Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

ну і не забувайте, що якщо не зовсім пороблено роботодавцю, то вже зараз водій на мінімалку оформлений, і трохи податків  відповідно платить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
6 минут назад, Unknown сказал:

Трохи поправлю. 

З 1000 тис. окладу податки такі будуть: 220 ЄСВ,  + 195 ПДФО з ВЗ. Але, на руки не 1000, а  "1000-195=805 грн". Тобто податків 220+195=415. На руки 805. Навантаження = 415/805=51,55%.  Ну це якщо немає пільг по ПДФО, там ще  бувають нюанси.

Не треба поправляти, 10 000 я писав на руки, тобто після вирахування 19,5%. Оклад, звичайно, буде більшим на цю суму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та яка різниця, ми запутались десь на 2тис грн/міс, але суть не в цьому.

 

 

Суть в тому на скільки з тих 1200 чи 2000грн/день власник захоче  ділитися з учасниками системи :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, nickel сказано:

Не треба поправляти, 10 000 я писав на руки, тобто після вирахування 19,5%. Оклад, звичайно, буде більшим на цю суму.

ще раз уточню. Навантаження виходить не 41% від того, що на руки, а 51,6%. Тобто щоб  15к. на руки дати, то податків буде 15000*0,5155=7732,9грн.

А "10к на руки"  податків 5155грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

40 минут назад, Unknown сказал:

ще раз уточню. Навантаження виходить не 41% від того, що на руки, а 51,6%. Тобто щоб  15к. на руки дати, то податків буде 15000*0,5155=7732,9грн.

А "10к на руки"  податків 5155грн.

Я потім виправився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Яка зараз вартість нового богдадана 092 хто зна?

Богдан не знаю, а ЗАЗ на авторіа від 52тисяч баксів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ок, нехай 60тис.х25 = 1,5млн грн. вартість 1шт А092

З однієї маршрутки власник грубо отримує 1600грн/день. 

в середньому 1 маршрутка працює 28днів/міс протягом року, ТО1, ТО2, КР (теж занижено)

Вартість обслуговування 74тис в рік беремо грубо враховуючи 0,8грн на 1км пробігу. Як рахував маршрут 9 дистанція 17км, 7кіл і того 17х2*7*28днів*12міс. = 60тис. реальні затрати і того можуть бути менше ;)

Неоподаткований дохід власника в рік 1600грн* 28днів * 12міс. = 540тис.грн.

Термін окупності 1500/480=3,1роки

Я не знаю який рівень прибутків декларують власники, але дохід до оподаткування в них при найгірших розкладах 480тис грн/рік., тобто автобус себе відкатує за 3-4роки.

Але скоріш за все покатавши цей термін він йде на ріа за половину вартості, дехто ще +2 роки катає і вартість його падеє до 1/5 і авто теж продається комусь добивати на села. Особливо жадні експлатують бідолагу до дир в салоні, а це >10років.

Тобто у власника, після 2,5 років експлуатації бусика стоїть питання: продати нафіг чи експлатувати далі? Тобто якщо власник буде бачити зниження перспектив прибутку, то є ймовірність що він "скине" тягар і подасться на всі тяжкі, але якщо це велике атп, і людина присв"ятила життя цій справі не думаю що він зможе стати раптом аграрієм, чи фермером, чи випускати айфони. Думаю просто далі займе нішу, придушить свої амбіції і буде займатись улюбленою справою. Треба почекати і як тут писали, з розумінням поставитися до колапсу 11.11 підвозити людей зранку ці кілька днів, може тиждень, макс. 2тижні!

 

п.с. прошу не пинати за розрахунки, інформацію взято з загальних джерел. 

 

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 минут назад, Ukrainec сказал:

Як рахував маршрут 9 дистанція 17км, 7кіл і того 17х2*7*28днів*12міс. = 60тис. реальні затрати і того можуть бути менше ;)

А заправити?

Більше 1000 грн буде тільки паливо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Візьмето АТП 10701 найбільшого "крикуна" і "плаксія"  Дьоміна 

З цього документу 2013р:

Спойлер

випливає що атп налічує 48 транспортних засобів

 

з цього документу 2017р випливає, що атп платить 350тис.грн податків на місяць. 

Спойлер

image.thumb.png.85676593a742e1ccd3dcb1503a919073.png

тобто 1 автобус приносить дохід 45тис.грн/міс. 

атп приносить дохід 45тис х 48 = 2,16млн.грн. 

тобто лише 2160000/35000 = 6,17% податків від доходів підприємство сплачує до бюджету чи як?!?!?!??! 

6% - Чо за нах?:blink:

 

22 хвилин тому, WebTraveller сказано:

А заправити?

