Перейти до змісту

Порядок здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Як вам такий наказ?

icon_plus_1.gifНаказ про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації

Наказ Міністерства внутрішніх справ України

від 13 жовтня 2008 року N 534

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України

17 листопада 2008 р. за N 1107/15798

Відповідно до вимог Законів України "Про міліцію", "Про дорожній рух", постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 341 "Про Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ" (зі змінами), від 9 серпня 2007 року N 1036 "Про деякі питання реформування системи державного технічного огляду колісних транспортних засобів" і від 9 липня 2008 року N 606 "Про затвердження Порядку проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації (далі - Порядок), що додається.

2. Цей Порядок набирає чинності відповідно до законодавства.

3. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі організувати роботу підрозділів Державтоінспекції з контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації відповідно до цього Порядку.

4. Департаменту Державтоінспекції МВС (Коломієць С. Г.):

4.1. У п'ятиденний строк після підписання наказу забезпечити його подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4.2. Організувати виготовлення бланків документів, передбачених цим Порядком, та постачання їх підрозділам Державтоінспекції.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О. І.

6. Наказ надіслати за належністю.

Міністр

Ю. В. Луценко

ПОГОДЖЕНО:

Міністр транспорту та зв'язку

України

Й. Вінський

Голова Державного комітету

України з питань регуляторної

політики та підприємництва

К. О. Ващенко

Перший заступник Голови

Антимонопольного комітету

України

Ю. Г. Кравченко

Голова Державного комітету

України з питань технічного

регулювання та споживчої

політики

Л. В. Лосюк

Міністр охорони навколишнього

природного середовища

Г. Філіпчук

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Міністерства внутрішніх справ України

від 13 жовтня 2008 р. N 534

Зареєстровано

в Міністерстві юстиції України

17 листопада 2008 р. за N 1107/15798

ПОРЯДОК

здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації

I. Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру проведення перевірок технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами.

2. На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності, крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих, що рухаються в колонах.

3. За результатами перевірки складається Акт перевірки технічного стану колісного транспортного засобу (далі - Акт перевірки) за формою, наведеною у додатку до цього Порядку, копія якого надається водієві КТЗ.

II. Організація роботи щодо перевірки технічного стану КТЗ

1. Перевірка технічного стану КТЗ проводиться працівниками автомобільно-технічної інспекції підрозділів Державтоінспекції (далі - працівники АТІ) не менше одного разу на тиждень за окремо розробленою та затвердженою керівництвом управлінь (відділень) ДАІ ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі дислокацією.

2. Перевірка технічного стану КТЗ може здійснюватися спільно з уповноваженими представниками Міністерства охорони навколишнього природного середовища України під час проведення цільових заходів щодо контролю за дотриманням нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах двигунів КТЗ.

3. Перевірка технічного стану автобусів, що здійснюють перевезення пасажирів за встановленими маршрутами, проводиться в місцях їх стоянки або в початкових, проміжних чи кінцевих пунктах маршруту.

4. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам.

5. Зупинення і перевірка КТЗ проводяться з дотриманням заходів особистої безпеки відповідно до вимог наказу МВС від 13.11.2006 N 1111 "Про затвердження Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.11.2006 за N 1243/13117.

Час на проведення перевірки одного КТЗ не повинен перевищувати 20 хв.

6. Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної техніки відповідно до ДСТУ 3649-97 "Засоби транспортні дорожні. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи контролю" без втручання в роботу (розбирання) вузлів та агрегатів КТЗ, які перевіряються.

У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото- і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї перевірки.

6.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах b, f, g, h, i, k, l пункту 14 Акта перевірки.

6.2. З використанням засобів вимірювальної техніки перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах a, c, d, e, f пункту 14 Акта перевірки.

7. Складений працівником АТІ Акт перевірки не є підставою для оформлення результатів проведення державного технічного огляду.

8. Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного засобу, виданий уповноваженим суб'єктом господарювання на проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.

9. У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта перевірки, працівник АТІ робить відповідну відмітку в пункті 17 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення.

10. Здійснення контролю технічного стану КТЗ під час їх експлуатації не належить до переліку платних послуг, які можуть надаватися органами та підрозділами Міністерства внутрішніх справ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2007 року N 795, і кошти за це не стягуються.

11. Результати перевірки, проведеної працівником АТІ, можуть бути оскаржені в установленому законодавством порядку.

