Перейти до змісту

Боротьба з маршрутчиками


gorik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Вчора сталася зі мною така прикрість.

Їду собі в маршрутці з роботи, прошу водія зупинитися на зупинці(методом натискання кнопки "сигнал до водія") - нуль реакції, прошу зупинитися словами - нуль реакції. Якраз проїзджає зупинку, я підходжу до нього і запитую, чому не зупиняємося на зупинці - нуль реакції, при чому "летить" з нормальною швидкістю, я повторюю запитання, але вже на нервових тонах - нуль реакції. Після чого зупиняється на наступній зупинці ні сказавши ні слова, я вийшов, записав номера.

При чому колись не став водій моїй дружині, і мене це настільки заїло, що маю велике бажання написати петицію в міськраду. Підскажіть, як це правильно зробити, оформити, куди звернутися. І що грозить таким "шумахерам".

Опубліковано

Шукай перевізника (власника) і настукай - якщо людина не може виконувати як слід свою роботу - хай попробує щастя у чомусь іншому.

Не поможе - пиши листа довільної форми на Луцьку міську адміністрацію, транспортний відділ. Вони відають ліцензіями на перевезення і у перевізника можуть бути серйозні проблеми.

Фішка в тому, що такий лист юридично трактується як звернення громадян, на яке мусить бути дана офіційна відповідь в місячний термін. Звичайно, можуть відписатись і покласти "під сукно", але в потрібний момент дістануть і попсують добряче перевізникові нерви.

Опубліковано

Маршрут міський?

Зайди для початку в автотранспортне управління (Зв"язківців 1-Б, 3-й поверх), там само сидять інпектори, які перевіряють роботу транспортників. Напиши і принеси з собою оригінал і копію скарги, бажано її писати без крилатих фраз і емоцій (шапку остав чисту, там треба запитати на чиє ім"я писати). Коротко, точно і по факту: водій, маршрут такий-то, держномер, час де і коли був, ігнорував прохання зупинитись на зупинці, зневажливо ставився до пасажирів ітд... прошу прийняти міри.

Ставиш в секретарки вхідний номер на оригіналі, що віддаєш і на своїй копії (номери мають буит однакові). Можеш і з замом поспілкуватись або з директором, це вже як тобі хочеться.

ЗІ не забувайте, що маршрутчики теж люди і ніщо людське їм не чужде... він міг вас образити і не зі зла.

Опубліковано

Задумался водила о чём-то своём... вот и "провтыкал" сигнал остановки. Он же не грубил пассажирам... Согласен с тем что факт не приятный, но можно и с другой стороны посмотреть на данную ситуацию. Например после работы выпала возможность прогуляться пешком 2-ве остановки... так сказать размяться перед сном :blink: Не стоит поднимать шум из-за такой простой ситуации... и так кругом мир перевернулся с ног на голову, живите проще и Ваши нервы будут спокойны.

P.S. Если некуда девать негатив... тогда вперёд! заявы строчить!

Опубліковано

Я розумію коли шофер "завтикав", я донього підійшов і спитав чого не зупиняємось, і він принаймні сказав би шо завтикав (я не прошу вибачатися, я просто хочу пояснення). А то дивиться на мене скоса в дзеркало і газує, це називається умисно не зупинився.

Колись писали в темі про подорожчання проїзду, що вони - сфера послуг (обслуга) і не портібно створювати лишніх проблем, хамити і тому подібному.

Для прикладу, що буде якщо в ресторані вам замість замовленої страви принесуть щось інше тільки через те, що хтось "завтикав". Ви просто його з`їсте, чи будете обурюватися? Треба просто мати культуру, і все тоді буде нормально.

P.S. Маршрут міський №25, не зупинився на зупинці маршрутного таксі, між зупинками Соборності і Аверс як їхати на 40-й.

Опубліковано

Є "гаряча лінія" міського голови. між іншим у кожній маршрутці ОБОВ'ЯЗКОВО повинен на видному місці бути зазначений їхній номер. ( не пам'ятаю тому й казати не берусь). Можна зателефонувати туди і оформити скаргу таким чином. Назвавши № маршруту та держ. номерні знаки авто.

