Перейти до змісту

Електровелосипед самотужки


laser

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

скутер на 500 ватах з сухою вагою 82 кіло - це пенсо-овощний апарат.

акуми там 99% - гелієвий свинець, бо літій 48В-20А\г за такі гроші, ніхто і ніколи туди не зарядить.

дохлий, малоресурний варіант...

  • +1 2
  • Відповідей 376
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано (змінено)
15 хвилин тому, Deemon сказано:

скутер на 500 ватах з сухою вагою 82 кіло - це пенсо-овощний апарат.

акуми там 99% - гелієвий свинець, бо літій 48В-20А\г за такі гроші, ніхто і ніколи туди не зарядить.

дохлий, малоресурний варіант...

так то зрозуміло, що акб там не літій, і такий скутер не є спортбайком :)

Змінено користувачем case_l
Опубліковано (змінено)
38 хвилин тому, Deemon сказано:

скутер на 500 ватах з сухою вагою 82 кіло - це пенсо-овощний апарат.

акуми там 99% - гелієвий свинець, бо літій 48В-20А\г за такі гроші, ніхто і ніколи туди не зарядить.

дохлий, малоресурний варіант...

якшо гелевий, то його вага в районі 7кг*4шт=28 кг!!

якшо перевести на такий же по ємності фосфат буде ~9 кг, 

а на іони то і ще менше, в районі 5-6 кг

зменшивши вагу на 20 кг можна збільшити пробіг і тягу на процентів 20% + -  (по ціні вийде десь ще +5к, залежно за скільки свинець продати)

 

але так, з швидкістю в 30 км, то пенсо-скутер =) проте, як ти зазначив вище, хороша амортизація і зручність їзди.

якщо контролер китайський. то думаю легко розблочити обмеження швидкості чи потужності, якшо таке є. і вижати з нього ще трохи.

%20%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%

 

є така певна категорія - як вантажні електричні велосипеди. так от цей скутер може бути чимось таким — на багажник мішок картошки прив'язати, чи на заднє сиддіння дітлаха посадити

Змінено користувачем laser
Опубліковано (змінено)

 

1 година тому, case_l сказано:

Вартість набору для електровелосипеда щось дорогувато виходить на фоні вартості скутера. 

чого дорогувато? від 3-4к стартує https://ebike.in.ua/product-category/elektronabory/

http://www.e-bike.com.ua/elektronabory-dlya-velosipedov

 

Змінено користувачем laser
  • +1 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Підсумок сезону. Частина 2 - моторколесо

Нарешті випав сніг, і бачу що не зовсім сприятлива погода для катання буде ще тиждень :D - пора нарешті відкривати двигун.

Я побачив краще ніж очікував: пилу, води, іржі, стружки і слідів зносу нема. смазки ще трохи є.  Нагадаю пробіг 2600 км.

я взяв чисту викрутку і акуратно зібрав залишки, які видавило чи спочатку не попали на механізм і заново наклав на шестерні.

Спойлер

думаю на наступний сезон має вистачити. багато навалювати туди немає потреби, так як її буде розвазюкувати по корпусу, полетить на обмотки, магніти...

я був уже хотів купувати ABRO LG-990, але поки не бачу сенсу.

також замітив  таку річ - оригінальна смазка має цікаву консистенцію - липучо-тягуча. такі собі соплі. думаю це хороша характеристика, щоб вона не розбризкувалась, чи розтікалась, а налипала до шестерень назад.

от би щось таке ж найти в продажі !

902735087_Untitled1.jpg.a67117a8db05cc4dafa799c28fd19b0f.jpg199183583_Untitled2.thumb.jpg.bf19a461e028d19baea59531eba120d9.jpg1678342539_Untitled3.jpg.4bde3b0bcf10647d4c598ac216cb35a9.jpg1690186228_Untitled4.jpg.52a310130bd26abf557cd1f2261d3774.jpg1370128114_Untitled5.jpg.05caa02bf723e757090d0582cf02c42b.jpg932252911_Untitled6.jpg.0bf1d60bbae91fe73083b7872de7f82d.jpg

є певні нюанси з обмотками. по-перше намотані халтурно. по-друге не пролаковані. втретє - один хомут лопнувший і його ніхто до ума не довів, пучок проводів слабозакріплений, а отже може зрушитись і протестись.

