Перейти до змісту

Пропоную акцію - боротьба зі штрафами.


Harddriver

Рекомендовані повідомлення

DarkMonk, цифры абсолютные.

насмерть сбито не 1045, а 606 человек.

это не значит, что 439 человек разницы вообще сбивали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 242
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Дуже довго забороняв собі навіть читати тему, так як знав про що писатиму. Для «расистів», ага, зауважу, що я і водій і пішохід.

Звісно штрафи високі і звісно їх важко плати як в фінансовому, так і в моральному аспекті, але тільки сліпа і не далека людина не бачить в них позитиву. Власне справа навіть не в самих штрафах, а в нашому відношенні до тото за що їх платити, так як нас заставили виживати і порушувати закон у нас (нас з вами) в крові. Ми будемо кидати лайном в «мєнтов», але це до першого випадку коли з вашою сім’єю майном щось не станеться – тоді ми жалкуємо, що відмінили смертну кару. Теж саме зі штрафами, тільки на дорозі в покидька значно більше шансів вбити близьку Вам людину і бути не покараним і поки це не торкнеться деяких твердолобиків особисто, то вони будуть пижитися і всім розказувати де і як їздити і ходити.

Выжгли вы из души Дракона, Виктор. Выжгли начисто! (с) Сергей Лукьяненко / Ник Перумов

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже довго забороняв собі навіть читати тему, так як знав про що писатиму. Для «расистів», ага, зауважу, що я і водій і пішохід.

Звісно штрафи високі і звісно їх важко плати як в фінансовому, так і в моральному аспекті, але тільки сліпа і не далека людина не бачить в них позитиву. Власне справа навіть не в самих штрафах, а в нашому відношенні до тото за що їх платити, так як нас заставили виживати і порушувати закон у нас (нас з вами) в крові. Ми будемо кидати лайном в «мєнтов», але це до першого випадку коли з вашою сім’єю майном щось не станеться – тоді ми жалкуємо, що відмінили смертну кару. Теж саме зі штрафами, тільки на дорозі в покидька значно більше шансів вбити близьку Вам людину і бути не покараним і поки це не торкнеться деяких твердолобиків особисто, то вони будуть пижитися і всім розказувати де і як їздити і ходити.

Выжгли вы из души Дракона, Виктор. Выжгли начисто! (с) Сергей Лукьяненко / Ник Перумов

Некоторые люди так и не поймут НИКОГДА!! Что законы не для всех одинаковы.... что нельзя расстреливать 100 человек по тому что 1 из них убийца ..... что как генералы (смотрим предыдущую тему) ездили 120 км/ч и обкладывали КУЯМИ ментов так и будут делать. А вот платить за это будем МЫ. Они хотят "на грани фола" штрафы собирать. ХРЕН им , а не штрафы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Некоторые люди так и не поймут НИКОГДА!! Что законы не для всех одинаковы.... что нельзя расстреливать 100 человек по тому что 1 из них убийца ..... что как генералы (смотрим предыдущую тему) ездили 120 км/ч и обкладывали КУЯМИ ментов так и будут делать. А вот платить за это будем МЫ. Они хотят "на грани фола" штрафы собирать. ХРЕН им , а не штрафы.

Так не платіть ... якщо не порушуєте, а якщо Ви не генерал, а хочете "гасати" яу вони, то "звєняте, бабанєв нєма".

Ті генерали "кончені" люди, а Ваші діти прийдуть їм на зміну. А якщо Ви, їх батько, навчите казати "куй те, а не штраф", а не дотримуватися правил ДР, то говорити нема про що.

Починати міняти свідомість потрібно в першу чергу з себе самого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

xxx:

Знакомый настраивает аппаратуру скоростных камер-радаров ГИБДД на территории Москвы. Говорит,что до сих пор система не может работать в автоматическом режиме лишь из-за того, что отфотографировать и отпечатать всех нарушителей получается только за первый час настройки. Потом в станках, рассчитанных на Европу, тупо заканчивается или бумага, или краска.

Еще раз обращаю внимание автомобилистов и пешеходов тоже, вообще всех!

В европах не нарушают всякие правила не из-за величины штрафа, а из-за необратимости наказания.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В европах не нарушают всякие правила не из-за величины штрафа, а из-за необратимости наказания.

Не зовсім так.

