Перейти до змісту

Bergamont Icee проти Comanche Vector


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Постало питання вибору велосипеду. Сума приблизно 500$.

Зупинився на двох варІантах:

Bergamont Icee http://www.velopark.com.ua/catalog/bergamont_icee_2008.htm

Comanche Vector http://www.veloonline.com/view.shtml?id=649

Zibers однозначно за Bergamont Icee.

На користь Каманча - http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?t=6905

ЦІкавить також думка Інших учасникІв форуму? Шо порадите товарІщІ?

Опубліковано

ну так ти вже отримав на харкові масу доводів за каманч. з аргументами. в гіпотетичному мінусі тільки твоя довіра до бренду.

а є на руках доводи за бегемотний айс?

Опубліковано
а є на руках доводи за бегемотний айс?

Вивід лише один - якшо і навіть обвісами на айсі і гірші, ніж на команчі, то це доводить, що рама айс вищого рівня і є хорошим стартом для початківця. (можеш порівняти якість кузова жигуля і гольфа ).

команч з крутими обвісами лишається собою - подумай - чи будеш ти на нього чіпляти кращі деталі згодом, чи продаси саму раму, чи пересядеш на шось друге.

бергамонт - чудові рами - якщо там даже і деталі гірші, то мене здається, що ти скоріше за все будеш ставити кращі деталі, ніж заміниш раму.

ІМХО. я сам не велосипедист, але погугливши і зрівнявши відгуки про велосипеди - можна зробити доволі чіткий висновок , що бергамонт "надокуя" кращий за команч.

Опубліковано

По уровню даже фирмы Команч намнооого проигрывает Бергамонту. Команч - это так, для прогулок. Бергамонт - это уже для любителя.

Опубліковано
а є на руках доводи за бегемотний айс?

ІМХО. я сам не велосипедист

ну ти не тільки не велосипедист, ти ще й в питання не вникаєш :)EXPERT також не читає :P

про безперечну крутость беграмота як бренду над каманчем ніхто й не спорить

питання стоїть в іншому - є бюджетна простацька доволі примітивна рама (круглі туби зєднані класично без будь-яких ноу-хау) від іменитого бренду. це як ти здогадався наш бегемотик

і є топова рама не такого іменитого бренду - класна рама, туби гнуті гідроформінгом (маслом під великим тиском), трубам задають потрібну геометрію, в потрібних місцях профіль додає максимум жорсткості, використовують змінну товщину стінок туб, рама має модну новинку - гнуті хвилеподібно задні верхні пера, що частково виконують роль такого собі псевдо-амортизатора в хардтейлі - це рама якою менш знаваний бренд хоче заявити про себе, чогось мені здається що вона (рама) буде зроблена на совість. вектор на цілий кілограм легше айса.

я конкретизую свою точку зору - +1 за каманч вектор у порівнянні з бегемотиком айс

як бренд бегемот над каманчем як небо над землею. але це "взагалі"

Опубліковано
По уровню даже фирмы Команч намнооого проигрывает Бергамонту. Команч - это так, для прогулок. Бергамонт - это уже для любителя.

вага залежить від установленого заліза, а в тебе b0rg напевно команч, тому ти його і хвалиш.

Опубліковано
вага залежить від установленого заліза, а в тебе b0rg напевно команч, тому ти його і хвалиш.

синку, не груби :)

якщо ти не бачиш марку велосипеда хоча б в мому підписі, з тобою немає сенсу продовжувати розмову :P

Опубліковано

Ну, якщо по бренду вибирати, то фтопку Бергамонт, вибирайте тут http://www.cannondale.com/

або який небудь скотт вшивенький. http://scottusa.com/category/54/products

А по даному питанню, в команча рама краща.

Опубліковано

За счет чего Команч на целый кило легче Бегемота? На Бегемоте ведь дисковая гидра стоит.

Лично я бы брал Бергамот и не парилсо:) На бюджетных изделиях часто пытаются ввести какие-то хау-ноу, польза в которых сомнительна, так как они требуют значителных производственных затрат. (зделаю не большое отступление: в то время как кассетный плеер Панасоник в магазине стоил 80-100 грн, можна было на рынке купить китайский диктофон с радио, динамиками и автореверсом за 40грн.).

Возможно я не прав. Но все же я за Бегемот.

  • Адміністратори
Опубліковано

+1 за команчик.

Дискова гідра не важить 1 кіло.

Всі серійні машини роблять ті ж самі вузькоокі.

Машини рівнозначні, але айсь є айсь. Прогулочна машинка.

Опубліковано

о_О

шота советчиков развелось... и правильные советы дают те, кто ездит и читает (борг и кмд)

Топовые команчи делает Тайвань вместе с жоянтами и скоттами на одном заводе. Вопросы?

2kolia раз ты не велосипедист, будь так любезен, не давай в этой ветке своих ***** советов.

ЗЫ я за команч

Опубліковано
За счет чего Команч на целый кило легче Бегемота? На Бегемоте ведь дисковая гидра стоит.

гідра на вело за дві тищі гривнів??? :ura:

Лично я бы брал Бергамот и не парилсо :ura:

ну з таким бегемотиком ти б нє парисло десь місяць :ura: а зато потім - йо вашу шо за вілко, а шо за тармаза, а шо за кілограмові шатуни... і т.д. :ura: і пашли дєнюжки на "міняю, міняю, міняю..." :ura:

Опубліковано

З приводу гідравліки на Бергамонті: sorry вставив не ту ссилку, Бергамонт на ві-брейках також http://www.velobazar.com/catalog/velobikes...ntain_bikes/550

Великий плюс за Бергамонт - позитивні відгуки: рама майже як в Сталіона, а сталіон вроді лісапедик непоганий. І в Велозоні рекомендували також АЙСа.

