Перейти до змісту

pomchik

Рекомендовані повідомлення

Хочу купити авто, підскажіть, куди можна заїхати з продавцем, щоб повністю провели діагностику ходової, двигуна, кузова, електрики, короче все?... І яка приблизно ціна?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже змістовно! Авто ЛАДА або ЗАЗ? А якщо іномарка то треба пару тисяч грн щоб це все зробити! і не факт що продавець погодеться втрачати свій час! а потім саме цікаво починає щось "вспливати" по авто! і Ви приймаєте рішення не купувати його! А гроші за діагностику чужого авто бай бай! І ви швидко зрозумієте що досліджувати чужі автівки за свої кошти дуже недешеве задоволення! Карочє треба найти чєла(перекупа гонщика) якому довіряєте щоб він вам за пару десятків валюти придивився автівки варті увагі! але то теж треба дуже знати цю людину якій довіряєте бо бачив випадкі коли ці помагайли лише набивали собі касу за рахунок таких як Ви!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, vagus сказано:

 і не факт що продавець погодеться втрачати свій час! а потім саме цікаво починає щось "вспливати" по авто! і Ви приймаєте рішення не купувати його! А гроші за діагностику чужого авто бай бай! 

якщо продавцю нема чого ховати він з задоволенням поїде на сервіс, щоб перевірити авто. Інакше: шукайте друге авто.

 

До офіційного дилера: навесні було 250 грн (Nissan) повна діагностика

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, що Вам повинен сказати оф дилер?

 

наприклад мені пропонували nissan note з фантастичним пробігом, не битий, не крашений, наглянцований, власниця жінка...

і продаваць сам мене просив поїхати на сервіс, перевірити...

...

одне но, в тачки капот ледве відкривався, руль перешитий і на задніх порогах фарби майже не було

машинка блистіла, відполірована дорогим поліролем, все замазано плаком. Сервісна книжка на тому ж нісані до 80тис км. Реально все в рідній фарбі (крім бамперів)

 

Таксі

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я надаю такі послуги.

Написав в приват

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, vagus сказал:

Дуже змістовно! Авто ЛАДА або ЗАЗ? А якщо іномарка то треба пару тисяч грн щоб це все зробити! і не факт що продавець погодеться втрачати свій час! а потім саме цікаво починає щось "вспливати" по авто! і Ви приймаєте рішення не купувати його! А гроші за діагностику чужого авто бай бай! І ви швидко зрозумієте що досліджувати чужі автівки за свої кошти дуже недешеве задоволення! Карочє треба найти чєла(перекупа гонщика) якому довіряєте щоб він вам за пару десятків валюти придивився автівки варті увагі! але то теж треба дуже знати цю людину якій довіряєте бо бачив випадкі коли ці помагайли лише набивали собі касу за рахунок таких як Ви!

авто vw vento 1992р.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, Stepan38 сказал:

Друже ти з авто хоч колись мав справу? водити вмієш?  92 рік повна діагностика? Ніщезбродство 99 рівня.   Ти розумієш що таке машина 92 року? в тебе взагалі досвід є з авто? чи тільки після автошколи? Це простий фольц дивитися треба головне мотора і аби не ржава, мотора тобі нормально ні одне сто не провірить розкажу як роблять, машина стара, і аби не капіталити мотора поміняють кольца тільки заллють присадок і для тебе буде ідеал і компресія буде і все, а зіллєш масло і буде сюрприз, таке майже у більшості старих авто. Шукай відкапіталене авто і аби не гниле поварене,  якшо старушку шукаєш. ходовкі до таких фольців копійки коштують деталі і на шроті і так це не проблема. Друже ти б краще повчився, попитався, що таке машина і як вона змінюється з віком і на, що дивитися при покупці від віку авто.    Такі авто на сто не возять там все самому треба дивитися,  СТО тобі точно нічого не скаже машина 92 року. критерії оцінки таких авто тільки два, або на ходу, або аварійна. все.  

 

 

О все ясно))))))))

По-перше хамити будиш своїм дружкам, по-друге яке відношення до назви теми має мій стаж? По-третє "Ніщебродство", не кожен зможе позволити собі німця за 15000$, якщо ти можиш то молодець, мож взяти піченюшку з полочки. Шукаю майстерню для діагностики, бо не маю обладнання для діагностики тої самої електрики чи банально заміряти компресію. Якщо не знаєш такої майстерні чи хто цим займається, то прошу минути цю тему і більш тут не "умнічати"!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Stepan38 сказано:

Друже повчись хоч елементарного у будові і принципах роботи авто і двз.

