Перейти до змісту

Вібираю повітряну вилку


Рекомендовані повідомлення

Головне завдання: ти хочеш прибрати вібрацію (високочастотні коливання) на кермі, прикатанні по поганому асфальту, так? Для того щоб досягнути цієї мети величина ходу виделки має побічний, вплив, але як правило майже не впливає.

Чому: тому що при катанні поганому асфальту,  має місце дрібні і часті углублення і виступи, подекуди до 3х сантиметрів. Це також в більшій мірі актуально і при катанні по грунтовій дорозі. Так ось при проїзді цих нерівностей пружинний елемент зазнає дуже частих, але з малою амплітудою коливань. Кожна виделка крім ходу має такий паразитичний ефект, як зусилля строгування на втулках  з фіксованого положення (ніби залипає), так ось під час коливання виделка робить дуже часто таке собі строгування після наїзду  на кожну ямку чи виступ перешкоди. І чим більше зусилля строгування тим сильніше ви відчуваєте вібрацію на кермі, таке собі найголовніше дельта Р, яке створює вібрацію на кермі і при зменшенні тертя на втулках воно теж зменшиться.  Демпфер не панацея, бо навіть топових рокшоківських сідах він призваний гасити більше коливання, а не вібрацію з високою частотою і я не вірю що у виделках нижнього діапазону він кращий (про фокси не знаю, не нюхав). З того що я бачив, то сантурівський картридж трішки помітно "тупить" як новий, з часом розходжується.

Що є панацеєю для двуногих виделок:

1) своєчасне проходження ТО для підтримання належної чистоти і необхідної кількості змазки на направляючих втулках вилки і в поршневій камері.

2) часково допомагає дуал ейр, або наявність правильної негативної пружини.

3) тертя завжди менше у виделок з анодованими алюмінієвих ногами (перевірено експериментами)

Є ще фактори, але вони вже в меншій мірі впливають на вібрацію керма, тому я їх описувати не буду.

Так що якщо не хош лефтю, то бери на що грошей вистачає і своєчасно, або навіть частіше проводь ТО.

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 108
  • Створено
  • Остання відповідь

Хороший "швидкий" демпфер має бути додатком до "чутливої" вилки, бо не задоволення хоча б одного з цих двох факторів веде до появи вібрації на кермі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Poison бери з Рокшоків, і не сумнівайся, її перебере любий майстер в любій майстерні. І розхідники часто густо уніфіковані.

А то виявиться що картриджі Сантур зняті з виробництва, або знайти тяжко, і будеш посипати голову попелом.

...Мені здається, ти чекаєш, коли тобі тут напишуть те, що ти хочеш прочитати. А не напишуть)))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Vadimm сказано:

@Poison бери з Рокшоків, і не сумнівайся, її перебере любий майстер в любій майстерні. І розхідники часто густо уніфіковані.

А то виявиться що картриджі Сантур зняті з виробництва, або знайти тяжко, і будеш посипати голову попелом.

...Мені здається, ти чекаєш, коли тобі тут напишуть те, що ти хочеш прочитати. А не напишуть)))

 

Рокшокс чомусь самий розкручений в нас бренд. Типу "народний", Васька, Петька взяв і давай хвалити, в майстерню купили два пильника от і типу всі наявні запчастини, а спробуй повітряну пружину чи втулки замінити, відразу ж на манагер побіжить до компутера, щоб на алі чи в буржуїв замовляти, не бачу проблем із Сантуром, яких все таки в нас переважна кількісна більшість.   Конструкція сантурів більш простіша, модульна, бо немає масляної ванни і значить в обслуговуванні простіше. 

Я бачу більшу проблему: ми боїмось чогось нового і нове сприймаємо відразу в штики. 

 

1 година тому, romanc сказано:

Силиконовая смазка уменьшает время страгивания))

  Силіконова змазка лиш зменшує "агонію", щоб відтягнути час до повноцінного ТО. Та й буд з нею затягується в середину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часа назад, Ukrainec сказал:
Показать содержимое  

Головне завдання: ти хочеш прибрати вібрацію (високочастотні коливання) на кермі, прикатанні по поганому асфальту, так? Для того щоб досягнути цієї мети величина ходу виделки має побічний, вплив, але як правило майже не впливає.

