Перейти до змісту

Здати на права. (водійські)


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

Тема - таки корисна, незабаром - день народження в однієї ДУЖЕ близької людини, не знав що їй подарувати, тепер - подарую сертифікат в автошколу.

 

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
30 минут назад, Bliksss сказал:

 

До речі, зловлять десь у Європах з вирізаним каталізатором :0130:

Тільки на техогляді, не пройде.

Опубліковано
5 хвилин тому, romanc сказано:

Тільки на техогляді, не пройде.

ага, зупинять тебе на автобані, поміряють вихлоп - розкажеш тоді про техогляд.

Опубліковано
1 минуту назад, Bliksss сказал:

ага, зупинять тебе на автобані, поміряють вихлоп - розкажеш тоді про техогляд.

Не чув про таке. 

У Празі бачив багато машин, що коптять. Підйомний кран на базі татри 60-х років дуже часто зустрічався, видно було дим, потім його. Там від того який показує "євро" сплачуєшь "еко".

 

Опубліковано (змінено)
9 хвилин тому, romanc сказано:

Не чув про таке. 

У Празі бачив багато машин, що коптять.

не чув, це ж не значить що такого - немає;) в Україні - також є, тільки штраф - копійки.

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано (змінено)

крім того, "чув" що для техогляду - тільки на сертифіковані СТО. В принципі, так і раніше було, але - є нюанс ;)

Але, тепер не "МРЕВ" сертифікувати буде, а автовиробникі;)

Тобто, тойота - "поїде на тойоту", а не до "дяді васі", і весь цей мотлох, що вже привезли - можна продавати на брухт, якщо ще будуть за це.

платити.

P.S. Маю на увазі, що сертифіковане СТО тойоти (для прикладу) заставить зробити все по регламенту, про БМВ  - страшно подумати (хоча по ціні - дуже близько), якщо на сто для техогляду - заженуть 30 літній корч.;)

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
2 годин тому, Black сказано:

Сів в холодну і поїхав повільно.

Особисто я так і роблю.  Якщо лобовуха чиста,  то довше хвилини ніколи не грію,  хіба заведу і хтось іще сідає,  чи дітей пристібаю,  то буває трішки довше.  Але шкребок не завжди виручає,  часто всередині обмкрзає,  трохи розшкрябую,  але видимість погана дуже,  а ще від дихання на холодному склі теж туман відразу осідає, тому доводиться іноді хвилин 3-5 гріти,  щоб хоч трохи розвиднилось,  а далі повзу помеленько. 

Опубліковано
9 минут назад, Bliksss сказал:

крім того, "чув" що для техогляду - тільки на сертифіковані СТО. В принципі, так і раніше було, але - є нюанс ;)

Але, тепер не "МРЕВ" сертифікувати буде, а автовиробникі;)

Тобто, тойота - "поїде на тойоту", а не до "дяді васі", і весь цей мотлох, що вже привезли - можна продавати на брухт, якщо ще будуть за це.

платити.

P.S. Маю на увазі, що сертифіковане СТО тойоти (для прикладу) заставить зробити все по регламенту, про БМВ  - страшно подумати (хоча по ціні - дуже близько), якщо на сто для техогляду - заженуть 30 літній корч.;)

Так вже повідкривалися станції техогляду, і не на сто, а окремо, бабло вкинуто ліцензії отримані.

  • +1 2
Опубліковано
1 минуту назад, Unknown сказал:

Особисто я так і роблю.  Якщо лобовуха чиста,  то довше хвилини ніколи не грію,  хіба заведу і хтось іще сідає,  чи дітей пристібаю,  то буває трішки довше.  Але шкребок не завжди виручає,  часто всередині обмкрзає,  трохи розшкрябую,  але видимість погана дуже,  а ще від дихання на холодному склі теж туман відразу осідає, тому доводиться іноді хвилин 3-5 гріти,  щоб хоч трохи розвиднилось,  а далі повзу помеленько. 

Допомогає укриття скла ганчіррям , як ставиш на стоянку.

Та й электрообігрів рулить.

Опубліковано
26 хвилин тому, Bliksss сказано:

Але, тепер не "МРЕВ" сертифікувати буде, а автовиробникі;)

Тобто, тойота - "поїде на тойоту", а не до "дяді васі"

Як на мене,  то мутна і малореальна схема.  Що робити тим, у кого офіційний сервіс на відстані 200 і більше км.  А якщо авто якесь рідкісне і на нашому ринку офіційно не продаволось? , а якщо виробник взагалі не представлений на ринку,  то який автосервіс захоче у ного сертифікат отримати?

Як на мене техогляд має перевіряти параметри,  що стосуються безпеки (гальма,  підвіска,  кермо,  світло, тощо)  і відповідність екологічним нормам,  і це цілком можна не прив'язувати до марки авто,  а виробити універсальні підходи.  В тій же німеччині немає ніякої прив'язки до виробника авто,  і густота пунктів проходження досить висока (на Луцьк  мало б бути не менше десятка, а не як колись).

Опубліковано
31 хвилин тому, romanc сказано:

Допомогає укриття скла ганчіррям , як ставиш на стоянку.

Та й электрообігрів рулить.

Електрообігрів мало кому доступний, якщо немає його в авто -- то не встановиш легко.  А от укриття скла іноді юзаю. 

Опубліковано
8 хвилин тому, Unknown сказано:

А якщо авто якесь рідкісне і на нашому ринку офіційно не продаволось?

це - хлам, який не має права тут їздити.

 

10 хвилин тому, Unknown сказано:

Як на мене техогляд має перевіряти параметри,  що стосуються безпеки (гальма,  підвіска,  кермо,  світло, тощо)  і відповідність екологічним нормам

Це - і первіряють, тільки не "як небудь", а за стандартами виробника, який - гарантує експлуатацію за відповідних умов))

Опубліковано
2 годин тому, Bliksss сказано:

ага, зупинять тебе на автобані, поміряють вихлоп - розкажеш тоді про техогляд.

