Перейти до змісту

Випадковий дзвінок на дорогий короткий номер, як бути?


Doctor

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня, шановні юристи !

В старшої людини була не заблокована клавіатура телефону.

Випадковим чином стався дзвінок на короткий номер 669, в результаті  списало 350 грн.

Звернення в службу підтримки моб. оператора "Київстар" нічого не дало.

Якось можна ще добитися повернення коштів? Чи навіть і не паритись?
Дякую
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нажал ніяк. Довести що це було випадково не можливо, більше того такі номери спеціально і реєструються аби кидати людей на гроші...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 21.10.2017 at 11:14, Doctor сказано:

Доброго дня, шановні юристи !

 

Випадковим чином стався дзвінок на короткий номер 669, в результаті  списало 350 грн...

 

Так велика сума на рахунку була, чи в мінуса залізло?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да звичайно оператор поверне кошти, а чому б ні, він має відповідати за те що клієнт наклацав, а потім бац і тіпа то не я і корова не моя.

З якого дива оператор має повертати кошти поясніть мені як не юристу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ще, коли зазівався і заїхав в стовп, то ремонт машини за рахунок комунальних служб

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, MANJAK11 сказал:

а ще, коли зазівався і заїхав в стовп, то ремонт машини за рахунок комунальних служб

Це було б круто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, MACCEN сказано:

да звичайно оператор поверне кошти, а чому б ні, він має відповідати за те що клієнт наклацав, а потім бац і тіпа то не я і корова не моя.

З якого дива оператор має повертати кошти поясніть мені як не юристу?

а от повернув мені київстар кошти в зовсім подібній ситуації, тільки були 888. в мене контракт, повернуто 36грн. я вже давно на контракті, своєрідна лояльність. все детально пояснив оператору і кошти повернули.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оператор може просто списати свій заробіток, для дояльного клієнта.

Якщо то був роумінг то зараз оператори на ньомму взагалі нічого не заробляють (ну може обманюють), тому й списати нічого не можуть для того, хто "задрушляв" виключити "роумінг" в телефоні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 годин тому, MACCEN сказано:

З якого дива оператор має повертати кошти поясніть мені як не юристу?

бо оператори задіяні в цих схемах

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, MACCEN сказано:

Якщо то був роумінг то зараз оператори на ньомму взагалі нічого не заробляють (ну може обманюють)

ну ти ще скажи що "в_мінус" працюють

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 25.10.2017 в 08:24, Zevs_Isver сказал:

бо оператори задіяні в цих схемах

100%. В моєму випадку не було ніяких дій.Ні вихідних дзвінків,ні СМС,ні реєстрацій в додаткових послугах,що видно з роздруківки.Телефон в батька,він навіть не вміє СМС прочитати не те,щоб відправити чи зареєструвати якусь послугу. Знайшлось СМС з короткого номера: вам активовано послугу......для відмови надішліть СМС на номер ....... з кодом..... ПОслугою ніхто не користувався,але щодня знімало десь 20 грн. Номер на контракті( на одному контракті кілька номерів),загнало в мінуса.  Довго з ними розбирався,не буду описувати всю епопею.Оператор морозився і сказав що вони не контролюють ці процеси і ніякого відношення до цих номерів не мають. На мою погрозу,що розірву контракт була відповідь,що на інших операторах така ж фігня. Спогад про прокуратуру-Ваше право.  Результат-кошти не повернули,але більше ніяких платних послуг поки  не було. Доки в країні напіванархія таке буде періодично виникати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...