 

От навчися грати на гітарі, синку, тоді і струни купимо.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Stepan38 сказал:

Купляючи старе авто, треба бути уже водієм зі стажем

от блін, жаль що більшість не керуєтся твоїми постулатами, зараз би на дорозі їздило б процентів з 10 від нині існуючої кількості авто, бо мабуть рівно у стількох процентів є гроші на нове авто, а старі авто Стьопа купувати заборонив, бо стажу нема :) 

5 минут назад, Stepan38 сказал:

Друже повчись хоч елементарного у будові і принципах роботи авто і двз

купуючи телевізор треба хоч елементарно повчитись будови транзисторів і вмінню паяти, купуючи холодильник, навчитись заправляти фреон ну і так далі, да ? :) 

 

ЗІ при покупці такого старого авто, треба в запасі мати хоч третину грошей від вартості, щоб вкластись в майбутній ремонт, а це прийдется робити полюбому, бо попасти на капіталене перед продажем майже не можливо, прийдется все робити для себе за свій рахунок

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, Stepan38 сказал:

 Я не умнічаю мені просто шкода тебе бо ти взагалі не розумієшся в авто, ти навіть не знаєш, що може бути масляна компресія а тобі скажуть, що нормальна, ти в двіжку не розумієшся ніяк, на сто такі авто не перевіряють,або просто здеруть гроші з лошка, ти її не перевіриш на жор масла, треба тільки зливати і проїздити хоч соточку дві.  Взагалі ти навіть не розумієш, що таке старе авто, щоб ним володіти треба досвід уже мати, в тебе на дорозі тросік злетить то ти певно будеш на евакуаторі її на сто везти.  Купляючи старе авто, треба бути уже водієм зі стажем, або будеш її потім по сто робити, і потім на авторіа будуть анекдоти  старі корита 90-ого року за 5-6 тис долларів. Друже повчись хоч елементарного у будові і принципах роботи авто і двз.

з чого ти взяв шо я не розуміюсь в авто, не знаю про компресію яка вона і від чого може бути, шось собі придумав і пробуєш тут шось комусь довести. Катаюсь на жигулику вже 6 рік, перебрав в ньому все від ходової до двигуна, так шо досвід в мене є, не хвилюйся за мене так сильно, розберусь і без твоїх рекомендацій на якому авто мені їздити і що з ним робити! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, pomchik сказано:

не знаю про компресію яка вона і від чого може бути, шось собі придумав і пробуєш тут шось комусь довести.

 

2 хвилин тому, pomchik сказано:

Катаюсь на жигулику вже 6 рік, перебрав в ньому все від ходової до двигуна,

 

Якась нестиковочка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Stepan38 сказал:

 а права 2-3 місяці назад  отримав, нестиковка. 

читати навчись, про які категорії я писав !!!! A1 - це скутери, та BE- це легковушка з прицепом, якщо ти далекий від цього то погугли спочатку про дані категорії, а потім розводь тут полеміку!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, Stepan38 сказал:

я раніше продав дві машини відкапіталені,теж фольца, я так і казав людині зливай масло і перевіряй, це найточніше, можливо знайти але треба постаратися. Холодильник і телевізор не та цінова категорія, а з автом можна так попасти, що дорога на металолом, авто дорожче за холодильник. Розумієш людина не шукає допомоги а шукає сто.  В мене все життя були фольци я знаю кожний їхній болтик і гайку і їхні мотори, йому моїх порад нетреба,  йому треба сто, а потім правду ти кажеш якщо сам не вміє нічого робити, то викине половину вартості на сто.