Чи може таке бути,  що авто вже НЕ відповідає нормам,  але при цьому авто ніяк про це не сигналізує,  і нічого не вирізали та не відшивали?  На скільки я розумію,  то має бути помилка на приборці,  чи помиляюсь? 

Опубліковано
12 хвилин тому, Unknown сказано:

Як на мене,  то мутна і малореальна схема. 

тому - це і не мутна схема, "не купуй - не вези барахло", яке - потім не постаиш на облік.

Опубліковано (змінено)
3 хвилин тому, Unknown сказано:

Чи може таке бути,  що авто вже НЕ відповідає нормам,  але при цьому авто ніяк про це не сигналізує,  і нічого не вирізали та не відшивали?  На скільки я розумію,  то має бути помилка на приборці,  чи помиляюсь? 

тобто, поки немає обов'язкового ТО - катайся...

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
3 хвилин тому, Bliksss сказано:

Це - і первіряють, тільки не "як небудь", а за стандартами виробника, який - гарантує експлуатацію за відповідних умов))

Чого ті ж німці до такого не прийшли?  Знаєш про якісь приклади реалізації такої схеми? 

 

4 хвилин тому, Bliksss сказано:

це - хлам, який не має права тут їздити.

Тобто привезені зі США свіжі б.у. авто,  які у нас в салонах не продають -- це хлам? Чого їх не можна в нас юзати?  Он ті ж японці в себе дозволяють навіть ліворульниз американців,  головне,  щоб світлотехніка була перероблена під місцеві вимоги. 

Опубліковано
4 хвилин тому, Bliksss сказано:

тобто, поки немає обов'язкового ТО - катайся...

Ти не зрозумів суті питання.  Чи обовязково водій знатиме,  що авто вже не відповідає еконормам. 

Наприклад ситуація,  ти пройшов черговий техогляд на 2 роки,  через рік каталізатор перестав достатньо очищувати,  але тебе про це авто не повідомило.  І тут тебе на дорозі заставляють пройти моніторинг і круто штрафують.  В чому твоя провина?  Ти мусиш щомісяця проходити екологію,  щоб перестахуватись?  Чи авто таки має в подібній ситуації гарантовано просигналізувати,  що пора в сераіс? 

Опубліковано
6 хвилин тому, Unknown сказано:

Тобто привезені зі США свіжі б.у. авто,  які у нас в салонах не продають -- це хлам? Чого їх не можна в нас юзати? 

ХЛАМ, до пори - до часу;) Буде  Перемога, і "запитають"   - накуя тобі макларен чи мерс в новону кузові (без розмитнення) - на протреби ЗСУ

Опубліковано
1 хвилина тому, Bliksss сказано:

ХЛАМ, до пори - до часу;) Буде  Перемога, і "запитають"   - накуя тобі макларен чи мерс в новону кузові (без розмитнення) - на протреби ЗСУ

Та я геть не про те.  Я наприклад про пасат американський,  про форд ф'южин,  про фіат 500Е...,  які і до війни привозили.  Не про елітні авто,  а про звичайні середньостатистичні автівки, які чесно розмитнюються.  Чи таких,  що чесно розмитнюються,  не існує? 

Опубліковано (змінено)
7 хвилин тому, Unknown сказано:

Ти не зрозумів суті питання.  Чи обовязково водій знатиме,  що авто вже не відповідає еконормам. 

Наприклад ситуація,  ти пройшов черговий техогляд на 2 роки,  через рік каталізатор перестав достатньо очищувати,  але тебе про це авто не повідомило.  І тут тебе на дорозі заставляють пройти моніторинг і круто штрафують.  В чому твоя провина?  Ти мусиш щомісяця проходити екологію,  щоб перестахуватись?  Чи авто таки має в подібній ситуації гарантовано просигналізувати,  що пора в сераіс? 

а в чому проблема? каталізатор - це розхідник, мусиш - замінити., ну чи - "очистити" (їбать як дорого), не часто ""ловлять" на екологю. 

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано (змінено)
7 хвилин тому, Unknown сказано:

Я наприклад про пасат американський,

буде їздити - довго і щастливо;)

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
4 хвилин тому, Bliksss сказано:

а в чому проблема? каталізатор - це розхідник, мусиш - замінити., ну чи - "очистити" (їбать як дорого), не часто ""ловлять" на екологю. 

Та ясно,  що розхідник,  і потрібно міняти.  Я не про те,  я про потенційний штраф при перевірці екології на трасі. Типу на тезогляді все було ок,  пройшов час,  він здох,  але водій про це не знає,  і взнає вже коли оштрафували.  Чи 100% сам автомобіль відловлює момент,  що з "екологією" проблеми і сигналізує про це водієві. 

Опубліковано
16 минут назад, Bliksss сказал:

ХЛАМ, до пори - до часу;) Буде  Перемога, і "запитають"   - накуя тобі макларен чи мерс в новону кузові (без розмитнення) - на протреби ЗСУ

Скільки машин пійшло до ЗСУ після п'яних водіїв?

Опубліковано (змінено)
8 хвилин тому, Unknown сказано:

Чи 100% сам автомобіль відловлює момент,  що з "екологією" проблеми і сигналізує про це водієві. 

якщо 10-15+/- років, таки -да, хіба не так? ""лампочка" буде світитиись "типу - проблема з двигуном"

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 1
Опубліковано

Ну я розумію,  що так мало б бути,  і це логічно.  Але питання до тих,  хто має практичний досвід,  чи завжди є сигналізація про проблеми? 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...