Перейти до змісту

Допоможіть вибрати авто до 3000$


Amor

Рекомендовані повідомлення

в сенса є якийсь особливий шарм і дух, важко пояснити хто не їздив

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 188
  • Створено
  • Остання відповідь

На Ланос\Сенс гонить той, хто його не мав - це чудовий автомобіль економ-каласа. В мене за 10 років претензій особливих до нього немає. Пам'ятаю, як в далекому 1998 році приїжджав до нас головний по ДЕУ в Україні кореєць і показував нам на Ланоси, що скопилися на складі по овер 15 тис доларів (на ті часи то сумасшедші кошти), і казав "дивіться, це ваш "Жигуль" в майбутньому" (типу народний автомобіль). Нам було так смішно, що дядько не в своєму розумі. Але він щось таки знав.

Пропоную припинити "про Ланоси".

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздив на цих авто, правда не довго, ніякого позитива як до так і після. Якщо щось і обирати з них то тільки з опельовським мотором та коробкою, все інше повне г.....

"Народними" вони стали тільки із за відсутності вибору, просто поставили перед фактом - або старе іржаве корито, або новий недоавтомобіль.

Дали б можливість купувати, хоть, навіть б.в. авто по "європейських" цінах, впевнений що 95% їх власників цей вибір не зробили.

https://auto.ria.com/auto_audi_a6_19360565.html - авто по ціні ланоса, для прикладу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Cherman сказал:

Тільки от, по ціні одної запчастини до цих автівок, можна перебрати весь ланос.

+100.

 

Тим більше там вище ТС написав:

20 часов назад, Amor сказал:

Я пассат відсіяв через вартість підвіски

Враховуючи це, який смисл пропонувати йому Audi A6 C5, яка побудована на тій же платформі, що VW Passat B5?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви купуєте т.з щоб його ремонтувати, чи комфортно, впевнено пересуватись. Ті запчастини кілька разів довше прослужать, ніж барахло з сирця на ланоси. Зараз ганяю на Рено Мастері 2006р, запчастини середні по ціні, дак за 3 роки добротної їзди поміняв 2 опори, паливну трубку та свічки накалу і ще підшипники передні на підході, део потянулоб не менше думаю...

Якщо обирати т.з за такими показниками то вже краще вел або маршрутний транспорт, бо власне ато щей заправляти потрібно, а так дешевше буде.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для себе, на таку суму взяв би Passat B3 1.9 TDI або газ, в універсалі, авто більш-менш комфортне, просторе, економне, можна і перевезти вантаж який при потребі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Комфорт і впевненість звязок з ціною ремонту має незначний.

Купити, вибачте на слові, гімно ї ремонтувати його через місяць за 200 гривень (+ потрачений час) це не економія в порівнянні з більш-менш нормальним авто, ремон якого в рік обійдеться 1000-1500.

Про фразу " Я не такий багатий щоб купувати дешеві речі" не чули? Живий приклад і не раз перевірений.

В батька, таксисти на део постійні клієнти (деколи йому допомагаю з ремонтом) ті всі недорогі запчастини общупав от і до. Підшипники які наїджали 5 тис, кулачки нові викидали через місяць, кольца які можна намотати на палець і тд.і тп. - але ж запчастини зато недорогі...

Купив сенс - маєш секс, не від балди придумали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, Серега89 сказал:

це не економія в порівнянні з більш-менш нормальним авто, ремон якого в рік обійдеться 1000-1500

Ремонт 10-15-річної іномарки обходиться в 50 баксів на рік? :lol::lol::lol:

 

20 минут назад, Серега89 сказал:

Про фразу " Я не такий багатий щоб купувати дешеві речі" не чули?

От тільки цей вислів справедливий до авто, якому 1-2 роки від сили, а не до тих що розміняли по 300-500 тис. пробігу і змінили 100500 власників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я свою думку висказав, немаю часу тут з вами сперичатись, я вам і піврічне авто затаскаю так, що його простіше на метал буде здати ніж ремонтувати.

Ціну вказав образну...