прийшлось виправити недолік.

1575805930_Untitled7.jpg.5e2522f34c184ee46490a720353e5ce1.jpg672926836_Untitled8.jpg.c79acc73aaf3ae470cd963cedba1ad2c.jpg

наступного ТО я планую розібрати обгонну муфту з роликами щоб вимити стару смазку. якщо там буде все страшно.

коли я розділю мотор від редуктора, я хочу пролакувати обмотки, бо по ходу гул від мотора на низьких обертах іде саме від незакріплених проводів.

зараз як на мене без розбору заливати лаком то тільки біди можна наробити.

тому злегка силіконом мазнув кришку і закрив назад.

 

на черзі ТО акумулятора.

 

P.S. електротабуретка знайомого. на фосфатах (поставив самостійно). двигун в районі 350 вт + -. крейсерська швидкість 25-30. маленький, легкий і компактний

1699895299_Untitled454545.jpg.d9bac220c89b23914cf5f80ff127b705.jpg

 

 

 

Змінено користувачем laser
  • Дякую! 1
  • +1 4
Опубліковано (змінено)

Щодо смазки для товїх цілей рекоменжую: Mobilgrease XHP 222 (є на авто ринку),  bike grease 2000 (є в велопагазинах), grease pm600 (є в велосервісах).

 

bike grease 2000  найоптимальніше я б рекомендував bike grease 2000 бо вона виготовлена на основі кальцієвого мила, яке навіть при тривалому контакті з водою мало втрачає свої властивості, ну й має консистенцію тягучих соплей, що дуже добре по фізиці.

мобіл теж нічого, виробник заявляє як дуже вологостійку, але так як це літол то я не дуже впевнений, хоча всі гвинти в авто саджу на неї.

grease pm600 не знаю як вона буде себе вести на холоді, але як на мене це дуже високоякісна смазка хоч і дорога.

Змінено користувачем Ukrainec
  • Дякую! 1
  • +1 2
Опубліковано

я троха помоніторив хто чим маже і чесно кажучи хочеться закрити очі на те що читав  =))

хоча половина порад годні - не брати нафтопохідних мастил, сильно густих чи рідких... тощо.

але конкретно ніхто нічого якісно порадити не може через брак спецзнань. власне через це і вибати самотужки важко, хоча вибір великий як на мене.

половина їздить на вазеліні і дуже довольні, чи то простотою рішення чи ціною :D інші мажуть тим що під рукою.

десь побачив рекомендацію на Molykote EM-30L Grease. почитав, ніби шось таке, що може підійти. правда ціна там космос! найшов в україні 100г по 378 грн. треба попробувати. тільки дружині головне не казати :D

 

Mobilgrease XHP 222 не канає, так як в складі є мін.масло з нафти. в описі не вказано що підходить для пластику. а бльше для підшипників. а нам треба для редукторів.

bike grease 2000 теж щось для підшипників.

grease pm600 я так поняв це щось формально інше під велобрендом. хз хто виробник і який склад. ніде нема нормального опису.

Опубліковано

@laser  найкраще буде підшукати  мастило яке в своїй базі має - поліальфаолефін (пао), загусник може бути кальцієве мило, полімочевина, навіть з харчовими допусками, прекрасно будуть служити в твоїх задачах. Гарно працюють в парах пластик-пластик і пластик-метал. Бувають і з добавкою тефлону.

По консистенції, імхо NLGI 1-2 буде цілком оптимально.

Марки - той же Molykote, Berutox, Berulub, Efele, OKS, і тд

Ще бувають пао маслила для направляйок супортів гальм (але там загусник, здається літієвий)...

 

  • +1 2
Опубліковано

На форумі електротранспорт не раз піднімалось питання.... По суті це все чистий вазелін з домішками +"клей"

Опубліковано
4 годин тому, laser сказано:

 

grease pm600 я так поняв це щось формально інше під велобрендом. хз хто виробник і який склад. ніде нема нормального опису.

Призначено якраз для вилок, в парах тертя пластикових втулок з направляючими ногами. також в повітряну камеру.

З практики, одне з найкращих рішень, що найдовше тримається. Думаю сюди теж підійде.

grease 2000 в мене на другуму місці після pm600 для тих же цілей.