Раз ти такий експерт по vw старічках, то розкажи мені далекому на що при первинному огляді авто звернути увагу, які слабкі місця даного авто, де треба колупнути кузов шоб визначити приблизний його стан? Буду вдячний за розширений опис.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Stepan38 сказал:

 піддомкратнікі, ланжерони на стиках і кріпленнях ходовки, диркі можуть бути але якщо є трухля все краще забути, є такі авто яким сварочні роботи треба тільки на 400грн а є такі яким на 400 баксів, буває замастять епоксідкою  смолою і скажуть поварена і оброблема а почнеш зчищати і зрозумієш що просто приклеїли листок на смолу, такі бачив дніща, особливо пасажирські сидіння передні, там люди найчастіше з мокрими ногами і вони згнивають, але це ще не біда дніще можна заварити за пару сотень, головне опорні ланжерони і місця кріплень, якщо вони цілі або поварені то можна ще брати. По мотору, саме краще і просто і дешево , фольцовський гольфовський 1.4 моноінжектор   8 клапанний, стоїть на багатьох авто   запчастин до них валом не дорогі, і найдешевша капіталка серед фольців, коробкі ходовкі то єрунда, коробки до фольців до обєму 1.6  коштують до 200дол.  ходовка шарові і стойки не дорогі, підходять від багатьох фольців і і аналогів з фольцовськими моторами. Якщо їсть масло десь 100-300 на 1000 то ще можна їздити але варто відкапіталити деревше буде ніж потім іняти поршня, коли жре вже 500 і більше тут вже 50 на 50 що прийдеться міняти поршня а це якрах таки разом з колінвалом найдорожче в авто, но знаю шо є кулібіни, які в гольфовський мотор пристосовували поршня від якоїсь вітчизняної автівки, десь бачив на просторах інету.         А і в коли прийдеться купувати запчастини забуть про оці пітстопи, формули, бусмаркети і інші гарні магазини там націнка 200-300% ,  є фірми, люди, у яких в декілька разів дешевше.    По елетриці, нема що перевіряти, бензонасос помпа і генератор зі стартером робить знаить можна брати, все інше робиться за копійки, якщо є кондиціонер, перевірь його на 1-2 позиції якщо робить то добре якщо на першій не тяне спускай трохи ціну. Загалом, що можу сказати, головне мотор, кузом, що саме описав, у всьому іншому інколи шрот виручить інколи магазин, але там не напряжно фінансово.

Дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще може бути в доброму стані автівка! І навіть якій небуть дядя з гаражів тобі її порадить купити а потім може бути проблеми з vinом! Або в арешті або ще якійсь прикол про який ти навіть і не чув! А ще моя особиста порада! Я коли купую авто відразу думаю як я її буду продавати! Ну рано чи пізно таке трапляється то от той 90й рік це просто піпец як буде харити потенційного купця! Може краще взяти якогось Форда хотяби кінець 90х! то яка вартість тої легенди яку ти збираєшся купувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

50 минут назад, vagus сказал:

може бути проблеми з vinом

нема чо купляти машину по довірці. не будуть потім вспливати проблеми з віном

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 01.01.2017 at 17:03, vagus сказал:

А якщо іномарка то треба пару тисяч грн щоб це все зробити!

Щось забагато. Рік тому, офіціали БМВ у Львові (БМВ "Христина") мені озвучили наступні ціни:

 

Перевірка ходової частини 120 грн.
Перевірка автомобіля з діагностичною системою 120грн.
перевірка товщини лакофарбового покриття 120 грн.
Розвал сходження на 3d стенді біля 300-350 грн.

(Останній пункт для перевірки геометріїї і є зовсім не обовязковим)

 

Це при тому, що мали оглядати корча родом з 90-их, а не нову модель.

 

В 01.01.2017 at 17:03, vagus сказал:

і не факт що продавець погодеться втрачати свій час

Це перший дзвіночок, що авто навіть не варто дивитися.

 

@pomchik , раджу звернутися до клубу, на якому тусуються власники потрібної тобі моделі. Як правило, там завжди знайдуться люди, які погодяться поїхати подивитися або підкажуть знаючих людей / клубні СТО. 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, Savage сказал:

 

@pomchik , раджу звернутися до клубу, на якому тусуються власники потрібної тобі моделі. Як правило, там завжди знайдуться люди, які погодяться поїхати подивитися або підкажуть знаючих людей / клубні СТО. 

