Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

ну і не забувайте, що якщо не зовсім пороблено роботодавцю, то вже зараз водій на мінімалку оформлений, і трохи податків  відповідно платить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
6 минут назад, Unknown сказал:

Трохи поправлю. 

З 1000 тис. окладу податки такі будуть: 220 ЄСВ,  + 195 ПДФО з ВЗ. Але, на руки не 1000, а  "1000-195=805 грн". Тобто податків 220+195=415. На руки 805. Навантаження = 415/805=51,55%.  Ну це якщо немає пільг по ПДФО, там ще  бувають нюанси.

Не треба поправляти, 10 000 я писав на руки, тобто після вирахування 19,5%. Оклад, звичайно, буде більшим на цю суму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та яка різниця, ми запутались десь на 2тис грн/міс, але суть не в цьому.

 

 

Суть в тому на скільки з тих 1200 чи 2000грн/день власник захоче  ділитися з учасниками системи :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, nickel сказано:

Не треба поправляти, 10 000 я писав на руки, тобто після вирахування 19,5%. Оклад, звичайно, буде більшим на цю суму.

ще раз уточню. Навантаження виходить не 41% від того, що на руки, а 51,6%. Тобто щоб  15к. на руки дати, то податків буде 15000*0,5155=7732,9грн.

А "10к на руки"  податків 5155грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яка зараз вартість нового богдадана 092 хто зна?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

40 минут назад, Unknown сказал:

ще раз уточню. Навантаження виходить не 41% від того, що на руки, а 51,6%. Тобто щоб  15к. на руки дати, то податків буде 15000*0,5155=7732,9грн.

А "10к на руки"  податків 5155грн.

Я потім виправився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Яка зараз вартість нового богдадана 092 хто зна?

Богдан не знаю, а ЗАЗ на авторіа від 52тисяч баксів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ок, нехай 60тис.х25 = 1,5млн грн. вартість 1шт А092

З однієї маршрутки власник грубо отримує 1600грн/день. 

в середньому 1 маршрутка працює 28днів/міс протягом року, ТО1, ТО2, КР (теж занижено)

Вартість обслуговування 74тис в рік беремо грубо враховуючи 0,8грн на 1км пробігу. Як рахував маршрут 9 дистанція 17км, 7кіл і того 17х2*7*28днів*12міс. = 60тис. реальні затрати і того можуть бути менше ;)

Неоподаткований дохід власника в рік 1600грн* 28днів * 12міс. = 540тис.грн.

Термін окупності 1500/480=3,1роки

Я не знаю який рівень прибутків декларують власники, але дохід до оподаткування в них при найгірших розкладах 480тис грн/рік., тобто автобус себе відкатує за 3-4роки.

Але скоріш за все покатавши цей термін він йде на ріа за половину вартості, дехто ще +2 роки катає і вартість його падеє до 1/5 і авто теж продається комусь добивати на села. Особливо жадні експлатують бідолагу до дир в салоні, а це >10років.

Тобто у власника, після 2,5 років експлуатації бусика стоїть питання: продати нафіг чи експлатувати далі? Тобто якщо власник буде бачити зниження перспектив прибутку, то є ймовірність що він "скине" тягар і подасться на всі тяжкі, але якщо це велике атп, і людина присв"ятила життя цій справі не думаю що він зможе стати раптом аграрієм, чи фермером, чи випускати айфони. Думаю просто далі займе нішу, придушить свої амбіції і буде займатись улюбленою справою. Треба почекати і як тут писали, з розумінням поставитися до колапсу 11.11 підвозити людей зранку ці кілька днів, може тиждень, макс. 2тижні!

 

п.с. прошу не пинати за розрахунки, інформацію взято з загальних джерел. 

 

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 минут назад, Ukrainec сказал:

Як рахував маршрут 9 дистанція 17км, 7кіл і того 17х2*7*28днів*12міс. = 60тис. реальні затрати і того можуть бути менше ;)

А заправити?

Більше 1000 грн буде тільки паливо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Візьмето АТП 10701 найбільшого "крикуна" і "плаксія"  Дьоміна 

З цього документу 2013р:

Спойлер

випливає що атп налічує 48 транспортних засобів

 

з цього документу 2017р випливає, що атп платить 350тис.грн податків на місяць. 

Спойлер

image.thumb.png.85676593a742e1ccd3dcb1503a919073.png

тобто 1 автобус приносить дохід 45тис.грн/міс. 

атп приносить дохід 45тис х 48 = 2,16млн.грн. 

тобто лише 2160000/35000 = 6,17% податків від доходів підприємство сплачує до бюджету чи як?!?!?!??! 

6% - Чо за нах?:blink:

 

22 хвилин тому, WebTraveller сказано:

А заправити?