Якщо нове ато зліплене з "гімна", то скільки ти його не хвали, воно не буде краще за 10 літню іномарку з пробігом у 300 тис.

Моє перше авто Гольф2 з пробігом у 960 тис км., брав його у підношеному стані, човп його 2 роки "не ремонтуючи" і продав на пару 100 баксів дешевше, сенс і йому подібні зачахли б на перших місяцях тих знущань.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Серега89 сказал:

Моє перше авто Гольф2 з пробігом у 960 тис км., брав його у підношеному стані, човп його 2 роки "не ремонтуючи"

Те, що ти його не ремонтував, не значить, що воно не ламалось ;).

 

8 минут назад, Серега89 сказал:

Ціну вказав образну...

То може спочатку треба було б загуглити, скільки коштує перебрати алюмінієву "многоричажку" чи, скажімо, замінити паливну систему на Аудюшному дизелі, а тоді вже вказувати "образну" ціну. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може ще ціну підвіски майбаха тут порахувати? чи ремонт головки камаро?.., нащо той лепет.

Людина шукає бюджетне авто, от і гугліть відносно, для прикладу задня підвіска пасата б3 і сенса. Яка буде різниця в ремонті і яке авто на цій відремонтованій підвісці скільки наїздить?, 95% даю на користь фольца.

Не ремонтував, тому що був впевнений в основних агрегатах, крім мотора (9.7.6.7 якщо память не зраджує)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, Серега89 сказал:

Може ще ціну підвіски майбаха тут порахувати? чи ремонт головки камаро?

Так ти ж сам кинув сюди посилання на Audi C5, а потім написав про обслуговування в 50 баксів в рік. Так що не зістрибуй.

 

21 минуту назад, Серега89 сказал:

Не ремонтував, тому що був впевнений в основних агрегатах, крім мотора (9.7.6.7 якщо память не зраджує)

А, ну, якщо підхід до авто - "їзжу, поки на дорозі не розвалиться", то, дійсно будь-яка машина буде дешева в обслуговуванні (... правда, недовго :)).  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не треба перекручувати слова, яж написав  " був впевнений в основних агрегатах ", якщо у вас тарабанить глушак, клапана цокають і т.д. повід для істерики і бігом бігти на сервіс бо авто розсипається на ходу то це ваші проблеми, там таких люблять :D.

Посилання скинув на фразу що Ланос став народним авто, пояснюючи що цьому народу вибору то не дали.

Я все сказав, набридло уже. А любітєлі економії нехай переконують далі що дешевий шлак то нормальне авто бо запчасті дешеві.. Мож вони користуються ще і кнопочними дзвонілками, бо розхідники дешевші ніж на сенсорні, живуть в кімнаті общаги бо комуналка дешевша ніж за трьошку і т.д.

Якщо жити за таким принципом то ніколи з Г...на не вилізти, треба стимулювати себе до кращого, замість того щоб думати як зекономити краще думати як заробити більше. Ось авто і буде першим рушієм :).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче говоря: " Не надо бояться еб@ться, нужно еб@ться".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часа назад, Серега89 сказал:

Не треба перекручувати слова, яж написав  " був впевнений в основних агрегатах ", якщо у вас тарабанить глушак, клапана цокають і т.д. повід для істерики і бігом бігти на сервіс бо авто розсипається на ходу то це ваші проблеми, там таких люблять :D.

Посилання скинув на фразу що Ланос став народним авто, пояснюючи що цьому народу вибору то не дали.

Я все сказав, набридло уже. А любітєлі економії нехай переконують далі що дешевий шлак то нормальне авто бо запчасті дешеві.. Мож вони користуються ще і кнопочними дзвонілками, бо розхідники дешевші ніж на сенсорні, живуть в кімнаті общаги бо комуналка дешевша ніж за трьошку і т.д.

Якщо жити за таким принципом то ніколи з Г...на не вилізти, треба стимулювати себе до кращого, замість того щоб думати як зекономити краще думати як заробити більше. Ось авто і буде першим рушієм :).

