Перейти до змісту

Здати на права. (водійські)


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Тема - таки корисна, незабаром - день народження в однієї ДУЖЕ близької людини, не знав що їй подарувати, тепер - подарую сертифікат в автошколу.

 

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 минут назад, Bliksss сказал:

 

До речі, зловлять десь у Європах з вирізаним каталізатором :0130:

Тільки на техогляді, не пройде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, romanc сказано:

Тільки на техогляді, не пройде.

ага, зупинять тебе на автобані, поміряють вихлоп - розкажеш тоді про техогляд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Bliksss сказал:

ага, зупинять тебе на автобані, поміряють вихлоп - розкажеш тоді про техогляд.

Не чув про таке. 

У Празі бачив багато машин, що коптять. Підйомний кран на базі татри 60-х років дуже часто зустрічався, видно було дим, потім його. Там від того який показує "євро" сплачуєшь "еко".

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, romanc сказано:

Не чув про таке. 

У Празі бачив багато машин, що коптять.

не чув, це ж не значить що такого - немає;) в Україні - також є, тільки штраф - копійки.

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

крім того, "чув" що для техогляду - тільки на сертифіковані СТО. В принципі, так і раніше було, але - є нюанс ;)

Але, тепер не "МРЕВ" сертифікувати буде, а автовиробникі;)

Тобто, тойота - "поїде на тойоту", а не до "дяді васі", і весь цей мотлох, що вже привезли - можна продавати на брухт, якщо ще будуть за це.

платити.

P.S. Маю на увазі, що сертифіковане СТО тойоти (для прикладу) заставить зробити все по регламенту, про БМВ  - страшно подумати (хоча по ціні - дуже близько), якщо на сто для техогляду - заженуть 30 літній корч.;)

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Black сказано:

Сів в холодну і поїхав повільно.

Особисто я так і роблю.  Якщо лобовуха чиста,  то довше хвилини ніколи не грію,  хіба заведу і хтось іще сідає,  чи дітей пристібаю,  то буває трішки довше.  Але шкребок не завжди виручає,  часто всередині обмкрзає,  трохи розшкрябую,  але видимість погана дуже,  а ще від дихання на холодному склі теж туман відразу осідає, тому доводиться іноді хвилин 3-5 гріти,  щоб хоч трохи розвиднилось,  а далі повзу помеленько. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, Bliksss сказал:

крім того, "чув" що для техогляду - тільки на сертифіковані СТО. В принципі, так і раніше було, але - є нюанс ;)

Але, тепер не "МРЕВ" сертифікувати буде, а автовиробникі;)

Тобто, тойота - "поїде на тойоту", а не до "дяді васі", і весь цей мотлох, що вже привезли - можна продавати на брухт, якщо ще будуть за це.

платити.

P.S. Маю на увазі, що сертифіковане СТО тойоти (для прикладу) заставить зробити все по регламенту, про БМВ  - страшно подумати (хоча по ціні - дуже близько), якщо на сто для техогляду - заженуть 30 літній корч.;)

Так вже повідкривалися станції техогляду, і не на сто, а окремо, бабло вкинуто ліцензії отримані.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Unknown сказал:

Особисто я так і роблю.  Якщо лобовуха чиста,  то довше хвилини ніколи не грію,  хіба заведу і хтось іще сідає,  чи дітей пристібаю,  то буває трішки довше.  Але шкребок не завжди виручає,  часто всередині обмкрзає,  трохи розшкрябую,  але видимість погана дуже,  а ще від дихання на холодному склі теж туман відразу осідає, тому доводиться іноді хвилин 3-5 гріти,  щоб хоч трохи розвиднилось,  а далі повзу помеленько. 

Допомогає укриття скла ганчіррям , як ставиш на стоянку.

Та й электрообігрів рулить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, Bliksss сказано:

Але, тепер не "МРЕВ" сертифікувати буде, а автовиробникі;)

Тобто, тойота - "поїде на тойоту", а не до "дяді васі"

Як на мене,  то мутна і малореальна схема.  Що робити тим, у кого офіційний сервіс на відстані 200 і більше км.  А якщо авто якесь рідкісне і на нашому ринку офіційно не продаволось? , а якщо виробник взагалі не представлений на ринку,  то який автосервіс захоче у ного сертифікат отримати?

Як на мене техогляд має перевіряти параметри,  що стосуються безпеки (гальма,  підвіска,  кермо,  світло, тощо)  і відповідність екологічним нормам,  і це цілком можна не прив'язувати до марки авто,  а виробити універсальні підходи.  В тій же німеччині немає ніякої прив'язки до виробника авто,  і густота пунктів проходження досить висока (на Луцьк  мало б бути не менше десятка, а не як колись).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 хвилин тому, romanc сказано:

Допомогає укриття скла ганчіррям , як ставиш на стоянку.

Та й электрообігрів рулить.

Електрообігрів мало кому доступний, якщо немає його в авто -- то не встановиш легко.  А от укриття скла іноді юзаю. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, Unknown сказано:

А якщо авто якесь рідкісне і на нашому ринку офіційно не продаволось?

це - хлам, який не має права тут їздити.