Паливо  вже враховано, зараз заправляється водіями. Чи як всі в цьому процесі зараз отримують свою частку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще трохи математики

що ми маємо 2,16млн. доходу, з них -0,35млн податків = 1,8млн.грн

1,8 - 0,65млн на утримання апарату 50 працівників (це я оптимістично, не правда?) =  1,15млн. грн

1,15млн. - 50тис.грн на отримання адмінбудівлі, опалення, зв"язок, тощо = 1,1млн.грн.

1,1 - 0,4млн на запчастини і ремонт. = 0,7 млн.

0,7млнгрн - 0,5млн на амортизацію автобусів і покупку нових

0,2млн - це приблизно чистий прибуток що йде на депозит власнику. Я точно не знаю, все це доволі грубо рахувалося щоб не обідити власника, в реалі ця цифра десь може бути і 400+тис.грн/міс. менше АТП думаю має білшу ефективність з одного авто.

 

А тепер припустімо що влада хоче забрати 10%, тобто з біомаси якої годується вся ця екосистема забираємо -10% - 2,16млн.грн - 210тис. = 1,95млн.грн.

Тобто на чомусь з цього всього треба буде власнику заощатити, щоб не бути лохом, і не дійти до рівня доходу 100тис.грн/міс як власник кількох продуктових кіосків, цей чувак опирається. Опирається бо знає, що він на краю нового "шухера". Я впевнений що місквлада не поступиться своїм рішенням, тоді цей чувак буде змушений шукати гроші з інших джерел. Ви б на його місці з його рівнем наглості де би взяликошти, щоб не виглядати лохом??? правильно! Залізе в кишеню водіям. Підставою назве діджіталізацію! З кожного водія буде збрито по 2-3тис.грн. бо зараз водій видає гроші власнику, міг збрехати, а скоро вини поміняються ролями. Власник з рахунків буде видавати ЗП водіям. Ось тут і спрацює режим трансформатора і згадування всіх обід, хто кому що не додав, адже всі водії формально працюють на мінімалку. 

Шкода, але наступним на черзі  бунт водіїв, яких будуть кидати в перших рядах на амбразури, тобто міськраду з вимогою підняти вартість проїзду. 

 

А все чому? Знову ж таки, бо якийсь чувак, або група людей хочуть мати стабільний дохід на звичному рівні з відсутністтю формального контролю.

На неформальному рівні 1 на 1я впевнений всі знають хто скільки кладе під матрас, тому розмови про 9,5 грн немають ніякого сенсу. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А і ще одне, ЗП водіїв як була сіра так і залишеться, бо та біомаса коштів з вартості квитка в 6грн не здатна підняти податкове навантаження ЗП водіїв. Тому трикутник: податкова, міскрада, власники АТП знову підуть на усний компроміс як вони робили до цього, що офіційно ЗП водії будуть отримувати мінімальну, а решту буде доплачуватись сірим налом. 

Бо щоб ЗП водіїв вивести з тіні можливо так, вартість має становити ті 9,5грн про які торочили, на що до виборів точно ніхто не піде. 

 

Та й після виборів певно теж, доки водії самі не почнуть цього хотіти. Піднімуть проїзд на весну-осінь 2020го до 7 грн і на тому зійдуться ;) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, Ukrainec сказал:

Ок, нехай 60тис.х25 = 1,5млн грн. вартість 1шт А092

З однієї маршрутки власник грубо отримує 1600грн/день. 

в середньому 1 маршрутка працює 28днів/міс протягом року, ТО1, ТО2, КР (теж занижено)

Вартість обслуговування 74тис в рік беремо грубо враховуючи 0,8грн на 1км пробігу. Як рахував маршрут 9 дистанція 17км, 7кіл і того 17х2*7*28днів*12міс. = 60тис. реальні затрати і того можуть бути менше ;)

Неоподаткований дохід власника в рік 1600грн* 28днів * 12міс. = 540тис.грн.

Термін окупності 1500/480=3,1роки

Я не знаю який рівень прибутків декларують власники, але дохід до оподаткування в них при найгірших розкладах 480тис грн/рік., тобто автобус себе відкатує за 3-4роки.

Але скоріш за все покатавши цей термін він йде на ріа за половину вартості, дехто ще +2 роки катає і вартість його падеє до 1/5 і авто теж продається комусь добивати на села. Особливо жадні експлатують бідолагу до дир в салоні, а це >10років.

Тобто у власника, після 2,5 років експлуатації бусика стоїть питання: продати нафіг чи експлатувати далі? Тобто якщо власник буде бачити зниження перспектив прибутку, то є ймовірність що він "скине" тягар і подасться на всі тяжкі, але якщо це велике атп, і людина присв"ятила життя цій справі не думаю що він зможе стати раптом аграрієм, чи фермером, чи випускати айфони. Думаю просто далі займе нішу, придушить свої амбіції і буде займатись улюбленою справою. Треба почекати і як тут писали, з розумінням поставитися до колапсу 11.11 підвозити людей зранку ці кілька днів, може тиждень, макс. 2тижні!

 

п.с. прошу не пинати за розрахунки, інформацію взято з загальних джерел. 

 

 

 

 

 

цену денег не учел. процент по кредиту или стоимость лизинга (крупные города перешли на лизинг коммунального транспорта)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, romanc сказано:

цену денег не учел. процент по кредиту или стоимость лизинга (крупные города перешли на лизинг коммунального транспорта)

Та перестань, основні Луцькі автогравці вже зо 10років таким не бавляться, може ще є кого не виключено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Св'ято переноситься, є інфа що в маршрутках готівку відмінять з 21го, якщо не домовляться з місцевими :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Ukrainec сказал:

Яка зараз вартість нового богдадана 092 хто зна?

Підпорчу трохи розрахунки :D

Нових 092 здається вже не випускають. А аналоги (малі міські) нові від 3 млн.грн. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, natalka) сказано:

Підпорчу трохи розрахунки :D

Нових 092 здається вже не випускають. А аналоги (малі міські) нові від 3 млн.грн. 

Тю! це просто нам довше їздити в дряблих треба буде і не нити, що погано

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

забрала мама пенсійну карточку,

нормальна НФС карточка, якщо на неї закидата гроші і платити в валідаторі то норм буде, головне щоб були доступні способи поповнення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, natalka) сказал:

А аналоги (малі міські) нові від 3 млн.грн. 

Не розумію цього приколу. Шкільні постачали за 1.94 млн. грн

33 минуты назад, natalka) сказал:

Нових 092 здається вже не випускають.

Випускають. Тільки рестайл. На презентації ціна була 65000 дол

https://kievspecteh.com/catalog/avtobusy/avtobus-miskogo-klasu-a092n6

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, romanc сказал:

І Житомир, і Львів, і Запоріжжя і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Ukrainec сказал:

А і ще одне, ЗП водіїв як була сіра так і залишеться, бо та біомаса коштів з вартості квитка в 6грн не здатна підняти податкове навантаження ЗП водіїв. Тому трикутник: податкова, міскрада, власники АТП знову підуть на усний компроміс як вони робили до цього, що офіційно ЗП водії будуть отримувати мінімальну, а решту буде доплачуватись сірим налом. 

Бо щоб ЗП водіїв вивести з тіні можливо так, вартість має становити ті 9,5грн про які торочили, на що до виборів точно ніхто не піде. 

 

Та й після виборів певно теж, доки водії самі не почнуть цього хотіти. Піднімуть проїзд на весну-осінь 2020го до 7 грн і на тому зійдуться ;) 

Не все так просто просто: за обналічку, якщо не помиляюся, беруть 13%. Тобто щоб водію дати налік, то з кожної тисячі тепер прийдеться 130 гривень віддавати комусь за обнал. І тоді ЗП водіїв не впишеш у витрати. бо офіційно вона у них залишиться мінімальною. В любому випадку життя маршрутних олігархів ускладниться, але це не значить що в нас спроститься, скоріше навпаки - на наші плечі додатково ляжуть: заробіток турецького оператора (8%) і його відкати нашим чинушам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, nickel сказано:

Не все так просто просто: за обналічку, якщо не помиляюся, беруть 13%. Тобто щоб водію дати налік, то з кожної тисячі тепер прийдеться 130 гривень віддавати комусь за обнал. І тоді ЗП водіїв не впишеш у витрати. бо офіційно вона у них залишиться мінімальною. В любому випадку життя маршрутних олігархів ускладниться, але це не значить що в нас спроститься, скоріше навпаки - на наші плечі додатково ляжуть: заробіток турецького оператора (8%) і його відкати нашим чинушам.

Ну  от бачиш! Ти вже бачу себе морально готуєш до вартості 7грн :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Ну  от бачиш! Ти вже бачу себе морально готуєш до вартості 7грн :) 

і по 9ть будемо їздити....

от на вулиці дощ (зараз) .... а на роботу треба.... і будемо платити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Ukrainec сказал:

Ну  от бачиш! Ти вже бачу себе морально готуєш до вартості 7грн :) 

Морально я вже давно нічому не дивуюся, але собівартість дороги від дому до роботи на власному авто я знаю. Будуть зажератися - зимою пересяду на авто, а, в теплу пору року (квітень-вересень), я вже і так два роки ходжу на роботу пішки (4-4,5 км), а якщо куплю ровера, то майже круглий рік зможу хєрити їхні ініціативи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...