Перейти до змісту

Скарга на магазин Алло порт сіті


artikice

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ситуація- дівчина купила подарунок- смарт годинник.

Після отримання подарунку виявилось що з телефоном не працює належним чином та не підійшов по браслету.

Куплено було 26 серпня- сьогодні оглянуто(ще й битий піксель на дисплеї є) і звернулись в магазин для повернення. Продавці його покрутили і виявили мікроскопічну царапину- більш ніж впевнений що впарили разом із нею оскільки їх ніхто не чіпав. Повертати кошти відмовились. Спілкувались у досить грубій формі- підходьте завтра і будемо говорити з менеджером. Є якісь поради- як повернути цей товар?

  • Відповідей 66
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

У службу захисту прав споживачів звертайтесь, пригрозіть в магазині таким зверненням якщо впевнені у своїй правоті.

Чесно кажучи про битий піксель я щось погано зрозумів.

Опубліковано

Якщо товар розпаковувався, і одягався на руку, він уже був у користуванні і поверненню не підлягає, згідно закону. Треба було на місці дивитись і перевіряти. Але раджу, дзвонити на гарячу лінію магазину, пояснювати ситуацію та розбиратися з ними. Також не зрозуміло 26 куплено-сьогодні оглянуто. Товар був запакований? тоді варіант з мікроцарапинами практично виключається.

Якби я був на вашому місці, вимагавби офіційну відмову від повернення - гаряча лінія, далі спілка споживачів. Міняли набагато дорожчі речі без проблем.

Опубліковано

Товар був розпакований. Таке враження ніби на вітрині стояв- куча подрапин та потертостей. Язичок для зняття плівки знайшов наклеєну всередині коробки. Впарили дівчині яка не розбирається от і все. На чорному фоні видно битий піксель, теж буду про це повідомляти.

ПС куплено було 26 числа, 27 мені його подарували, я його навіть на руку не одягав)

Опубліковано

Завдяки настоюванню та адекватності адміністратора товар було повернено і отримані за нього кошти. Дякую усім за пораду, тему можна в смітник

Опубліковано
15 часов назад, AnimaNoir сказал:

Якщо товар розпаковувався, і одягався на руку, він уже був у користуванні і поверненню не підлягає, згідно закону.

Чєпуха. Я маю право розпакувати годинник і одягти на руку ще до купівлі. Відповідно купується розпакований і "вдіваний" годинник. Тобто, по твоїй логіці, його не можна повернути апріорі?

Опубліковано

Добре що питання ТС успішно вирішилося. Поки тему не закрили, цікавить наступне. Може хтось знає.

 

15 годин тому, AnimaNoir сказано:

Якщо товар розпаковувався, і одягався на руку, він уже був у користуванні і поверненню не підлягає, згідно закону.

Де і в якому законі прописано поняття користування?

Опубліковано
5 минут назад, Саня сказал:

Де і в якому законі прописано поняття користування?

Наскільки відомо мені, то ніде. Законодавство прописано лише в загальних рисах, судових спорів по цьому закону дуже мало в порівнянні з західним світом. Тому немає нагальної потреби приймати додаткові закони чи зміни до них, щоб конкретизувати і закрити те чи інше спірне питання. Реалії такі, що обидві сторони намагаються уникати українських судів, крім особливо упоротих або дійсно і жостко обманутих.

Опубліковано
4 часа назад, nickel сказал:

Наскільки відомо мені, то ніде. Законодавство прописано лише в загальних рисах, судових спорів по цьому закону дуже мало в порівнянні з західним світом. Тому немає нагальної потреби приймати додаткові закони чи зміни до них, щоб конкретизувати і закрити те чи інше спірне питання. Реалії такі, що обидві сторони намагаються уникати українських судів, крім особливо упоротих або дійсно і жостко обманутих.

Тим не менше саме покупцяя найчайстіше намагаються зробити самдурак.

Опубліковано
8 минут назад, AnimaNoir сказал:

Тим не менше саме покупцяя найчайстіше намагаються зробити самдурак.

Де: в судах чи магазинах/СЦ?

Опубліковано
21 час назад, AnimaNoir сказал:

Якщо товар розпаковувався, і одягався на руку, він уже був у користуванні і поверненню не підлягає, згідно закону. Треба було на місці дивитись і перевіряти. Але раджу, дзвонити на гарячу лінію магазину, пояснювати ситуацію та розбиратися з ними. Також не зрозуміло 26 куплено-сьогодні оглянуто. Товар був запакований? тоді варіант з мікроцарапинами практично виключається.