Мене майже два тижні не було на форумі - тому що мав автобусний тур Європою (Прага - Париж - Барселона - Ніцца - Канни - Монако (Монте Карло) - Венеція - Відень). За 12 днів не бачив жодної ДТП навіть в містах, які сильно насичені транспортом. І за цей час поїздки отримав чимало позитивних вражень від дорожньої ситуації в Європі.

Шансів порушувати в Європі - куди більше, ніж у нас. Тому що ментів на дорогах немає; фотокамери і радари відмічені дорожними знаками задовго до зони їх дії... порушуй - скільки хочеш. Але не порушують. Поляк, який вів наш автобус, на моє питання, чи порушує він правила - відповів: "Так, інколи їду сто десять [кілометрів за годину], а маю їхати сто". А в нас перевищення швидкості на 20 км/год - навіть не вважається порушенням.

Немале значення в Європах мають і такі фактори, як грамотна розмітка, хороші дороги, внятні і адекватні дорожні знаки та надзвичайно грамотно встановлені і врегульовані світлофори. Там немає періоду, коли пішохід ще не закінчив переходити, а автомобілі вже їдуть. Між початком червоного для пішоходів і зеленим для автомобілів проходить секунд 5-10, залежно від людності місцевості. Але навіть якби того всього не було -в Європах трохи ставлення до того інше. Там водії не змагаються в тому, хто раніше втиснеться, стартане, підріже чи проскочить. Я б сказав, що там змагаються у ввічливості і толерантності по відношенню до інших учасників руху.

Наглого бидла в нас забагато, скрізь. У Франції в закритих приміщеннях, я так розумію - просто прийнято вітатися, бо поки пройшов увечері по холлу готелю, від кожного зустрічного (чи то мешканця, чи працівника готелю) чув "Бон суа!" При вході в автобус французи кажуть "Бонжур, мерсі!" Бонжур - це до тих, хто вже в автобусі, мерсі - це водієві за те, що спинився, відкрив двері.

Автобус там пропускають із зупинки відразу, і йому не доводиться чекати, поки всі проїдуть - достатньо включити поворотник, і машини спиняються, аби його випустити. Пішохода також пропускають, за що пішоходи завжди дякують вголос та кивком голови.

Якби була моя воля - я б ще в екзаменаційні листи водіям ввів би складання іспиту з толерантності й ввічливості. Звичайно, з окремими нашими пішоходами ввічливим важко бути - сам одного разу спинився, і пояснив товстосрацій корові (так її й назвав, не стримався - але то було до поїздки в Європу :)), яка ще й тягнула з собою за руку дитину, що перехід дороги на червоне світло може зашкодити здоров'ю, і якщо їй жити не хочеться - хай дитину з собою не тягне. Надіюся, наступного разу не стане кидатися під колеса машини хоча б з остраху почути комплімент на адресу своєї фігури.

Мушу визнати, що все-таки переважна більшість водіїв є нормальними, адекватними людьми. Але є й чималий відсоток бидла, який псує всю загальну картину.

Тези на зразок "Я буду порушувати, тому що генерали теж порушують - і при цьому не платять штрафів" - аргументами просто не вважаю. Просто для людини треба знайти виправдання своїй манері їзди, своїм звичкам і т.д. Тому й придумує такі доводи. Особисто я для себе вирішив в Європі вести себе по-європейськи: горить червоне світло пішоходам - значить, стій. Невеличка група (чоловік 10) "наших" переходила дорогу. Більша частина пішла на червоне - машин же не видно! а менша (в т.ч. я) залишилася стояти. На наступному переході ніхто з групи не поліз на червоний - хоча могли.

З себе треба починати європу, а не з відмазок типу "генерали не платять"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хехе, ді, повеселив :) Слов'янська ментальність :)

Доречі, хочу розставити деякі точки над і.

Я не хочу сказати, що штрафи непотрібні, чи платити по 17 грн. за більшість з них - це добре. Просто стрибок з 17 до 340 це явно занадто. Втім, "перегиби" - також наше всьо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На жаль тут ненаведена статистика по процентному відношенню у видах штрафів і думається мені що більша частина цих ПОРУШЕНЬ!!!!!, це банальне паркування під знаком, які як гриби після дощу виросли разом з новими штрафами і це тільки в тих місцях де зупинка просто необхідна (біля ринків), а за таке порушення доведется викласти 260-340 грн.

Цікаво як зупинка під знаком впливає взагалі на смертність на дорогах?

