lanima Опубліковано 4 Квітня, 2017 в 16:33 Автор #176 Опубліковано 4 Квітня, 2017 в 16:33 4 хвилин тому, Alex S сказано: Відповів в приват. Подякував! Роботу майстрів, що працюють з плівками я бачив.Просто не розумію ,і не бачив самої процедури затирання сколів до поклейки антигравійки.Добре дякую на місці розберуся! сколи не затираються. сколи тільки фарбуються. плівка прозрачна, буде видно все.тому клеїться тільки на пофарбовану деталь. теоретично можна й так наклеїти, але вигляд буде не айс)) під кольорову плівку можна сколи підшпаклювати і зашліфувати, щоб була рівна поверхня. фарбувати не обов'язково.
lanima Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 11:16 Автор #177 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 11:16 ще одна маленька ремонтна історія
lanima Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 11:28 Автор #178 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 11:28 ось так попелюшку перетворювали сьогодні в принцесу) до поліровки була в досить занедбаному стані.помутнілий лак, безліч сколів і пошкрябинок. просиділи над неї три дні з поліровочною машинкою. результат радує зір) шкода, що сонечка не було. фотки без сонця не такі ефектні))
Deemon Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 11:32 #179 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 11:32 Lenovo S650 - кращий фіксатор результату роботи мильне мило, абсолютно не передає об"єктивно картину....
Юріч Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 11:40 #180 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 11:40 @Deemon , подаруй Світланці відмінну камеру, на свій розсуд...
lanima Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 13:17 Автор #181 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 13:17 1 година тому, Deemon сказано: Lenovo S650 - кращий фіксатор результату роботи мильне мило, абсолютно не передає об"єктивно картину.... для загальної картинки вистачить)) потрохи збираю гроші на хорошого фотика.
lanima Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 11:43 Автор #182 Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 11:43 ХРИСТОС ВОСКРЕС!!! Нехай в цей світлий і радісний день воскресають в наших душах віра в людську доброту і надія, що все буде добре. смачної паски всім, друзі!
lanima Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 07:53 Автор #183 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 07:53 остання робота. яка ще раз підтвердила, що не треба йти на повідку в клієнта і спішити. а робити свою роботу стільки часу скільки потрібно. вчора приїхав власник забирати, пропарафінив мене( цілком справедливо) по всіх косяках. результат- через два тижні буду переробляти дверку бокову і ще деякий дріб'язок.потрачу свій і його час. тому прохання , хто буде ремонтуватися в майбутньому- не гоніть мене, в результаті вийде довше)
romaxa11 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 08:54 #184 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 08:54 У мене така була, дуже нею задоволений окрім постійного ржавіння кузова. Через це і продав. На скільки часу вистачить такого кузовного ремонту? Я не допускав до відкритої ржавчини, але біля молдингів починало бугритись досить швидко після фарбування. Через рік вже потрібно було по новій. Дехто забивав і їздив з відкритою іржею бо сама тачка буде ще довго нормально їздити навіть з решетом замість кузова. Я щось так не міг.
lanima Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 09:03 Автор #185 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 09:03 2 хвилин тому, romaxa11 сказано: У мене така була, дуже нею задоволений окрім постійного ржавіння кузова. Через це і продав. На скільки часу вистачить такого кузовного ремонту? Я не допускав до відкритої ржавчини, але біля молдингів починало бугритись досить швидко після фарбування. Через рік вже потрібно було по новій. Дехто забивав і їздив з відкритою іржею бо сама тачка буде ще довго нормально їздити навіть з решетом замість кузова. Я щось так не міг. чесно, не знаю. щоб поїздило кілька років, потрібно повністю зчищати, вирізати, варити і тд. це коштує чималих грошей. в нас зараз в основному всі хочуть косметику. зачистити й покрасити. відповідно дати гарантію, що через пару місяців не вилізе іржа на десять см вправо чи вліво, я не можу. більшість машин під солідним шаром шпаклівки. що там під нею робиться, хз. в багатьох випадках іржа йде з внутрішньої сторони металу. тому зверху скільки не крась, воно всерівно буде лізти.
