Перейти до змісту

Магазин Comfy видав російський гарантій талон на пралку Індезіт


Skorpio76

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Сталася прикра ситуація. У магазині Comfy (в ТРЦ Порт Сіті) придбано пральну машину Індезіт (як зазначено в документах виробництва ЄС, а саме Польщі).

Гарантійний талон російський. Тобто не те, що російською мовою, а містить посилання на законодавство рф і вказує, що гарантійні зобов"язання поширюються на територію рф.

Ці речі виявилися під час доставки, оскільки всі папери на придбану пралку надали вже коли доставили пралку додому і можливості ознайомитися з документами до підпису акту доставки не було.

Виникає питання: мене обдурили, не надавши дійсний гарантійний лист чи компанія знає/очікує, що (не приведи Боже) на території нинішньої України діятиме те законодавство, яке згадане у гарантійному талоні?

 

IMG_4211.JPG

IMG_4212.JPG

IMG_4208.JPG

Опубліковано

Ну, по-перше,

Цитувати

Індезіт (як зазначено в документах виробництва ЄС, а саме Польщі

Виробництво чи збірки? 99% що це обман. Саме Indesit десь в РФ збирають. Хоча, тут вже гра слів починається, але 99% що збірка РФ.

По-друге, здається, такі талони часто попадались і це ні на що не впливає... Хоча можуть прикопатись, тут пів борди юристів хай вони розкажуть.

По-третє, ще до майдану чув що Comfy мережа одного з синів Януковича - правда чи ні хз.

Опубліковано

Я розумію, що комплектація пралок, виготовлених і Польщі і в рф на 70-80 % комплектуються китайськими деталями. Сподіваюся завод у Польщі характеризується вищою виробничою культурою і це виявиться у дещо вищій якості збірки, виготовлення корпусу і т.д.

Головний критерій, яким я керувався - 24 місяці гарантії. Думав, це акція по цій моделі для реклами помірно популярної марки. І для цього партію акційних пралок виготовили якісніше.

Опубліковано

Але очікування суттєво відрізняються від реальності:

1. Очікував 24 місяці гарантії (так сказав менеджер магазину, так писало на ціннику, так писало на сайті). В реальності виявилося, що це помилка і гарантія лише 12 місяців. Лише мої наполягання довели до того, що був компроміс, але дуже неонозначний

2. Мені належало отримати подарунок - 5% від вартості покупки. В результаті мене змусили відмовитися від цього подарунку в обмін на оформлення додаткової гарантії на два додаткових роки.

3. Компромісний варіант передбачав надання додаткової гарантії на 2 роки від магазину, заради якої мене змусили відмовитися від 5% подарукнку. В дійсності незрозумілий договір добровільного страхування, який типу оформлений .... касовим чеком. Якогось внятного документу по цій гарантійці не надано.

4. Гарантійний талон на основний термін (гарантія від виробника) - бланк під рф. хоч бери їдь в рф, хоч (не приведи Господи) чекай приходу окупанта.

5. Пофігізм і Індезіта і Комфі стосовно звернень. Індезіт вступив в е-майл листування, але загружають завданнями - "надішліть те то", "уточніть те то" і ніякого вирішення питання.

 

Опубліковано
17 минут назад, Skorpio76 сказал:

Сподіваюся завод у Польщі характеризується вищою виробничою культурою і це виявиться у дещо вищій якості збірки, виготовлення корпусу і т.д.

Чєпуха

Цитата

І для цього партію акційних пралок виготовили якісніше.

Ще одна

Опубліковано
3 минуты назад, Oli сказал:

@Skorpio76

 

я взяв пралку BEKO  всюди пише що це Турція, на самій пралці та в документах що виробництво рашки...

Фірма турецька, а завод може бути хоч в Китаї.

"Бренд Beko является частью наибольшего конгломерата в Турции – корпорации Koç Holding (Коч Холдинг). Koç Holding является единственной турецкой компанией, представленной в списке «Fortune Global 500» (222-е место), сфера деятельности которой включает, кроме производства бытовой техники, также энергетику, автомобилестроение и финансовый сектор."

Опубліковано
19 хвилин тому, Skorpio76 сказано:

Очікував 24 місяці гарантії

 

перевіряли по номеру як вона числиться, може вона взагалі не завезенна в Україну

Опубліковано
4 хвилин тому, Oli сказано:

 

перевіряли по номеру як вона числиться, може вона взагалі не завезенна в Україну

я ж не на базарі купував. ймовірно ввезено за якоюсь схемою. але мені до цього що. Не буду ж я досліджувати всю історію товару.

Нова - і це головне.