Чому: тому що при катанні поганому асфальту,  має місце дрібні і часті углублення і виступи, подекуди до 3х сантиметрів. Це також в більшій мірі актуально і при катанні по грунтовій дорозі. Так ось при проїзді цих нерівностей пружинний елемент зазнає дуже частих, але з малою амплітудою коливань. Кожна виделка крім ходу має такий паразитичний ефект, як зусилля строгування на втулках  з фіксованого положення (ніби залишає), так ось під час коливання виделка робить таке собі строгування після наїзду  на кожну ямку чи виступ перешкоди. І чим більше зусилля строгування тим сильніше ви відчуваєте вібрацію на кермі, таке собі найголовніше дельта Р, яке створює вібрацію на кермі і при зменшенні тертя на втулках воно теж зменшиться.  Демпфер не панацея, бо навіть топових рокшоківських сідах він призваний гасити більше коливання, а не вібрацію з високою частотою і я не вірю що у виделках нижнього діапазону він кращий (про фокси не знаю, не нюхав). З того що я бачив, то сантурівський картридж трішки помітно "тупить" як новий, з часом розходжується.

Що є панацеєю для двуногих виделок:

1) своєчасне проходження ТО для підтримання належної чистоти і необхідної кількості змазки на направляючих втулках вилки і в поршневій камері.

2) часково допомагає дуал ейр, або наявність правильної негативної пружини.

3) тертя завжди менше у виделок з анодованими алюмінієвих ногами (перевірено експериментами)

Є ще фактори, але вони вже в меншій мірі впливають на вібрацію керма, тому я їх описувати не буду.

Так що якщо не хош лефтю, то бери на що грошей вистачає і своєчасно, або навіть частіше проводь ТО.

Hide  

Все вірно по суті, але тебе дуже прошу: не виделка (це столовий прибор), а вилка (нічого особистого).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Есть силиконки- неприлипайки, но эффект этой смазки недолгий.

Чем дороже вилка, тем сложнее она, больше она требует ухода, расходников. Но эффект от этой сложности не всегда настолько отличим от более деешевой, если ты не велодрочер, больше будешь тешить себя знаниями, что в ней есть это и это))

Ашановоды садясь проехавшись на хардтейле с ребой, скажут, что их двухподвес мягче едет))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На лигераде в упомянутом сантуре с позитивной воздушной и негативной пружинкой я выкинул картридж, т.к комфортная езда на нем не предполагает активной езды.

Из плюсов- жрет мелочь, из минусов- отскакивает сильнее при съезде с бордюра, иногда пробивается жестко. Для активной езды не подходит, для этого имею "горбатый" вел))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На хт есть умельцы, изготавливающие воздушные картриджи с негативной пружиной для модификации эластомерок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, vaz75 сказано:

Все вірно по суті, але тебе дуже прошу: не виделка (це столовий прибор), а вилка (нічого особистого).

Особисто моє )))): давай не будемо підставляти поняття і називатимемо речі своїми іменами.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 минуты назад, Ukrainec сказал:

Особисто моє )))): давай не будемо підставляти поняття і називатимемо речі своїми іменами.

 

Шкода, шкода. А ще звешся Українцем...Не читай поміж строк:

Вибачте за оффтоп, більше не писатиму не по темі.

Вилка  

 

Виде́лка, рідше вилка[1] — столовий прибор з ручкою, що має два, або більше загострених зубців. Широко використовується для приготування страв, а також під час їжі для утримання або перенесення окремих частин їжі. Спочатку виделка з'явилася на Заході, тоді як в Східній Азії користувалися переважно паличками для їжі. Проте в наш час виделки набули поширення у всьому світі. Кількість зубців протягом часу змінювалася від одного (XI ст.) до чотирьох (початок XX ст.).

Слово виделка походить від пол. widelec (від widły — «вила»), закінчення «-ка» замість «-ець» пояснюють впливом слова «вилка»[2].

Hide  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що шкода? Давай будемо чесними, вилка - якось по москальському звучить, виделка - щось наше, миле, рідне! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, romanc сказал:

Это как "вертоліт", "ґвинтокрил" и "гелікоптер"?

  •  

 

розчепірку забув

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ух ти, який срач розпочався! Для повноти картини й я лийну масла у новорічний вогник.

Ану-но, ну-но, брате Українце, розкажи нам, як на звичайну раму прилаштувати лефтю. Без колхозів та інших марсіанських..ее..пардон, китайських, забугорних й т.д. з@дрочок. Які ще витрати треба понести звичайному бідному мирянину, щоб насолодитися виделкою..тьху ти..піндоською вилкою. ГА?? Відповідай, вражий сину!!!