Пан Ярчик зможе правильно це сформулювати, текст заяви маю на увазі.

Це між іншим непоодинокі випадки..

Вони (маршрутчики) можуть не стати на вимогу , коли людина хоче увійти у маршрутку, теж безнаказано..

Тому варто наказати одного - "дабы другим не повадно было"©

Опубліковано

Був в аналогічній ситуації. Я розумію так. Якщо вже вони маршрутні транспортні засоби, і зупинятись їм веліли тільки на визначених зупинках, то хай би обов"язково там зупинялись, як тролейбуси наприклад, а то включить собі шансона, витріщить очі, і ломиться як переляканий....

Опубліковано

100% - що перелякані - то точно!!

а за музику - то повідбивав би.. номерні знаки.. теж мені - концертмейстери!

Опубліковано

маршрутчики козли однозначно та ще і глухі нераз був свідком коли вони незупинялись на вимогу пасажира. десь три тижні тому їхав з львівської попросив зупинитися перед базаром є зупинка "брацький міст" здається - нуль реакціїї ця скотина проїхала і поїхала далі музив виходити на наступній. було неприємно те що невийшов (перед тим нормально так на всю маршрутку крикув щоб зупинилися) а те що потім на мене люди дивились як на хворого бо стояв десь посередині народу багато і до кнопки дотянутись небуло можливості. однозначно маршрутчики козли

а за музику - то повідбивав би.. номерні знаки.. теж мені - концертмейстери!

ага, особливо коли їдеш а він на повну катушку слухає радіо де ж тут докричишся :mad:

Опубліковано

Сьогодні поки їхав на роботу водій умудрився двох людей прижати задніми дверима, коли вони виходили з маршрутки. Блін ну я розумію один раз, ну задумався, то ж будь уважнішим. Так ні буквально на наступній зупинці знову така ж ситуація. Здається вже чотири місяці їздять на двох дверних маршрутках, а від мерсіків ще не повідвикали. Вапрос - в такому випадку зразу в морду бити, чи може якось юридично це залагодити?

  • Адміністратори
Опубліковано
Вапрос - в такому випадку зразу в морду бити, чи може якось юридично це залагодити?

в морду і ногою

Опубліковано

Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.

Опубліковано
Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.

а в деяких маршрутках з м"ясом ті кнопки вирвані

Опубліковано
Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.

Отключть не могут, так как машина на гарантии, может плохо нажал...

Опубліковано

Тільки що розказали цікавий юридично-наглуватий спосіб боротьби з подорожчанням проїзду. Не зовсім до теми, але деякі співробтники принципово платять за проїзд 1 грн., коли водій починає возмущатись, то кажуть "А дайте нам білетик за 1,5 грн.". Фішка в тому, що багато хто ще немає нових білетів, де б було написано нову вартість проїзду.

З.І. Коли мені ноута придавило при вході в маршрутку - то думав заб"ю гада.

Опубліковано
Над дверима є кнопочки "Сигнал до водія",але зараз багато з них повідключали. Я щось думаю,що то самі маршрутчики так зробили,щоб їх не задовбували.Бо ті кнопочки пікають і не почути їх не можливо.

Отключть не могут, так как машина на гарантии, может плохо нажал...

Вони бумажки ліплять прямо на кнопку "Не працює".

Опубліковано
Тільки що розказали цікавий юридично-наглуватий спосіб боротьби з подорожчанням проїзду. Не зовсім до теми, але деякі співробтники принципово платять за проїзд 1 грн., коли водій починає возмущатись, то кажуть "А дайте нам білетик за 1,5 грн.". Фішка в тому, що багато хто ще немає нових білетів, де б було написано нову вартість проїзду.

З.І. Коли мені ноута придавило при вході в маршрутку - то думав заб"ю гада.

треба було переї****ти за ноут без попередження.