В Каманчі лякає багато негативу в інтернеті (не важно що рама з гідроформінгом - все одно г****).

Чи може все таки варто піднатужитись в фінансовому плані і взяти сталіон?

Опубліковано

Я за Бергамонт Icee - в самого такий, передня вилка з решульовкою (на асфальт/ями) Команчі непробував, вони дешевші і деталі простіші.

Опубліковано
Я за Бергамонт Icee - в самого такий, передня вилка з решульовкою (на асфальт/ями) Команчі непробував, вони дешевші і деталі простіші.

народ, ви хоч трохи читаєте те що зверху перед писаниною своєю? :0034: і яка інформативність повідомлення про вилку яка з півтора рази гірша того сантуру що на каманчі? ;)

Опубліковано

Повторяю для всех советчиков: сравниваются не бренды, а велосипеды. В данном случае ТОПовый от неименитого команча и один из самых простых от чуть более именитого бергамонта.

У команча лучше рама , вилка и чем-то лучше колеса.

А вообще велы надо выбирать в магазине, пощупав и посидев и на том и на другом, тогда большинство вопросов отпадет само собой.

Опубліковано

До початку обговорення думав брати АЙСа, зараз вже почав сумніватись.

Знайшов ще дві ссилки по команчу:

Команчу мінус - http://www.uabike.com/forum/viewtopic.php?...4b0395470fafd7f

І плюс - http://fastcyclist.pp.net.ua/forum/4-1-21

Хотілося б почути думку власників АЙСа: як поводить себе їх вєл в так сказать в бою, бо знаю шо пару АЙСів в Луцьку є. В знайомого є бергамонт Дарк Даст і власне він не жалується, хоча це сама дешева модель бегемотів.

А може в когось і Вектор є?

Опубліковано

Йооо... Как интересно попало. Только шо догнал, что у меня в Луцке есть двое знакомых - у которых как раз эти велы. На обоих я ездил.

Ди, не знаю с чего ты взял, что та вилка лучше 0_о . Этот сантур на команче,имхо - полное гавно. Это вообще первое, что я заметил на байке - не мягкая амортизация, а бешеный, никак не исправляемый отскок.

Комплектация у них приблизительно одинаковая. Команч немного тяжелее.

Конструкция рамы - действительно очень замысловатая, покруче чем у айса.

Но все равно, ощущения при езде, да и сам ход у айса лучше.

Опубліковано

вот о том я и говорю: нельзя верить никому, мне в том числе, у всех свои тараканы. Надо прийти и посидеть/поехать.

Опубліковано
Ди, не знаю с чего ты взял, что та вилка лучше 0_о . Этот сантур на команче,имхо - полное гавно.

вау, джила на 80 мм так просто фонтан :)

"Вилка убойная, один бах и нету :) Обычно вилки такого класса производителю невыгодно продавать в розницу, поэтому ими укомплектовывают байки. Я 2 года назад катал на джиле - на одесской трассе слалома люфт в ногах появился через 2 недели ежедневного катания. Настройки есть, но реально они не работают. "

Команч немного тяжелее.

:unsure: якщо вірити самим виробникам (а чого нам їм не вірити?) то 12,4 на 13,3 на користь як раз каманча

Но все равно, ощущения при езде, да и сам ход у айса лучше.

а це взагалі настільки суб'єктивно... ;) ход лучше, ход хуже :) думаю при однаковій масі їздока на однаковій резині дана каманчя (втулкі то на промах кстаті :) ) дасть ходу цьому айсу :D

  • Адміністратори
Опубліковано

У гілли люф це хвороба.

Сьогодні дивився на таку вилку, люфтяра ще той. А вилка в кроскантрійних дряблах участі не приймала. :unsure:

Сантюр де факто зроблений якісніше, провірено мною. :)

Хоча що та що та прогулочні.

В принципі вибір стоїть не в велосипедах а в кольорі. :D

Команча можна заточувати більш під кантрійну машину в звязку з характеристиками рами.

Айс більш туристично похідна машина.

Вилки при агресивному катанні міняти і там і там. Обода також.

Я б збирав бабло на щось краще. Щоб не тра було 8x міняти на 9x Хочаб.

А так міняй втулко, касету, цепа, манєткі. Ех.. Бабла тягне ;)

Опубліковано
Я б збирав бабло на щось краще. Щоб не тра було 8x міняти на 9x Хочаб.

А так міняй втулко, касету, цепа, манєткі. Ех.. Бабла тягне ;)

А як щодо Бергамонт Сталіон - коштує трохи більше, але там касєта 9х, манєтки Деоре, вилка Suntour XCM-HLO 100 mm Hydraulic Lockout (хоча в каманча Suntour SF XCM LO 100 mm Hydraulic Lockout, не знаю чи це така сама)? Чи можливо будуть ще якісь варіанти за розумну ціну?

Опубліковано
вот о том я и говорю: нельзя верить никому, мне в том числе, у всех свои тараканы. Надо прийти и посидеть/поехать.

перший байк вибіраеться саме за такою формулою, бо людина без досвіду різниці за написами на рамі чи на деталях не помітить просто. розуміння того, що потрібно прийде значно пізніше. а поняття кращого байка взагалі нонсенс, чи ти десь може бачив два однакових? кращим має бути свій, тоді він тебе і довезе куди захочеш. досить вибирати вели по прайсах, кольору і тд, твое тіло мае його вибрати бо саме йому їздити на ньому.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...