Паливо  вже враховано, зараз заправляється водіями. Чи як всі в цьому процесі зараз отримують свою частку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще трохи математики

що ми маємо 2,16млн. доходу, з них -0,35млн податків = 1,8млн.грн

1,8 - 0,65млн на утримання апарату 50 працівників (це я оптимістично, не правда?) =  1,15млн. грн

1,15млн. - 50тис.грн на отримання адмінбудівлі, опалення, зв"язок, тощо = 1,1млн.грн.

1,1 - 0,4млн на запчастини і ремонт. = 0,7 млн.

0,7млнгрн - 0,5млн на амортизацію автобусів і покупку нових

0,2млн - це приблизно чистий прибуток що йде на депозит власнику. Я точно не знаю, все це доволі грубо рахувалося щоб не обідити власника, в реалі ця цифра десь може бути і 400+тис.грн/міс. менше АТП думаю має білшу ефективність з одного авто.

 

А тепер припустімо що влада хоче забрати 10%, тобто з біомаси якої годується вся ця екосистема забираємо -10% - 2,16млн.грн - 210тис. = 1,95млн.грн.

Тобто на чомусь з цього всього треба буде власнику заощатити, щоб не бути лохом, і не дійти до рівня доходу 100тис.грн/міс як власник кількох продуктових кіосків, цей чувак опирається. Опирається бо знає, що він на краю нового "шухера". Я впевнений що місквлада не поступиться своїм рішенням, тоді цей чувак буде змушений шукати гроші з інших джерел. Ви б на його місці з його рівнем наглості де би взяликошти, щоб не виглядати лохом??? правильно! Залізе в кишеню водіям. Підставою назве діджіталізацію! З кожного водія буде збрито по 2-3тис.грн. бо зараз водій видає гроші власнику, міг збрехати, а скоро вини поміняються ролями. Власник з рахунків буде видавати ЗП водіям. Ось тут і спрацює режим трансформатора і згадування всіх обід, хто кому що не додав, адже всі водії формально працюють на мінімалку. 

Шкода, але наступним на черзі  бунт водіїв, яких будуть кидати в перших рядах на амбразури, тобто міськраду з вимогою підняти вартість проїзду. 

 

А все чому? Знову ж таки, бо якийсь чувак, або група людей хочуть мати стабільний дохід на звичному рівні з відсутністтю формального контролю.

На неформальному рівні 1 на 1я впевнений всі знають хто скільки кладе під матрас, тому розмови про 9,5 грн немають ніякого сенсу. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А і ще одне, ЗП водіїв як була сіра так і залишеться, бо та біомаса коштів з вартості квитка в 6грн не здатна підняти податкове навантаження ЗП водіїв. Тому трикутник: податкова, міскрада, власники АТП знову підуть на усний компроміс як вони робили до цього, що офіційно ЗП водії будуть отримувати мінімальну, а решту буде доплачуватись сірим налом. 

Бо щоб ЗП водіїв вивести з тіні можливо так, вартість має становити ті 9,5грн про які торочили, на що до виборів точно ніхто не піде. 

 

Та й після виборів певно теж, доки водії самі не почнуть цього хотіти. Піднімуть проїзд на весну-осінь 2020го до 7 грн і на тому зійдуться ;) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, Ukrainec сказал:

Ок, нехай 60тис.х25 = 1,5млн грн. вартість 1шт А092

З однієї маршрутки власник грубо отримує 1600грн/день. 

в середньому 1 маршрутка працює 28днів/міс протягом року, ТО1, ТО2, КР (теж занижено)

Вартість обслуговування 74тис в рік беремо грубо враховуючи 0,8грн на 1км пробігу. Як рахував маршрут 9 дистанція 17км, 7кіл і того 17х2*7*28днів*12міс. = 60тис. реальні затрати і того можуть бути менше ;)

Неоподаткований дохід власника в рік 1600грн* 28днів * 12міс. = 540тис.грн.

Термін окупності 1500/480=3,1роки

Я не знаю який рівень прибутків декларують власники, але дохід до оподаткування в них при найгірших розкладах 480тис грн/рік., тобто автобус себе відкатує за 3-4роки.

Але скоріш за все покатавши цей термін він йде на ріа за половину вартості, дехто ще +2 роки катає і вартість його падеє до 1/5 і авто теж продається комусь добивати на села. Особливо жадні експлатують бідолагу до дир в салоні, а це >10років.

Тобто у власника, після 2,5 років експлуатації бусика стоїть питання: продати нафіг чи експлатувати далі? Тобто якщо власник буде бачити зниження перспектив прибутку, то є ймовірність що він "скине" тягар і подасться на всі тяжкі, але якщо це велике атп, і людина присв"ятила життя цій справі не думаю що він зможе стати раптом аграрієм, чи фермером, чи випускати айфони. Думаю просто далі займе нішу, придушить свої амбіції і буде займатись улюбленою справою. Треба почекати і як тут писали, з розумінням поставитися до колапсу 11.11 підвозити людей зранку ці кілька днів, може тиждень, макс. 2тижні!