Якби я був на вашому місці, вимагавби офіційну відмову від повернення - гаряча лінія, далі спілка споживачів. Міняли набагато дорожчі речі без проблем.

якому закону ? цьому ?

Цитата

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

одягався на руку й був у використанні то як би не одне й те ж саме. Коли ви міряли черевики й вони вам здавались впору, а вдома переміряли, ще й з теплими шкарпетками й черевики таки малі, то вони вже були у використанні ? Ну то ви вже значить купили річ б/у, ви ж міряли в магазині, значить виріб вже був у використанні

Опубліковано

Купуючи технічно складний товар не завжди є можливість безпосередньо в магазині оцінити його споживчі властивості. Зазвичай пишуть, що перед початком експлуатації треба ознайомитись з інструкцією. Так от, ТС отримав подарунок, покрутив в руках, спробував спарувати його з телефоном, перевірити роботу заявлених функцій... Виявилось, що товар йому не підійшов. Має він право на обмін згідно ст. 9 чи повернення товару відбулося незаконно?

Опубліковано
10 часов назад, Саня сказал:

Купуючи технічно складний товар не завжди є можливість безпосередньо в магазині оцінити його споживчі властивості. Зазвичай пишуть, що перед початком експлуатації треба ознайомитись з інструкцією. Так от, ТС отримав подарунок, покрутив в руках, спробував спарувати його з телефоном, перевірити роботу заявлених функцій... Виявилось, що товар йому не підійшов. Має він право на обмін згідно ст. 9 чи повернення товару відбулося незаконно?

Якщо "забути" про подряпини, то, безперечно, має. Якщо не забувати, то питання спірне. 

Опубліковано
16 годин тому, Саня сказано:

Купуючи технічно складний товар не завжди є можливість безпосередньо в магазині оцінити його споживчі властивості. Зазвичай пишуть, що перед початком експлуатації треба ознайомитись з інструкцією. Так от, ТС отримав подарунок, покрутив в руках, спробував спарувати його з телефоном, перевірити роботу заявлених функцій... Виявилось, що товар йому не підійшов. Має він право на обмін згідно ст. 9 чи повернення товару відбулося незаконно?

складний технічний товар, при поверненні, має пройти експертизу, тільки тоді кошти або інший товар

в таких випадках, краще про поломки не заїкатись

Опубліковано

Який порядок проведення експертизи і хто її оплачує?

У випадку ТС "битий біксель" - несправність? Якщо є несправність, то повернення по ст. 9 не проходить.

Опубліковано
1 година тому, Саня сказано:

Який порядок проведення експертизи і хто її оплачує?

У випадку ТС "битий біксель" - несправність? Якщо є несправність, то повернення по ст. 9 не проходить.

за рахунок продавця. порядок не знаю, не стикався.

 

так, битий піксель йде уже по гарантії, тому краще про нього не говорити, включити дурника. можливо не помітять.

інакше чекати доведеться довго((

 

при купівлі будь-яких товарів, тре детально дивитись візуальний стан. я теж недавно попав трохи((

 

Опубліковано
1 час назад, flashmax сказал:

... краще про нього не говорити, включити дурника. можливо не помітять.

інакше чекати доведеться довго((

От нащо давати такі поради? На кожного хитрови*баного покупця, знайдеться такий же манагер. Вони таких покупців бачать кожен день і не по одному, брехню за кілометр відчувають. Тоді чекати прийдеться не довго, але гол буде в свої ворота.

Особливо, коли такі розумні починають вимагати письмові відмови і т.д.. Щоб отримати, якусь письмову відповідь, треба спочатку самому письмово звернутися з якоюсь вимогою. І там детально описати, що не влаштовує / не працює / не пляше. Так от ваша брехня та ще й в письмовому вигляді, дуже швидко вспливе і обрубає надію на хоч якийсь крок назустріч зі сторони магазину. І навпаки: нормальні покупці, отримують адекватну реакцію, як у випадку з автором теми.

А якщо і проканає, то вльот буде в іншому місці і набагато більший - карма вона така.

Опубліковано
49 хвилин тому, nickel сказано:

От нащо давати такі поради? На кожного хитрови*баного покупця, знайдеться такий же манагер. Вони таких покупців бачать кожен день і не по одному, брехню за кілометр відчувають. Тоді чекати прийдеться не довго, але гол буде в свої ворота.

Особливо, коли такі розумні починають вимагати письмові відмови і т.д.. Щоб отримати, якусь письмову відповідь, треба спочатку самому письмово звернутися з якоюсь вимогою. І там детально описати, що не влаштовує / не працює / не пляше. Так от ваша брехня та ще й в письмовому вигляді, дуже швидко вспливе і обрубає надію на хоч якийсь крок назустріч зі сторони магазину. І навпаки: нормальні покупці, отримують адекватну реакцію, як у випадку з автором теми.

