Перейти до змісту

COMFORT-02 Бортовий журнал


VojinSvitla

Рекомендовані повідомлення

зависит от камеры стабилизация, ну и на Шлеме самое стабильное место.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 81
  • Створено
  • Остання відповідь

Блін, чувак, я тебе знаю тільки по розповіді VAZ75...але я взнав твою сильнішу і найкращу, мабуть сторону, ніж ту, що зараз відчитую у твоїх звітах!!!!

1.Що значить" не вмію я кататись"? - я б навіть на цей байкерс і не сів,а ти на ньому їдеш!.

2. Ти рахуєш, що починати з малого,це не вірно "Просто на маленькі відстані немає потреби їздити, а просто так гонитися по населеному пункті не цікаво. ? Я, вважаю, ти помиляєшся!!!!!Ї

3. Порвати себе (відразу на "великі" відстані, потім 3-4 дні відхожу від тих покатух) і ті м'язи, які не працювали раніше, дуже просто і швидко, але скільки часу ти їх будеш відновлювати...????

4. Не буду радити кілметраж, бо сам не маю байка, не буду радити навантаження, бо сам після роботи відрубаюсь від навантаженнв.

Пробую просто кататись, просто ремонтуватись, просто встигати, просто крутити...накатуй щ кожним днем кілометраж. Ніхто одразу не може....я не можу на десяти поверх за один раз занеати інструменти для роботи....на дев'ятому нозі вже аж аідмовляють. Але, якщо за цілий днь зрлблю таких п'ять - вісім підйомів, то вже і ноги не так гудуть, і кількість сходів між етажами не збільшується!!!!!

Старайся думати, і особливо, казати: "Я просто це стьогодні не встиг зробити, не вистачило світового дня.....з понеділка, я це пчну робити зранку....і ЗРОБЛЮ!!!!!". Або для себе, через тиждень, сісяць, рік....але це ти зробиш!!!!

Я читаю давно твої звіти....ти собі навіть не уявляєш, як ти ростеш!!!!!

Я знаю особисто по собі, як керувати тілом, яке ДУЖЕ болить. В тебе, зрозуміло, зовсім ішна ситуація, але ж..... Ти шукаєш знайомства з жінками, ти випробовуєш байк, ти виходиш на "бордовки".!!!!!

І от мій висновок:

Ти себе розвиваєш, але фразами "я не можу, я б не зміг, я б не витримав, я б не встиг" сам себе зупиняєш на старті, " навіть не почувши стартовий постріл".

Я думаю, що для нашого ЕГО, було б краще таке:

бля......я сьогодні вламав шість кіл по піску!!!, А планував чотири по асфальту, да, я звичайно троза заіпався, але моє тіло очікувало десятку...тому воно зараз тількі прогріло м'язи і собі вже аідпочиває. А, навантажене тіло, передає керування мозку, який каже.....Давай, піднімай свою дупцю (не вірю, що байк, якій має авто крісла, ії навнтажив) і неси ії десь туди, де є твої омріяні дівки та жінки!!!!!!!

Чувак, тримайся!!!!! Вір у себе!!!

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Букви набивав на планшетіку, за помилки прошу вибачення!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@kayot как ты прав, чувак.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

@VojinSvitla щоб менше боліли коліна - виставляй передачі так, щоб частіше крутити педалі при тій самій швидкості. На звичайних велосипедах "правильно" вкручувати - 90-120 обертів педалей за хвилину.  Як в твоєму випадку - я не знаю, але вкручуй частіше. Також колінні суглоби не можна переохолоджувати, і треба постійно постачати їм рідину, тобто пити і пити. Узвар, компот, мінералку з високою мінералізацією (типу Поляна Квасова, нею швидше нап'єшся ніж дешевою мінералкою). Правда постійно одну і ту ж мінералку не пий, це може зашкодити. Також колінні суглоби люблять холодець (вживати орально:)), це хороше мастило.

3-4 дні відходити від покатух - то забагато, нормально - 1 день (суджу по собі, не знаю як в інших). Тому катай троха менше, нарощуй навантаження поступово, і звісно не рівняй 5 км піску і 10 км асфальту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, rl72 сказано:

 

Класний хендбайк! Чув про цього пацанчика раніше, дякую що нагадав, треба буде якось з ним зв'язатись.

 

 

П. С. Відповім всім пізніше, просто трайк ніяк не може доїхати до конструктора, тому як би нема нових постів, а просто апати тему без додаткових матеріалів не хочу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Привезли мені відремонтованого трайка на Покрову. Лагодили не довго, довго не міг доставити його майстру, але то все лірика. Вирішення проблеми з крутінням труби шатуна покажу в наступному пості. За ці дні трохи накатався як і з трекером, так і без. Загалом десь до 25 км. До речі в велокомп'ютері замінили батарейку, там було приблизно 240 км.  Не обійшлося і без траблів: позавчора розбився підшипник в правій педалі, поки поставив стару. Коли мив трайка після лісу, виявив ще одну несправність - зламався віджимний ролик, але без фото зрозуміє лише romanc
Трохи не якісних фото з лісної покатушки.   Спробую сховати під спойлер, ніколи цього не робив.