Тут багато аналітиків які бачать великий позитив в збільшені штрафів. І тут я щиро погоджуюсь, а тапер давайте розвинемо логіку цього позитиву і наприклад введемо мінімальний розмір штрафу за найлегше порушення від 5000грн, ви собі тільки можете уявити скільки людських життів буде збережено коли штрафи підняти до такої кількості папірців, а це ж життя громадян. Ми практично вкорні знищемо саме явище порушення правил, короче тут є над чим працювати і давити-давити поганих порушників правил ДР.

У всьому цьому є одне но про яке вже говорив difoto і воно дуже суттєве, це коли закон приймається для того щоб він усіма виконувався і тут виходить нескладуха, якщо я суддя чи прокурор, мені взагалі пох... всі закони разом з дайцями з полосатими палками, це ж стосується мєнтів, есбеушніків, чиновників різного рівня, самих даїшників і звичайно-що родичів, друзів, короче близьких людей і коли цей контингент скласти до купи вийде ціла купа народу яким можна, і вона практично співрозмірна з іншою купою, яка просто зобов'язана платити за порушення і за рахунок якої й живе підвид паличкомахальних.

Отже проблема не в тому який розмір штрафу, а в тому що цей штраф повинні платити всі хто порушив, коли цього не відбувається тоді взагалі нафіг правила, владу і штрафи - анархія мать порядка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всі хочуть жити в ЄврОПІ, але живемо тільки в другій частині, так як керуємося в житті кредо - "Я за колгосп тільки не в нашому селі".

Більшість хоче щоб в країні не крали, але перестати красти першими не стануть. <_<

Усьо, как говориццо, с вами ясно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не треба ставити знак рівності між порушенням біблейської заповіді і недофінансуванням злочинної піраміди влади. Тут не все просто :)

Імхо на власній шкурі це треба відчути, для ясності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не треба ставити знак рівності між порушенням біблейської заповіді і недофінансуванням злочинної піраміди влади. Тут не все просто :)

Кх кх ... клепка є?

З "злочинної піраміди влади" туєвій хучі платять ЗП, в тому числі і людям які втратили роботу, не кажучи про медецину та освітй, які і так в ОПІ і так. Чи може те що ти порушиш, але зекономиш 500 грн допоможе якось соцсферам?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так завязываем с нарушениями и финансирования не будет! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так завязываем с нарушениями и финансирования не будет! :)

difoto, я прекрасно розумію, що Harddriver дає штраф на лапу ДАІцям, але це його вибів і не варто тепе кричати, що погодження з штрафами - це "фінансуванням злочинної піраміди влади". Цей вибір робить він сам, як і той порушувати чи ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На жаль тут ненаведена статистика по процентному відношенню у видах штрафів і думається мені що більша частина цих ПОРУШЕНЬ!!!!!, це банальне паркування під знаком, які як гриби після дощу виросли разом з новими штрафами і це тільки в тих місцях де зупинка просто необхідна (біля ринків), а за таке порушення доведется викласти 260-340 грн.

З цього приводу теж хочу поділитися досвідом Європи.

На ринок, Ромаха, там не їздять на бусах. На джипах теж. В Іспанії Mitsubishi Pajero взагалі не побачиш, хібо що в заїжджих - адже Pajero в них читається, як "пахеро", що означає "мастурбатор", "дрочила". На ринок там їздять малолітражками, мопедами (яких на місце буса може вміститися 8-10), велосипедами, метро і автобусами. Тому, безперечно, якщо ти підкотив на ринок бусом, а там вже із-за таких бусів нема де стати - є явною проблема парковки. Але парковка не означає, що ти маєш ставати, де тобі заманеться. Це ти стаєш там, де дозволено, а потім пішки йдеш туди, куди тобі треба.

Для Діфото буде цікаво: у Парижі (хоч мер там і підарас - але то в хорошому розумінні цього слова), Барселоні, Відні на багатьох зупинках транспорту є муніципальні велосипеди: стоїть турнікет, до якого вчеплені 15-20 велосипедів. В турнікет встромлюєш кредитку, турнікет тобі дає велосипед. Поїздив по місту, підкотив до найближчої зупинки, поставив велик в турнікет, знову вставив кредитку - і все ок. Гроші знімуться тільки в тому випадку, якщо не повернеш велосипед. І мешканці міст користуються таким транспортом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для Діфото буде цікаво: у Парижі (хоч мер там і підарас - але то в хорошому розумінні цього слова), Барселоні, Відні на багатьох зупинках транспорту є муніципальні велосипеди: стоїть турнікет, до якого вчеплені 15-20 велосипедів.