III. Порядок складання Акта перевірки технічного стану колісного транспортного засобу

1. Записи в Акті перевірки мають бути чіткими, розбірливими, а прізвище, ім'я та по батькові водія КТЗ, його місце проживання, а також прізвище, ім'я та по батькові особи, яка склала Акт перевірки, записуються друкованими літерами.

2. Під час заповнення пункту 12 Акта перевірки навпроти певного типу КТЗ, що перевіряється, проставляється відмітка "Х".

3. У пункті 14 Акта перевірки під час перевірки технічного стану заповнюються підпункти a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, в одній з трьох граф (перевірено, не перевірено, не відповідає вимогам) проставляється відмітка "Х" у таких випадках:

- у разі, якщо перевірка технічного стану щодо зазначених пунктів проводилася, то в першій графі (перевірено) проставляється відмітка "Х";

- якщо перевірка не проводилась, відмітка "Х" проставляється в другій графі (не перевірено);

- у разі виявлення технічних несправностей або переобладнання КТЗ з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів відмітка "Х" проставляється в третій графі (не відповідає вимогам).

4. Пункт 15 Акта перевірки заповнюється з урахуванням підпунктів a, c, d, e, g, j.

Якщо хоча б в одному із зазначених підпунктів буде зроблено відмітку в третій графі "не відповідає вимогам", експлуатація КТЗ забороняється.

5. У пункті 16 Акта перевірки працівник АТІ зазначає короткий опис несправностей, які виявлені під час перевірки, а також у разі застосування засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки - проставляє про це відповідну відмітку.

6. У разі коли перевірка технічного стану проводилася з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки матеріали фото- і кінозйомки, відеозйомки долучаються до оригіналу Акта перевірки і є його невід'ємною частиною. На кожному матеріалі зазначаються дата і час зйомки, дублюється інформація, визначена в пунктах 4 - 12 протоколу, а також якому з підпунктів пункту 15 вони відповідають.

7. У складеному Акті перевірки працівник АТІ ставить свій підпис та особистий штамп.

IV. Порядок обліку та зберігання матеріалів за результатами здійснення контролю технічного стану КТЗ

1. Складені акти перевірки та матеріали фото- і кінозйомки, відеозйомки, якщо такі робились під час перевірки (далі - матеріали), протягом доби реєструються в підрозділі Державтоінспекції.

2. Складений Акт перевірки на КТЗ, зареєстрований в іншій місцевості, у триденний термін разом з іншими матеріалами направляється до підрозділу Державтоінспекції за місцем державної реєстрації КТЗ.

3. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється відповідно до вимог наказу МВС від 22.10.2003 N 1217 "Про виконання Закону України від 5 квітня 2001 року "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за порушення Правил дорожнього руху" (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.10.2003 за N 974/8295.

4. У разі виявлення в КТЗ, що належать іноземцям, технічних несправностей та переобладнання КТЗ з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта перевірки, копія протоколу про адміністративне правопорушення в триденний термін разом з копіями матеріалів перевірки надсилаються до МВС.

5. Контроль за дотриманням порядку обліку, зберігання матеріалів перевірки технічного стану КТЗ покладається на керівника відділу (відділення) Державтоінспекції (автомобільно-технічної інспекції).

6. Перевірки дотримання порядку проведення технічного стану КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками АТІ управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі щокварталу.

7. Справи з матеріалами перевірок технічного стану КТЗ зберігаються протягом трьох років.

Начальник

Департаменту ДАІ МВС

генерал-майор міліції

С. Г. Коломієць

Додаток

до Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації

АКТ

ПЕРЕВІРКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ КОЛІСНОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ N ___________

1. Місце проведення перевірки ___________________________________________________________

________________________________________________________________________________

______

(населений пункт, вулиця, N будинку, місце стоянки або початкового, проміжного чи кінцевого пункту

маршруту руху КТЗ)

2. Дата _________________________________ 3. Час _____________________________________

4. Регіон (країна), реєстраційний номер КТЗ ________________________________________________

5. Марка, модель _____________________ 6. Рік виготовлення ________________________________

7. Номер кузова ______________________ 8. Номер шасі (рами) _______________________________

9. Власник КТЗ ________________________________________________________________________

(назва юридичної особи; прізвище, ім'я, по батькові)

10. Представник власника КТЗ ___________________________________________________________

________________________________________________________________________________

______

(прізвище, ім'я, по батькові)

11. Реєстраційний документ (свідоцтво про реєстрацію ТЗ)

серія ______ номер _________

12. Тип КТЗ ___________________________________________________________________________

(a)

вантажний транспортний засіб (не більше 12 т)

(a1)

