Перейти до змісту

Допоможіть з вибором велосипеда


glukk

Рекомендовані повідомлення

Хто може допомогти з вибором б/у велосипеда на олх чи будь де :)  Сам зовсім не розбираюсь в них.

Зріс 190, бюджет скромний 3-3.5 тис. В основному для міста, бажано легкий :)

Наперед дякую :)

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 95
  • Створено
  • Остання відповідь

краще все-таки самі читніть, щоб знати приблизно шо вам треба/підійде. пропонувати можна багато що і для різних цілей.

нічого складного немає, інфи багато, викладено доступно.

https://velogen.ua/ukraine/statti/vibir-velosipeda-naukoviy-pidkhid!

https://veliki.com.ua/news.php?action=view&cont_id=116&lang=ua

https://velogo.com.ua/blog/vybor-oborudovaniia-dlia-velosipeda

і т д і т п

 

тепер рекомендую місця для покупки: тут на борді, можливо на ОЛХ (але обережно з розводілами), авторинок вкрай нерекомендую з огляду на неадекватні ціни і продавців які шукають лоха.

якщо є змога заїдьте в торчин на шиномонтаж https://goo.gl/maps/WrTx3jJbvngC9gXT6

або по рівненській в Піддубцях біля траси по правій стороні якшо виїжати з Луцька продають, координат точних не дам (видно з дороги).

може з бордівчан ще підкажуть місця, там є великий вибір Б/у на різні ціни з європи, адекватні ціни.

правда пригнані з європи треба відправляти на обов'язкове ТО, бо їх вимивають кархером разом з мастилом. + швидше за все прийдеться щось замінити — цеп/гальмівні колодки/покришки, залежно від стану звичайно.

 

щодо нових хз. всякі ашани в нових лініях брати з осторогою, щоб не було відверте Г. тим паче у вас буджет мінімальний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

обов'язково перед покупкою сісти проїхатись. є різні конфігурації рам, може вам буде не зручно повертати руль, сидіти тощо.

+ в б/у перевіряйте зразу перемикання передач, чи не проскакує цеп, чи не гуляють ноги в педалях (криві шатуни). бо потім ці всі дрібниці виллються в ремонт чи болі в руках/спині при незручній посадці

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/velosiped-cholovchiy-cortina-28-IDHwpAY.html

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/velosiped-dorozhny-puch-IDIkLFz.html#98736a1756

 

ось непогані навскидку варіанти дорожніх велів.

нажаль, в бюджеті до 4К складно шось вибрати серед відвертого хламу який продають онлайн\офлайн.

перед покупкою варто дійно посидіти, попробувати все, проїхати пару сотень метрів, ну і вибирати по можливості з кимось хто трохи розуміється в такій техніці, щоб аргументовано сторгуватися або відмовитись від барахла з гарними наліпками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Deemon сказал:

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/velosiped-cholovchiy-cortina-28-IDHwpAY.html

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/velosiped-dorozhny-puch-IDIkLFz.html#98736a1756

 

ось непогані навскидку варіанти дорожніх велів.

нажаль, в бюджеті до 4К складно шось вибрати серед відвертого хламу який продають онлайн\офлайн.

перед покупкою варто дійно посидіти, попробувати все, проїхати пару сотень метрів, ну і вибирати по можливості з кимось хто трохи розуміється в такій техніці, щоб аргументовано сторгуватися або відмовитись від барахла з гарними наліпками.

Пух подозрительный. Указано 24 скорости, манетка на 7, возможно заменили на базарную китайскую, как и перекидку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую за відповіді.

як щодо таких варіантів:

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/velosiped-IDI2rOZ.html

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/velosiped-bulls-cros-bike-1-IDHtmvZ.html

чи таких:

3000 грн,  3300 грн

IMG-053ef999703dab4b390c209b2dc01686-V.jpg

IMG-18650e647f21aaf4918054819a3095c9-V.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

IMG-18650e647f21aaf4918054819a3095c9-V.jpgэтот разве что.

