Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

12 хвилин тому, nickel сказано:

На якій частоті не знаєш?

Не в курсі, ціна та докладні ТХ не вигуглив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Чукча не чітатель: https://fccid.io/2AQUJ-KV280-023

а то нічого, що там вказано тип зчитувальних карт: ISO 14443? А та ж вікі пише, що ISO 14443 є частиною  NFC  стандарту. не сам стандарт але напочитати вистачить: https://www.nxp.com/docs/en/data-sheet/MFRC631.pdf 

 

Та й самі турки вказують, що є https://www.kentkart.com/ru/solutions/hardware/qr-validator/

 

Ти часом не представник перевізника покликаний сіяти тут паніку?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, Ukrainec сказано:

З чого ти взяв?

Садик Яхші розповів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є там нфс і по посиланню Українця знайшов в описі ISO 14443 типа А/В, NFC і знайшов розпатрошеного валідатора, то антена нфс є. НФС - це ж частина технології РФІД на частоті 13,56мГц.

Page 11 of KV280-023 Operation And Electronic Fare Collection Device Teardown Internal Photos EMC TEST REPORT Kent Kart Ege Elektronik San. Ve Tic. A. S.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Чукча не чітатель: https://fccid.io/2AQUJ-KV280-023

а то нічого, що там вказано тип зчитувальних карт: ISO 14443? А та ж вікі пише, що ISO 14443 є частиною  NFC  стандарту. не сам стандарт але напочитати вистачить: https://www.nxp.com/docs/en/data-sheet/MFRC631.pdf 

 

Та й самі турки вказують, що є https://www.kentkart.com/ru/solutions/hardware/qr-validator/

 

Ти часом не представник перевізника покликаний сіяти тут паніку?

 

От не треба мені приплітати казна-що. Тут форум, де люди діляться інформацією хто-яку має. З чого паніка має бути? Якби валідатори купувалися за гроші  бюджету...а так їх купували перевізники.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Считыватель бесконтактных карт ISO 14443 типа А/В, NFC. Карты уровня 3,Mifare Classic, UL,ULC,My-D Move. Карты уровень 4,Mifare DESfire, Plus, карты типа 7816-4 File System, карты Java, бесконтактные кредитные и банковские карты.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Alexandr92 сказано:

От не треба мені приплітати казна-що. Тут форум, де люди діляться інформацією хто-яку має. З чого паніка має бути? Якби валідатори купувалися за гроші  бюджету...а так їх купували перевізники.

Треба, бо брехня це одна з найбільших бід нашої теперішньої нації. Я не бачу нікого крім перевізників кому було б цікаво дискредитувати цю систему, хіба конкурент.

Вся ця інфа скоріш за все від дяді Васі і нічого не варта. Звісно ділися тут чим хочеш, але ти вже собі начепив лейбу брехуна.

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, dj_design сказано:

а можна звідки інфа що їх купували перевізники ? точні джерела .. накладну наприклад, а не "Вася сказав" ....

Не Вася, а :

 

20 хвилин тому, Alexandr92 сказано:

Садик Яхші розповів.

:D

 

Навіть якби мав відповідні документи, то вже точно на форумі не розміщував би.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, dj_design сказано:

тоді вибачте, але не потрібно "стверджувати" те, про ще не знаєте ... а свої думки можна озвучувати так, щоб це було видно що вони виключно ваші ...

а то один написав, десять повірило і рознесло ....

Ну вірити чи ні інформації без представлених джерел справа кожного.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Чукча не чітатель: https://fccid.io/2AQUJ-KV280-023

а то нічого, що там вказано тип зчитувальних карт: ISO 14443? А та ж вікі пише, що ISO 14443 є частиною  NFC  стандарту. не сам стандарт але напочитати вистачить: https://www.nxp.com/docs/en/data-sheet/MFRC631.pdf 

 

Та й самі турки вказують, що є https://www.kentkart.com/ru/solutions/hardware/qr-validator/

 

Ти часом не представник перевізника покликаний сіяти тут паніку?

