Перейти до змісту

Купив електронний браслет в магазині Самсунг


MACCEN

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Розрулити хочу таку ситуацію.

Купували на подарунок електронний браслет в магазині Самсунг (ТамТам).

На другий день він перестав вмикатись та не подавав признаків життя.

 

Його занесли у магазин (ще не пройшло 14 днів), щоб повернули гроші.

Нам сказали що треба віддавати у сервісний центр, тому що не зрозуміло чому він поламався (з нашої вини, чи з вини виробника).

В севісному центрі прйиняли, та потім віддали новий браслет (значить поломка була не з вини покупця).

 

Так як підпорчене враження про цей девайс захотілося повернути гроші.

Принесли його назад в магазині, директриса почала говорити що не може повернути гроші згідно законодавства України, так як в чеку не співпадає серійний номер і вона не може повернути гроші.

 

Питання чи можна повернути гроші чи ні?

 

Опубліковано

Як на мене, потрібно було брати заключення, а не заміну. І проблем би не виникло. А так вона формально права.

Опубліковано

сервісний центр повинен був дати заключення (чи висновок) про заводський брак. з цим висновком в магазин і або обміняти товар на аналогічний або повернути кошти.

Опубліковано
4 хвилин тому, S30 сказано:

А так вона формально права.

формально вона биканула,

треба було б взяти в клієнта товар, по внутрішніх каналах провести експертизу, якщо з вини клієнта - тоді все

якщо з вини виробника тоді - або заміна або гроші назад, на вибір клієнта

 

p.s. якщо на магазині написано Самсунг то не разу не означає що він має якесь відношення до компанії Самсунг

 

 

Опубліковано

На поміняний товар мав бути виданий товарний чек з новим серійним номером,і вже вся історія по новому.

Хай видадуть чек на поміняний браслет.

Ну і цікаво,що то за виріб такий?

Опубліковано
3 минуты назад, Nokian сказал:

На поміняний товар мав бути виданий товарний чек з новим серійним номером,і вже вся історія по новому.

Хай видадуть чек на поміняний браслет.

Ну і цікаво,що то за виріб такий?

GearFit

Опубліковано
34 минуты назад, Saddy сказал:

сервісний центр повинен був дати заключення (чи висновок) про заводський брак. з цим висновком в магазин і або обміняти товар на аналогічний або повернути кошти.

 

Сервісний центр Самсунг (там же його ремонтували/замінили на новий) не видає таких бумаг, тільки що дзвонив, взяла трубку хамовита дівчина замість того щоб вислухати затикає одразу рота.

 

Опубліковано
23 минуты назад, Nokian сказал:

На поміняний товар мав бути виданий товарний чек з новим серійним номером,і вже вся історія по новому.

Хай видадуть чек на поміняний браслет.

Ну і цікаво,що то за виріб такий?

Директриса сказала що проблем не буде, в них єдина база сервісів і там є всі дані, щось мало віриться людині яка замість розрулювання ситуації посилає на законодавство і так далі, ще й податкову приліла :) податкові пофігу який там серійнік в чеку взагалі.

Опубліковано

Стосовно серійника вона формально права, але ти ж сам сказав, що

36 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

якщо на магазині написано Самсунг то не разу не означає що він має якесь відношення до компанії Самсунг

 

Так що страхуватися від таких "офіціалів" доводиться самому як і передбачати їх ймовірні дії. Поки не купиш в них  - не взнаєш.

ПС Тепер будем знати з ким не варто мати справу.

Опубліковано

Ознайомтеся із законом про захист прав споживачів, стаття 8 і 9.

Формально немає підстав для повернення коштів. Порушень в діях СЦ також не бачу, діяли згідно інструкцій.

Повернути кошти можна якщо товар новий, не був у використанні. Наприклад, колір не підійшов.

Якщо ж пристрій несправний, тоді споживач має право на ремонт. В даному випадку замінили не якусь окрему запчастину, а так званий swap. Новий серійний номер має бути вказано в гарантійному талоні.

Опубліковано

Ну, формальність вона така штука. А якщо я , припустим, пристрій лише вийняв з упаковки і поставив на зарядку - це вважається "був у використанні" чи ні?

Опубліковано
23 минуты назад, Саня сказал:

Ознайомтеся із законом про захист прав споживачів, стаття 8 і 9.

Формально немає підстав для повернення коштів. Порушень в діях СЦ також не бачу, діяли згідно інструкцій.

Повернути кошти можна якщо товар новий, не був у використанні. Наприклад, колір не підійшов.

Якщо ж пристрій несправний, тоді споживач має право на ремонт. В даному випадку замінили не якусь окрему запчастину, а так званий swap. Новий серійний номер має бути вказано в гарантійному талоні.

 

Тут була покупка й не пройшло 14 днів, значить якщо був брак, то формально підпадає під те, що клієнт може повернути собі гроші. Якби було більше 14 днів питань немає.

 

Виходить з ваших слів, ви придбали товар, приїхали додому а він поламався, і вам згідно всякої лабуди будуть його ремонтувати й ви будете без телевізора оплативши його вартість навіть не покористувавшись ним?

Опубліковано
9 hours ago, S30 said:

Ну, формальність вона така штука. А якщо я , припустим, пристрій лише вийняв з упаковки і поставив на зарядку - це вважається "був у використанні" чи ні?

 

Звичайно був, магазин не повинен здогадуватися куда ти його включав, може в підгорілий фільтр чи ще фіг зна в шо. Таких випадків реально дофіга прилітає — олені ламають виріб не читаючи інструкції.
Тому в законі і сказано типу "не був у використанні", бо якщо був хоч мить — ймовірність вини користувача різко підвищується.