 

10 хвилин тому, Unknown сказано:

Як на мене техогляд має перевіряти параметри,  що стосуються безпеки (гальма,  підвіска,  кермо,  світло, тощо)  і відповідність екологічним нормам

Це - і первіряють, тільки не "як небудь", а за стандартами виробника, який - гарантує експлуатацію за відповідних умов))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Bliksss сказано:

ага, зупинять тебе на автобані, поміряють вихлоп - розкажеш тоді про техогляд.

Чи може таке бути,  що авто вже НЕ відповідає нормам,  але при цьому авто ніяк про це не сигналізує,  і нічого не вирізали та не відшивали?  На скільки я розумію,  то має бути помилка на приборці,  чи помиляюсь? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, Unknown сказано:

Як на мене,  то мутна і малореальна схема. 

тому - це і не мутна схема, "не купуй - не вези барахло", яке - потім не постаиш на облік.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Unknown сказано:

Чи може таке бути,  що авто вже НЕ відповідає нормам,  але при цьому авто ніяк про це не сигналізує,  і нічого не вирізали та не відшивали?  На скільки я розумію,  то має бути помилка на приборці,  чи помиляюсь? 

тобто, поки немає обов'язкового ТО - катайся...

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Bliksss сказано:

Це - і первіряють, тільки не "як небудь", а за стандартами виробника, який - гарантує експлуатацію за відповідних умов))

Чого ті ж німці до такого не прийшли?  Знаєш про якісь приклади реалізації такої схеми? 

 

4 хвилин тому, Bliksss сказано:

це - хлам, який не має права тут їздити.

Тобто привезені зі США свіжі б.у. авто,  які у нас в салонах не продають -- це хлам? Чого їх не можна в нас юзати?  Он ті ж японці в себе дозволяють навіть ліворульниз американців,  головне,  щоб світлотехніка була перероблена під місцеві вимоги. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Bliksss сказано:

тобто, поки немає обов'язкового ТО - катайся...

Ти не зрозумів суті питання.  Чи обовязково водій знатиме,  що авто вже не відповідає еконормам. 

Наприклад ситуація,  ти пройшов черговий техогляд на 2 роки,  через рік каталізатор перестав достатньо очищувати,  але тебе про це авто не повідомило.  І тут тебе на дорозі заставляють пройти моніторинг і круто штрафують.  В чому твоя провина?  Ти мусиш щомісяця проходити екологію,  щоб перестахуватись?  Чи авто таки має в подібній ситуації гарантовано просигналізувати,  що пора в сераіс? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Unknown сказано:

Тобто привезені зі США свіжі б.у. авто,  які у нас в салонах не продають -- це хлам? Чого їх не можна в нас юзати? 

ХЛАМ, до пори - до часу;) Буде  Перемога, і "запитають"   - накуя тобі макларен чи мерс в новону кузові (без розмитнення) - на протреби ЗСУ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Bliksss сказано:

ХЛАМ, до пори - до часу;) Буде  Перемога, і "запитають"   - накуя тобі макларен чи мерс в новону кузові (без розмитнення) - на протреби ЗСУ

Та я геть не про те.  Я наприклад про пасат американський,  про форд ф'южин,  про фіат 500Е...,  які і до війни привозили.  Не про елітні авто,  а про звичайні середньостатистичні автівки, які чесно розмитнюються.  Чи таких,  що чесно розмитнюються,  не існує? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Unknown сказано:

Ти не зрозумів суті питання.  Чи обовязково водій знатиме,  що авто вже не відповідає еконормам. 

Наприклад ситуація,  ти пройшов черговий техогляд на 2 роки,  через рік каталізатор перестав достатньо очищувати,  але тебе про це авто не повідомило.  І тут тебе на дорозі заставляють пройти моніторинг і круто штрафують.  В чому твоя провина?  Ти мусиш щомісяця проходити екологію,  щоб перестахуватись?  Чи авто таки має в подібній ситуації гарантовано просигналізувати,  що пора в сераіс? 

а в чому проблема? каталізатор - це розхідник, мусиш - замінити., ну чи - "очистити" (їбать як дорого), не часто ""ловлять" на екологю. 

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Unknown сказано:

Я наприклад про пасат американський,

буде їздити - довго і щастливо;)

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Bliksss сказано:

а в чому проблема? каталізатор - це розхідник, мусиш - замінити., ну чи - "очистити" (їбать як дорого), не часто ""ловлять" на екологю. 

Та ясно,  що розхідник,  і потрібно міняти.  Я не про те,  я про потенційний штраф при перевірці екології на трасі. Типу на тезогляді все було ок,  пройшов час,  він здох,  але водій про це не знає,  і взнає вже коли оштрафували.  Чи 100% сам автомобіль відловлює момент,  що з "екологією" проблеми і сигналізує про це водієві. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, Bliksss сказал:

ХЛАМ, до пори - до часу;) Буде  Перемога, і "запитають"   - накуя тобі макларен чи мерс в новону кузові (без розмитнення) - на протреби ЗСУ

Скільки машин пійшло до ЗСУ після п'яних водіїв?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, Unknown сказано:

Чи 100% сам автомобіль відловлює момент,  що з "екологією" проблеми і сигналізує про це водієві. 

якщо 10-15+/- років, таки -да, хіба не так? ""лампочка" буде світитиись "типу - проблема з двигуном"

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну я розумію,  що так мало б бути,  і це логічно.  Але питання до тих,  хто має практичний досвід,  чи завжди є сигналізація про проблеми? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...