легковий автомобіль

(:smile3:

причіп

©

автопоїзд

(d)

автобус

(e)

вантажний транспортний засіб (більше 12 т)

(f)

напівпричіп

(g)

сідловий тягач

13. Водій ______________________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

14. Відомість про результати технічного контролю:

Перевірено

Не перевірено

Не відповідає вимогам

(a) гальмова система та її складники

(B) система випуску

© вміст CH / димність випускних газів дизельного двигуна

(d) вміст CO (паливо: бензин, природний газ або зріджений нафтовий газ)

(e) рульове керування та його складники

(f) зовнішні світлові прилади та сигналізації

(g) колеса/шини

(h) підвіска (видимі дефекти)

(i) шасі (видимі дефекти)

(j) переобладнання

(k) інші недоліки (згідно з підпунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1306 (із змінами))

(l) підтікання палива та/або оливи

15. Результат контролю:

- відповідає вимогам безпеки дорожнього руху

- не відповідає вимогам безпеки дорожнього руху

- заборонено експлуатацію транспортного засобу у зв'язку з небезпекою його подальшої експлуатації

16. Короткий опис несправностей ________________________________________________________

________________________________________________________________________________

______

________________________________

17. Інспектор, який перевіряв ____________________________________________________________

(особистий підпис працівника АТІ, П. І. Б. та особистий штамп)

18. Копію Акта перевірки отримав: ________________________________________________________

(підпис, П. І. Б. водія транспортного засобу)

Начальник

Департаменту ДАІ МВС

генерал-майор міліції

С. Г. Коломієць

Опубліковано

Да ,маразм крепчає, :0050: раніше зупиняти без явних порушень не можна було , тепер чарівною палочкою махати можна скіко хош, і пудрити мозгі шоферам по двадцять хвилин, а може і ручку хто позолотить. :blink:

Ще тільки план на штрафи , внести в бюджет на слідуючий рік залишилось.

PS.все більше схиляюсь , до думки ,а чи не поставити самохода в гараж на зиму , до весни може течка в ментів скінчиться. :)

Опубліковано

С завтрашнего дня, 28 ноября, согласно Правилам дорожного движения, водитель по требованию сотрудника ГАИ должен остановиться и дать возможность проверить техническое состояние, номера агрегатов и комплектацию транспортного средства, в т.ч. аптечку и огнетушитель.

Однако до последнего времени порядок осуществления такой проверки не был определен. МВД ликвидировало данный пробел, утвердив Порядок осуществления контроля за техническим состоянием колесных транспортных средств во время их эксплуатации, который устанавливает процедуру проведения проверок технического состояния всех автомобилей в период между государственными техническими осмотрами, сообщает «ЛИГА».

В соответствии с Порядком осуществления контроля за техническим состоянием колесных транспортных средств во время их эксплуатации работник автомобильно-технической инспекции ГАИ может остановить, задержав на 20 минут, для проведения проверки технического состояния любое транспортное средство (кроме автомобилей неотложной медицинской помощи, оперативных служб, диппредставительств и некоторых других).

Позитивным моментом Порядка можно назвать то, что им дан исчерпывающий перечень того, что может проверить работник автомобильно-технической инспекции ГАИ. И хотя в этот перечень фактически попадают вошедшие в анекдоты о ГАИшниках аптечка и огнетушитель, все же наказать водителя за их отсутствие не удастся. Работник автомобильно-технической инспекции ГАИ составит протокол об админправонарушении и запретит эксплуатацию ТС только если будут выявлены: переоборудование авто с нарушениями соответствующих нормативов, нарушения тормозной системы, рулевого управления, неисправность колес (шин) или будет установлено превышение в выхлопных газах допустимого содержания CO или CH (в зависимости от типа двигателя и используемого топлива).

Порядком учтены и интересы субъектов хозяйствования, занимающихся перевозкой пассажиров, самих пассажиров, а также участников дорожного движения. Так, проверять состояние технического средства можно лишь в местах, где они не создают препятствий иным участникам движения, а проверять техническое состояние автобусов, находящихся в рейсе, можно лишь в начальном, промежуточном или конечном пункте маршрута.

В ходе проверки технического состояния разбирать транспортное средство не будут

Техническое состояние авто будет проверяться как визуально, так и с использованием средств измерительной техники, но в любом случае - без вмешательства в работу (разбора) узлов и агрегатов технического средства.