Первый древний, второй убитый, третих китайский хлам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як для міста і без екстрімів то я б брав з ригідною вилкою (без амортизатора) — менше шансів що кончена буде б/в і менше головняків в обслуговуванні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ за ригідну вилку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3000 - то тільки початок, навіть з ригідною вилкою, мені ще пощастило - дісталися невбита система і перекидки ShimanoSTX, рама в ідеальному стані Shauff, цеп, і обідні, але гідравлічні і теж в ідеальному стані гальма Magura HS33 RaceLine (біля 200 євро на ібеї). А далі "понеслося", почалися хотілки - нове кермо, гріпси, роги, манетки, новенькі обода Weinmann Discovery з переспицюванням новими спицями (втулки "рідні", STX, і в ідеалі), гума Shwalbe Land Cruiser, нова каретка Shimano, педалі на промах, сідло, світло (ближнє + дальнє і маячок), компУтер, болотник задній і щиток на раму, підніжка, сигнал і т.д... В результаті - не їздить а шепче, абсолютно безшумно і безпроблемно (апгрейд ще не повністю довершений - буде мінятися ще як мінімум винос і трошки допрацьовуватись електрика - поворотники в руль і ззаду, автоматичний стоп, мотогудок в пару до "гуманного" електросигналу, для людей, в яких в вухах приклеєні вакуумні навушники і "автоандонів", та можливо - повністю з піскоструєм фарбуватися порошком рама, ну і амовилка під питанням), але вартість - явно не 3 і навіть не 5 тис. (вартість купи інструменту, який я собі купив "під те діло", шолома, замка та насоса - не враховую)...

Отака чупакабра вийшла...

https://scontent.flwo4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/104221988_1600661290084094_2274871828548450477_o.jpg?_nc_cat=111&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=vPRPBZpzT5MAX8okren&_nc_ht=scontent.flwo4-1.fna&oh=7faf5c0fc8515c0291c016b66fe1f19b&oe=5F15FB11

P.S. Доречі, хто знає, де в нас в Луцьку можна перефарбувати, бажано порошково, і відпіскоструїти перед тим раму і вилку - пишіть...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 22.06.2020 в 11:20, Соромітник сказал:

Як для міста і без екстрімів то я б брав з ригідною вилкою (без амортизатора) — менше шансів що кончена буде б/в і менше головняків в обслуговуванні.

але жорстка зараза, по трасі то гуд, а по колдобінам, не дуже ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, MANJAK11 сказал:

але жорстка зараза, по трасі то гуд, а по колдобінам, не дуже ))

По трасі і особливо по трасі вгору, на міст якийсь, наприклад - набагато краще. Але нормальні вилки мають локаут, і виходить той же ригід... Єдине, амортизаційна вилка ще й важча, притому набагато.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а є якісь сухі цифри шо аморт жре там скажем 10-15% сили велосипедиста в такому то режимі (під горку) ?

я ригідну ніразу не пробував, а на своїх вилках не відчував якогось дискомфорту при роботі.

по вазі трохи відчуваю різницю, по ширині гуми. но різниця не на стільки що аж

2 годин тому, AgentSmith13 сказано:

набагато краще

 

2 годин тому, MANJAK11 сказано:

по колдобінам, не дуже

можна комбінувати - ригідна вилка але широка гума і м'які гріпси, або навпаки аморт + (напів)сліки. думаю відчуття будуть приблизно однакові.

 

2 годин тому, AgentSmith13 сказано:

Отака чупакабра вийшла...

потім захочеться комплект зимових шин, або зразу інша пара коліс, потім десь найдеться рама і захочться зібрати з запасних частин другого велосипеда… двупідвіса чи МТВ чи фета... :0016::P

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, AgentSmith13 сказал:

По трасі і особливо по трасі вгору, на міст якийсь, наприклад - набагато краще. Але нормальні вилки мають локаут, і виходить той же ригід... Єдине, амортизаційна вилка ще й важча, притому набагато.

