Перейти до змісту

Skoda Octavia A5, з яким двигуном придбати?


the rock

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Власне хочу придбати даний автомобіль, в двигунах vag не розбираюсь, порадьте з яким двигуном краще вибрати?? Хочу щоб мотор був не вибагливий до палива, надійний простий та недорогий в обслуговуванні. Придивлявся на 1.6 бензин, але говорять, що вони не їдуть.. і на продаж їх дуже мало.. що скажете??

Опубліковано
14 минут назад, Saddy сказал:

в бік дизеля не дивився?

Зараз катаю на 1.5 dci, знаю такі слова , як: форсунки, тнвд, турбіна, дмрв, n75, зимова солярка та ін,  можливо в шкоді воно трохи краще і надійніше ходить, але швидше за все думаю простіше взяти напевно інжектор в перспективі поставити газ..

Опубліковано
18 хвилин тому, the rock сказано:

думаю простіше взяти напевно інжектор в перспективі поставити газ..

...і будете знати такі слова, як дроссель, форсунки (ну, це ви і так знаєте), свічки, лямбда-зонд. А з газом, якщо криво поставлений або низькоякісне обладнання - випалення каталізатора, прогар клапанів, ремонт головки, діагностика та калібровка )))

в кожного авто свої проблеми, кожен вид палива має свої недоліки. Можна взяти дизеля - і їздити десяток років, міняючи лише масла-фільтра-ремені. Можна купити бензинку і не знати, як здихатися.

Опубліковано
30 хвилин тому, the rock сказано:

Власне хочу придбати даний автомобіль, в двигунах vag не розбираюсь, порадьте з яким двигуном краще вибрати?? Хочу щоб мотор був не вибагливий до палива, надійний простий та недорогий в обслуговуванні. Придивлявся на 1.6 бензин, але говорять, що вони не їдуть.. і на продаж їх дуже мало.. що скажете??

В мене 1,6 MPI (2006 рік). Мотор безпроблемний. Тільки масло міняю. Розхід при оптимальних швидкостях на трасі - 6,0-6,5 л, але при 100+ км/год. суттєво зростає (п'ятиступка, на 100 км/год. вже біля 3000 об.). Місто - 8-10 л.

По динаміці мотор справді тупенький. Бензинові 1,6 л тих років всі такі.

Опубліковано
1 minute ago, MaestroA said:

В мене 1,6 MPI (2006 рік). Мотор безпроблемний. Тільки масло міняю. Розхід при оптимальних швидкостях на трасі - 6,0-6,5 л, але при 100+ км/год. суттєво зростає (п'ятиступка, на 100 км/год. вже біля 3000 об.). Місто - 8-10 л.

По динаміці мотор справді тупенький. Бензинові 1,6 л тих років всі такі.

А як же  "дроссель, форсунки, свічки, лямбда-зонд"? Невже нічого не мінялось з 2006 року?

Ремінь ГРМ на скількох тисячах міняли?

Опубліковано
48 минут назад, the rock сказал:

Зараз катаю на 1.5 dci, знаю такі слова , як: форсунки, тнвд, турбіна, дмрв, n75, зимова солярка та ін,  можливо в шкоді воно трохи краще і надійніше ходить, але швидше за все думаю простіше взяти напевно інжектор в перспективі поставити газ..

Катаю на 1,5dci півтора року - нічого з вищеперечисленого не знаю.

Опубліковано

1.8 бензин також є чи тільки дизель?? І ще одне, в інтернеті часто чую, що в шкодах є проблеми з тим що двигуни дуже сильно під'їдають масло.. наскільки це правда??

Опубліковано
4 минуты назад, Юріч сказал:

Катаю на 1,5dci півтора року - нічого з вищеперечисленого не знаю.

Друг ну це трохи не в тему)) краще і не знати, а просто катати..

Опубліковано

1.8 турбобензин. Жор масла присутній. ВАГ з дизельних 1.2т, 1.4т, 1.6т, 2.0т. Старіші були і 1.9т

Широка гамма і бензинових - 1.0, 1.2 +турбо, 1.4 + турбо, 1.6 (з турбіною не бачив), 1,8 турбо (простого не бачив). Ну і 3.6)))) На америку йшов 2.5.

Ну і для прикладу (про не їде) 1.4 тсі (бензин) має майже 150 коней. 

 

Опубліковано
19 минут назад, the rock сказал:

Друг ну це трохи не в тему)) краще і не знати, а просто катати..