А также на вокзалах, аэропортах и пр. местах есть глобальная система велостоянок/парковок, плюс ездит городской транспорт, куда можно заходить с великом и еще много чего, что мы хотим увидеть у себя хотя бы глазами наших внуков и детей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З "злочинної піраміди влади" туєвій хучі платять ЗП, в тому числі і людям які втратили роботу, не кажучи про медецину та освітй, які і так в ОПІ і так. Чи може те що ти порушиш, але зекономиш 500 грн допоможе якось соцсферам?

Глянь на ukrstat.gov.ua   як Кіпр по оборотам більш як в 10  раз обходить Китай, може не будеш таким наївним. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Глянь на ukrstat.gov.ua   як Кіпр по оборотам більш як в 10  раз обходить Китай, може не будеш таким наївним. 

А взагалі у всьому винні москалі з америкосами :jeer:

З.І. Кличте сюди max-а, бо я пішов геть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Глянь на ukrstat.gov.ua   як Кіпр по оборотам більш як в 10  раз обходить Китай, може не будеш таким наївним. 

А причому тут офшорна зона, якою є Кіпр, зі скасованими податками, легалізованими гральними будинками, казино (в яких люблять тусуватися товстосуми мусульманського світу із-за неможливості робити це в країнах, де великий вплив ісламу) до України?

Чи ти про українські компанії, які зареєстровані на Кіпрі? А яке відношення до цих компаній мають штрафи, що надходять в бюджет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

продовжу думку:

всі колись малими бавились в командні ігри, так от гра тривала доти поки всі грали за правилами, але тільки один починав, скажемо так "махлювать" як сенс гри втрачався і починався бардак і тут не залежить в кого яка національність, просто лохом ніхто не хоче бути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

продовжу думку:

всі колись малими бавились в командні ігри, так от гра тривала доти поки всі грали за правилами, але тільки один починав, скажемо так "махлювать" як сенс гри втрачався і починався бардак і тут не залежить в кого яка національність, просто лохом ніхто не хоче бути.

У... он як :)

Перш за все слід чітко усвідомлювати значення слова "лох".

В даному контексті воно досить влучне ... тако ж цікавим є і те, чий це вибір :)

З.І. Гра продовжується доти, поки дітки не хочуть помінятися ролями чи змінити правила.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

продовжу думку:

всі колись малими бавились в командні ігри, так от гра тривала доти поки всі грали за правилами, але тільки один починав, скажемо так "махлювать" як сенс гри втрачався і починався бардак і тут не залежить в кого яка національність, просто лохом ніхто не хоче бути.

Відмазки, галімі відмазки, якими людина намагається виправдати свою сутність.

Вчора на перехресті їду - а пішоход валить на червоне. Я роблю йому зауваження - а натомість "морда кірпічом", і далі валить. От поки в нас таке жлобйо, яке не хоче вважати себе "лохом" не переведеться - до тих пір бардак і буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Коли йду пішки дивлюсь на себе зі сторони автомобіліста.

Їду на машині, намагаюсь дивитись на себе зі сторони пішохода.

Але коли їду велосипедом, то навіть незнаю де їхати що ті і ті мене не збили :)

P.S. Страшно бісять студенти які біля проміня переходять дорогу з срання, щоб втрапити в інститут.

Довгою такою колейкою йдуть, деколи хочеться їх почавити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пятая страница темы, а лучший из озвученных методов борьбы - не нарушать. (этот метод, кстати, единственный и озвучен :) )

то за машинами с визирями охотились, то еще чего.

но конструктива - 0 без палочки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а лучший из озвученных методов борьбы - не нарушать

Іншими словами - "раздвігать булкі". І поширше.

Шановні пішоходи, велосипедисти, безколісні студенти і прочі мешканці авто паті. Всі ви громадяни країни, яка вас мала і матиме саме тому, що ваша інертність не вкладається ні в які рамки, а коли йдетьсмя мова про відстояти правду - доводиться розраховувати тільки на власні сили, бо всі зроблять вигляд, що їх не стосується, або навіть придумають якийсь благородний привід, мол "сам винен, бо порушуєш" (а спробуйте зовсім не порушувати). Одним словом все, аби продовжувати тримати голову в піску. Удачі всім в цій без сумніву сміливій, благородній і далекоглядній справі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...