 

 

Дякую за пораду!)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну і моя порада. Таксі + маршрутка + пішкарус + вєлік виходить дешевше. В купівлі машини має бути додатковий сенс окрім сраковозки. Бо далі витрати на ТО, заправки, ремонти, далі стоянка. Якщо під хатою, то можуть залізти і тупо насрати. Потрібна сигналка, центральний замок. Ну і полюбасу треба якогось знайомого підключити, бо роки покупки такі, що всі хвороби вже або вилізли, або вже прослуховуються. В тестя був другий пасат 96 року - супер тачка, кузов не гнив, оцинковка, динаміка, тяга, до 170км/год спокуха набиралась і довго неламалась. Але ближче до 20-ки їздити нею ставало все проблематичніше, бо виходило з ладу абсолютно все і в різних комбінаціях. То її продали, очевидно що вашому колезі, якому також підходила продажна ціна. Дешеві запчастини то не зовсім аргумент, коли втрачається купа часу, ламаються плани і т.д. Можливо ваша машинка буде вдалою, бажаю удачі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, romaxa11 сказал:

В тестя був другий пасат 96 року

четвертий)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, Savage сказал:

раджу звернутися до клубу, на якому тусуються власники потрібної тобі моделі. Як правило, там завжди знайдуться люди, які погодяться поїхати подивитися або підкажуть знаючих людей / клубні СТО. 

жаль, та таких в Луцьку практично нема(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Stepan38 сказал:

Ви ніколи не помічали, що у європі, англії та штатах, за відкапіталені і зроблені старі  автівки беруть більше ніж за нові.

наприклад ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, MANJAK11 сказал:

наприклад ?

 

Dodge Charger Daytona :D

 

Цитата

 

Ви ніколи не помічали, що у європі, англії та штатах, за відкапіталені і зроблені старі  автівки беруть більше ніж за нові.


 

В Україні теж в заз 969 можна запхати на 100тик $, при чому тут Європа? Це все індивідуально. Автівки підводити до порівняння потрібно з одного і того ж класу, років і тд... конкурентами такі звуться)

 

 

Цитата

За всім треба дивитися і лити людське масло.

З людей його добувати? Ваші оці розписи, роздуми і "твердження" на рівні "десь щось бачив, Дядя Вася казав". За роки працювань на свому СТО форси вилітали при пробігу 500тик (зазвичай). Хіба це багато, витратити 400$ на форсунки при такому пробігу ? Це все відносно, людський фактор грає величезну роль.

Тому будь-які ствердження аля "мерседес надійний шо скала, а рено гавно", вважаю як мінімум тупими.

 

Людина просить допомогти у перших кроках купівлі корча, або допомагайтк, або не плутайте йому і собі голови.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, Soprano сказал:

За роки працювань на свому СТО

можна адресу сто в пп?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@pomchik я тут почитав коменти, всякі, не хотів нічо писати, але все ж вискажусь. Як фанат вагів і як член клубу, за вентовку можу сказати одне, кузова у них славляться як гнилушки, зі всієї лінійки гольфів кузова в 3му поколінні найбільш не стійкі до корозії. Частково я згідний з Степаном, місця де дивитись кузов він вказав абсолютно правильно, в чому я з ним не згоден так це з тим шо двигун найважливіше на шо звернути увагу, все ж в першу чергу треба дивитись кузов, якшо кузовня в хорошому стані - все решта по-барабану, все робиться і міняється за відносно невеликі гроші. Мотори 1,4 одні з найпростіших, однак готуйтесь лити масло в них і 10+ літр на сотню і їхати вона ніфіга не буде. Навіть якшо таке пихло вбите повністю, зараз простіше поїхати на шрот, купити за 200-300уе двигун(якшо пошукати то на ньому можна спершу покататись) і свапнути. Знову ж таки моє імхо, ідеально буде брати 2.0 або 1,8 Зараз буде срач, але я фанат дизеля, 1,9 турбіровані двиги то практично мільйонники, так, живих їх мало, однак запевняю вас, після капіталки ви туди лізти більш не будете, а розхід вас порадує. Підвіска тут проста і надійна, зробивши її один раз, якісно, ви про неї забудете. Електрика простенька там, якшо шо то тойже шрот поможе. Є люди які тим чи іншим боком відносяться до клубу, які совають запчастини з поляндії, які дають хороші знижки на нові запчастини. Клубних СТО як таких в Луцьку немає.

Але то все лірика. Даю вам ссилку на найбільший ресурс в Україні http://www.golf-club.org.ua/forum/viewforum.php?f=41&sid=a4b85a960dae7f07ad4357cf36ae5125 Гольф клуб знає все по вашій машині. Отам треба читати купу інфи, спілкуватись з людьми. Бажаю успіхів в покупці машинки. 

ПС сусід їздить на венті, бензиновий 1,8 і навіть коробка автомат і проблем з нею ніяких, бо він трохи за нею дивиться

ППС https://vk.com/club68410881

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...