14236793_3293d36f.jpg

14236790_9d3a9ea5.jpg

14236791_f85da5e3.jpg

14236795_b6b04eba.jpg

14236794_d3d775fc.jpg
З спойрелом нічого не вийшло...
В зв'язку з дощами, приходять ідіотські думки про таке:

7908350282_2d79c99a87_b.jpg

KMX_trike_with_veltop1.jpg

 

@kayot 1. А що тут сідати? Головне з правильного боку сісти (спереді, а не з боку), бо багато хто не знає як це зробити. 2. Я не кажу що треба відразу їхати в велопоходи чи на бривети, просто справді нема куди їздити по дрібницям. Он зараз я собі запланував маршрут довжиною приблизно 10 км, але відчуваю що ще потрібно днів 4-5 щоб вкататись. 3. Зима по пепреду))) 
Дякую за підримку!) Давно прочитав твій пост, але відповідаю лише зараз. Я давно зрозумів що з любої речі можна зробити шоу, розпіарити її, попереднє відео це доводить. Я ж зрозумів що поки катаюсь собі в кайф, з кимось кататись поки що не вийде, бо поки що помалу їжджу. Чи зможу я з того зробити шоу, буде видно, а може і з чогось іншого зроблю) Про те що "росту", це не правда, але то лірика. Тобі теж удачі в твоїх справах!

 

@Vadimm Дякую за поради, знав лише про воду. Ну я зараз катаюсь на понижених передачах, як трайка привезли, то ще на середню передню зірочку не переходив, весь час катаюсь на малій, регулюю навантаження лише задньою перекідушкою, можливо тому не відчуваю особливої втоми і можу кататись кожен день. Про частоту оборотів нічого не скажу, але точно менше як 90. Правда зараз знову на пів місяця припиню кататись, їду в інше місто, а далі буду дивитись по погоді. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Я давно зрозумів що з любої речі можна зробити шоу, розпіарити її, попереднє відео це доводить" - якщо це шоу, яке подивиться енна кількість людей, напишуть свої відгуки, поради, рекомендаціїї або похерять.....і це все тобі дасть наснаги та мотивує до найбільших досягнень, то став відео камеру...знімай, викладай і працюй далі.

 

"Я ж зрозумів що поки катаюсь собі в кайф, з кимось кататись поки що не вийде, бо поки що помалу їжджу" - я так починав спінінгувати, так і досі...я вчився...повільно, з помилками, звичайно, тримав контакт із спецами, набирався, як губка, у них досвіду,але всетаки практику катав сам...коли тихо...ніхто..нічо...і ні де не заважає...відпрацьовуєш повільно навики....ніхто тебе не гонить і не каже...що щось робиш не так. Ні..НІ НЕ ТАК..а по своєму, от тоді виробляється твоя лінія..тільки і особисто твоя...набита шишками, болем, холодом, грошима та іншими моралнофізичноматеріальними витратами.

 

"Чи зможу я з того зробити шоу" - ти для себе цей байк зробив чи для ШОУ?

 

"Про те що "росту", це не правда" - КОМФОРТ Є?????.....а колись не було, невже це не РІСТ!?!?!

 

"Тобі теж удачі в твоїх справах!"- , дякую...ТРИМАЙСЯ!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отжимной ролик в силовой ветви - очень нагруженная деталь, уменьшающая и без того малый КПД. Если угол отклонения небольшой, то можно поставить обычную металлопластиковую трубку и оттянуть - есть такие конструкции, пишут, что не отличается от ролика.

Я у себя просчитывал, чтоб ролик был только в холостой ветви.

Хорошей погоды и ровных дорог ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@romanc В принципі кут перелому не дуже великий, здається що поломка не впливає на крутіння педалей, принаймні педалі ще трішки крутяться по інерції, якщо пробувати в холосту. 

M8OT7ZDHy_E.jpg

Як обіцяв колись давно, показую як реалізований механізм гальм від однієї ручки на два супорта. Сказати чесно, не дуже ефективно, крім настройок самих гальм, багато КПД (якщо можна так сказати) втрачається на натягування тросика. Коли моя середня швидкість зросте, треба буде  цей механізм вдосконалити.

3lgy6NR-VYQ.jpg

Як вирішили проблему з трубою шатуна, покажу в наступних постах, просто фото вийшли не чіткі.

