Перейти до змісту

Авто після 6 місяців простою


Arden

Рекомендовані повідомлення

Привіт!

 

Зі зрозумілих причин прийшлось залишити авто в селі на 6 місяців. Протягом цього часу машина не заводилась ніразу. Заправлена 95 Пульс, практично повний бак.

Авто 7 років, проходилось ТО раз в рік.

 

Акум здох, це зрозуміло, порадьте, будь ласка, чи при заведенні на ще щось потрібно звернути увагу, перевірити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

51 хвилин тому, Arden сказано:

Привіт!

 

Зі зрозумілих причин прийшлось залишити авто в селі на 6 місяців. Протягом цього часу машина не заводилась ніразу. Заправлена 95 Пульс, практично повний бак.

Авто 7 років, проходилось ТО раз в рік.

 

Акум здох, це зрозуміло, порадьте, будь ласка, чи при заведенні на ще щось потрібно звернути увагу, перевірити?

Заведеш і хай прокалатається 15-20 хв, час від часу підгазовуй, щоб дати навантаження.

А потім вижени її на трасу і дай просратися на 120+км/год. 10-15км.

Якщо стояло на вулиці - то зажени на яму і подивися чи не почало підгнивати і все таке.

В теорії - що їй мало б статися,  це просто щоб масло прокалаталося і всі рухомі частини прийшли в норму.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Zheny@ сказал:

А потім вижени її на трасу і дай просратися на 120+км/год.

А якщо за 6 міс. простою заклинили повністю чи частково тормозні супорти? 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Litovets сказано:

А якщо за 6 міс. простою заклинили повністю чи частково тормозні супорти? 

Тобто ,коли буде виїжджати із села на трасу, цього не зрозуміє ?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

58 минут назад, Arden сказал:

Акум здох, це зрозуміло, порадьте, будь ласка, чи при заведенні на ще щось потрібно звернути увагу, перевірити?

Перед тим як запускати мотор і кудись їхати обовязково треба перевірити наявність і стан моторного масла, охолоджуючої і тормозної рідини.

Якщо все в нормі тоді вже запустити мотор і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин щоб масло трохи прогрілось і повністю прокачалось по всій системі.

Виїзджати обережно, не розганяючись більше 20-30 кмгод і звернути увагу чи є якесь шуршання чи скрежетання під час руху.

Пару раз натиснути на тормоза і впевнитись в їх нормальній роботі і тільки тоді вже можна робити як рекоментував Женя.

  • +1 6
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, Zheny@ сказал:

Тобто ,коли буде виїжджати із села на трасу, цього не зрозуміє ?

А якщо там до траси погана дорога і їхати прийдеться повільно?

А що якщо вже на трасі, на швидкості, коли треба буде відтормажуватись перед фурою наприклад, виявиться що приклинили і не працюють 1 чи навіть кілька супортів?

Що буде якщо на швидкості, при інтенсивному гальмуванні виявиться (наприклад) що з 2х передніх коліс тормозить тільки 1? Або якщо передні супорти закисли і нормально не тромозять а задні навпаки перетрмажують?

Правильно - занос в ту чи іншу сторону і можливе ДТП з непередбучуваними наслідками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче, мораль така - тормоза треба перевіряти не менш ретельно ніж двигун, а то і більш ретельно.

  • Подобається 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Litovets Не сперечаюся.

Хоча не вірю в те, що щось гальмівні шланги згризли миші, аби пийнути гальмівної рідини :)

Перевірити рівні усіх необхідних масел і рідин, за можливості і вміння. Це ясно. Я ж недарма написав - загнати на яму!

І ніде не написав "фсе ф топку - піздуй на трасу - газ в полік і ааааааа!!!! "

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Zheny@ сказал:

Хоча не вірю в те, що щось гальмівні шланги згризли миші, аби пийнути гальмівної рідини :)

Шлангам навряд чи щось сталось, а от поршні в супортах ой як люблять закисати і клинити при тривалих простоях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Litovets сказано:

Шлангам навряд чи щось сталось, а от поршні в супортах ой як люблять закисати і клинити при тривалих простоях.

В мене 9-ка 2-3 місяці могла стояти - що найдовше. Такого не було.

За півроку, ну згоден.

Варто сісти і просто переключити передачі без заведення двигуна, педальки спробувати, раптом якась провалиться.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да и аккум не должен полностью разрядиться, если ничего не біыло включено.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 хвилин тому, romanc сказано:

Да и аккум не должен полностью разрядиться, если ничего не біыло включено.

не даремно ж - "клемму" знімали...
P.S. Хоча, машині всього 7 років, залишили на 6 місяців, вони на складі можуть більше стояти, я б - особливо не переживав, гальмівну перевірив (пару раз) і можна їхати.