yu2007 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 09:27 #186 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 09:27 @lanima мені якось пацани розказали , що в оцих поштових диліжансах, що народилися вантажівками, а вже в Україні змінили стать на пасажирів, метал кузова не має заводського антикорозійного захисту (оцинковки чи як там вона зараз правильно зветься) на відміну від оригінальної пасажирської версії. І мова йшла якраз про Вітики. Це правда?
lanima Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 09:51 Автор #187 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 09:51 20 хвилин тому, yu2007 сказано: @lanima мені якось пацани розказали , що в оцих поштових диліжансах, що народилися вантажівками, а вже в Україні змінили стать на пасажирів, метал кузова не має заводського антикорозійного захисту (оцинковки чи як там вона зараз правильно зветься) на відміну від оригінальної пасажирської версії. І мова йшла якраз про Вітики. Це правда? не знаю. минулого року робила оригінального пасажира віто- віано. точно такі самі дірки)) тому швидше всього в певних роках на кузовах не робили оцинковки взагалі. незалежно від того пасажир чи грузовий. знайомий купив віано з 2015 року, здається казав, що кузов оцинкований.
romaxa11 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 15:53 #188 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 15:53 В мене була оригінальний пасажир 99 року - ржавіла як і всі. Віто заводським антикором ніколи не покривалось. Сучасні можливо.
Юріч Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 16:41 #189 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 16:41 6 часов назад, yu2007 сказал: @lanima мені якось пацани розказали , що в оцих поштових диліжансах, що народилися вантажівками, а вже в Україні змінили стать на пасажирів, метал кузова не має заводського антикорозійного захисту (оцинковки чи як там вона зараз правильно зветься) на відміну від оригінальної пасажирської версії. І мова йшла якраз про Вітики. Це правда? http://autogener.ru/ocinkovka-kuzova/mercedes-benz/ Хоча скажу від себе. В тестя є зараз оригінальний пасажир (V220, двоє ссувних дверей, салон-трансформер, столік, всі діла) 2000-го року. Ржавіє будь здоров.
Саня Опубліковано 29 Квітня, 2017 в 09:45 #190 Опубліковано 29 Квітня, 2017 в 09:45 lanima, ремонтом бамперів також займаєтесь? Зробив собі неприємність, треба виправити.
lanima Опубліковано 29 Квітня, 2017 в 10:22 Автор #191 Опубліковано 29 Квітня, 2017 в 10:22 36 хвилин тому, Саня сказано: lanima, ремонтом бамперів також займаєтесь? Зробив собі неприємність, треба виправити. так. скиньте пару фото на вайбер, або на борду в приват. скажу в що приблизно обійдеться.
Barkas Опубліковано 29 Квітня, 2017 в 11:54 #192 Опубліковано 29 Квітня, 2017 в 11:54 Добрий день. А яка ціна антикору днища авто???? Що і чим робиться при цій процедурі)))))
lanima Опубліковано 29 Квітня, 2017 в 12:09 Автор #193 Опубліковано 29 Квітня, 2017 в 12:09 6 хвилин тому, Barkas сказано: Добрий день. А яка ціна антикору днища авто???? Що і чим робиться при цій процедурі))))) ціна залежить від розміру авто і стану днища. є іржа чи немає. днище і колісні арки миються, чистяться і обробляються мастикою. наносимо пістолетом під тиском. мастика за вашим бажанням: бітумна, бронзова чи будь яка інша.
lanima Опубліковано 27 Травня, 2017 в 07:41 Автор #194 Опубліковано 27 Травня, 2017 в 07:41 On 28.04.2017 at 10:53, lanima сказано: остання робота. яка ще раз підтвердила, що не треба йти на повідку в клієнта і спішити. а робити свою роботу стільки часу скільки потрібно. закінчилася моя епопея з переробкою віто. на жаль закінчилася повною сваркою з власником((( і звинуваченнями у всьому, що тільки можливо. тому хочу написати тут, як нагадування для себе та для майбутніх клієнтів. правильна постановка питання-це половина успіху. якщо вам потрібно просто перекрасити авто, ви про це кажете. і чуєте одну ціну за роботу якщо вам потрібно, щоб авто виглядало як з заводу, ви про це кажете. і озвучується зовсім інша ціна. абсолютно кожен нюанс, який вам здається важливим кажете. а ще краще пишете, по дрібненьких пунктиках. і в кінці по цих же пунктиках можете роботу приймати. якщо щось захотілося ще, дописуємо пунктик, доплачуємо, робимо. більше не хочу бути винною в тому, що не вмію читати чужі думки і вгадувати бажання.