Дякую! Тобі також гарних покатушок.

 

До речі підшипники також розлетілись і в другій педалі, поки поставив топталки від донора. Тукліпси себе не виправдали, можливо колись до росту до контактів. А поки думаю про топталки на промах, може хто підкаже щось з цього приводу?

@kayot

Можливо колись і буду знімати,  зараз не дають знімати банальні причини, хоча їх можна вирішити за день два.
Ну трайк робився для траспортування пива і іншої слабоалкоголки:) Просто жаль використовувати цей апарат лише для одної цілі. Справді, колись не було, приходилось пішки в магазин добиратися)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як їздити на тадполі в погану погоду)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Відео з табору велоконструкторів, яке проводилось влітку.

Чесно кажучи відео трохи нудне, але любителі вело подорожей і гарних куточків Волині можуть подивитися

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відео не про що і поганої якості. Типу тест на прохідність на легкому болоті

 

Свиня завжди болото знайде)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гиги. Не ті колеса для прохідності. Треба такі:

x_800_536_ob1gkpak_lm.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@vaz75 Та так, щось я не ту концепцію трайк вибрав, треба було в цьому напрямку рухатись

1452108095344-2080844584.jpg 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага і через півроку актичного катання 

 

176406.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подивився відео. Контактів не вичтачає або хороших педалей з шипами це суттєво полегшить їзду бо не будуть ноги йорзати і буде менша нагрузка на суглоби

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@sanbOK Їздив раніше на простеньких алюмінієвих шипованих педалях з тукліпсами, вище по темі описував. Полетіли підшипники на обох педалях з інтервалом в день). Так от, їзда в тукліпсах щось не пішла, дуже мало ними користувався, навіть конструктор сказав що сюди тукліпси не підходять, краще контакти. Поки поставив топталки від донора, ті що на відео, але не зручно на них їздити, з шипованими краще. До контактів поки що ставлюсь скептично, але треба спробувати. Сподобались ці педалі, але покупка нових педалей перенесеться на 2-3 місяці, зараз їду на море на місяць (шкода що трайк не складний, так би взяв би з собою), потім ще будуть деякі фінансові витрати причиною яких є трайк, якщо задумане вийде то все опишу тут.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, VojinSvitla сказал:

@sanbOK Їздив раніше на простеньких алюмінієвих шипованих педалях з тукліпсами, вище по темі описував. Полетіли підшипники на обох педалях з інтервалом в день). Так от, їзда в тукліпсах щось не пішла, дуже мало ними користувався, навіть конструктор сказав що сюди тукліпси не підходять, краще контакти. Поки поставив топталки від донора, ті що на відео, але не зручно на них їздити, з шипованими краще. До контактів поки що ставлюсь скептично, але треба спробувати. Сподобались ці педалі, але покупка нових педалей перенесеться на 2-3 місяці, зараз їду на море на місяць (шкода що трайк не складний, так би взяв би з собою), потім ще будуть деякі фінансові витрати причиною яких є трайк, якщо задумане вийде то все опишу тут.

 

 

Також скептично ставився до контактів бо на топталках встигав за групою практично завжди, але після того, як вперше собі їх поставив то це змінило поняття педалювання (точніше вщент його побило бо сил витрачалось меньше, а їхалось легше) особиво прискорення і саме головне в гору бо можна не тільки жати, а і витягувати педаль. Можливо це відноситься тільки до класичного велосипеда, але конструктивно трайк вимагає контакти із-за некласичної посадки коли ноги паралельно землі, а не перпендикулярно. Контакти в цьому випадку дозволять ногу розслабити на спуску не вистібаючи та не йорзаючи нею. Тулкліпси цього відчуття не дадуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Півтора місяці не катався на тадполі, бо був на березі чорного моря. Там пожалів що тадпол не складний і не можна ось так просто взяти його з собою. Лише сьогодні вирішив трохи проїхатись. А поки відео мого тадпола від конструктора.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Заміна батарейки на пробігу 110 км,  плюс 240 км попереднього, загальний пробіг дорівнює приблизно 350 км

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки що апгрейд ніякий не робився, хоча змінити багато потрібно.

Вчора в мене був рекорд, за вчорашній день я накрутив 20 км і 260 метрів, якщо точно. 14 з трекером і 6 без. Сьогодні відпочиваю.

https://www.strava.com/activities/994171026

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Я на Велодні в Ковелі

18893457_1353684631381053_63042036570741

18950924_1353684634714386_70561455205553

18892971_1353684804714369_37863612351680

18922128_1353684948047688_41997774810314

18813881_1353685091381007_49617007072612

18838920_1353685944714255_89660428602557

18881860_1353685991380917_15292394932450

18882204_1353686288047554_34813041958860

18839241_1353684628047720_81751948252195

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...