Перейти до змісту

Здати на права. (водійські)


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, Unknown сказано:

Чого ті ж німці до такого не прийшли?  Знаєш про якісь приклади реалізації такої схеми? 

типу? а - TUV? загальний техогляд, є в базі "параметри" від всіх виробників, а не "розвал-хсодження і лампочки" і гальмо за кермом;)

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А хіба є прив'язка до виробника авто? Можливо у випадку якогось рідкісного авто якісь станції і відмовлять у техогляді,  але ж немає такого,  що одні тільки бмв техогляд роблять,  а інші суто опелям. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Unknown сказано:

Ну я розумію,  що так мало б бути,  і це логічно.  Але питання до тих,  хто має практичний досвід,  чи завжди є сигналізація про проблеми? 

"check engine".... навіть на 20-літніх....

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, Unknown сказано:

але ж немає такого,  що одні тільки бмв техогляд роблять,  а інші суто опелям. 

суть слова - "сертифікація", тобі - ні про що не каже?

можеш і майбаха у дяді Васі, але - якщо Майбах - переконався що дядя Вася - вміє так як треба.

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, Bliksss сказано:

є в базі "параметри" від всіх виробників,

Ну це зовсім інше від "окрема станція на кожного виробника". Це нормальна реалізація процесу. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, romanc сказано:

Скільки машин пійшло до ЗСУ після п'яних водіїв?

ти - спитай в тих, хто має право їх забирати, ну і крім того, рисачать не на уазіках,

а на чомусь нормальному, накуя тобі на передовій- кемрі (наприклад)?

інша справа - куди воно поділось...от конфіскували "легковий автомобіль", і де воно? ясно що не на передовій...

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Bliksss сказано:

суть слова - "сертифікація", тобі - ні про що не каже?

Цікаво,  ЗАЗ сертифікував ті станції,  що роблять тюв для заз968,  які по Німеччині катаються? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Unknown сказано:

Цікаво,  ЗАЗ сертифікував ті станції,  що роблять тюв для заз968,  які по Німеччині катаються? 

ось ти і "попався" ))) в Європах, перед тим як офіційно зайти на ринок- сертифіковані станції віккривають і т.п. Совок - також відкривав, ти забув що половина Німетчини - це майже совок був?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, Bliksss сказал:

ти - спитай в тих, хто має право їх забирати, ну і крім того, рисачать не на уазіках,

а на чомусь нормальному, накуя тобі на передовій- кемрі (наприклад)?

Не завжди джипи зелені треба, останнього разу їздили в сіру зону на 308 пижикові, щоб потім не маякувати у дронів. Ми не в зоні активних бойових.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Unknown сказано:

Цікаво,  ЗАЗ сертифікував ті станції, 

техогляд, в "німців" - не скрізь пройдеш, про що мова?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 хвилин тому, romanc сказано:

Не завжди джипи зелені треба, останнього разу їздили в сіру зону на 308 пижикові,

ну так це "одиничні випадки"....подивись в Рівному - мерси позабирали, 2-4 роки, явно ж не на передову )))

забрали - за діло, але - питання куди підуть ті мерси...

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Bliksss сказано:

техогляд, в "німців" - не скрізь пройдеш, про що мова?

Ну ніби норм.  німецька система,  думаю щось подібне в нас не завадило б.  Щоб мінімізувати рішалово і всі чесно проходили техогляд. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Unknown сказано:

Ок,  по 968-му є інфа в них.  Цікаво,  чи можуть ланоса оглянути )))

ти трохи - "підзаїбав тролити", поставимо питання інакше - Ти, зможеш його поставити на облік, ні? от і нак*й з своїм ланосом.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, Unknown сказано:

Ну ніби норм.  німецька система,  думаю щось подібне в нас не завадило б.  Щоб мінімізувати рішалово і всі чесно проходили техогляд. 

про це і мова, старому хламу, який привезли "за копійки" - пздц. І - вирішиться проблема не тільки з екологією, а з блять малолєтками - які рисачать на дорогах, бо таки не шкода бляху викинути....а от заплати страховку, техогляд (який - не кожна бляха пройде)...вже не так.

P.S. Техогляд - і для блях буде;) Або - страховка, але - страхувати без техогляду - не будуть;) не наїбеш

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Bliksss сказано:

ти трохи - "підзаїбав тролити", поставимо питання інакше - Ти, зможеш його поставити на облік, ні? от і нак*й з своїм ланосом.