 

п.с. прошу не пинати за розрахунки, інформацію взято з загальних джерел. 

 

 

 

 

 

цену денег не учел. процент по кредиту или стоимость лизинга (крупные города перешли на лизинг коммунального транспорта)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, romanc сказано:

цену денег не учел. процент по кредиту или стоимость лизинга (крупные города перешли на лизинг коммунального транспорта)

Та перестань, основні Луцькі автогравці вже зо 10років таким не бавляться, може ще є кого не виключено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Св'ято переноситься, є інфа що в маршрутках готівку відмінять з 21го, якщо не домовляться з місцевими :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Ukrainec сказал:

Яка зараз вартість нового богдадана 092 хто зна?

Підпорчу трохи розрахунки :D

Нових 092 здається вже не випускають. А аналоги (малі міські) нові від 3 млн.грн. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, natalka) сказано:

Підпорчу трохи розрахунки :D

Нових 092 здається вже не випускають. А аналоги (малі міські) нові від 3 млн.грн. 

Тю! це просто нам довше їздити в дряблих треба буде і не нити, що погано

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

забрала мама пенсійну карточку,

нормальна НФС карточка, якщо на неї закидата гроші і платити в валідаторі то норм буде, головне щоб були доступні способи поповнення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, natalka) сказал:

А аналоги (малі міські) нові від 3 млн.грн. 

Не розумію цього приколу. Шкільні постачали за 1.94 млн. грн

33 минуты назад, natalka) сказал:

Нових 092 здається вже не випускають.

Випускають. Тільки рестайл. На презентації ціна була 65000 дол

https://kievspecteh.com/catalog/avtobusy/avtobus-miskogo-klasu-a092n6

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, romanc сказал:

І Житомир, і Львів, і Запоріжжя і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Ukrainec сказал:

А і ще одне, ЗП водіїв як була сіра так і залишеться, бо та біомаса коштів з вартості квитка в 6грн не здатна підняти податкове навантаження ЗП водіїв. Тому трикутник: податкова, міскрада, власники АТП знову підуть на усний компроміс як вони робили до цього, що офіційно ЗП водії будуть отримувати мінімальну, а решту буде доплачуватись сірим налом. 

Бо щоб ЗП водіїв вивести з тіні можливо так, вартість має становити ті 9,5грн про які торочили, на що до виборів точно ніхто не піде. 

 

Та й після виборів певно теж, доки водії самі не почнуть цього хотіти. Піднімуть проїзд на весну-осінь 2020го до 7 грн і на тому зійдуться ;) 

Не все так просто просто: за обналічку, якщо не помиляюся, беруть 13%. Тобто щоб водію дати налік, то з кожної тисячі тепер прийдеться 130 гривень віддавати комусь за обнал. І тоді ЗП водіїв не впишеш у витрати. бо офіційно вона у них залишиться мінімальною. В любому випадку життя маршрутних олігархів ускладниться, але це не значить що в нас спроститься, скоріше навпаки - на наші плечі додатково ляжуть: заробіток турецького оператора (8%) і його відкати нашим чинушам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, nickel сказано:

Не все так просто просто: за обналічку, якщо не помиляюся, беруть 13%. Тобто щоб водію дати налік, то з кожної тисячі тепер прийдеться 130 гривень віддавати комусь за обнал. І тоді ЗП водіїв не впишеш у витрати. бо офіційно вона у них залишиться мінімальною. В любому випадку життя маршрутних олігархів ускладниться, але це не значить що в нас спроститься, скоріше навпаки - на наші плечі додатково ляжуть: заробіток турецького оператора (8%) і його відкати нашим чинушам.

Ну  от бачиш! Ти вже бачу себе морально готуєш до вартості 7грн :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Ну  от бачиш! Ти вже бачу себе морально готуєш до вартості 7грн :) 

і по 9ть будемо їздити....

от на вулиці дощ (зараз) .... а на роботу треба.... і будемо платити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Ukrainec сказал:

Ну  от бачиш! Ти вже бачу себе морально готуєш до вартості 7грн :) 

Морально я вже давно нічому не дивуюся, але собівартість дороги від дому до роботи на власному авто я знаю. Будуть зажератися - зимою пересяду на авто, а, в теплу пору року (квітень-вересень), я вже і так два роки ходжу на роботу пішки (4-4,5 км), а якщо куплю ровера, то майже круглий рік зможу хєрити їхні ініціативи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...