Мав я колись головняк з лазерним прінтером :) новий розпакували, включили — не працює. Відразу наїзди почалися, типу приходьте і розбирайтеся.
Приходжу в офіс — 6 бухгалтерів на 15м2, кабель від прінтера лежить передавлений під ножкою крісла якоїсь тьоті. Відразу стало зрозуміло що новий пішов за старим. Показав, пояснив, послав в жопу за таке ставлення і кіпіші.
Якби продовжили — дав би акта. Але хтось з керівництва норм виявився, усе розрулили — я відправив прінтер на сервіс і його там замінили.
Отака історія про "неюзаний" товар.

Опубліковано

PS: Магазин мені повернув гроші, не знаю що подіяло, чи лист на представництво (це мережа магазинів), чи пост на форумі.

Суть не в грошах, а в принциповості.

Людина купила товар, й він одразу зламався.

 

Мої дії як власника магазина, кажу покупцю, ОК. 

Не пройшло 14 днів, я не в курсах з чиєї вини поламався товар. Я прийму його в тебе на вияснення. І запитаю, що робим гроші, або новий товар (тому що ремонтування його це не те трохи, не пройшло 14 днів, він має бути новим і тільки новим.

 

Все, мені приходить заміна як власнику магазину. Я вертаю покупцю гроші і вся спрва. Або може прошу його передумати, даю знижку на щось, або даю ще браслет якийсь бонусом в якості моральних збитків наприклад. І все.

 

Завдяки такому підходу клієнт всім розкаже який класний магаз, були трабли але все швидко розрулюють. 

Опубліковано
6 minutes ago, MACCEN said:

 

Тут була покупка й не пройшло 14 днів, значить якщо був брак, то формально підпадає під те, що клієнт може повернути собі гроші. Якби було більше 14 днів питань немає.

 

Виходить з ваших слів, ви придбали товар, приїхали додому а він поламався, і вам згідно всякої лабуди будуть його ремонтувати й ви будете без телевізора оплативши його вартість навіть не покористувавшись ним?

 

Описав ситуацію вище.
Якщо був брак — треба мати акта від сервісного що був брак. Без заключення спеціаліста — то лише твоя хфороблива фантазія.

Опубліковано
1 минуту назад, Соромітник сказал:

 

Описав ситуацію вище.
Якщо був брак — треба мати акта від сервісного що був брак. Без заключення спеціаліста — то лише твоя хфороблива фантазія.

Сервісний сказав що такі акти не видає взагалі.

Опубліковано
1 минуту назад, MACCEN сказал:

 

Тут була покупка й не пройшло 14 днів, значить якщо був брак, то формально підпадає під те, що клієнт може повернути собі гроші. Якби було більше 14 днів питань немає.

 

Виходить з ваших слів, ви придбали товар, приїхали додому а він поламався, і вам згідно всякої лабуди будуть його ремонтувати й ви будете без телевізора оплативши його вартість навіть не покористувавшись ним?

Важливо не плутати 8 і 9 статті.

14 днів дають лише на обмін справного апарата, повернення коштів передбачено, лише, якщо для обміну немає товару.

За несправний можна повернути гроші протягом усього періоду гарантії, якщо він не підлягає ремонту.

 

Опубліковано

Я купува товар в Київстарі, теж віддав на ремонт по гаратії, дали акта що заовдський брак. З яким я пішов та поміняв на інший телефон.

Опубліковано
Только что, Соромітник сказал:

ну, пі*дить той сервіс :)

ось сюди здавали

Адрес: 68, проспект Волі, Луцк, Волынская область, 43000

Опубліковано
1 минуту назад, MACCEN сказал:

ось сюди здавали

Адрес: 68, проспект Волі, Луцк, Волынская область, 43000

А нащо ти взагалі в сервіс їхав? Я здаю лише в магазин в якому купував, менше головняка.

Опубліковано
Только что, nickel сказал:

А нащо ти взагалі в сервіс їхав? Я здаю лише в магазин в якому купував, менше головняка.

Бо сказали довго прийдеться чекати поки через магазин віддавати.

Хотілося швидше то все вирішити, то віддавав тут.

 

В Ксіомі, то взагалі прийняли в останній день гарантії, не змогли поремеонтувати, віддали гроші.

Опубліковано
Только что, MACCEN сказал:

Бо сказали довго прийдеться чекати поки через магазин віддавати.

Хотілося швидше то все вирішити, то віддавав тут.

Це не твої проблеми, їм дається 14 днів на ремонт або за домовленністю. 

Опубліковано
1 минуту назад, nickel сказал:

Це не твої проблеми, їм дається 14 днів на ремонт або за домовленністю. 

 

Просто сказали буде довше, не хотілось чекати. 

В Ксіомі сказали буде довше на пару днів чим 14 я согласився, бо міг чекати.

Опубліковано
44 минуты назад, Саня сказал:

Формально немає підстав для повернення коштів. Порушень в діях СЦ також не бачу, діяли згідно інструкцій.

Не зовсім. Якщо перший виріб був бракований, то клієнт має право отримати гроші назад. Але якщо він погодився отримати новий апарат і отримав, то про повернення коштів можна забути (по закону).

44 минуты назад, Саня сказал:

Повернути кошти можна якщо товар новий, не був у використанні. Наприклад, колір не підійшов.

Не можна, можна лише обміняти на аналогічний (наприклад, іншого кольору). Якщо аналогічного немає, то можна обміняти на будь-який інший товар. І лише якщо нічого не не підійде, то тоді лише можна говорити про повернення коштів.

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...