Та не тролив я тебе. Сорі,  що таке враження сформував. 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Unknown сказано:

Та не тролив я тебе. Сорі,  що таке враження сформував. 

проїхали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо забули, пропустив техогляд - це ніяк не можна пересуватись, тільки на лаветі)) немає такого, що "ой, зараз їду на техогляд", про*бав, твої проблеми.

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Bliksss сказано:

ось ти і "попався" ))) в Європах, перед тим як офіційно зайти на ринок- сертифіковані станції віккривають і т.п. Совок - також відкривав, ти забув що половина Німетчини - це майже совок був?

Слоганом радянського ( тольятинского ) автопрому в ГДР ,а десь до року 95го було :- Лада не обіцяє- Лада гарантує. І кількість станцій ТО також була великою.  І якість жигулів експортних була набагато вищою ніж джігулів для своїх громадян.

043D7DB9-2900-4A3D-B0AB-CE743DA7F78C.jpeg

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Unknown сказано:

А хіба є прив'язка до виробника авто?

ну, добре, виробник, гарантує експлуатацію у випадку - "дотримання умов експлуатації", тобто - "масло/сальніки/пильніки і т.п.", і це все - робити вчасно, записувати в книжечку і не в "дяді Васі."...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 хвилин тому, Bliksss сказано:

ну, добре, виробник, гарантує експлуатацію у випадку - "дотримання умов експлуатації", тобто - "масло/сальніки/пильніки і т.п.", і це все - робити вчасно, записувати в книжечку і не в "дяді Васі."...

Та після років 10 виробник фіг що там гарантує,  або після пробігу певного. 

Пропонуєш автоматом старі автівки всі без перебору в утилізацію?  Та навіть в німців їздять купа авто віком 20 років і більше, та  якось проходять ТО. І багато автомобілів не обслуговуються на оф. сервісах,  а десь в приватників,  або самі мастило і фільтри міняють.  І ніхто їх не обмежує в цьому.  При проходженні тюв ніхто не запитує історію обслуговування авто і НЕ звіряє її з техкартою виробника, на предмет чи всі пункти пройдені.  Перевіряють стан авто по конкретних пунктах,  якщо все ок,  даю документ про техогляд,  якщо є зауваження,  формують їх список,  і дають невеликий термін на усунення. Повторно перевіряють за кілька тижнів суто пункти,  де були зауваження. 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 хвилин тому, Unknown сказано:

Перевіряють стан авто по конкретних пунктах,  якщо все ок,  даю документ про техогляд,  якщо є зауваження,  формують їх список,  і дають невеликий термін на усунення. Повторно перевіряють за кілька тижнів суто пункти,  де були зауваження. 

ну, і не хочеш щоб в Україні - так було?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

50 минут назад, Unknown сказал:

Та після років 10 виробник фіг що там гарантує,  або після пробігу певного. 

Пропонуєш автоматом старі автівки всі без перебору в утилізацію?  Та навіть в німців їздять купа авто віком 20 років і більше, та  якось проходять ТО. І багато автомобілів не обслуговуються на оф. сервісах,  а десь в приватників,  або самі мастило і фільтри міняють.  І ніхто їх не обмежує в цьому.  При проходженні тюв ніхто не запитує історію обслуговування авто і НЕ звіряє її з техкартою виробника, на предмет чи всі пункти пройдені.  Перевіряють стан авто по конкретних пунктах,  якщо все ок,  даю документ про техогляд,  якщо є зауваження,  формують їх список,  і дають невеликий термін на усунення. Повторно перевіряють за кілька тижнів суто пункти,  де були зауваження. 

На Словаках і Чехах так і є, але можна 20 евро в попільничку, чи 2500корун.

У всіх перевіряють пробіг, щоб збігався з попереднім ТО, в деяких країнах великий щтраф і крімінал за скручений, ото якщо у нас так буде)))

  • Дякую! 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Bliksss сказал:

ну так це "одиничні випадки"....подивись в Рівному - мерси позабирали, 2-4 роки, явно ж не на передову )))

забрали - за діло, але - питання куди підуть ті мерси...

Добре підуть ті мерси замість жигулів, яких досить багато у пацанів. 

В червні бачив жигу, на якої 300х вивозили з передку до медиків які на бусах, диряве корито, безбашений водій, котрі спасли багато життів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, Bliksss сказано:

ну, і не хочеш щоб в Україні - так було?

Я за,  вже ж писав,  що адекватна схема.  Може є теж якісь нюанси,  але в цілому норм. Вартість тільки трохи висока,  в районі 150 євро. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...