Опубліковано
3 хвилин тому, nickel сказано:

Фірма турецька, а завод може бути хоч в Китаї.

я як купив перевірив серійний номер, показало що Турція...  і що гарантія 1 рік

але все в наклейках мадеІНраша, і гарантія всюди 2роки

Опубліковано
11 минуту назад, Skorpio76 сказал:

я ж не на базарі купував. ймовірно ввезено за якоюсь схемою. але мені до цього що.

" У колишньої влади був привід не любити Comfy та її власника. 2010 року Роніс, замість того щоб спокійно продавати, як і решта, сірий товар, відмовився від контрабандної побутової техніки, завезеної за нелегальними або напівлегальними схемами. "Величезна кількість чиновників залишилася при цьому без хабарів, — розповідає Роніс, — бо частина ринку стала платити кошти прозоро до бюджету". "

Комфі не бавиться сірими схемами :)

Опубліковано
4 хвилин тому, nickel сказано:

" У колишньої влади був привід не любити Comfy та її власника. 2010 року Роніс, замість того щоб спокійно продавати, як і решта, сірий товар, відмовився від контрабандної побутової техніки, завезеної за нелегальними або напівлегальними схемами. "Величезна кількість чиновників залишилася при цьому без хабарів, — розповідає Роніс, — бо частина ринку стала платити кошти прозоро до бюджету". "

Комфі не бавиться сірими схемами :)

Сумніваюся що Комфі самостійно імпортує техніку. Швидше імпорт здійснюють фірми виробників. Потім передають на реалізацію маркетам. Інакше не було б узгоджених цін. Але мова не про те. Сервіс і дотримання прав споживачів - болючі питання для техноторгових закладів.

Опубліковано
2 минуты назад, Skorpio76 сказал:

Сумніваюся що Комфі самостійно імпортує техніку. Швидше імпорт здійснюють фірми виробників. Потім передають на реалізацію маркетам. Інакше не було б узгоджених цін. Але мова не про те. Сервіс і дотримання прав споживачів - болючі питання для техноторгових закладів.

Вони й раніше її не імпортували. Читати як написано - відмовився від контрабандної побутової техніки, завезеної за нелегальними або напівлегальними схемами.

Опубліковано
4 минуты назад, Skorpio76 сказал:

Сервіс і дотримання прав споживачів - болючі питання для техноторгових закладів.

Я вже взагалі не зовсім розумію про що тема. В стартовому пості ти пишеш про російський талон, а потім вже про якісь проблеми з додатковим сервісом, знижками, подарунками.

Опубліковано
52 хвилин тому, Skorpio76 сказано:

Але очікування суттєво відрізняються від реальності:

1. Очікував 24 місяці гарантії (так сказав менеджер магазину, так писало на ціннику, так писало на сайті). В реальності виявилося, що це помилка і гарантія лише 12 місяців. Лише мої наполягання довели до того, що був компроміс, але дуже неонозначний

2. Мені належало отримати подарунок - 5% від вартості покупки. В результаті мене змусили відмовитися від цього подарунку в обмін на оформлення додаткової гарантії на два додаткових роки.

3. Компромісний варіант передбачав надання додаткової гарантії на 2 роки від магазину, заради якої мене змусили відмовитися від 5% подарукнку. В дійсності незрозумілий договір добровільного страхування, який типу оформлений .... касовим чеком. Якогось внятного документу по цій гарантійці не надано.

4. Гарантійний талон на основний термін (гарантія від виробника) - бланк під рф. хоч бери їдь в рф, хоч (не приведи Господи) чекай приходу окупанта.

5. Пофігізм і Індезіта і Комфі стосовно звернень. Індезіт вступив в е-майл листування, але загружають завданнями - "надішліть те то", "уточніть те то" і ніякого вирішення питання.

 

 

1 хвилина тому, nickel сказано:

Я вже взагалі не зовсім розумію про що тема. В стартовому пості ти пишеш про російський талон, а потім вже про якісь проблеми з додатковим сервісом, знижками, подарунками.

в тому то справа, що косяків було багато.

Опубліковано
1 минуту назад, Skorpio76 сказал:

 

в тому то справа, що косяків було багато.

Ну так розписав би їх в стартовому пості, питань би було менше, відповідей - більше. Бо ти не договорюєш, і це схоже на маніпулювання, потім додаєш деталей і картина міняється. Сам російський талон - не проблема, навіть дивно було чим люди собі голову забивають. А от що там тобі наобіцяли в Комфі - це ж до талона немає відношення.

