Перейти до змісту

Позов до суду на "Луцьктепло"


cardianl

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня.

 

Чи зможе хтось допомогти у складанні позовної заяви до суду на "Луцьктепло" щодо невиконання останнім умов договору?

Суть справи в тому, що у вітальні радіатор взагалі холодний, а в інших кімнатах і кухні - ледь теплі.

Акт-претензію написав. Прийшли з Луцьктепло, написали акт перевірки і вказали, що у вітальні немає циркуляції, в кутовій кімнаті наміряли на 1 градус нижче норми і сказали, що перерахують вартість послуги лише за той градус тепла, а за те що вони не опалюють мені 16.9 кв.м. площі - перераховувати не будуть.

Живу на 9-му поверсі, система опалення П-подібна, тобто тепло подається знизу. Чи можу добитись через суд встановлення автономного опалення?

Наперед дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Скоріше за все проблема в мудаках які встановлюють теплові підлоги і тд. По поверхам ходили, як з температурою нижче? В батьків схожа ситуація, теж щось там хочуть судитись. Потім спитаю як прогрес.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На першому і третьому поверхах батареї теплі, на четвертому і вище - холодні. На другому поверсі ніхто не відкриває, хоча ввечері світло світиться - хтось живе.

Якщо можете, то скиньте зразок заяви. Буду дуже вдячний. Або може знаєте юриста, який спеціалізується на подібних справах. Ця ситуація повторюється кожен рік.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 минуту назад, cardianl сказал:

На першому і третьому поверхах батареї теплі, на четвертому і вище - холодні. На другому поверсі ніхто не відкриває, хоча ввечері світло світиться - хтось живе.

Якщо можете, то скиньте зразок заяви. Буду дуже вдячний. Або може знаєте юриста, який спеціалізується на подібних справах. Ця ситуація повторюється кожен рік.

Якщо на першому і третьому поверху батареї теплі, а вище холодні, то проблема не на другому поверсі а на третьому. Перевірте вхід-вихід на третьому поверсі і вхід на четвертий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо будете писати в луцьктріпло,то і напишіть зразу на роботу жкп,бо вони обслуговують будинок,а луцьктріпло тільки надає теплоносій( її компитенція закінчується на запірній арматурі при вході в будинок). Бо луцьктріпло скаже,теплоносій в нормі,немає церкуляції - а це проблема жеку,бо жек обслуговує всю нутрянку в будинках з 13-го року( якщо не помиляюсь)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акт-претензію я написав і тим і тим. Тоді тільки вони прийшли. А так ЖЕК тільки ходив, трогав батареї і казав: "ну да, холодні"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, cardianl сказал:

Акт-претензію я написав і тим і тим. Тоді тільки вони прийшли. А так ЖЕК тільки ходив, трогав батареї і казав: "ну да, холодні"...

позов до суду питання не вирішить, хіба  якщо з цілью компенсувати гроші за опалення якого не має або ж не належної якості, але все зводиться до температури внутрішнього повітря в квартирі іякщо вона навіть не відповідає нормі то вам компенсуть не більше (як там в кінці договору написано за кожен градус відхилення температури від норми)

всі перерахунки робляться на основі акту претензії який має бути складений тільки у присутності представника луцьктепло і за його підписом

все фіксується в тому акті і тільки на даний час тобто по факту, бо багато людей думають що напишуть заяву (і що цікаво пишуть куди попало наприклад в міську раду, а те що та заява до луцьктепло може дойти тільки за півтори неділі то то нвчого) наприклад опалення офіційно подане на будинок скажем 23 жовтня, а усі батареї в квартирі почали гріти з 1 листопада і прийде луцьктепло і напише в акті що не гріли батареї в той період, то такого не буде, акт складається ПО ФАКТУ, тому і беруться факти які є на данний момент, а те що прийшли як то кажуть коли вже все гріє то заяву треба напряму в луцьктепло давати тоді вони виходять напротязі 2-3 днів

а можна ще і через президента дати то взагалі місяць можна чекати комісію

і як зазначив вище Barkas луцьктепло відповідає за параметри до фундамента будинка, все що всередині будинку обслуговує осбб та жекі і в 90 відсотків випадків вина їхня, інше питання що луцьктепло по договору отримує оплату за тепло, яке наприклад не надано або ж надано не належної якості, в такому випадку луцьктепло може робити перерахунок згідно акту претензіїї і писати листа на жек чи осбб з вимогою налагодити теплопостачання