 

Окей, добре. Там є NFC. Тоді питання: чому його не запустили? Чому створювати додаткові незручності людям, які в соцмережах активно обговорюють дане нововведення і про те, якби було б зручно користуватись nfc для оплати? Навіщо цим самим влада дискредитує сама себе? Не задавався цим питанням?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перевізники платять компанії Сітікард 1 грн. за оренду обладнання (валідатора), так що чи 1,5 чи 4 тис. євро воно коштує - нема різниці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, Alexandr92 сказано:

Окей, добре. Там є NFC. Тоді питання: чому його не запустили? Чому створювати додаткові незручності людям, які в соцмережах активно обговорюють дане нововведення і про те, якби було б зручно користуватись nfc для оплати? Навіщо цим самим влада дискредитує сама себе? Не задавався цим питанням?

Навіщо писати те навіщо? Заспокой тих людей з соцмереж і скажи, що все ще буде. І ще перекажи їм, що як би не ця система то вже б точно їздили вони в маршрутках по 7-8грн.,а так поки по 6 з незручностями. ПОКИ! Така ціна інновацій. Тих нетерплячих людей  що дійсно знають, що таке nfc поки не більше 5%, а галасу від них як від гайки у відрі. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Навіщо писати те навіщо? Заспокой тих людей з соцмереж і скажи, що все ще буде. І ще перекажи їм, що як би не ця система то вже б точно їздили вони в маршрутках по 7-8грн.,а так поки по 6 з незручностями. ПОКИ! Така ціна інновацій. Тих нетерплячих людей  що дійсно знають, що таке nfc поки не більше 5%, а галасу від них як від гайки у відрі. 

Відповідь ти теж не маєш на це запитання?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Alexandr92 на це питання ніхто не має відповіді. Навіть у офісі цих недорозробників вам навряд чи про це скажуть.

50 минут назад, Ukrainec сказал:

Така ціна інновацій

Воно то так, але ці рукожопи позицінували себе як суперпрофесіоналів, яким такі проекти лівою п'ятою мимохідь. Щось несхоже, таке відчуття що це робили якісь студенти неуки.

Можливо я неправий, і ситуація швидко виправиться, маю таку надію

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, Electronshik сказано:

@Alexandr92 на це питання ніхто не має відповіді. Навіть у офісі цих недорозробників вам навряд чи про це скажуть.

Воно то так, але ці рукожопи позицінували себе як суперпрофесіоналів, яким такі проекти лівою п'ятою мимохідь. Щось несхоже, таке відчуття що це робили якісь студенти неуки.

Можливо я неправий, і ситуація швидко виправиться, маю таку надію

Все може бути.

Інколи який би ти не був розумний замовник буває, що відразу не розпізнаєш ламерів, які ховаються за старшими лицями і дорогими костюмами з краватками, нажаль їх кваліфікація вияляється вже в процесі. За своє життя переконався, що не важливо що ти пропонуєш, навіть якщо це ТОП серед усіх топів, головне як ти це подасиш потенційному замовнику  :) 

Для прикладу подивіться скільки навкруги жертв/покупців з самсунгами J1/J3/моделей, (епл тактовно не задіваю :)) тощо.

 

Також можливо в Туреччині все воно працює, а в нас триває оптимізація ПО до українського сектору, для реалізації якого виконавець змушений залучати теж підрядника, я теж раз був в такому тристороньому процесі і був як замовник змушений перекладати інтерфейс, ніби просто, але 3 тижні цей процес з тегами в нас зайняв, щоб на пенелі все було ідеально.  Також може бути, що замовники 100разів міняє не чітко прописане ТЗ в процесі. 

Кароч, терпіть з думкою, що не досі не по 7грн. А щодо ПО, то чим далі тим більше воно все радує, думаю скоро все буде! 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це все мені нагадує:

20200114_172932.thumb.jpg.be781efa1902981015b08d1aa7e21085.jpg

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Ukrainec сказано:

І ще перекажи їм, що як би не ця система то вже б точно їздили вони в маршрутках по 7-8грн.,а так поки по 6 з незручностями.

