жопа ... перейдіть до іншого провайдера... імхо...не жопа. не перейду. немає в мене інших на районі, бо живу в жопі приватному секторі.Хай ціни збавляють і не буде жопа, не можуть забезпечити якість то нехай стануть доступними.якість тут принципово не можлива. ну теоретично може бути, але у відсотків так 30. АДСЛ технологія, це як запорожець — їздити можна, але комфорту ніякого. навіть якшо його підкрутити до ідеального стану, після першого дощу в салон потіче вода…Ціни не стануть доступними. Впевнений що АДСЛ обладнання дорожче в ціні та експлуатації ніж звичайні мережеві свічі.блін, дивіться на речі тверезо! укртелекому потрібно вести нормальну політику і менеджмент. а дірєктарам частіше заходити до звичайних монтерів, аби ті в реалі показували своє хазяйство. а то понаписують заоблачні тарифи, уволять робітників, а народ страдає, обладнання захлєбається.де обіцяна рік чи два тому виділена лінія для абонентів? уже давно могли б кінути декілька магістральних каналів і підключати абонентів в обласних центрах витою парою за відповідним тарифом. тоді б абоненти не спригували на лєво, а кієнтська база збільшувалася. вільні порти АДСЛ давались би людям в черзі, так само і тарифні плани не зажимали б. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ko3bMa Опубліковано 5 Червня, 2013 в 08:46 Поділитися #2234 Опубліковано 5 Червня, 2013 в 08:46 Компанія Ахметова купує УкртелекомГрупа СКМ придбала в групи EPIC 100% акцій компанії UA Тelecominvest Limited (Кіпр), що володіє 100% ТОВ ЕСУ (Україна), якій, у свою чергу, належить 92,79% акцій ПАТ Укртелеком - найбільшого українського гравця фіксованого зв'язку, а також оператора мобільної мережі 3G."Група СКМ стане власником компанії UA Telecominvest Limited і, відповідно, отримає контроль над 92,79% акцій ПАТ Укртелеком, після отримання всіх необхідних дозволів, у тому числі від антимонопольних органів", - вказують компанії у своєму спільному повідомленні.Раніше повідомлялося, що в 2012-му чистий прибуток Укртелекому за міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ) склав 366,2 млн грн.Кор Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergmaestro Опубліковано 5 Червня, 2013 в 21:22 Поділитися #2235 Опубліковано 5 Червня, 2013 в 21:22 чого ж нам тепер очікувати? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DrFaust Опубліковано 5 Червня, 2013 в 21:30 Поділитися #2236 Опубліковано 5 Червня, 2013 в 21:30 чого ж нам тепер очікувати? dial-up батєнька Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andruha_gpz28 Опубліковано 6 Червня, 2013 в 05:29 Поділитися #2237 Опубліковано 6 Червня, 2013 в 05:29 чого ж нам тепер очікувати?пакращення! ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
chukatabra Опубліковано 9 Липня, 2013 в 14:41 Поділитися #2238 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 14:41 (змінено) Народ подскажите что за фигня падет рррое соединение каждый час...Укртелеком Лог D-link 2600U Змінено 9 Липня, 2013 в 14:43 користувачем chukatabra Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Artis Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 10:21 Поділитися #2239 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 10:21 (змінено) Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота? Змінено 7 Серпня, 2013 в 10:22 користувачем Artis Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гість anat2010 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 10:28 Поділитися #2240 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 10:28 Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота?Номер є ,але він тільки для технічної підтримки бізнес - абонентів.Там є ще й така категорія. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Saddy Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 10:39 Поділитися #2241 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 10:39 Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота?за номером 0-800-506-800 є пункт - "З"єднати з оператором" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гість anat2010 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 10:59 Поділитися #2242 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 10:59 Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота?за номером 0-800-506-800 є пункт - "З"єднати з оператором"Але той оператор в Києві в call -центрі . 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Artis Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 12:17 Поділитися #2243 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 12:17 (змінено) Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота? Номер є ,але він тільки для технічної підтримки бізнес - абонентів.Там є ще й така категорія. Велике підприємство з філіями по області рахується бізнес-абонентом? Якщо знаєте, чи можна номер в особисте повідомлення? Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота? за номером 0-800-506-800 є пункт - "З"єднати з оператором" Слухав три рази меню, так і не найшов з’єднання з оператором. Змінено 7 Серпня, 2013 в 12:50 користувачем Artis Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 12:34 Поділитися #2244 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 12:34 Але той оператор в Києві в call -центрі . і що, що в Києві? Від спілкування з ним більше толку, ніж від спілкування тут на місці, повір мені Слухав три рази меню, так і не найшов з’єднання з оператором. значить погано слухав. Чи просто не доганяв, що тобі потрібно. Там спочатку, здається, потрібно обрати тематику звернення (проблеми з інтернетом, там, чи щось інше) а вже там буде обрати оператора. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гість anat2010 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 13:01 Поділитися #2245 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 13:01 значить погано слухав. Чи просто не доганяв, що тобі потрібно. Ми такі грамотні , ніби самі інтернет придумали. 1 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Artis Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 13:07 Поділитися #2246 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 13:07 значить погано слухав. Чи просто не доганяв, що тобі потрібно. Мені потрібна інформація щодо пулу динамічних ІР адрес, що видаються на філії та інформація щодо можливості підключення такої послуги, як "статична адреса". Їхати в місцевий УкрТелеКом нема ні часу ні бажання. В пунктах меню нічого подібного для вирішення моїх питань я не знайшов. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 13:16 Поділитися #2247 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 13:16 тільки що спеціально спробував. І з пункту 2 (Налаштування послуг, проблеми з послугами), і з пункту 5 ("інформація про послуги", а там далі здається 1 1 0) можна вийти на оператора. Не робіть з єрунди проблему. 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Saddy Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 14:31 Поділитися #2248 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 14:31 теж тільки що попробував додзвонитися - 0-800-506-800. Коли почали перераховувати їхні послуги, одразу натиснув 0, послухавши декілька новинок, натиснув "2" (проблема у коритуванні послугами), перевело у чергу до оператора (чекав 1 хв.) і все.П.С. До речі, з МТС на номери 0-800.... на теперішній час телефонувати безкоштовно. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 14:42 Поділитися #2249 Опубліковано 7 Серпня, 2013 в 14:42 ... Коли почали перераховувати їхні послуги, одразу натиснув 0, послухавши декілька новинок, ...воно його (нуля) просто ігнорувало. Тобто сприйняло 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
dimmaxim Опубліковано 10 Серпня, 2013 в 12:15 Поділитися #2250 Опубліковано 10 Серпня, 2013 в 12:15 прошу підказки в знаючих людей, маю проблему з нетом, плачу в укртелеком 140 грн в місяць (ого ультра+стац.тел), якістю вже просто доведений до відчаю, живу на Огієнка, над будинком натягнений оптичний кабель від київстару, але КС компанія порахувала, що наш 8ми квартирний будинок мабуть не рентабельний в плані надання послуги дом. інет, тому нету від КС нема, чи можливо якось підключитись від сусіднього будинку, відстань приблизно до 100м може й менше, розкажіть яким чином підключають абонентів КС у будинках, на даху є якийсь ящик? від якого тянуть вітупару чи якось по іншому? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти