Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Проясніть пліз, картка пишуть працює з валідатором по NFC, а як мобільним додатком? Також по NFC чи дисплей з генерованим qr-кодом показувати валідатору? Думаю чи купувати картку чи достатньо додатку в смартфоні...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
36 хвилин тому, jack74 сказано:

я б не різав. Там, схоже, антена по всьому периметру картки

1.jpg.ac9845bdf751f7d481ebb13989f7b810.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 минут назад, Igor DMX сказал:

Думаю чи купувати картку

Однозначно купувати. Телефон має властивість розряджатись, а додатки глючити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Igor DMX сказано:

Проясніть пліз, картка пишуть працює з валідатором по NFC, а як мобільним додатком? Також по NFC чи дисплей з генерованим qr-кодом показувати валідатору? Думаю чи купувати картку чи достатньо додатку в смартфоні...

qr

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

55 хвилин тому, volks сказано:

Однозначно купувати. Телефон має властивість розряджатись, а додатки глючити.

або дочекатись коли запрацює функціонал розрахунку банківською карткою з nfc (якщо є можливість чекати, і якщо є така банківська картка)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, Igor DMX сказано:

Проясніть пліз, картка пишуть працює з валідатором по NFC, а як мобільним додатком? Також по NFC чи дисплей з генерованим qr-кодом показувати валідатору? Думаю чи купувати картку чи достатньо додатку в смартфоні...

Поки користуюсь лише додатком, чекаю на NFC

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не працює додаток для оплати проїзду в транспорті Луцька

Цитувати

Перестав працювати додаток для оплати проїзду в транспорті Луцька.
Про це  розповіли у офісі оператора "City Card".
Представники оператора повідомили, що додаток не працює вже два дні через збої. Коли налагодять систему – невідомо.

 

Людям радять купувати електронні квитки, а не надіятися на додаток.  :ahuet:

 

 

А ви тут розмріялись про  NFC, картку  якусь прив'язувати зібрались...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Bliksss сказал:

@case_l так і я вчора їздив,  а оператор про це не знає))

Не зняло гроші? А що писало на екрані валідатора?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, nickel сказано:

Не зняло гроші? А що писало на екрані валідатора?

зняло, вчора в  7-7.10  ранку їхав  траліком

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Bliksss сказал:

зняло, вчора в  7-7.10  ранку їхав  траліком

З чого тоді висновок, що додаток не працює, що оператор не вкурсі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, nickel сказано:

З чого тоді висновок, що додаток не працює

Який висновок? Я просто процитував сттатю (сьогоднішню) на сайті, де було сказано - 

Цитувати

Представники оператора повідомили, що додаток не працює вже два дні через збої. Коли налагодять систему – невідомо.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, Bliksss сказано:

зняло, вчора в  7-7.10  ранку їхав  траліком

Кудись звертались, вирішували? В мами також само зняло вчора в траліку (картка пластик), якщо це масово то хороший в них улов. Головне на екрані писало знято 0, але залишок став на 7грн менший

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, westboiuu сказано:

сьогодні в маршрутці номер 1 повним ходом оплачували наліком 

та у всіх. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, SunSeth сказано:

та у всіх. 

вроді як від сьогодня оплата тількі карткою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 хвилин тому, westboiuu сказано:

вроді як від сьогодня оплата тількі карткою

та да, ще з 11.11.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виникло таке питання. Сьогодні оплачував проїзд через додаток, але графи "Останнє використання" і "Остання оплата" пусті. В мене в одного так? Виникає відчуття, що гроші тю-тю і немає жодної інформації чи відбулась оплата за проїзд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

Виникло таке питання. Сьогодні оплачував проїзд через додаток, але графи "Останнє використання" і "Остання оплата" пусті. В мене в одного так? Виникає відчуття, що гроші тю-тю і немає жодної інформації чи відбулась оплата за проїзд.

то у всіх так, ті хто користуються картками також як сліпі котята. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, SunSeth сказано:

І як потім доказати, що ти платив?

Мабуть тільки контролер своїм пристроєм може перевірити. Пересічний пасажир ніяк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, alexvvv сказано:

Мабуть тільки контролер своїм пристроєм може перевірити.

 

картку він перевірить, а додаток ? там немає сталого QR кода

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, alexvvv сказано:

Мабуть тільки контролер своїм пристроєм може перевірити.

І що йому показати? QR-код, який інший кожні 10 секунд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...