Опубліковано
1 година тому, Ukrainec сказано:

Призначено якраз для вилок, в парах тертя пластикових втулок з направляючими ногами. також в повітряну камеру.

З практики, одне з найкращих рішень, що найдовше тримається. Думаю сюди теж підійде.

grease 2000 в мене на другуму місці після pm600 для тих же цілей.

я не сумніваюсь що це хороше рішення для того, куди його рекомендують. але не в редуктори. ок. не будемо сперечатись лишній раз. при нагоді постараюсь придбати і перевірити. так як маю проблеми з тим, що вилка в мороз дубіє з моєю смазкою (закладав звичайний літол 24 якщо не помиляюсь).

  • +1 1
Опубліковано
3 хвилин тому, laser сказано:

я не сумніваюсь що це хороше рішення для того, куди його рекомендують. але не в редуктори. ок. не будемо сперечатись лишній раз. при нагоді постараюсь придбати і перевірити. так як маю проблеми з тим, що вилка в мороз дубіє з моєю смазкою (закладав звичайний літол 24 якщо не помиляюсь).

Літол в вилку ні в якому разі не варто! Лише кальцієве! (Напр. той же гріз 2000) навіть солідол буде краще скользити замість літола ;) повір, я з цим наекспериментувався. 

  • +1 1
Опубліковано

Ще на мою думку можна спробувати Sram Butter grease , ціна приблизно 300-350грн за 100грам( можна купити потрібну кількість). Вона не така густа та в'язка у порівнянні з pm600 а тим більше grease 2000.

Опубліковано
20 годин тому, Ukrainec сказано:

Літол в вилку ні в якому разі не варто!

 

Розїдає пластик, поклав так шестерні типу на зберігання...

Опубліковано
1 година тому, Oli сказано:

Що заважає на алі купити таку саму як в мк?

Бо ми незнаємо назви яку нам треба.

 

1 година тому, Oli сказано:

 

Розїдає пластик, поклав так шестерні типу на зберігання...

Це я вже зараз такий умний став, раніше і не міг подумати! Тепер треба розбирати і вимивати і перемазувати все... та і взимку я перший раз їжджу.

Їде до мене молікот, отримаю - відпишусь

Опубліковано (змінено)

Народ, є провокативне запитання!

я тут забрів на форум електротранспорта, пройшовся по темах купле-продаж і чогось трохи не доганяю.

є категорія людей яка збирає якийсь транспорт і зразу ж його продає. "пробіг 20км, 2 зарядки, робив для себе всьо супер-пупер круто і ціна".

на ОЛХ троха по іншому, там взагалі є жестяки в буквальному сенсі - якісь драпачі з говна і палок, хай навіть і за невеликі 5кгрн, але страшні корчі.

пробую якось зрозуміти цих продавців.

так от питання: за скільки ви готові умовно купити мій саморучно зібраний байк? :D

приймаю любі адекватні відповіді. якщо не готові купити, то не пишіть. на вашу фінансову оцінку не ображусь. якщо вел не попадає в ваш ціновий, то скажіть, чи взагалі ви б купили щось, зібране чужими руками, не на ваше замовлення, не на ваш смак?

для полегшення задачі фото і короткі ттх продублю з попердніх постів

Спойлер

IMG_20190826_123957755.thumb.jpg.c45ddc653e8fd33123bf3aceb7499153.jpg

обвіс і рама середнячок, не дороге і не бюджет. передня вилка дешева пружина. модель випуску досить старого. розмір хз. але рама не велика під зріст 175 + -

з плюшок - амортизаційний штир на сідло, багажник, сумочка проста, хороша потужна фара, акум до неї, велокомп, рога.

пробіг на батареї 45-75 км. якась умовна зарядка в комплекті, вага 27 кг, контроел з екраном. потужність 500-800 вт, мотор редуктор, пробіг 2,5к. подвійні прості обода. якісь умовні серднячкові покришки.

 

Змінено користувачем laser
Опубліковано
12 минут назад, laser сказал:

Народ, є провокативне запитання!

я тут забрів на форум електротранспорта, пройшовся по темах купле-продаж і чогось трохи не доганяю.