По результатам проверки будет составляться акт проверки технического состояния колесного транспортного средства, копию которого работник автомобильно-технической инспекции ГАИ обязан вручить водителю технического средства. Но вот значение этого документа невелико. Сама проверка и акт никоим образом не связаны с государственным техническим осмотром, а показать его можно будет разве что на работе или хозяину для объяснения причины опоздания (задержки).

Поскольку контроль технического состояния ТС не является платной услугой, работник автомобильно-технической инспекции ГАИ сможет «подзаработать» лишь выявив какие-либо нарушения, влекущие за собой запрет эксплуатации транспортного средства и составление протокола.

В связи с этим собственникам авто стоит следить за их техническим состоянием, ведь неисправное транспортное средство - это не только неудобства в управлении и неприятности при общении с работниками ГАИ. Это еще и вред окружающей среде (что касается экологии), а также опасность для своей жизни, жизни пассажиров и людей, находящихся рядом с таким авто.

Согласно Порядку осуществления контроля за техническим состоянием колесных транспортных средств во время их эксплуатации в ходе контроля транспортного средства работником автомобильно-технической инспекции ГАИ могут быть проверены:

- тормозная система и ее составляющие;

- система выпуска;

- содержание CO или CH (в зависимости от типа двигателя и используемого топлива);

- рулевое управление и его составляющие;

- внешние световые приборы и сигнализации;

- колеса/шины;

- подвеска (видимые дефекты);

- шасси (видимые дефекты);

- переоборудование;

- наличие недостатков, предусмотренных пп. 31.4.7 Правил дорожного движения;

- протекание топлива и/или масла.

http://for-ua.com/ukraine/2008/11/27/164822.html

Опубліковано

в свере масовых нарушений законов теми, кто должен следить за порядком, а также общей нестабильности в обществе, на дорогах может резко возрасти количество "лежащих милицейских"...

Опубліковано

 

С завтрашнего дня, 28 ноября, согласно Правилам дорожного движения, водитель по требованию сотрудника ГАИ должен остановиться и дать возможность проверить техническое состояние, номера агрегатов и комплектацию транспортного средства, в т.ч. аптечку и огнетушитель...

.........

- протекание топлива и/или масла.

останій пункт наказу.

- дозволити інспекторам ,після завершення провірки і не виявлення порушень , на вибір, станцювати гопака вприсядку , або заспівати ,,Запорожець за Дунаєм,,, щоб всетаки отримати винагороду. :huh:

бідні гаїшники , дарма вони цьому наказу радіють , жигулики , москалики , запорожики , народ порозпихує по гаражах на зиму (в цілях єкономії, криза всетаки) , і хто їхні сімії кормити буде, :huh: мажори як клали на них так і будуть класти з великої колоколні.

PS.Панове автомобілісти , тепер якщо плануєте кудись їхати , то сміло накидайте ще лишніх пів години.

Опубліковано

А пересувних стендів для розвалу-сходження в них випадком не буде?....Це ж виходить так, що якщо я не погоджуюсь з висновками огляду "великого ДАЙавтослюсаря", то мушу їхати на експертизу, проходити щось на зразок позачергового ТО - само собою, не безкоштовно...І навіть якщо буду правий, то що тоді? Мені хтось компенсує мої витрати грошей та часу??....Задрали вже...

Опубліковано

По результатам проверки будет составляться акт проверки технического состояния колесного транспортного средства, копию которого работник автомобильно-технической инспекции ГАИ обязан вручить водителю технического средства.

от мені цікаво ,а справка буде дійсна до слідуючого поста  , чи там нову дадуть, а то при поїздці до Ковеля наприклад ,можна цілий день їхати і в кожному селі техогляд проходити :huh:

і що то за новий вид міліціянта -работник автомобильно-технической инспекции ГАИ :huh:

  • Адміністратори
Опубліковано

Це повний бред.

І то як на мою думку.

Враховуючи що посилання на сайт, який взяв з другого сайта, а той ще з якогось ^_^

По перше це ні фіга не законно. ТО у мене є , і видали його не за пляшку а дійсно після тех. огляду.

Про це свідчить талон на лобовому склі з права в низу.

Коротше читати першу строчку.

Опубліковано

Повний бред, не в одній країні такого напевно немає, придурки, ми їх вибираєм, а вони нас присують як тільки можуть, в супереч всім законам конституції і здорового глузду

Опубліковано

Как ГАИшник, прошедший школу милиции, за сало, без специального тех. образования определит какой люфт руля есть нормой, а какой нет или какой ход педали тормоза должен быть и т. д.

Опубліковано

Скоро приймуть постанову, що на вимогу працівника гАЇ потрібно буде відповідати на екзаменаційні питання з білетів, не відповів, на перездачу...