Deemon Опубліковано 27 Травня, 2017 в 11:39 #195 Опубліковано 27 Травня, 2017 в 11:39 укладайте попередньо договір, хитродупих клієнтів-мудаків - потім ним годувати, в прямому розумінні слова.
Юріч Опубліковано 27 Травня, 2017 в 11:55 #196 Опубліковано 27 Травня, 2017 в 11:55 4 часа назад, lanima сказал: якщо вам потрібно просто перекрасити авто, ви про це кажете. і чуєте одну ціну за роботу якщо вам потрібно, щоб авто виглядало як з заводу, ви про це кажете. і озвучується зовсім інша ціна. Не зовсім зрозуміло, що означає - "просто перекрасити авто"? І що таке "одну ціну"? Тобто, хоч дешевше - на тобі тяп-ляп валіком чи пензликом, щоб шпатлівка виглядувала і видно як наждачка ходила, а хочеш нормально, пульвером, рівненько, без потьоків, в камері, з поліровкою - то інше питання? Це як? Перекраска авто - є перекраска авто. Якщо просто підмалювати, освіжити авто, де є нюанси - то це вже інша ціна, я так думаю. Може щось не зрозумів в написаному, то ти мені поясни, Свєт, без образ. P.S. Це знаєш, як то хоче клієнт нормальну, якісну покраску свого авта, ми його посилаємо до авторитетного покрасчіка, з досвідом, з камерою, але і бере він добре за свою якісну роботу. А якщо хоче клієнт болєє-менєє, щоб недорого, авто наприклад недороге і йому на продажу, то радимо йому зовсім іншого рівня покрасчика, наприклад в Клепачеві чи Жидичині, де красять на вулиці і в основному буси. А в тебе, виходить, два в одному, ти любі послуги пропонуєш?))
Валерій86 Опубліковано 27 Травня, 2017 в 13:01 #197 Опубліковано 27 Травня, 2017 в 13:01 Я би не хотів потрапити до майстра який робить свою роботу або тяп-ляп, або нормально, не залежно від домовленої ціни завжди очікуєш найвищої якості, але це виходить коли клієнт скупердяй домовляється на трохи нижчу ціну і хоче якості, то він її не отримає, бо типу ти скупердяй то на тобі тяп-ляп, а ціни такі що ясне діло кожен хоче дешевше.
lanima Опубліковано 27 Травня, 2017 в 14:32 Автор #198 Опубліковано 27 Травня, 2017 в 14:32 2 годин тому, Юріч сказано: Не зовсім зрозуміло, що означає - "просто перекрасити авто"? І що таке "одну ціну"? Тобто, хоч дешевше - на тобі тяп-ляп валіком чи пензликом, щоб шпатлівка виглядувала і видно як наждачка ходила, а хочеш нормально, пульвером, рівненько, без потьоків, в камері, з поліровкою - то інше питання? Це як? Перекраска авто - є перекраска авто. Якщо просто підмалювати, освіжити авто, де є нюанси - то це вже інша ціна, я так думаю. Може щось не зрозумів в написаному, то ти мені поясни, Свєт, без образ. P.S. Це знаєш, як то хоче клієнт нормальну, якісну покраску свого авта, ми його посилаємо до авторитетного покрасчіка, з досвідом, з камерою, але і бере він добре за свою якісну роботу. А якщо хоче клієнт болєє-менєє, щоб недорого, авто наприклад недороге і йому на продажу, то радимо йому зовсім іншого рівня покрасчика, наприклад в Клепачеві чи Жидичині, де красять на вулиці і в основному буси. А в тебе, виходить, два в одному, ти любі послуги пропонуєш?)) перекрасити означає перекрасити. Нанести фарбу на всю машину,освіжити чи поміняти колір, прибрати нюанси, про які домовлено і все. не валіком. не тяп ляп. гарно . рівно. просто нанести фарбу. все інше називається підготовка до фарбуваня. і вона буває дууже різної складності. я кажу ціну разом з матеріалами. тобто приїзджає людина і каже: я хочу, щоб мені перекрасили авто. тако, по версі, тільки забрати ржавчинку, якщо є. я кажу ок. ціна за деталь, скажімо 40доларів. в цю ціну ввійде певна кількість наждачки, яку я потрачу щоб затерти ту ржавчинку, певна кількість