Можливо і не в тему, але хотів тим сказати, що надійність двигуна залежить в більшості від стану самого двигуна і прокладки між сидінням і кермом, яка той двигун експлуатує і обслуговує.

Опубліковано
18 минут назад, fedot сказал:

1.8 турбобензин. Жор масла присутній. ВАГ з дизельних 1.2т, 1.4т, 1.6т, 2.0т. Старіші були і 1.9т

Широка гамма і бензинових - 1.0, 1.2 +турбо, 1.4 + турбо, 1.6 (з турбіною не бачив), 1,8 турбо (простого не бачив). Ну і 3.6)))) На америку йшов 2.5.

Ну і для прикладу (про не їде) 1.4 тсі (бензин) має майже 150 коней. 

 

То який двигун порадите?

Опубліковано

я б радив 1,8T - з болячок: жор масла... але якщо вибирати між іншими болячками - я б вибрав жор :)

та й цей двигун вже давній, думаю багато чого пофіксили.

я б не дивився в сторону маленьких вдигунів - ніфіга не їдуть, а по розходу будуть більше хавати. (маю досвід порівняння з сітроеном джампі 1,6 і 2,0)

Опубліковано
5 годин тому, yu2007 сказано:

А як же  "дроссель, форсунки, свічки, лямбда-зонд"? Невже нічого не мінялось з 2006 року?

Ремінь ГРМ на скількох тисячах міняли?

ГРМ тисяч 50 тому. Свічки ~20. За цене не писав, бо і так зрозуміло, що це розхідник.

"дроссель, форсунки, лямбда-зонд" - а що це? (жарт) :D

 

Раз в рік заїжджаю до фахівців на діагностику. В моториста був минулого літа - все ок.

Опубліковано

2.0 FSI,  140 коней, МКП 6ст.

10 років - з салону - одні руки, 220К+ пробігу

Крім регламентних робіт - ніхто в двигло не заглядав.

місто 7.5-8л, трасса ~6.3-6.8л.

 

Опубліковано
13 годин тому, the rock сказано:

1.8 бензин також є чи тільки дизель?? І ще одне, в інтернеті часто чую, що в шкодах є проблеми з тим що двигуни дуже сильно під'їдають масло.. наскільки це правда??

Підїдали 1,8 TSI до 2012 року випуску (тоді модернізували). 1,9 TDI не капризний  і ,6 MPI.

Маю 1,6 MPi, масла не бере зовсім (правда пробіг всього 80тис.). Траса 6,5 місто 8 л(не економлю). Гонитися мотор слабкуватий, а для їзди вистачає (про не їде - то ви ще на сенсі з 1,3 на газу не їздили).

В кожного своє суб'єктивне поняття про не їде. 1,8 бенз  і 2,0 тді реально пруть. Вибирати Вам.

 

Опубліковано

Ще б ТС конкретизував би роки випуску, оскільки з часом завод виробник фіксить проблеми з двигунами (коробками, мостами, ПЗ...). і покращує конструктив (іноді погіршує). Приклад, тепершіні DSG зовсім не ті, що були 5-6 років назад.

Опубліковано

Катаюсь на такому вже третій рік. Не "понавалюєш", але цілком комфортно відчуваю себе на 120км/год і по запасу під педаллю і по шуму в салоні, а в Одесу всю дорогу де можна було тримав 160. Розхід при 120км/год виходить в мене близько 5,4л/100км, а якшо тримати близько 100км/год, то десь близько 4,8л/100км. На круїзі 80км/год на 5 передачі по рівній дорозі - десь 3,7л/100км. З цікавості пробував скільки ж він може - десь так як і по паспорту - 189км/год. Щоправда з горбочка моя "октаха" розігналася до 200км/год. :D Спробував раз і більше не ганяю так. На обгонах на швидкостях близько 100-120км/год його теж вистачає, принаймні якщо дружити з головою. По місту буде від 6,5 до 8-9, залежить від завантаженості,  трафіку, кондиціонера тощо. З поломок була тільки дроссельна "заслонка", не знаю чи правильно так її називати на дизелі. Висіла помилка, двигун жорсткіше глушився, але їхала як звичайно. Розхід масла від заміни до заміни коли лив Shell Helix Ultra 0w-30 був 0,8-1л (залежно як їздити), перейшов на оригінал 5w-30 і падіння рівня за 7 тисяч не помітно. Пробіг далеееко за 200 тисяч. Чи взяв би я зараз щось інше замість 1.6? Може й взяв би, але не тому, що цей чимось допікає.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...