Твоя стальная вилка тяжелее. Если съезжать с дороги, то очень разница чувствуется. Я пытался ехать за Шкодером с лефти на своей Олимпии с ригидной алювилкой по пойме Стыря, очень отставал. Да и с Ягодина на Свитязь руки поотбивал, хоть и грипсы Еrgo1 стояли, а сел на жены вел с Торой и ario, как на диване.

Реально, за сумму, которую ты потратил на апгрейд, можно было бы купить вел посвежее...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, laser сказал:

а є якісь сухі цифри шо аморт жре там скажем 10-15% сили велосипедиста в такому то режимі (під горку) ?

я ригідну ніразу не пробував, а на своїх вилках не відчував якогось дискомфорту при роботі.

по вазі трохи відчуваю різницю, по ширині гуми. но різниця не на стільки що аж

 

можна комбінувати - ригідна вилка але широка гума і м'які гріпси, або навпаки аморт + (напів)сліки. думаю відчуття будуть приблизно однакові.

 

потім захочеться комплект зимових шин, або зразу інша пара коліс, потім десь найдеться рама і захочться зібрати з запасних частин другого велосипеда… двупідвіса чи МТВ чи фета... :0016::P

Аморты разные бывают, как и системы подвеса, хотя сейчас перестали особо заморачиваться с рамой, а перешли в техничность аморта.

Не получится, там все стандарты запчастей старые, это как "копейку" апгрейдить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@AgentSmith13 - гарно ти себе заспокоюєш в безперспективному зариванні бабок в ретро-чавуній), спробуй 28-29" гібрид чи мтб нормального рівня, і прозрієш ще раз

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

норм в нього вел, не треба стільки скепсису

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Cherman   от в цьому:

3 годин тому, Deemon сказано:

гарно ти себе заспокоюєш в безперспективному зариванні бабок в ретро-чавуній)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто норма у всех разная.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, Cherman сказал:

Та, навіть пружинний Сантур, якщо він в нормальному стані, всерівно, дає який-неякий комфорт по нерівностях.

І важить 2,5 кг... Основне завдання даного "агрегата" - їздити по місту і плюс-мінус 30-40 км за місто, по асфальту. З цим - справляється на всі 200%... Плюс відразу після купівлі був не впевнений, в силу серйозної травми коліна (9 років і не дивився в сторону велосипеда, свого продав разом з насосом, навісним, і інструментом), чи зможу їздити - купувати дорогий вел зразу з перспективою його парумісячного продажу (а кредитка-  не гумова) - не хотілося. Для бездоріжжя обов'язково буде ще один (29", амовилка, люмінь і т.д.), коли "епоха бідності" імені Зе скінчиться... А на цьому ровері я взагалі ще й винос, котрий в мене амортизований трошки, заміню на гранату і просто довгий винос - зроблю повний рігід, такий собі гібрид щосейника, "гравійника" і MTB. В основному для міста, і трошки рибалки. Як тільки покатав тиждень, і зрозумів, що все ОК, і їздити можу і буду - почався апгрейд.

16 часов назад, romanc сказал:

Твоя стальная вилка тяжелее. Если съезжать с дороги, то очень разница чувствуется. Я пытался ехать за Шкодером с лефти на своей Олимпии с ригидной алювилкой по пойме Стыря, очень отставал. Да и с Ягодина на Свитязь руки поотбивал, хоть и грипсы Еrgo1 стояли, а сел на жены вел с Торой и ario, как на диване.

Реально, за сумму, которую ты потратил на апгрейд, можно было бы купить вел посвежее...