шпаклівки, грунта, скотчу, плівки ітд. певна кількість фарби. я закладаю певну кількість годин для такої роботи. і виходячи з цього складаю ціну за дану роботу. всі етапи підготовки робляться по технології. фарба наноситься по технології. але не звертаю при цьому уваги на коцки, сколи, ямки і тд. мені сказали ПЕРЕКРАСИТИ. для чого людині переплачувати за те, що її не хвилює? інша ситуація. приїзджає людина і каже: я хочу, щоб моє авто виглядало як з завода. я кажу ок. ціна за деталь, скажімо 100доларів. тому що при цьому увага буде звертатися абсолютно на все. на ржавчинку, на сколи, коцки, ямки, горбочки, кантики, царапинки і тд. кількість матеріалів при цьому буде аж ніяк не така сама, як в першому випадку. бо ямки потрібно зашпаклювати, вивести знову зашпаклювати і так до безкінечності, соррі до ідеально рівного. кількість потраченого на це все часу теж буде солідно більша, бо це зовсім інші об'єми роботи. проте є хитрозроблені особи, які приїзджають з отим самим- мені просто перекрасити, а в кінці починається винос мозку за кожен скол, який він знайде десь там на внутрішньому кантові дверки. то поясніть мені, чому я маю забезплатно( бо грошей якраз на матеріали вистачить) робити такій людині машину? бо в його уявленні перекрасити- це все під завод? от нехай і уточняє це при огляданні машини, а не тоді коли забирає. я не екстрасенс, щоб вгадувати, що хто хоче отримати на виході. якщо я домовилася, що 400 доларів і перекрасити, то саме це я і зроблю. заматую, обклею і перефарбую. домовлялися при цьому, що ручки зеркала знімаються, значить зніму. не домовлялися, значить ні. якщо при цьому хтось думає, що за ці гроші я йому маю машину наново скласти, то це його проблеми, а не мої.
lanima Опубліковано 27 Травня, 2017 в 14:43 Автор #199 Опубліковано 27 Травня, 2017 в 14:43 1 година тому, Валерій86 сказано: Я би не хотів потрапити до майстра який робить свою роботу або тяп-ляп, або нормально, не залежно від домовленої ціни завжди очікуєш найвищої якості, але це виходить коли клієнт скупердяй домовляється на трохи нижчу ціну і хоче якості, то він її не отримає, бо типу ти скупердяй то на тобі тяп-ляп, а ціни такі що ясне діло кожен хоче дешевше. коли клієнт домовляється, він повинен чітко пояснити, що він хоче. скажімо ви приїхали до мене і попросили просто перефарбувати дверку, от фарба матова стала, треба обновити. ми домовилися за певну ціну. навіть якщо вона буде менша від тої, що я беру звичайно, моє відношення до вас і до роботи ніяк не поміняється, я так домовилася. а тепер інакше. ви приїхали, сказали, що хочете просто перефарбувати дверку, бо матова стала. домовляємося за ціну. потім приїзджаєте і кажете: а я думав, що ви всередині її теж прокрасите, і мовільом заллєте, і оту вмятину від камаза відрихтуєте, і оте іржаве низом переварите, і зеркало заодним перекрасите. і взагалі ви поганий маляр, бо я ждав найвищої якості. відчуваєте різницю?
Kiolan Опубліковано 27 Травня, 2017 в 14:50 #200 Опубліковано 27 Травня, 2017 в 14:50 Світлана,ти робиш різні авто кожен день, а клієнт своє можливо вперше. Тому ти повинна розпитати що саме хоче клієнт і роз яснити що саме і за яку ціну він отримає. А тоді нехай він вибере і ціну і якість. Бо одному достатньо поріг просто покрити антигравієм, а інший хоче , щоб відполірували під запаскою в багажнику . В мене є знайомий маляр, він все ,що треба зробити , пише в зошит , в кінці ціну і клієнт ставит підпис. Тоді майже не виникає питань.Я пишу тільки новим клієнтам, давні вже знають що і як буде.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.