Перейти до змісту

Реставрація шліцьового з'єднання напіввісей - де?


jack74

Рекомендовані повідомлення

Можливо хто стикався і вже робив таке, чи чув де таке роблять... На багатьох авто довша напіввісь (права, зазвичай) подовжується шляхом з'єднання через шліци з проміжною піввіссю, і от з часом це з'єднання розбивається (є машини, в яких це вдало виконано і все життя ходить, а є машини, в який це - больне місце). Нова якісна напіввісь коштує немалі гроші (м'яко кажучи), китайська - ненадовго, беушна - це теж саме, що й в тебе, можливо трішки краще. Тому й варіант реставрації цього з'єднання. Ось такий:

Спойлер

340acf6s-960.jpg

ff2cf6s-960.jpg

4f0acf6s-960.jpg

(взято тут)

От і цікавить, може хто знає, де в нас (чи недалеко) таке можуть зробити... Колись таке могли робити на авіаремонтному, але мої знайомі вже давно звідти поуходили, і що там зара і як - не знаю, може хтось має там знайомих...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Робив колись такі речі в токарних цехах пластмосового заводу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сумніваюсь. Тут калений метал, цементовані зуби... Спочатку потрібно відпускати, тоді робити, тоді знову калити-цементувати... На пластмасовому такого не зможуть

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, jack74 сказано:

тоді знову калити-цементувати.

Тоді тобі дешевше (або однаково) буде взяти нову якісну.:)

Є сверла котрі калену сталь гризуть.

Не знаю як зараз, а раніше на пластмасовому свій цех по оснастці був. Так що цілком  могли.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, S30 сказано:

Тоді тобі дешевше (або однаково) буде взяти нову якісну.:)

нова моя, напр., коштує 12000грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@jack74, на фб э група "авторська майстерня Дядька Максима". 

Якщо повезе, то може і з самим Дядьком Максимом домовишся (але в нього замовлень, зазвичай на півроку вперед). Але це Людина в якоі є все необхідне для таких робіт і Руки з правильного місця. 

Або знайдеш людей, які займаються металообробкою в Луцьку чи поблизу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

П.с. чогось мені думається, що звичайним сверлінням таку роботу не зроблять. Як мінімум, ще треба товарний верстат, і горизонтально-фрезерний.

І термічна обробка + шліфовка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для ТО мало мати обладнання. Треба розуміти що робити і як. А особливо якщо не знаєш з якою маркою маєш справу. Інакше не виключено, що матимеш зламану напіввісь в дорозі.

ІМХО тут робилась чорнова сверловка з послідуючою чистовою шліфовкою в розмір. Пальці щось типу роликів від підшипника.

По-друге після ТО+шліфовка деталь уйде в мінуса, та і по фото реставрованої деталі я не бачу слідів ТО.

 

Дядько Максим зі Львова варіант. Памятаю його теми ще на форумі чіпмейкер.ру.

Джек, банальне питання, а фото півосей де взяв? Може не обовязково в Луцьку, бо тут таких не чув, або шифруються.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як варіант можеш спробувати в Пальче контакти в інтернеті є, чи візьмется от питання. Д.Максим не варіант. Корона велика вже.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що за мащина??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

0661472155 Юра. с.Полонка

Мають великі можливості з обробки металу. Думаю вам допоможуть

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, Techniker сказано:

А що за мащина??

https://avto.pro/part-7201673-FORD-979/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Якщо хтось і візьметься то явно не за 100 $; 

А я десь вангую ремонт від 250до 350 баксів.. 

Ну і смисл не купити нову запчастину?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...