ще один нюанс вертаємось до тепло подали 23го а загріло 1го, так ось жекі осбб можуть дати в луцьктепло довідку що будинок запущено пізніше а до того - негріло, тоді луцьктепло нарахування зробить згідно тої довідки, але як тут і які є нюанси я не знаю, скоріше всього що вони ту довідку надали то це має статись щось дуже надзвичайне

 

а і ще одне жекі на сьогоднішній день дуже бідні, по крайній мірі ходять бідкаються, тому не дивно що вони " А так ЖЕК тільки ходив, трогав батареї і казав: "ну да, холодні"

тому люди і створюють осбб, і самі поступово, не зразу а по тихеньку вирішують питання

 

і так як писали вище " Скоріше за все проблема в мудаках які встановлюють теплові підлоги і тд. По поверхам ходили, як з температурою нижче? В батьків схожа ситуація, теж щось там хочуть судитись. Потім спитаю як прогрес."

це також правда і також є 99.9% причиною чому батареї погано гріють, ті люди навмисно в квартири до себе не пускають, бо квартира приватизована - тобто мають право, а ще як написано в постанові 630 мають надавати доступ балансоутримувачам, тепло та водо постачальним організаціям, доступ саме до мереж загального користвання, тому як в процесі оказалось доступ в квартиру можна отримати тільки по судовому рвшенню, а для суду потрібно вагома причина, те що у вас не гріють батареї - то це не вагома причина, тому і так, тому і жекі забивають болт, вони то ходять дивляться, але коли вибачте на слові їх не те що в квартиру не пустять,  їм нахамлять, троха з леснічної клітки не спустять , то за ту копійкову зарплату воно їм також не потрібно

осбб для того люди і створюють, і вже тоді самі зі своїми сусідами розбираються

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, cardianl сказал:

Акт-претензію я написав і тим і тим. Тоді тільки вони прийшли. А так ЖЕК тільки ходив, трогав батареї і казав: "ну да, холодні"...

"Ну да" не катить - потрібен паперовий акт невідповідності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Представник "Луцьктепло" написав, що на вході температура 58 градусів, зворотня - 38. Оскільки в мене кінцева точка споживання, то має бути температура радіатора 48 градусів, а вона 20.

Ніби ЛТ подає тепло згідно норм, але воно не доходить до моєї квартири. Виходить, що винен ЖЕК.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, vaz75 сказал:

"Ну да" не катить - потрібен паперовий акт невідповідності.

Сантехніки ЖЕКу не надають таких папірців. Їх надає майстер дільниці. До нього телефонуєш, кажеш, що є проблема, висказуєш своє невдоволення, то він ще й трубку кидає. Отаке в нас ставлення. Ніби ми їм всі зобов'язані, а не навпаки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, cardianl сказал:

Сантехніки ЖЕКу не надають таких папірців. Їх надає майстер дільниці. До нього телефонуєш, кажеш, що є проблема, висказуєш своє невдоволення, то він ще й трубку кидає. Отаке в нас ставлення. Ніби ми їм всі зобов'язані, а не навпаки...

Зрозумій: в нашій державі діє правило "без бумажки - ти какашка". Не телефонуй, а пиши з відміткою про отримання ними (ЖЕКом). В тексті вказуй, що припинеш сплачувати квартплату в зв'язку з неналежним обслуговуванням і т.п.

І від Луцьк тепло нехай будуть письмові відповіді "що в них все добре", пиши в Мерію. Залишай сліди... А вже потім в суд. А ще ройдись по сусідам і покажи їм, що ти серйозно налаштований, що будеш викликати правоохоронців, щоб перевірити чи немає в них теплих полів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сусіди можуть мене і послати, а перевіряти чи є теплі підлоги чи їх немає, повинен ЖЕК. Якщо забороняють встановлювати автономку, мотивуючи це тим, що порушується цілісність системи, то мають і перевіряти, чи хтось часом не порушив. Хай через суд добиваються доступу до квартири.