у мене був випадок коли маршрутчик (явно тормоз) незакривши задні двері (я біля них стояв на останній сходинці коли ранком іхав на навчання) і як нівчому небувало поїхав далі проїхав десь від туб. диспансеру, що на львівській аж до повороту на потебні тільки тоді він почув як я та ще декілька людей крикнули типу "закрий двері ............. ідіот". і нормально так їхав, тобто швидко (думаю всі знають як їздять ці дибілуваті маршрутчики женуть один поперед одного недивлячись що люди в салоні літають по бокам, як рушають то неварто і казати.)

а з білетиком це хитро і правильно на мою думку

Опубліковано
Тільки що розказали цікавий юридично-наглуватий спосіб боротьби з подорожчанням проїзду. Не зовсім до теми, але деякі співробтники принципово платять за проїзд 1 грн., коли водій починає возмущатись, то кажуть "А дайте нам білетик за 1,5 грн.". Фішка в тому, що багато хто ще немає нових білетів, де б було написано нову вартість проїзду.

З.І. Коли мені ноута придавило при вході в маршрутку - то думав заб"ю гада.

треба було переї****ти за ноут без попередження.

у мене був випадок коли маршрутчик (явно тормоз) незакривши задні двері (я біля них стояв на останній сходинці коли ранком іхав на навчання) і як нівчому небувало поїхав далі проїхав десь від туб. диспансеру, що на львівській аж до повороту на потебні тільки тоді він почув як я та ще декілька людей крикнули типу "закрий двері ............. ідіот". і нормально так їхав, тобто швидко (думаю всі знають як їздять ці дибілуваті маршрутчики женуть один поперед одного недивлячись що люди в салоні літають по бокам, як рушають то неварто і казати.)

а з білетиком це хитро і правильно на мою думку

Ой напевне цей момент я і бачив :) А швидкість справді набирав непогану.

Щодо, блін, рушання та зупинки так це взагалі мовчати можна, бо правда СУЦІЛЬНА!

Білетики - це вже запізно, бо в більшості ужо нормальні білети 1.5 грн. сам ужо получив таких штук 5 :)

Ну і щодо обслуговування - то сук* шоб вони нах*** самі так поїздили хочаб один день, зналиб скіко брати народу :rolleyes:

Опубліковано
Ой напевне цей момент я і бачив А швидкість справді набирав непогану.

добре що невилетів а то на одного форумчана було б менше angel.gif

Опубліковано

якщо хочете взбодрити цих дебільних водіїв, які нас достали далі нікуди, при посадці групою від 5 громадян можете ненапряжно неплатити а робити здивовані очі, якби квиток в руку давали то про щось можна говорити, а ще веселіше компанією їхати і почати вимагати здачу наприклад зі 100 гривень, ото бичка запресуєте :) але морди їм треба бити постійно і сильно, бидло воно і є бидло.

Опубліковано

Vitaliy L, не сприйми як образу, але як на мене то цей спосіб дещо "дитячий" чи навіть "гопопвий".

Такими методами ти нічого не доб`єшся, хіба що ще більшої агресії.

Проблему потрібно вирішувати дипломатично, і не з самим водієм, а з його керівництвом, бо говорити з водієм це рівносильно, що з гопом. Бидлом був, бидлом і залишиться.

А ставитись нормально до людей почне коли йому за хамство і беспрєдєл начальник його скаже чи зробить.

Ми ж хочемо бути цивілізованими людьми, а не бидлом.

Опубліковано
Vitaliy L, не сприйми як образу, але як на мене то цей спосіб дещо "дитячий" чи навіть "гопопвий".

Такими методами ти нічого не доб`єшся, хіба що ще більшої агресії.

Проблему потрібно вирішувати дипломатично, і не з самим водієм, а з його керівництвом, бо говорити з водієм це рівносильно, що з гопом. Бидлом був, бидлом і залишиться.

А ставитись нормально до людей почне коли йому за хамство і беспрєдєл начальник його скаже чи зробить.

Ми ж хочемо бути цивілізованими людьми, а не бидлом.

в принципі згідний в декого гоповські настрої, але для профілактики треба було б парі другій лащів настріляти bb.gif

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...