А много знаешь таких, которые имеют возможность ездить на новом авто и жить в трешке, а ездят на жигулях живя в коммуналке? Почему ты ездишь по домашним делам на коммерческом транспорте, а не используешь второй легковой автомобиль?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Юріч . а яку машину ви собі купили?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, Tatarin сказал:

Юріч . а яку машину ви собі купили?

Трошки поклацати менюшками форума і вуаля:

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 часа назад, Серега89 сказал:

Не треба перекручувати слова, яж написав  " був впевнений в основних агрегатах ", якщо у вас тарабанить глушак, клапана цокають і т.д. повід для істерики і бігом бігти на сервіс бо авто розсипається на ходу то це ваші проблеми, там таких люблять :D.

Я представляю, скільки прийшлось вкинути бабла людині, яка купила в вас того гольфа, щоб просто довести машину до нормального стану, щоб не боячись їхати овер 100км в одну сторону :( 

Хоча загалом з вами згідний, краще купити гольфа ніж сенса, просто треба щоб про запас лежало декілька сотень баксів. Разом з тим, таки треба тримати авто в належному стані, бо одні невідремонтовані поломки тягнуть за собою інші, кількість нагромаджуєтся й комусь таки прийдется їх ремонтувати, причому в кінечному результаті вартість буде значно вища, ніж коли робити по мірі їх появи

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, romanc сказал:

А много знаешь таких, которые имеют возможность ездить на новом авто и жить в трешке, а ездят на жигулях живя в коммуналке? Почему ты ездишь по домашним делам на коммерческом транспорте, а не используешь второй легковой автомобиль?

Знаю і таких, які сушать перець горошок з закруток, щоб на другий рік його використати... Проживаючи біля Варшавки - купують гараж на Дубенській в дєбрях, бо там дешевше. Подібного знаю багато.

На комерційному їжджу тому що:

1 Розхід палива цього ато цілком мене задовільняє (десь викладав тут дані з бортового компютера)

2 Кількість місць, більша ніж у легкового + 3 чоловіка в ряді сидять вільно а не душать один одного плечима.

3 Багажник - не задумуюсь як, що і куди впихнути щоб все влізло

4 Місця біля будинку і так невистачає, ще одне авто -проблема з парковкою.

5 Почуваюсь більш захищеним на дорозі (масса і міцність кузова побільше легкового). Бачив дтп такого сарая і гольф 3 лоб в лоб - мотор гольфа майже в салоні, у буса з зовні крило, фара, бампер розбиті...

Відповідь для MANJAK11 : Цього гольфа я продав за пів ціни (так як взяв його також дешево) від середньої на той момент, продав знайомому який на ньому їздив також і цю машину знав. Ось цей корч, щоб ви собі занадто не накручували

x_09374f23.jpg.ea4a4393c1ed00f5aba6983abe859855.jpgx_1748f93c.jpg.5fd6f77d46c65f2573fc241a83f0372b.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Двигун присмерті, зате стопи тоновані - класика жанру.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зато цей полутруп розганяв гольфа на першій передачі до 80, другій до 120. Тягнув палету цегли (практично вага цього авто) в салоні, правда на 4 вже не їхав.

Бачили хоть одного сенса чи йому подібних з такою компресією на ходу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, Серега89 сказал:

Бачили хоть одного сенса чи йому подібних з такою компресією на ходу?

Що ти мелеш? Мій ланос тягнув 2 європалети побутової хімії, розтиканої по багажнику і всьому салону, і на 4-ій теж. спєц, блін. Аби обісрати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тю, у меня Пыжик за штуку баксов ехал с Праги набитый всякой фигней, при том зад сидел на на тех местах, где должны быть отбойники подвески, почти всю дорогу на 4-5 скорости.)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@romanc так і я про це. Що за порівняння.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, vaz75 сказал:

Що ти мелеш? Мій ланос тягнув 2 європалети побутової хімії, розтиканої по багажнику і всьому салону, і на 4-ій теж. спєц, блін. Аби обісрати.

заганяйте двигун до такої компресії (двиг в гольфі 1.3), у вас здається компресія +/- 14, різницю відчуваєте? а потім побачим чи потягне він під 900кг з двома пасажирами

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...