є категорія людей яка збирає якийсь транспорт і зразу ж його продає. "пробіг 20км, 2 зарядки, робив для себе всьо супер-пупер круто і ціна".

на ОЛХ троха по іншому, там взагалі є жестяки в буквальному сенсі - якісь драпачі з говна і палок, хай навіть і за невеликі 5кгрн, але страшні корчі.

пробую якось зрозуміти цих продавців.

так от питання: за скільки ви готові умовно купити мій саморучно зібраний байк? :D

приймаю любі адекватні відповіді. якщо не готові купити, то не пишіть. на вашу фінансову оцінку не ображусь. якщо вел не попадає в ваш ціновий, то скажіть, чи взагалі ви б купили щось, зібране чужими руками, не на ваше замовлення, не на ваш смак?

для полегшення задачі фото і короткі ттх продублю з попердніх постів

  Показать контент

IMG_20190826_123957755.thumb.jpg.c45ddc653e8fd33123bf3aceb7499153.jpg

обвіс і рама середнячок, не дороге і не бюджет. передня вилка дешева пружина. модель випуску досить старого. розмір хз. але рама не велика під зріст 175 + -

з плюшок - амортизаційний штир на сідло, багажник, сумочка проста, хороша потужна фара, акум до неї, велокомп, рога.

пробіг на батареї 45-75 км. якась умовна зарядка в комплекті, вага 27 кг, контроел з екраном. потужність 500-800 вт, мотор редуктор, пробіг 2,5к. подвійні прості обода. якісь умовні серднячкові покришки.

 

Цікаві питання пішли) Як би я шукав собі на тому ж ОЛХ е-вела то за такий варіант як у вас я б більше 10к не дав! Якщо потрібно можу пояснити точніше)

  • Подобається 1
Опубліковано

Опишу орієнтовно по цінам як я бачу даний б/у е-велосипед якщо купувати з рук і не знати скільки ти потратив:

Сам велосипед по комплектуючим:

Рама+ вилка + колеса б/у у зборі без мотору і т.д. 2К-2.5К грн.

Все інше б/у навісне крім підсиділа до 1К грн.

Підсиділа окремо 1-1.2К грн

Весь електронабор б/у: контролер+дисплей+АКБ+мотор колесо+інші компоненти 7К грн.

Загальна сума заокруглимо 12К без врахування останнього пункту!

Останній пункт витрати часу + твоя робота + затрати на доставку!

  • Подобається 1
Опубліковано
52 минуты назад, alexvvv сказал:

@Саня94 Нормальний велосипед від 5к, контролер+дисплей+мотор колесо+інші компоненти від 4-5к , акб від 5-6к

Так все вірно, тому краще купити готове рішення під конкретні задачі, але умова у кого вистачає грошей . Ціни орієнтовні на б/у компоненти вказав.

  • +1 1
Опубліковано

а чому дешеві? то просте тупе оголошення в якому вказана ціна за якийсь самий дешевий мотор зі всього переліку і довжелезний список всього що продають, на яке було або лінь розписатьи цифри, або не писали щоб не розлякати покупців.

через це я не навиджу наші магазини і ніколи на таких сайтах чи оголошеннях нічого не купляю.

ціна має бути фіксована і відповідати написаному, якщо ні - то це вже шукають клієнтів лохів, щоб натрусити лапші.

я вже писав вище - мотори MXUS імпортує одна контора на всю Україну https://veola.com.ua/shop/мотор-колесо-36v-400w-задняя-ось/

у них же самі найдешевші ціни. всі інші магази в них перекуповують і ставлять націнку в міру своєї жадності від 100 до 500 грн умовно кажучи.

стосовно інших брендів не скажу, але думаю кооперація аналогічна, - заказують велику партію в Україну і діляться.

 

p.s. пришла 100г молікот ем30л. упаковка не оригінальна. про шо магазин попередив перед відправкою, оскільки мінімальне заводське фасування 1 кг.

на вигляд і по консистенції таке ж як мажуть пластикові шестерні в принтерах, сідюках чи іншій оргтехніці. не тягнеться як соплі! дуже м'якка і ніжна. без запаху.

треба закинути в морозилку заради тесту, ну і може нагріти до +50, чи не потече?

  • +1 3

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...