;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, Miro сказано:

Ух ти, який срач розпочався! Для повноти картини й я лийну масла у новорічний вогник.

Ану-но, ну-но, брате Українце, розкажи нам, як на звичайну раму прилаштувати лефтю. Без колхозів та інших марсіанських..ее..пардон, китайських, забугорних й т.д. з@дрочок. Які ще витрати треба понести звичайному бідному мирянину, щоб насолодитися виделкою..тьху ти..піндоською вилкою. ГА?? Відповідай, вражий сину!!!

;)

Платиш мені 100$,  або в гривнях по курсу то я тобі не те що розкажу, ще й на піску намалюю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніякий топовий СІД не жере так дрібноту як лефтя. Але вона сильно на любілєля ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 час назад, Ukrainec сказал:

а спробуй повітряну пружину чи втулки замінити

Це що треба робити з вилкою, щоб вбити вказане?

Це типу як "АК-47 обслуговується легко і просто, навіть без викрутки, але якщо накриється дуло..."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, Vadimm сказано:

Це що треба робити з вилкою, щоб вбити вказане?

Це типу як "АК-47 обслуговується легко і просто, навіть без викрутки, але якщо накриється дуло..."

Ти хоч її бачив з середини? Відкрию тобі таємницю: сантур перебирається ще простіше ;)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Ukrainec сказал:

Ти хоч її бачив з середини? Відкрию тобі таємницю: сантур перебирається ще простіше ;)

@Ukrainec а ригідна ще простіше

А навіщо мені бачити що там всередині? Тут вже відписувались люди, які і бачили, і мацали, і не одну. Мало?

Щоб судити про смакові якості пасти, необов'язково хоч раз побувати на виробництві макарон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 хвилин тому, TreNeR сказано:

Ніякий топовий СІД не жере так дрібноту як лефтя. Але вона сильно на любілєля ;)

Ну так, в багатьох це вибір між футуристичним виглядом / роботою * ціною. 

 

 

 

40 хвилин тому, Vadimm сказано:

@Ukrainec а ригідна ще простіше

А навіщо мені бачити що там всередині? Тут вже відписувались люди, які і бачили, і мацали, і не одну. Мало?

Щоб судити про смакові якості пасти, необов'язково хоч раз побувати на виробництві макарон.

 

І ти завжди складаєш своє враження про щось по тому що хтось каже? Обє беліє?

Vadimm

Обє беліє!
 
Hide  

Думаєш я зі стелі свої дописи пишу? Сам залісь хоч раз ручками промацай того сіда, ребу, рст фірста, сантурів, лефті в решті решт, а тоді дописуй.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Ukrainec не пройшло і пару років з дня коли ти вперше розібрав свій убитий сантур, із фотозвітом тут, а вже крутий спєц? Я і не знав що до тебе можна звертатись з приводу обслуговування вилки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, Vadimm сказано:

@Ukrainec не пройшло і пару років з дня коли ти вперше розібрав свій убитий сантур, із фотозвітом тут, а вже крутий спєц? Я і не знав що до тебе можна звертатись з приводу обслуговування вилки.

А я й не афішую і не вважаю себе крутим спєцом, просто роблю це обмеженому колу людей просто з вічливості і для загального розвитку, щоб потім було чим срати на форумах. :)

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, Ukrainec сказал:

Сам залісь хоч раз ручками промацай того сіда, ребу, рст фірста, сантурів, лефті в решті решт, а тоді дописуй.

Сперва добєйся?

 

11 минуту назад, Ukrainec сказал:

А я й не афішую і не вважаю себе крутим спєцом, просто роблю це обмеженому колу людей просто з вічливості і для загального розвитку, щоб потім було чим срати на форумах. :)

Насрав?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось так (вибачайте за домашню уніформу): 

Фото  

IMG_3713.JPG

Hide  

практично, визначається зусилля строгування*, при якому починає плавний рух ваша виделка, як я вважаю: головний результат як пройшло ТО.

Якщо стискання відбувається  одночасно з рухом в низ під час натискання на неї, без ривків, значить все "Ок" і "плюшевість" гарантовано на 100-200км.

(+ можна без велосипеда і райдера правильно налаштувати негативку дуалАір)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...