Lisovic Опубліковано 14 Липня, 2016 в 08:45 #26 Опубліковано 14 Липня, 2016 в 08:45 В сусідній темі про навчання писалось. Прилетіло два ІЛ-76 і чотири ан-26
Alex S Опубліковано 19 Липня, 2016 в 06:29 #27 Опубліковано 19 Липня, 2016 в 06:29 On 17.03.2016 at 21:02, Ridec7 сказано: мінімум раз в рік доводиться на потягах таскатись на великі відстані... мені б було цікаво...) але вище правильно кажуть.. скоріш ми помремо ніж дочекаємось.,,) Дочекаємось....може.Як говорив некорупціонер Ющенко вся проблема в коррумпованій владі. Той хто писав йому ту бомажку ,з якої він вчився говорити на першому майдані, був правий.Ніхто з іноземців не хоче вкидувати гроші в таке ризиковане діло як авіапідприємство-аеропорт.По перше ліцензія на організацію та забезпечення повітряних перевезень - мільйони гривень , друге-відкат в МОУ за довгострокову аренду землі під будівництво пасажирського терміналу, скільки рєшали з укрспецєкспорту ,а по суті бандюки-бандюками захочуть про це, тяжко уявити.І трєтя проблема-це дообладнання техзасобами РТЗ аеродрому.Поки він не зможе приймати в будь яку погоду бобіки та бусіки (боїнг 737 і єйрбас А320)- регулярних рейсів не буде.Потрібні системи посадки ILS (АЙ ЄЛ ЕС) та VOR DME (ВОР ДИ ЄМИ).Оті всі курсоглісадні станції та маяки (пар 18, РСБН ,ОСП, РСП....) які не від хорошого життя використовують наші ВПС, вони на жаль для сучасної цивільної авіації не потрібні.В середньому їм 50 років і крім як порізати на метал.... ,для звільнення місця для систем навігації та посадки що описувалися вище, перспективи немає.А це ще кілька млн гривень.До того тільки чартери як в Рівному.До речі в Рівному все набагато простіше .Аеропорт завжди був цивільний тобто ліцензія з моменту початку сертифікації по JARам цивільних аеропортів України, десь з початку 90х ,в них є.Її просто продовжили.Термінал -відмінний та капітальний.РТЗ звязку застарілі - от вони і приймають тільки чартери в хорошу погоду та легку авіацію.Та й впевнений ,я що є люди які розглядали та розглядають перспективу для бізнесу Луцький Вишків.Географічно гарне для польотів місце.Знайшлися б мільйони.Тим паче що цивільна авіація - це вкладення на довгі роки.В чому проблема-страх бути викинутим з ринку і залишитися банкротом. То хто ж то такий, хто буде вставляти палки в колеса?Хто ж буде постійно натравлювати інспекції з Державіаслужби в Луцьк, тероризувати здачами заліків льотні екіпажі та інженерну службу аеропорту, малювати компромат на керівництво аеропорту, арештовувати фіктивно борти по технічному стану авіатехніки?... Будь хто, хто хоть трішечки має відношення до сучасної цивільної авіації, зразу дасть чітку відповідь- ІГОР КОЛОМОЙСЬКИЙ та МАУ .Будучи повним монополістом авіаперевезень в Україні, він душить всіма вище перерахованими способами всіх хто приходить на повітряний комерційний простір України.Це вже було з багатьма лоукостерами, що пробували заходити .Візєйр, Туркиш, ЮТєйр Украина...Список великий.Всі йдуть з нічим банкротами.То це з великих готових аеропортів , з міст -мільйонників.Малі аеропорти йому не цікаві-потрібні зверхприбутки.Самим бридким в цьому всьому, є те що гальмується розвиток цивільної авіації обласних центрів , малих повітряних суден регіональних та місцевих авіаліній ,санітарної авіації, яка відсутрня майже повністю.Час від часу скидую голову в небо в США чи в Канаді ,бо постійно чути рокіт турбогвинтових вертолітних двигунів .Щосекундно в США в готовності до саневакуації стоять 500 вертольотів.Європа не відстає.Рятуються сотні якщо не тисячі життів в 70 відсотках випадків в ДТП.А в нас...як в банановій республіці - ДТП на трасі, скора за 2 години приїде, люди стекли кров ю та померли... І повертаючись до слів Ющенка може й дочекаємося і ми свого аеропорту та мабуть не скоро.
vaz75 Опубліковано 17 Листопада, 2016 в 19:48 #28 Опубліковано 17 Листопада, 2016 в 19:48 Власник луцької кав'ярні будує аеропорт @Masik, прокоментуй.
Masik Опубліковано 17 Листопада, 2016 в 21:04 #29 Опубліковано 17 Листопада, 2016 в 21:04 Пацсталом))))) Ох уж эти журналисты)))
difoto Опубліковано 18 Листопада, 2016 в 05:39 #30 Опубліковано 18 Листопада, 2016 в 05:39 Заголовок - агонь!!!
vaz75 Опубліковано 18 Листопада, 2016 в 07:04 #31 Опубліковано 18 Листопада, 2016 в 07:04 9 часов назад, Masik сказал: Пацсталом))))) Ох уж эти журналисты))) Що там, контракти з Боїнгом і Ейрбасом заключені?
igrok Опубліковано 18 Листопада, 2016 в 07:12 #32 Опубліковано 18 Листопада, 2016 в 07:12 6 хвилин тому, vaz75 сказано: Що там, контракти з Боїнгом і Ейрбасом заключені? Це в короткостроковій перспективі.Поки з однією компанією контракт заключили - МышМашАвиа
Masik Опубліковано 18 Листопада, 2016 в 08:52 #33 Опубліковано 18 Листопада, 2016 в 08:52 1 час назад, vaz75 сказал: Що там, контракти з Боїнгом і Ейрбасом заключені? Сразу з Шатлом
Volyniaka Опубліковано 28 Листопада, 2016 в 12:45 #34 Опубліковано 28 Листопада, 2016 в 12:45 На луцькому аеродромі планують розмістити цивільний термінал
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.