Моя стальна вилка важить фігню порівняно з вищезгаданим пружинно-еластомерним Сантуром (тримав в руках, 2+кг, є і на дюймову колонку, але вага відбиває бажання навіть пробувати). Алюмінієва рігідна вилка значно жорсткіша стальної - факт, про Лефті - взагалі промовчу, то окрема тема, її з тим же Сантуром, навіть повітряним, фіг порівняєш. Рама в мене не крепко важка і "чугунієва" - Shauff то далеко не "чугункитай", не Ардіс і не ХВЗ - нова така вартувала свого часу 195 євро... "Посвіжіший" був би явно не з системою перемикачів рівня STX (а до хороших переклюків свого часу звик), і без гідравлічної Магури, то вже точно. Як ламається на не зовсім "ашані" (не Ардіс, ТРЕК, здається, алюміній, дискові гальма, Сантурівська вилка з локаутом) задня НОВОКУПЛЕНА перекидка Shimano Tourney, з "вльотом" в спиці, і польотом власника через кермо (сам винен, на такому "трюкачити" по грунту і їздити на задньому колесі не варто) - бачив на власні очі (а досить було, щоб того не сталося, поставити хоча б Ацеру якусь). Про манетки-гріпшифти найдешевші - промовчу...

Ну і того "перспективно-нового 29-го" вела собі буду збирати так само під себе - рама, вилка, кермо, колеса, гальма, гріпси, роги, педалі і т.д. - багато що в "магазинних" варіантах не таке, як би хотілося.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, AgentSmith13 сказал:

І важить 2,5 кг... Основне завдання даного "агрегата" - їздити по місту і плюс-мінус 30-40 км за місто, по асфальту. З цим - справляється на всі 200%... Плюс відразу після купівлі був не впевнений, в силу серйозної травми коліна (9 років і не дивився в сторону велосипеда, свого продав разом з насосом, навісним, і інструментом), чи зможу їздити - купувати дорогий вел зразу з перспективою його парумісячного продажу (а кредитка-  не гумова) - не хотілося. Для бездоріжжя обов'язково буде ще один (29", амовилка, люмінь і т.д.), коли "епоха бідності" імені Зе скінчиться... А на цьому ровері я взагалі ще й винос, котрий в мене амортизований трошки, заміню на гранату і просто довгий винос - зроблю повний рігід, такий собі гібрид щосейника, "гравійника" і MTB. В основному для міста, і трошки рибалки. Як тільки покатав тиждень, і зрозумів, що все ОК, і їздити можу і буду - почався апгрейд.

Моя стальна вилка важить фігню порівняно з вищезгаданим пружинно-еластомерним Сантуром (тримав в руках, 2+кг, є і на дюймову колонку, але вага відбиває бажання навіть пробувати). Алюмінієва рігідна вилка значно жорсткіша стальної - факт, про Лефті - взагалі промовчу, то окрема тема, її з тим же Сантуром, навіть повітряним, фіг порівняєш. Рама в мене не крепко важка і "чугунієва" - Shauff то далеко не "чугункитай", не Ардіс і не ХВЗ - нова така вартувала свого часу 195 євро... "Посвіжіший" був би явно не з системою перемикачів рівня STX (а до хороших переклюків свого часу звик), і без гідравлічної Магури, то вже точно. Як ламається на не зовсім "ашані" (не Ардіс, ТРЕК, здається, алюміній, дискові гальма, Сантурівська вилка з локаутом) задня НОВОКУПЛЕНА перекидка Shimano Tourney, з "вльотом" в спиці, і польотом власника через кермо (сам винен, на такому "трюкачити" по грунту і їздити на задньому колесі не варто) - бачив на власні очі (а досить було, щоб того не сталося, поставити хоча б Ацеру якусь). Про манетки-гріпшифти найдешевші - промовчу...

Ну і того "перспективно-нового 29-го" вела собі буду збирати так само під себе - рама, вилка, кермо, колеса, гальма, гріпси, роги, педалі і т.д. - багато що в "магазинних" варіантах не таке, як би хотілося.

Ну почти все через это прошли))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 23.06.2020 at 21:27, AgentSmith13 сказано:

Отака чупакабра вийшла...

Що за муляжи замість болотників? Вони ж не працюють майже. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую всім за відповіді, я розумію, що ви непогано розбираєтесь у велосипедах але можна більше по суті теми :) там силочкі на olx чи ще  кудись :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

п.с.  зона пошуку розширилася до Рівного (маю можливість там глянути :) )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...