Сьогодні напишу ще один Акт-претензію до ЖЕКу. І в понеділок їм занесу. Нехай щось вирішують. Маю акт перевірки від ЛТ про те, що вони подачу тепла до будинку забезпечують, а те що це тепло не доходить до моєї квартири, то це проблема ЖЕКу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, cardianl сказал:

Сантехніки ЖЕКу не надають таких папірців. Їх надає майстер дільниці. До нього телефонуєш, кажеш, що є проблема, висказуєш своє невдоволення, то він ще й трубку кидає. Отаке в нас ставлення. Ніби ми їм всі зобов'язані, а не навпаки...

майстер луцьктепло дає документ коли запущено будинок, а от коли жекі налагоджують по стояках в квартирах трохи інше питання, коли вони налагодили теплопостачання в окремих квартирах таку бумагу нехай і пишуть, ще раз повторюю луцьктепло будинки не обслуговує, тому коли теплоносій запустили до будинку тоді і розпочато опалювальний сезон і з того дня береться нарахування, а те що ще два тижні після того жекі не можуть або не хочуть запустити окремі стояки - зовсім третє питання

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зрозумів. Дякую. Вже написав акт-претензію до ЖЕКу. Завтра занесу їм зранку. Якщо нічого не вирішать, наступним кроком буде позов до суду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще не встиг занести акт-претензію, як працівники ЖЕКу з самого ранку почали "шуршати" в підвалі мого будинку, а об 11 годині вже батареї стали теплі.

"Вот что крест папірець животворящий делает" ) (с)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 hours ago, cardianl said:

Ще не встиг занести акт-претензію, як працівники ЖЕКу з самого ранку почали "шуршати" в підвалі мого будинку, а об 11 годині вже батареї стали теплі.

"Вот что крест папірець животворящий делает" ) (с)

Сьгодні прийдуть представники зафіксують що температура в квартирі ОК і підуть.

А завтра роботяги знову пошуршать в підвалі і знову буде холодно:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене вже готовий акт-претензія. Залишиться тільки змінити дату, роздрукувати і підписати з сусідом.

І я вже знову в них.)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, cardianl said:

В мене вже готовий акт-претензія. Залишиться тільки змінити дату, роздрукувати і підписати з сусідом.

І я вже знову в них.)))

це такий головняк доказати свою правоту проти ЛТ і жеку...

висновок один: не селитися вище 3го поверху!:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене батьки живуть на 9-му поверсі, тільки в панельному будинку, то в них в квартирі "ташкент", а з 1-го до 5-го поверху люди мерзнуть. Багато чого залежить від того, звідки йде подача тепла: зверху чи знизу. В моєму будинку знизу тепло подають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, Fireboss сказал:

це такий головняк доказати свою правоту проти ЛТ і жеку...

висновок один: не селитися вище 3го поверху!:D

Може й важко доказати, але якщо сусіди підтримають і будуть свідчити проти ЛТ і ЖЕКу, то шанси збільшуються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, Fireboss сказал:

це такий головняк доказати свою правоту проти ЛТ і жеку...

висновок один: не селитися вище 3го поверху!:D

Дивна логіка. А що, мерзнути з року в рік? "Борітеся  поборете"(Шевченко Т.Г.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Як рухається справа? в мене в будинку схожа ситуація, ходив говорив з сусідами, холодно майже скрізь! зі слів сусідки, була комісія, і немає циркуляції

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після того як я написав акт-претензію до ЖКП і Луцьктепло, то на 2-й день прийшли представники тих і тих. Написали в акті обстеження, що у 2-х кімнатах температури нижче норми і що у вітальні немає циркуляції. Представники ЖКП акт обстеження підписувати відмовились, але на наступний день все відремонтували і батареї у вітальні стали тепліші. На початку грудня наш будинок переключили на іншу котельню. Тепер батареї гарячі. В хаті тепло (24-25 градусів).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, не люблять ці контори актів-претензій. Бо споживач може подати до суду, а далі штрафи і т.д. і т.п. Я вважаю, що ситуація змінилась в кращу сторону для споживача.

P.S. Я випадково підслухав у ЖКП як головний інженер натягував працівників щодо мого акту-претензії. Казав, що буде, коли громадянин (моє прізвище) подасть до суду - будемо мати великі проблеми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня.

А чи можете скинути  зразок такого акту-претензії? Зараз тьху тьху не треба але на всяк випадок...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...