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну и давление в колесах проверить на шиномонтаже.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, romanc сказано:

Ну и давление в колесах проверить на шиномонтаже.

та на будь-якій "людьскій" заправці можна підкачати/перевірити тиск.

Згадався випадок, оминав яму - в Луцьку, швидкість 30-40, склалось колесо - як виявилось шарова відкрутилась.

Ну і "х*й би з ним", якщо б до цього на одному "блатному автосервісі" - не міняли шарові, якраз збирався на "моря"...
Так от проблема не в тому, що механік не застопорив, а в тому, що до цього "відлітав" кілька тисяч кілометрів із швидкістю далеко за 100, не сам...

P.S. Давно було, років 15 тому, ремонт оплатили - тут без претензій, але, коли усвідомив що могло б бути - було страшно.

 

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Litovets сказал:

А якщо за 6 міс. простою заклинили повністю чи частково тормозні супорти?

стояла на ручніку, а тижня два назад дружина була в селі, то я попросив її зняти з ручніка, то машина дьорнулась (стоїть на паркінгу).

але за гальма слушно, треба буде перевірити.

 

6 часов назад, romanc сказал:

Да и аккум не должен полностью разрядиться, если ничего не біыло включено.

я як ставив щось не думав, що затягнеться і залишив на сігналці, акум точно здох в нуль, ще лотерея чи зарядне його оживить.

 

7 часов назад, Litovets сказал:

Перед тим як запускати мотор і кудись їхати обовязково треба перевірити наявність і стан моторного масла, охолоджуючої і тормозної рідини.

масло просто рівень?

воно ж, напевно, зтікло з циліндрів і може бути метал по металу чи це не суттєво? прокачати його назад "в двигун" без заведення не вийде?

масло мінялось на початку грудня, shell 5w30

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, Arden сказано:

Авто 7 років

Що за авто? Блок чугун?

 

 

2 годин тому, Arden сказано:

воно ж, напевно, зтікло з циліндрів і може бути метал по металу чи це не суттєво? прокачати його назад "в двигун" без заведення не вийде?

 

Масло по циліндру не стікає. А от масляної плівки на циліндрах напевно вже немає, і як результат компресії.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, Arden сказал:

масло просто рівень?

воно ж, напевно, зтікло з циліндрів і може бути метал по металу чи це не суттєво? прокачати його назад "в двигун" без заведення не вийде?

масло мінялось на початку грудня, shell 5w30

Якщо мінялось в грудні то просто глянути щоб був рівень та й все.

Ну чи стікло масло зі стінок циліндрів чи не стікло тут все одно без проворотів колінвала воно туди не попаде, ну хіба свічки викручувати і шприцом поливати:D

Але цим не варто якось особливо перейматись, якась масляна плівка таки на стінках залишається ну і на кільцях якісь залишки масла є - нічого тому мотору не станеться.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, Oli сказал:

Що за авто? Блок чугун?

Suzuki Vitara 2015

скоріше за все чугун, привід ремінний

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, Litovets сказано:

тут все одно без проворотів колінвала воно туди не попаде, ну хіба свічки викручувати і шприцом поливати:D

 

+1  тижнів 2 тому так і завели ауді, шприцем в циліндри. Авто з листопада стояло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 минуты назад, Oli сказал:

+1  тижнів 2 тому так і завели ауді, шприцем в циліндри. Авто з листопада стояло.

Ну по правильному так і треба робити, але для цього треба наявність певного інструменту і вмінь. 

Бувають двигуни (в нісанах наприклад) де перше треба зняти впускний колектор щоб добратись до свічних колодців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене авто 5 років стояло. У відпустках їздив. стояло по ~ 6 місяців, а два рази по року. Приїхав сів , завів і поїхав. Звичайно спочатку помалу, провіривши тормоза. Один раз АКБ здох, забув клему зняти. Напруга було 3 вольта. Зарядив і поїхав. Правда той АКБ вже довго не їздив. Ще раз було, що двигун троїв і двоїв. Зняв датчик коленвала - у роз*ємі мідь позеленіла. Почистив і все ок.

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
В 12.09.2022 в 09:47, VaLeRa сказал:

завели? :)

ще ні... трохи змінилися плани.

надіюсь десь через тиждень потраплю туди.

відпишусь

  • Збентежений 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, Arden сказано:

ще ні... трохи змінилися плани.

надіюсь десь через тиждень потраплю туди.

відпишусь

ну то вже нову тему почни,  авто після 7 місяців простою, а цю закрий як неактуальну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, alexvvv сказал:

ну то вже нову тему почни,  авто після 7 місяців простою, а цю закрий як неактуальну.

 

вона стоїть з квітня, то в принципі ще актуально)) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


×
×
  • Створити...