А якщо і проканає, то вльот буде в іншому місці і набагато більший - карма вона така.

 а хто каже брехати?

сказати як є, не підійшов. про недоліки не згадувати. якщо вони виявляться - нічого покупцю не буде, ніякий гол у власні ворота

і щоб отримати письмову відмову, не завжди потрібно письмово звертатися

ну і карма це для діток

Опубліковано
Только что, flashmax сказал:

 а хто каже брехати?

сказати як є, не підійшов. про недоліки не згадувати. якщо вони виявляться - нічого покупцю не буде, ніякий гол у власні ворота

і щоб отримати письмову відмову, не завжди потрібно письмово звертатися

ну і карма це для діток

 

2 часа назад, flashmax сказал:

включити дурника

Бачу ти вже включив чи виключити забув після походу магазин?

Опубліковано
12 хвилин тому, nickel сказано:

 

Бачу ти вже включив чи виключити забув після походу магазин?

Брехня в цьому випадку - поняття відносне. Можно не сказати тому що влаштовує битий піксель.
Це ж не покупець зробив піксель битим.

Опубліковано
19 хвилин тому, nickel сказано:

 

Бачу ти вже включив чи виключити забув після походу магазин?

я раджу як без заморочок  розійтись з продавцем

а ви ерунду пишите, і тикати не треба

Опубліковано
6 минут назад, Dima4s сказал:

Це ж не покупець зробив піксель битим.

От звідки мені (як продавцю) це знати? Зі слів покупця?

 

1 минуту назад, flashmax сказал:

я раджу як без заморочок  розійтись з продавцем

"ви ерунду пишите"

1 минуту назад, flashmax сказал:

тикати не треба

ТИ ж не вчора на Борді зареєструвався, міг би знати неписане правило, не тільки Борди, а й всія інтернету: ТИ - мій друг або пішли ВИ на йух. То мені до до тебе як звертатися?

Опубліковано
1 час назад, nickel сказал:

От нащо давати такі поради? На кожного хитрови*баного покупця, знайдеться такий же манагер. Вони таких покупців бачать кожен день і не по одному, брехню за кілометр відчувають. Тоді чекати прийдеться не довго, але гол буде в свої ворота.

Особливо, коли такі розумні починають вимагати письмові відмови і т.д.. Щоб отримати, якусь письмову відповідь, треба спочатку самому письмово звернутися з якоюсь вимогою. І там детально описати, що не влаштовує / не працює / не пляше. Так от ваша брехня та ще й в письмовому вигляді, дуже швидко вспливе і обрубає надію на хоч якийсь крок назустріч зі сторони магазину. І навпаки: нормальні покупці, отримують адекватну реакцію, як у випадку з автором теми.

А якщо і проканає, то вльот буде в іншому місці і набагато більший - карма вона така.

Ну брехати і не казати всієї правди трошки різне. Оскільки політика НАШИХ магазинів побутової техніки і електроніки полягає не ЯК ЯКІСНІШЕ ОБСЛУЖИТИ КЛІЄНТА, а як знайти тисячу причин щоб його відшити. Така реальність, нажаль. Тому іноді треба грати "хитрови*баного покупця. От я раніше бачив, як відшили покупця, що приніс електрочайник, бо він виявився шумним, Причина відмови: він вже вмикався з водою (тобто був в експлуатації) і шум - це робоча особливість цієї моделі . А як клієнт мав перевірити його, не наливши води? Ніяк. При купівлі манагер лише вмикає його для перевірки працездатності, без води. Я посміхнувся, пожалів того горепокупця. Поки не подарували і мені чайник. По кольору він не дуже пасував до кухні. але подарунок є подарунок. Налив очищеної води, увімкнув... І що ж ти думаєш, він виявився на стільки шумний, що чути його було в дальній спальні при закритих дверях. Витер я чайничок, гарно зібрав в коробочку і повернув у магазин, вже досвідчений, мотивуючи "не підійшов по кольору". Я не змінив його характеристик, зовнішнього виду, не експлуатував по призначенню. А якби я ще сказав, що спробував і він шумний - все, мав би геморой. Ну і що я такого погано зробив?

А був випадок, що при розпаковці випадково подряпав річ, яка мені, як виявилося не потрібна. Але до сих пір десь валяється.

Опубліковано
2 минуты назад, vaz75 сказал:

Ну брехати і не казати всієї правди трошки різне.

Ага, це як з машинами на польських номерах. Я тебе зрозумів.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...