Опубліковано
- система выпуска;

- содержание CO или CH (в зависимости от типа двигателя и используемого топлива);

...........................................................................

- подвеска (видимые дефекты);

- шасси (видимые дефекты);

............................................................................

- протекание топлива и/или масла.

первый и второй пункт чемто отличаются?:)

или под первым имеется ввиду отсутствие прямоточного глушителя ^_^

..........................

как у подвески можно увидеть дефекты?

а у шасси?

..........................

а протекание ли это или грязное пятно на моторе???

Опубліковано

Я не бачу відповідальності за відмову від проходження огляду... Як і відповідальності за те, що я встану, вийду з авто, закрию його, і піду кудись.

Опубліковано

перший - чи бува не відвалилась в тебе вихлопна !?

Скоро приймуть постанову, що на вимогу працівника гАЇ потрібно буде відповідати на екзаменаційні питання з білетів, не відповів, на перездачу...

скоро приймуть постанову,що на вимогу працівника гАЇ потрібно буде станцювати гопака , а з їхніми постановами - фактично так і є :)

так як

Как ГАИшник, прошедший школу милиции, за сало, без специального тех. образования определит какой люфт руля есть нормой, а какой нет или какой ход педали тормоза должен быть и т. д.

оприділить він люфт руля якраз на на стільки, скільки йому не хватає до нового плазмового телевізора ^_^

Опубліковано

Первый пункт означает, что у тебя в кошельке должна быть "система выпуска".

А вообще мне кажется -- это бред, лишний повод подзаработать ментам --типа "Не хочешь тусить 20 минут....аааааааааа ты на поезд спешишь...ууууу давай 20гр и едь" ^_^

Опубліковано

Судячи з останніх наказів, законів, змін до ПДР, Луценко вирішив перевести ДАЙ-ців на госпрозрахункову систему... Тобто на відсоток. Отримуєш мінімальну з/п, ну а все інше мусиш заробити "в полях". Ну і поділитися, звісно. 

Як на мене, прості смертні тільки заради того, щоб не давати "на лапу" і їздити почнуть по правилам, і доведуть технічний стан ТЗ до ідеалу, і навчаться правильно спілкуватись з "доблесними" працівниками ДержАвтоІнспекції, і документи нормативні вивчать напам'ять. 

Ну а для "богів", які пишуть закони або ж дістають їх з портмане, ці закони неписані. 

Особисто я краще потрачу 20 хв. свого часу заради того, щоб наглий автоінспектор втратив добрий шматок своїх нервів. 

Правда не всі інспектори п***ри, є нормальні. А п***ри бувають також 2-х видів: розумні та тупі. Розумний, зрозумівши що водій обізнаний в законах - спокійно відпустить, ну а тупий - він і в Африці тупий, почне лізти в ... самі знаєте куди. Ну а там і до суду недалеко. Хоча тупому не дійде, що він тупий. В нього є патичок смугастий, йому побарабану. 

Опубліковано
Особисто я краще потрачу 20 хв. свого часу заради того, щоб наглий автоінспектор втратив добрий шматок своїх нервів.

проблема в тому,що ти за цих 20хв. втратиш ще більший шматок своїх нервів

Ну а там і до суду недалеко - а на суді ще більший шматок своїх нервів + час , ну а "время - денги"

Опубліковано
давай 20гр и едь" :P

в що ще 20грн проходить? :lol:

За нарушения может и нет! А за просто так , думаю проканает. Хотя на днях моего знакомого за превышение остановили на обьезной Новограда так 20 гривень проканало :)

Опубліковано
Не можу зрозуміти, навіщо плодити теми?

Точно. Плюс я не можу зрозуміти інтелекту топікстартерів, які називають теми типу "Завтра водії стикнуться...", або "Завтра стартують продажі..."

Завтра вже наступило. А назва топіка звучить трохи дивно. І ще більш ідіотськи вигладатиме через 10 днів.

Опубліковано

обов'язково провіряти на загазованість салону автомобіля а то багато некультурних і екологічно необізнаних водіїв позволяють випускати в середовище завищену кулькість шкідливих газів і ще б доцільно було б ввести гінекологічний-, проктологічний- і урологічний техоглядекспрес, щоб працівник ДАЇ мав перед очами повну картину стану водія і автомобіля...

скоріш завсе потроху почнуть їх стріляти і машини їхні взривати...

перетворюємось на мєнтовську країну, це кепсько. Луценко дякуємо!!!

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...