Опубліковано
Щойно, nickel сказано:

Ну так розписав би їх в стартовому пості, питань би було менше, відповідей - більше. Бо ти не договорюєш, і це схоже на маніпулювання, потім додаєш деталей і картина міняється. Сам російський талон - не проблема, навіть дивно було чим люди собі голову забивають. А от що там тобі наобіцяли в Комфі - це ж до талона немає відношення.

талон і "мороз" компаній - остання крапля, які "добили". тому з нього і почав. та й мене цікавило, чи фокус з талоном стосувався лише мене, чи вся техніка Індезіт продається з гарантійними талонами фр. А ці додаткові "фішки" стосувалися лише мене, як кажуть окремий випадок. Хоча, можливо і не лише мене.

 

Опубліковано
1 минуту назад, Skorpio76 сказал:

талон і "мороз" компаній - остання крапля, які "добили". тому з нього і почав. та й мене цікавило, чи фокус з талоном стосувався лише мене, чи вся техніка Індезіт продається з гарантійними талонами фр. А ці додаткові "фішки" стосувалися лише мене, як кажуть окремий випадок. Хоча, можливо і не лише мене.

 

За талон можеш не переживати. Закони мають більшу силу ніж гарантійка.

Опубліковано
Щойно, Skorpio76 сказано:

талон і "мороз" компаній - остання крапля, які "добили". тому з нього і почав. та й мене цікавило, чи фокус з талоном стосувався лише мене, чи вся техніка Індезіт продається з гарантійними талонами фр. А ці додаткові "фішки" стосувалися лише мене, як кажуть окремий випадок. Хоча, можливо і не лише мене. І все воно взаємозвязано, бо вказує на проблеми з сервісом і відповідальністю компанії. І ці заявки про лише "чисту", "білу" техніку - це лише слова. Так сказати - PR/

 

 

Опубліковано
1 хвилина тому, nickel сказано:

За талон можеш не переживати. Закони мають більшу силу ніж гарантійка.

так в тому то і справа, що купував не в сумнівному інтернет-магазині, де ціни на 200-400 грн нижчі, а в оффлайновому магазині заради того, що б мати серйозні гарантійні зобов"язання продавця. А вийшло - дорожче, але сервіс не краще.

Опубліковано
1 минуту назад, Skorpio76 сказал:

так в тому то і справа, що купував не в сумнівному інтернет-магазині, де ціни на 200-400 грн нижчі, а в оффлайновому магазині заради того, що б мати серйозні гарантійні зобов"язання продавця. А вийшло - дорожче, але сервіс не краще.

Та забий ти на той талон. Магазин взяв на себе гарантійні зобов'язання і від них не відмовляється, чого ти до них причепився. Стоїть їхня печатка, є їхній чек. Вони взагалі могли на своєму "фірмовому" бланку тобі гарантію виписати. Це нічого не міняє. З додатковими плюшками вийшла якась лажа, а з гарантією в тебе проблем не буде, якщо не враховувати людський фактор, який тобі може на рівному місці проблем добавити, як з плюшками, але на гарантію це не вплине.

Опубліковано

на фірмовому бланку не хотіли робити гарантійку.

печатка на основну гарантійку стоїть, але на талоні не україснькому. типу дитина бавилася печаткою і ліпила її куди заманеться.

а додаткова придбана гарантія (оплатити яку мене змусили за рахунок додаткових плюшок) взагалі "оформлена" через "@раку" непонятним касовим чеком як купівля добровільної страховки. Питання - страховки чого, кого і від чого???

Одним словом, оффлайнові магазини надають сервіс, який за якістю не кращий за онлайнові. Та й принижують покупців, видаючи документи країни-окупанта.

Опубліковано
2 минуты назад, Skorpio76 сказал:

на фірмовому бланку не хотіли робити гарантійку.

печатка на основну гарантійку стоїть, але на талоні не україснькому. типу дитина бавилася печаткою і ліпила її куди заманеться.

а додаткова придбана гарантія (оплатити яку мене змусили за рахунок додаткових плюшок) взагалі "оформлена" через "@раку" непонятним касовим чеком як купівля добровільної страховки. Питання - страховки чого, кого і від чого???

Одним словом, оффлайнові магазини надають сервіс, який за якістю не кращий за онлайнові. Та й принижують покупців, видаючи документи країни-окупанта.

Якби я так болісно це сприймав, як ти, то відмовився б від покупки. Маєш 14 днів, якщо ще не користувався. Та й всі проблеми.

п.с. Це ж треба, окупантів згадав :)

Опубліковано

справа в тому, що ціни знову підскочили. і та інша модель, яку планував придбати перед цією Індезіт стала дорожча.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...