 

А як ця система впливає на ціну проїзду в маррутці в сторону зниження?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, SΩLΩMΩN сказано:

 

А як ця система впливає на ціну проїзду в маррутці в сторону зниження?

Не підвищення.

На весні, прийшли в черговий раз ходоки в міскраду з проханням підняти вартість проїзду зі своїми розрахунками, формулами. А якщо підняти у формулу, хто реально вчився на ААГ в ЛДТУ/ЛНТУ має знати які вона має змінні, так от однією змінною в тій формулі, яку неможливо було визначити раніше, це коефіцієнт пасажирозміни(чи якос так). Так ось неповірили наші посадовці тим даним і вирішили цей коефіцієнт зробити відомим. А далі історію ви знаєте почитавши тему від початку. До перевізників додались баби йожки, які завжди проти от, ті  яким не втерпіти і всі все винні.

От і скулять хором.)))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво, а в кого є сумніви, що плата за проїзд в маршрутках - зросте?  Питання часу, 2-3 місяці, виберуть якусь більш-менш реальну відмазку, і все, в кращому випадку - 7 грн. на всіх маршрутах, в гіршому - 8(9) грн. на маршрутах типу №2, і до 9(10) на маршрутах №9, 22.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Ukrainec сказано:

я теж раз був в такому тристороньому процесі і був як замовник змушений перекладати інтерфейс, ніби просто, але 3 тижні цей процес з тегами в нас зайняв, щоб на пенелі все було ідеально. 

якщо інші це можуть зробити не за 3 тижні, а за 3 дні і якість від цього не страждає?

Буває - питання в ціні, але - це інше питання

P.S. Буває - немає в людей відповідного досвіду, от і потрібно більше часу, тоді і відмазки починаються - "все буде згодом, допрацьовуємо, адаптуємо під умови"

Так - не працюють, н@хуй шлють таких підрядчиків, ще й неустойку можна взяти, якщо є з чого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотіли позбутися готівки, порахувати пасажирів? Ну то чого не можна купити квиток прямо в маршрутці і тут же його валідувати? Чого про це навіть мова не ведеться в цій ФБ-писанині радника всєя Луцька?

Якби таке втілили б - тоді вже можна займатись контролем в маршрутці. А так навіть маршрутки де перевізником є "Луцьке підприємство електротранспорту" активно приймають готівку в оплату.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Vadimm сказал:

Хотіли позбутися готівки, порахувати пасажирів? Ну то чого не можна купити квиток прямо в маршрутці і тут же його валідувати?

До речі як мінімум у Польщі ця схема працює, сам бачив у Кракові. Зручно та інтуїтивно зрозуміло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Bliksss сказал:

якщо інші це можуть зробити не за 3 тижні, а за 3 дні і якість від цього не страждає?

Ти це з новин взнав? Я чомусь впевнений, що і в "інших" є проблеми і в їхніх інтернет-спільнотах також зараз купа нитіків критикують нововведення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І не тільки в Польщі,працює в всіх цивілізованих країнах,наприклад в Чехії якщо оплачуєш проїзд прямо в транспорті автобус чи трамвай то платите за квиток водію 24 крони,якщо квиток купили на автостанції то 20 крон,а по картці маєте проїздний без обмежень на місяць як раніше в нас на тролейбуси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Vadimm сказал:

 

Якби таке втілили б - тоді вже можна займатись контролем в маршрутці. А так навіть маршрутки де перевізником є "Луцьке підприємство електротранспорту" активно приймають готівку в оплату.

Не треба нічого втілювати. Контролем в транспорті можна вже зараз займатися. Навіть не "можна", а треба. І чим швидше почнуть контролювати, тим швидше усі перейдуть на е-квиток і цей холівар готівка/е-квиток скінчиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...